Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj tak jsem právě musel vyměnit Dunlopy Roadsmart 3 po 16 000 km. Byla zadní pneu sjetá na kontrolní distančník, pření byla dala tak ještě 4000 km. Ale vyměním radši celou sadu. Jeto na Yamaze TDM 900, pouze v jednom člověku. Ujela na Ukrajinu do Alp i kolem republiky také hodně po dálničních přesunech. Koupil jsem opět ty samé, celková spokojenost.
Teď jsem měnil na Kawasaki Vulcan S zadní gumu od prodeje Dunlop sport max po 7333km a dvojitém defektu od dvou hřebíků. Je pravda že provoz byl převážně ve městě a agresivnější styl jízdy. Kdybych měl cesťáka tak bych asi ujel více ale životnost taky záleží od typu mašiny.
Kuba-CB - Mam podobnou zkusenost. Jezdim RS2 na mem FZS600 se kterym atakujeme hranici 100 000 km. Byli jsme po cele Evrope a kousku severni Afriky. Lehciho terenu (rozumej nejaka ta sotolina, lesni cesty nebo koryto potoka kdesi u Opavy) se nebojime. Serpentinky v Italii a nebo Rakousku jezdime "na stupacku". Cast z tech 100k jsem najezdil sam a plne nalozeny (3 kufry, stan, spacak atd.) tam byl najezd okolo 12 000km (10k nalozeny, zbytek okolo komina) ale "do mrtva". Cast jsem najezdil ve dvou a opet plne nalozeny, tam je ten najezd okolo 10k. Poslednich X% je to hruza. Motorku musim do kazde zatacky lamat jako kus klacku. Na zadni je ploska a na predni strecha. Ale tech 90% pred tim je moto perfektni. Kdyz pak prezuji celou sadu na nove, je to nova motorka! Za deste mam odjete tisice kilometru (kdo me zna, ten vi ), sterk a prach polnich cest nema cenu resit prilavost nebo trvanlivost, pro mne je dulezite, ze jsem je nikde neprorazil, korytem potoka s oslizlymi kameny jsme taky projeli. V norsku na snehu/snehu s destem se drzely taky prikladne, i kdyz tam jsme urcite neblbli a byli radi ze jedem. Pravidelne jezdim vanocni vyjizdky a pri teplotach od 0 do 8 stupnu taky nepozoruji zadny vyrazny problem. Doma okolo komina obcas dostanou co proto a nikdy mne nezklamaly. Jen na mokru je treba davat pozor na ty asfaltove "hady" taky zminene v clanku a na prechody pro chodce a podelne znaceni vubec. Tam to klouze!
Jinak za me super clanek a pokud nebudou extremne drahe, tak bych ty "trojky" i zkusil.
3ky som zjazdil na cbf1000 tuto sezonu po nejakych 8-9tis cca. Odporucam na sportovejsiu turistiku. Prekvapilo ma ako drzia za mokra. Myslim ze su o kus lepsie ako 2ky, hlavne co sa tyka drzania stopy v zakrutach.
Díky všem za info. Chtěl bych se zeptat hlavně kluků na cestovních motorkách, tedy Blackbird a VFR, jak moc se zhoršily vlastnosti pneumatik ke konci jejich životnosti oproti tomu, když byly nové. Měl jsem dříve RS2 a řekl bych, že to byly nejhorší pneumatiky, co se týče jízdních vlastností v posledních 30% jejich životnosti. V současnosti už mým obuty RS3, ale zatím jsem zhruba v polovině a řekl bych, že zatím dobré, tak uvidím. Na RS2 to ke konci bylo už tak nepříjemné, že jsem si říkal, že mám na h...o motorku a musím koupit něco jiného. Do zatáček to byla dřína, motorce se nechtělo zatáčet a když už ji člověk zlomil, udržet s ní stopu a jet zatáčku plynule bylo prakticky nemožné. Člověk se pořád houpal jak na houpacím koni, cítil se nejistě a to jel podstatně pomaleji, než když byly gumy nové. Taky jsem zkoušel gumy Continental Road Attack 2 EVO, které podle testů byly na těžší a neohrabanější motorky ideální, neboť jim dodaly hravost a svižnost v zatáčkách, což mohu jen potvrdit, ale jejich kilometrový nájezd byl oproti RS2 o něco nižší - odhadem 1 - 2 tisíce km. Taky chování motorky na Continentalech ke konci jejich životnosti bylo oprotri Dunlopům příkladné. Osobně pořád k Dunlopům nějak tíhnu, takže doufám, že tento neduh u RS3 nebude. Díyk za info.
Sleeper-Moje motorky jezdí vždy na jednom druhu pneumatik-měním vždy sadu i když na předku vzorek ještě je.Kdyby sis přečetl popis-není to moje TRX ale stavím ho pro kamaráda-co si dodá z toho stavim-taková je naše dohoda,s tím nic nenadělám.
Myslím pneumatiky na běžné ježdění,ne okruh.Když ti přijede na servis každá třetí motorka podhuštěná na 1 místo 2,2 a 2,5 tak těžko můžeš řešit značku gumy a kvalitu směsi.
"Je sice pravda, že do náklonu se jim muselo trochu pomoci, ale právě to jsem na nich měl rád."
To by snad mělo být to poslední co od pneu chceš. Když jedeš ve Švýcarsku serpentiny, nechci se každých 100m přetahovat s mašinou aby si do vracáku lehla. Raději si koupím pneu, který vydrží o 2000km míň, ale těch 8000km si aspoň užiju
uš> Ano, tohle jsou presne nazory dnesnich motorkaru, asfaltomrdalu.
Ze nejde koupit spatne? Vsechny gumy od zabozroutu nejsou ani na dve veci, ale jen na tu jednu (mluvim o silnicnich, off neznam).
A zdravim lidi, co obouvaji motorku kazda pes, jina ves, viz. tvuj obrazek c. 7 u TRX, ale dobre, ze si kontrolujes tlaky.
Bravo!Na takto podrobný článek bych asi neměl nerva.Snad si ale všichni kdo to čtou uvědomí
1.pneuměřič za 100kč ze supermarketu je na dvě věci.
2.jeté pneu z okruhu jsou na dvě věci-zdravím všechny co dosud nezkusili svůj bajk na nové sadě pneumatik
3.V dnešní době si těžko koupíte špatnou sadu nových pneumatik,když se hlavní výrobci snaží být každý rok o krůček k dokonalosti blíž.
4.Ano je to kruté zjištění ale 90% českých motorkářů ocení cestovněsportovní pneumatiky víc jak vyloženě sportovní.Bohužel ani polovina z nich není Valentino a ta druhá si je neumí nafoukat na správnou hodnotu. Zjištěno po deseti letech v oboru... a tedˇsi mne třeba ukamenujte,ale já si za tím stojím! Uš -s3 design
Koupil jsem je s FJR už obuté.Nevím teda kolik mají za sebou. Odhaduji něco kolem 3000 km. Zadek dobrý, ale předek je už viditelně poskákaný. Nevím co je špatně. Já osobně si tlak v pneu hlídám po jedné zkušenosti s minulou motorkou. Odjezdil jsem pár set (asi 8) kiláků ve dvou naložený a zrušil jsem si boky na dvousměsovce. Ale jinak ty Dunlopy drží dobře
Poté, co jsem dostal loni do testu Sportsmarty, které mne překvapily především nájezdem (grip jsem čekal) jsem letos pořídil zadní starší model Roadsmartu. Sice jen na zadní kolo, ale opět jsem byl příjemně překvapen. Po 10 000km ostrého lávového asfaltu v Norsku zbývala ještě 1/3 vzorku. Super. Jestli ty nové najedou ještě více, je to opravdu paráda.
Jen ten původní Sportsmartový předek se doskákal a shořel během pár km díky nevhodnému drážkování.
Roadsmarty koupím opět.
Zdravím...mám Hondu VFR 800 VTEC...Dunlopy roardsmart 3 a maximálně spokojen najeto 10t km žádná plocha nebo hrana...
Ahoj tak jsem právě musel vyměnit Dunlopy Roadsmart 3 po 16 000 km. Byla zadní pneu sjetá na kontrolní distančník, pření byla dala tak ještě 4000 km. Ale vyměním radši celou sadu. Jeto na Yamaze TDM 900, pouze v jednom člověku. Ujela na Ukrajinu do Alp i kolem republiky také hodně po dálničních přesunech. Koupil jsem opět ty samé, celková spokojenost.
Teď jsem měnil na Kawasaki Vulcan S zadní gumu od prodeje Dunlop sport max po 7333km a dvojitém defektu od dvou hřebíků. Je pravda že provoz byl převážně ve městě a agresivnější styl jízdy. Kdybych měl cesťáka tak bych asi ujel více ale životnost taky záleží od typu mašiny.
Měl bych otázku na prvního testera na VFR, co dělal s Angel GT, že má nájezd jen 6000km. Tomu dost dobře nerozumím.
Pro testera na TT - to nerovnoměrné sjíždění je výsledkem špatného nastavení tlumiče, konkrétně odskoku (rebound). Je to vidět na mnoha motorkách.
Kuba-CB - Mam podobnou zkusenost. Jezdim RS2 na mem FZS600 se kterym atakujeme hranici 100 000 km. Byli jsme po cele Evrope a kousku severni Afriky. Lehciho terenu (rozumej nejaka ta sotolina, lesni cesty nebo koryto potoka kdesi u Opavy) se nebojime. Serpentinky v Italii a nebo Rakousku jezdime "na stupacku". Cast z tech 100k jsem najezdil sam a plne nalozeny (3 kufry, stan, spacak atd.) tam byl najezd okolo 12 000km (10k nalozeny, zbytek okolo komina) ale "do mrtva". Cast jsem najezdil ve dvou a opet plne nalozeny, tam je ten najezd okolo 10k. Poslednich X% je to hruza. Motorku musim do kazde zatacky lamat jako kus klacku. Na zadni je ploska a na predni strecha. Ale tech 90% pred tim je moto perfektni. Kdyz pak prezuji celou sadu na nove, je to nova motorka! Za deste mam odjete tisice kilometru (kdo me zna, ten vi
), sterk a prach polnich cest nema cenu resit prilavost nebo trvanlivost, pro mne je dulezite, ze jsem je nikde neprorazil, korytem potoka s oslizlymi kameny jsme taky projeli. V norsku na snehu/snehu s destem se drzely taky prikladne, i kdyz tam jsme urcite neblbli a byli radi ze jedem. Pravidelne jezdim vanocni vyjizdky a pri teplotach od 0 do 8 stupnu taky nepozoruji zadny vyrazny problem. Doma okolo komina obcas dostanou co proto a nikdy mne nezklamaly. Jen na mokru je treba davat pozor na ty asfaltove "hady" taky zminene v clanku a na prechody pro chodce a podelne znaceni vubec. Tam to klouze!
Jinak za me super clanek a pokud nebudou extremne drahe, tak bych ty "trojky" i zkusil.
At to jezdi !
3ky som zjazdil na cbf1000 tuto sezonu po nejakych 8-9tis cca. Odporucam na sportovejsiu turistiku. Prekvapilo ma ako drzia za mokra. Myslim ze su o kus lepsie ako 2ky, hlavne co sa tyka drzania stopy v zakrutach.
Díky všem za info. Chtěl bych se zeptat hlavně kluků na cestovních motorkách, tedy Blackbird a VFR, jak moc se zhoršily vlastnosti pneumatik ke konci jejich životnosti oproti tomu, když byly nové. Měl jsem dříve RS2 a řekl bych, že to byly nejhorší pneumatiky, co se týče jízdních vlastností v posledních 30% jejich životnosti. V současnosti už mým obuty RS3, ale zatím jsem zhruba v polovině a řekl bych, že zatím dobré, tak uvidím. Na RS2 to ke konci bylo už tak nepříjemné, že jsem si říkal, že mám na h...o motorku a musím koupit něco jiného. Do zatáček to byla dřína, motorce se nechtělo zatáčet a když už ji člověk zlomil, udržet s ní stopu a jet zatáčku plynule bylo prakticky nemožné. Člověk se pořád houpal jak na houpacím koni, cítil se nejistě a to jel podstatně pomaleji, než když byly gumy nové. Taky jsem zkoušel gumy Continental Road Attack 2 EVO, které podle testů byly na těžší a neohrabanější motorky ideální, neboť jim dodaly hravost a svižnost v zatáčkách, což mohu jen potvrdit, ale jejich kilometrový nájezd byl oproti RS2 o něco nižší - odhadem 1 - 2 tisíce km. Taky chování motorky na Continentalech ke konci jejich životnosti bylo oprotri Dunlopům příkladné. Osobně pořád k Dunlopům nějak tíhnu, takže doufám, že tento neduh u RS3 nebude. Díyk za info.
Sleeper-Moje motorky jezdí vždy na jednom druhu pneumatik-měním vždy sadu i když na předku vzorek ještě je.Kdyby sis přečetl popis-není to moje TRX ale stavím ho pro kamaráda-co si dodá z toho stavim-taková je naše dohoda,s tím nic nenadělám.
Myslím pneumatiky na běžné ježdění,ne okruh.Když ti přijede na servis každá třetí motorka podhuštěná na 1 místo 2,2 a 2,5 tak těžko můžeš řešit značku gumy a kvalitu směsi.
"Je sice pravda, že do náklonu se jim muselo trochu pomoci, ale právě to jsem na nich měl rád."
To by snad mělo být to poslední co od pneu chceš. Když jedeš ve Švýcarsku serpentiny, nechci se každých 100m přetahovat s mašinou aby si do vracáku lehla. Raději si koupím pneu, který vydrží o 2000km míň, ale těch 8000km si aspoň užiju
uš> Ano, tohle jsou presne nazory dnesnich motorkaru, asfaltomrdalu.
Ze nejde koupit spatne? Vsechny gumy od zabozroutu nejsou ani na dve veci, ale jen na tu jednu (mluvim o silnicnich, off neznam).
A zdravim lidi, co obouvaji motorku kazda pes, jina ves, viz. tvuj obrazek c. 7 u TRX, ale dobre, ze si kontrolujes tlaky.
Bravo!Na takto podrobný článek bych asi neměl nerva.Snad si ale všichni kdo to čtou uvědomí
a tedˇsi mne třeba ukamenujte,ale já si za tím stojím! Uš -s3 design
1.pneuměřič za 100kč ze supermarketu je na dvě věci.
2.jeté pneu z okruhu jsou na dvě věci-zdravím všechny co dosud nezkusili svůj bajk na nové sadě pneumatik
3.V dnešní době si těžko koupíte špatnou sadu nových pneumatik,když se hlavní výrobci snaží být každý rok o krůček k dokonalosti blíž.
4.Ano je to kruté zjištění ale 90% českých motorkářů ocení cestovněsportovní pneumatiky víc jak vyloženě sportovní.Bohužel ani polovina z nich není Valentino a ta druhá si je neumí nafoukat na správnou hodnotu. Zjištěno po deseti letech v oboru...
Koupil jsem je s FJR už obuté.Nevím teda kolik mají za sebou. Odhaduji něco kolem 3000 km. Zadek dobrý, ale předek je už viditelně poskákaný. Nevím co je špatně. Já osobně si tlak v pneu hlídám po jedné zkušenosti s minulou motorkou. Odjezdil jsem pár set (asi 8) kiláků ve dvou naložený a zrušil jsem si boky na dvousměsovce. Ale jinak ty Dunlopy drží dobře
Poté, co jsem dostal loni do testu Sportsmarty, které mne překvapily především nájezdem (grip jsem čekal) jsem letos pořídil zadní starší model Roadsmartu. Sice jen na zadní kolo, ale opět jsem byl příjemně překvapen. Po 10 000km ostrého lávového asfaltu v Norsku zbývala ještě 1/3 vzorku. Super. Jestli ty nové najedou ještě více, je to opravdu paráda.
Jen ten původní Sportsmartový předek se doskákal a shořel během pár km díky nevhodnému drážkování.
Roadsmarty koupím opět.
Také jsem je pořídil po zkušenostech s předchozí generací, takže sem zvědav, zatím po 1000 km vše jak má být
Děkuji všem jezdcům za, pro mě důležité, hodnocení. Budou to mé příští gumy.