Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj kamaráde v jedné stopě. Krásná recenze a bezva počteníčko. Před nedávnem mi to nedalo a pln emocí jsem napsal něco podobného o motorce ke které jsem zase já zahořel láskou hodnou študenta ZDŠ. No a co, máš ještě stále svého Enfielda a ještě stále tě tak bere jako na začátku? Pokud ano, pak je svět ještě v pořádku
Taky jsem k tomu dozrál... V mládí JAWA 125, pak 250 a nakonec 350. Později modernější HONDY... několik. A nyní Royal Enfield Interceptor 650... pohoda, klídek, krásný svezení! Fakt už nic jinýho nepotřebuji. Nikam nespěchám, protože cesta je cíl!
Výbornej článek, dost jsem se pobavil Až zase někdo nebude chápat, proč jsem při změně motorky šel s výkonem ani né na polovinu, s radostí ho odkážu na tohle počtění!
Hezky jsi ty prožitky sepsal
De facto co popisuješ, prožívám na Panelce. Najednou mi Tě mezi 40-50 chytlo to "nejede to, nesvítí to, vibruje to" a dodal bych: po čertech mě to baví! Nepotřebuji cíl, ujet 300km na zátah nebo na čas letět vocamcať pocamcať. Stačí mi, když to prdí, kouří a jede. A všechno, všechno si opravím sám
Buď zdráv
Parádně popsáno. A Classic mě nepřestává bavit ani po těch 5 letech, co ho mám. Ještě s poctivou železnou kyvkou a bubnovou brzdou vzadu. A hlavně - bez ABS ... Ať slouží taky k plné spokojenosti...
Vypadá to, že čím dále víc lidí začíná chápat jízdu na motorce jako "zážitek" a nikoli jako " PC hru" na šmatlafounu/playstationu ..
Mne např. naprosto znechutilo, že současné BMW je v podstatě šmírovací wercajk, který na svého majitele bonzuje on -line/případně pří servisních kontrolách/ veškeré údaje od tras kudy jel, přes rychlost až po počet řazení ... Vážně na blití ...
motorka má budit vášně a emoce. A tato to umí, a navíc si našla toho svého člověka. Přeju mnoho šťastných kilometrů, hubu vod ucha k uchu a hlavně kolama dolů.
Je to krásná motorka, táta ho kupoval před 4 lety ale měl smůlu na nejakou vadnou sérii. Z hlavy válce šlo strašně hlasitý cvakání, nakonec se to vyřešilo novou hlavou. Ale jinak se na něm krásně jezdí, motor krásně jede od spodu ale kolem 80 km už jdou do řídítek dost nepříjemné vibrace.
Nemohu než souhlasit s popisem pocitů autora. Dovolím si podotknut, že podobná specifika - byť mírně odlišná - lze shledat i u H-D sportyho. A, konečně, není mi vůbec cizí ani nadšení z jízdy na zmíněném péráku. Děkuji autoru za výstižné a vzácně milé počtení!
Ahoj kamaráde v jedné stopě. Krásná recenze a bezva počteníčko. Před nedávnem mi to nedalo a pln emocí jsem napsal něco podobného o motorce ke které jsem zase já zahořel láskou hodnou študenta ZDŠ. No a co, máš ještě stále svého Enfielda a ještě stále tě tak bere jako na začátku? Pokud ano, pak je svět ještě v pořádku
Taky jsem k tomu dozrál... V mládí JAWA 125, pak 250 a nakonec 350. Později modernější HONDY... několik. A nyní Royal Enfield Interceptor 650... pohoda, klídek, krásný svezení! Fakt už nic jinýho nepotřebuji. Nikam nespěchám, protože cesta je cíl!
Klasická motorka má v sobě ty správné emoce. Osobně nemám na to, šťourat se ve staré motorce. Vyřešil jsem to koupí nového Triumph Bonneville T120.
Super článěk psaný srdcem.."Pocity varlat" mně jako pingpongáře rozsekaly na maděru...
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu
Hezky napsáno
To škrtnuté logo som si vôbec nevšimol
.
.
Máš moje sympatie
Rýchlo von,z tej žumpy!!!
3 reakce
To skrtly logo EU na SPZ - dalsi Balda z SPD
1 reakce
Super
.
Výbornej článek, dost jsem se pobavil
Až zase někdo nebude chápat, proč jsem při změně motorky šel s výkonem ani né na polovinu, s radostí ho odkážu na tohle počtění!
2 reakce
Vůbec mě neláká si na to sednout
ale popsal si svoje pocity tak pěkně, že jsem se bavil
důležitý samozřejmě je, že sedí Tobě.
Skvělý článek! :D
Hezký čtení
Hezky jsi ty prožitky sepsal
a dodal bych: po čertech mě to baví! Nepotřebuji cíl, ujet 300km na zátah nebo na čas letět vocamcať pocamcať. Stačí mi, když to prdí, kouří a jede. A všechno, všechno si opravím sám
De facto co popisuješ, prožívám na Panelce. Najednou mi Tě mezi 40-50 chytlo to "nejede to, nesvítí to, vibruje to"
Buď zdráv
Děkuji všem za povzbudivé komentáře.
Těší mě, že bylo tolik lidí schopno dočíst článek až do konce.
1 reakce
Parádně popsáno. A Classic mě nepřestává bavit ani po těch 5 letech, co ho mám. Ještě s poctivou železnou kyvkou a bubnovou brzdou vzadu. A hlavně - bez ABS
... Ať slouží taky k plné spokojenosti...
Hezký článek.
Vypadá to, že čím dále víc lidí začíná chápat jízdu na motorce jako "zážitek" a nikoli jako " PC hru" na šmatlafounu/playstationu ..
Mne např. naprosto znechutilo, že současné BMW je v podstatě šmírovací wercajk, který na svého majitele bonzuje on -line/případně pří servisních kontrolách/ veškeré údaje od tras kudy jel, přes rychlost až po počet řazení ... Vážně na blití ...
Krásně napsané, ať ti slouží. Já jsem ještě na RE nedorostl
Já zažívám podobné pocity na svéM SV
parádně přednesen článek uf dík borče ať slouží
Enfield v Topu
poslední odstavec bych vytesal. I to jak Leonides válí anglicky je bomba
1 reakce
Perfektny clanok
A v perfektnej dobe aj prisiel - cakam posledny tyzden, max dva na moj vlastny CLASSIC CHROME!
Bude to asi posledny kus pre Europu.
1 reakce
Super napsaný, přesně takhle jsem letos koupil Boníka T 100, tak kolama dolů
1 reakce
Hned bych te zamestnal jako sefredaktora
,tim nosorozcem na perniku si me proste rozdupal
1 reakce
Chlape,Ty píšeš tak pěkně,že jsem úplně dostal chuť si ten stroj koupit.Ať Ti dělá jenom radost.
Je to krásná motorka, táta ho kupoval před 4 lety ale měl smůlu na nejakou vadnou sérii. Z hlavy válce šlo strašně hlasitý cvakání, nakonec se to vyřešilo novou hlavou. Ale jinak se na něm krásně jezdí, motor krásně jede od spodu ale kolem 80 km už jdou do řídítek dost nepříjemné vibrace.
Ahoj, plně s Tebou souhlasím a dávám za pravdu. Moc pěkně napsáno a ať to frčí.
Všechno sedí jak jsi napsal
Ps: Toho co jsi chtěl vyměnit jsem koupil já
. Kde jsi koupil svod bez katu?
1 reakce
Nemohu než souhlasit s popisem pocitů autora. Dovolím si podotknut, že podobná specifika - byť mírně odlišná - lze shledat i u H-D sportyho. A, konečně, není mi vůbec cizí ani nadšení z jízdy na zmíněném péráku. Děkuji autoru za výstižné a vzácně milé počtení!
Slza mi vypadla pri spomienke na môj bývalý Norton ES2. 79x100, buch..buch..buch a už som bol na konci ulice.
Parádní motorka, parádně napsaný, super hlášky... Prostě 1***