Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nezmínil si životnost motoru ... Z vlastní zkušenosti vím,že číňanské a korejské motorky rychle ztrácí na výkonu,a výdrž jak sem zmiňoval,je taky malá. Ale zase jak říkáš,člověk co ví jak dělat,ví jak si to zpravit či upravit si to může dovolit. A také jak říkáš,pro náctileté či i starší "začátečníky" je to ideál.
no proc ne za nas ja su rocnik74 zlatej chrchl ale zase zme to furt upravovaly a na kolene dnes to dostanou az pod nos a jak se neco v...re tak sou v p...ly.
Bomba stroj :D
Takže pokud dobře počítám 30tk pořizovací, 50tk úpravy. To jsme na 80?
Zkoušel se někdo před tím podívat do bazaru třeba na virago 125???
...ale jestli to má doklady, tak je to furt na začátek užitečný. My jsme si museli takovýho choppera postavit sami, a tudíž hrozily problémy od fízlů. Tak před 10 lety to nebylo tak zlé, a pokud si pamatuju, zcela na takovéhle stroje kašlali.
No ale dnes nevědí komnu by dali flastr dřív.
Proč by někdo převrtával tenhle motor, když si lze rovnou objednat hotové díly na větší kubaturu, nebo nejsnadněji asi za 7 000 rovnou koupit celý komplet větší motor?
Tohle soustrojí vyrábí na tom dálném východě hned několik továren . Mě osobně však od případného laborování s těmito agregáty odradily vysoké vibrace.Nezjišťoval jsem jestli to dělají všechny.
Dále by mě zajímalo, jaké to má homologace, úřední zdroj "mimo kameru" říkal, že všechny podobné stroje se v Praze dost podivně schvalují . Což uživatele, pravda, trápit nijak nemusí, ba naopak, bylo by zajímavé zjistit, kolik to asi stojí.
Nezmínil si životnost motoru ... Z vlastní zkušenosti vím,že číňanské a korejské motorky rychle ztrácí na výkonu,a výdrž jak sem zmiňoval,je taky malá. Ale zase jak říkáš,člověk co ví jak dělat,ví jak si to zpravit či upravit si to může dovolit. A také jak říkáš,pro náctileté či i starší "začátečníky" je to ideál.
za deset koupit simsona, za desítku si s ním pohrát a deset nechat na benál... Poruchovost o proti tomuhle, nula...
no proc ne za nas ja su rocnik74 zlatej chrchl ale zase zme to furt upravovaly a na kolene dnes to dostanou az pod nos a jak se neco v...re tak sou v p...ly.
to je příšerný kdyby byl duben řekl bych že si dělaj srandu
Bomba stroj :D
Takže pokud dobře počítám 30tk pořizovací, 50tk úpravy. To jsme na 80?
Zkoušel se někdo před tím podívat do bazaru třeba na virago 125???
...ale jestli to má doklady, tak je to furt na začátek užitečný. My jsme si museli takovýho choppera postavit sami, a tudíž hrozily problémy od fízlů. Tak před 10 lety to nebylo tak zlé, a pokud si pamatuju, zcela na takovéhle stroje kašlali.
No ale dnes nevědí komnu by dali flastr dřív.
Proč by někdo převrtával tenhle motor, když si lze rovnou objednat hotové díly na větší kubaturu, nebo nejsnadněji asi za 7 000 rovnou koupit celý komplet větší motor?
. Mě osobně však od případného laborování s těmito agregáty odradily vysoké vibrace.Nezjišťoval jsem jestli to dělají všechny.
. Což uživatele, pravda, trápit nijak nemusí, ba naopak, bylo by zajímavé zjistit, kolik to asi stojí.
Tohle soustrojí vyrábí na tom dálném východě hned několik továren
Dále by mě zajímalo, jaké to má homologace, úřední zdroj "mimo kameru" říkal, že všechny podobné stroje se v Praze dost podivně schvalují
být nactiletý tak si radši koupim starýho italskýho skutra za méně peněz který pojede určitě líp než si sednout na tuhle věc
ty krávo...ta tyč (aka předkopy) je fakt brutus
. A ta napnutá brzdová hadice taky.
Ne, sorry, ale na tohle bych nesed a mýmu klukovi na to prachy ani nepučil, natož dal.
V padíkový třídě jde vybrat líp.
Ty předkopy jsou opravdu myšleny vážně ?