Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Myslím, že žádný z těch rukavic nemaji sešitý poslední 2 prsty. To už nefrčí? Nebo někdo zjistil, že je přecejen lepší si je zlámat jednotlivě, než najednou?
So športovými rukavicami nie je problém, dá sa vybrať podľa predstavy zákazníka. Horšie je to zo zimnými. Vyzerajú ako na snehovú guľovačku, nie na motorku. Vôbec ich nerobia dizajnové a praktické.
Kazdy at si jezdi jak chce, nebo? Sice pridela praci doktorum, ale asfalt ani svodidla stejne nehtema neposkrabe Nekomu je zima furt a jinej je zpocenej i v lednu.
Povinna je u nas snad jen ta prilba(a homologovana) na kebuli.
A letos po novu i udajne reflexni vesta jako dalsi povinna vybava - coz se moc nevi. To uz je pak lepsi koupit neplandavou strecovou a mit ji rovnou na hadrech.
Zbytku sezony zdar.
Ono se na celou věc dá také koukat z jiné stránky věci. Jízda na motorce je především o svobodě pohybu. Když se chci prostě jen tak projet, tak se prostě chci jen tak projet a ne na sebe napřed narvat milion oblečení. Nějaké riziko na motorce vždy je, to by jsme na tu motorku nemohli nikdy ani sednout. Ale bezpečnost nemůže být nikdy nad svobodou. Nehledě na to, že používání všeho toho oblečení bezpečnost dost často i snižuje. Např, když jedete v létě po městě v kombineze, která má teplotu kolem 50 stupnů a vy se v ní pečete a jen z vás lije, tak je riziko nehody mnohem větší, než když jedete na lehko. ..
Před mnoha lety jsem měl bouračku. Řidič auta nechtěl čekat v koloně a otáčel se. Vystrčil předek auta do protisměru. Vzal jsem ho levým bokem. Motorka totálka. Přelétl jsem motorku a po dopadu jel asi 10 metrů po kolenou. Kombinéza Dainese probroušená až na plastové chrániče na kolenou, v nich 2 milimetry hluboké rýhy. Kdybych takzvaně "zlobil", jak zde někteří píší a jel v kraťasech, tak jsem dnes pravděpodobně na vozíku, protože kolena totálně na hadry. Ty rukavice, které si berou ke kraťasům, by mohli používat po takové nehodě už jen k ochraně rukou při jízdě na tom vozíku.
Vždycky jsem propagoval, že jezdím jen komplet v kůži. Poslední dva roky občas v kevlarových džínách. Ale beru to jako velký ústupek bezpečnosti a fakt raději komplet kůže. A to i v letním pařáku. Cítím se bezpečněji. Přilba, kukla, pořádný boty, rukavice, kombinéza, šátek nebo nákrčník. Mimo jiné jsem letos dostal za jízdy žihadlo do krku od vosy. I přes kuklu a šátek. Trefila se se přesně do místa, kde šátek končil. Protože nemám alergickou reakci, mávnul jsem nad tím rukou a druhý den už o ničem nevěděl. Každému doporučuji pořádně se obléknout a to minimálně kevlarový džíny a bundu. Když potkám "tričkaře", tak si vždycky řeknu "počkej, až ti bude doktor pinzetou vyndávat štěrk z masa".
na to si musí každej přijít sám.. někoho to bolí víc a někoho míň.. asi je i pár jedinců, kteří mají tolik štěstí, že na to nikdy nepřijdou a projde jim to.. ale slušný boty (aspoň přes kotník), rukavice a helma je prostě nutnej základ.. taky v létě občas zazlobím a vyjedu třeba do práce hodně na lehko, ale tyhle 3 kousky výbavy na sebe navlíknu i ke kraťasům a tričku.. a mimochodem, mezi pádem z mašiny v kilu a pádem ze 125 skútříka v kilu není žádnej rozdíl, silnice je pořád stejný struhadlo.. a v podstatně vyšších rychlostech už je prakticky jedno, co má člověk na sobě.. obzvlášť, když něco trefí..
Ja po zkusenosti s destem schvalne koupil rukavice s tim steracem na ukazovacku. Nebylo tam moc takovych, asi jen tri. A urcite nelituji je to uzitecna vec. Jenze pak jsem si poridil vetsi cestovni plexi a ted bych v desti ocenil jeste sterac na plexi.
v horku Dainese VR46 Curb
pokud leje nasadím na ně Held Rain Pro Skin OutDry a to i když je chladno a leje.
v chladnu a suchu Moto Guzzi H2Out což by měli být rukavice od SPIDI.
V září passo Stelvio - 4 stupně liják a sucho a teplo (ani jsem nezapínal vyhřívání heftů). Že je taková zima jsem zjistil až po projíždění záznamu kamery a pohledu na budíky. Počasí mi "přálo" a tak návleky využity několik dní za sebou a ani jsem je nesundával, jen u benzinky. Vždy i po totálním lijáku trvajícím několik hodin sucho.
stejně tak musím pochválit pláštěnku - bundu a kalhoty od Dainese model Storm 2. Naprosté sucho a bezpečí i v celodenním lijáku. Super elasticita, nic se netřepe jako u klasických látkových pláštěnek. Opět celý den na sobě a v pohodě. (proč ne primárně jen membránu v oblečení - nesnáším mokré oblečení i když bude uvnitř sucho. Je málo výrobců co garantují i nepromokavost svrchního materiálu bundy a nebo stojí blázinec.
na boty návleky Held 8757
jo vše stálo dost peněz, ale ze 70% propršený výlet v září přesvědčil o správnosti nákupu.
Zdar, pred "par" lety jsem to polozil v zatacce. Mala rychlost (obracecka), ujelo predni kolo a uz sem se klouzal. Ani sem necitil ze ruka sla do kontaktu s asfaltem, ale potom sem pri prohlidce vybavy zjistil ze karbonovy chranic je cca z 1/5 zbrouseny. Takze dobre rukavice urcite jo. A za me i zbytek vybavy, i kdyz je horko. Kratasy a tricko - to bych nejel na nicem, co jede rychleji jak bicikel. Nejvic klame telem skutr 125 a vys. Tvari se to jako prditko ale jede to klidne pres kilo...
Kdysi jsem si koupil svoje první rukavice SPIDI - prý perfektní rukavice z klokanice! Nesmysl -vydržely zhruba do ujetí asi 10 000km a už i tak byly samá díra. Říkám si jak je možné,že to tak málo vydrží!! Jaké máte zkušenosti vy - napište...
Honzo díky za článek, právě to řeším, bo uplynulý víkend na Červenohorském i v Orličkách místy zima a hefty hajcujou jen zespod. Máš zkušenost s elektricky vyhřívanými rukavicemi? Uvažuji o Revit nebo RST, máte někdo osobní zkušenost? Díky.
Chápu, že máte sortiment od určité firmy, tak zde nemůže být komplet nabídka. Ale docela mi zde chybí možná největší výrobce - Alpinestars. Kdysi jsem je zvolil a nemůžu si stěžovat. Další budou od stejné značky.
Ahoj, já mám iXS a Dainese a jsou to asi nejlepší rukavice, nově mám Lindstrands a vypadají také moc dobře. Značek je moc a určitě uděláme zase někdy pokračování.
Jednu věc asi nikdy nepochopím: jak je možné, že potkávám tolik motorkářů, kteří jedou bez rukavic? Venku je 12 stupňů a mě zdraví borec na novém R 1250 GS holou rukou............to pochopis az budes davat 50 a viac tisic km rocne....
Bezva přehled. Kdo už se svezl za mašinou po zadku ví, k čemu rukavice jsou.
Jako dva po bezpečnosti nejdůležitější faktory považuji pohodlí v rukavicích a jejich snadné oblékání a svlékání. Peklo je v teplých rukavicích s vložkou, když se trochu ruce zapotí a pak je nejde normálně obléknout.
Já mam velký problém trefit sportovní rukavice. Tím,že mám dlouhé prsty ale uzkou ruku tak jsou mi buď krátké a nebo malé. Teď mám tu nejvyšší řadu od PSI hubík a vůbec se v nich necítím komfortně ale zase jsou bezpečný.
Ovšem na mx, nebo turistické ty mi sedí v klidu, ovšem tam až takový problém protože nejsou kožené.
Mne ten článek připadá jak reklama na Held .Je dost jiných kvalitních výrobců rukavic např.Rukka,Alpinestar,Vanucci atd.
Myslím, že žádný z těch rukavic nemaji sešitý poslední 2 prsty. To už nefrčí? Nebo někdo zjistil, že je přecejen lepší si je zlámat jednotlivě, než najednou?
mozna je to dobry clanek, ale ten prvni mravokarny odstavec me spolehlive odradil od dalsiho cteni. tak treba priste.
So športovými rukavicami nie je problém, dá sa vybrať podľa predstavy zákazníka. Horšie je to zo zimnými. Vyzerajú ako na snehovú guľovačku, nie na motorku. Vôbec ich nerobia dizajnové a praktické.
Knox Handroid na léto, Rukka virium do chladna nebo deště...:) vozím s sebou vždycky oboje dvoje.
Kazdy at si jezdi jak chce, nebo? Sice pridela praci doktorum, ale asfalt ani svodidla stejne nehtema neposkrabe
Nekomu je zima furt a jinej je zpocenej i v lednu.
Povinna je u nas snad jen ta prilba(a homologovana) na kebuli.
A letos po novu i udajne reflexni vesta jako dalsi povinna vybava - coz se moc nevi. To uz je pak lepsi koupit neplandavou strecovou a mit ji rovnou na hadrech.
Zbytku sezony zdar.
8 reakcí
Ono se na celou věc dá také koukat z jiné stránky věci. Jízda na motorce je především o svobodě pohybu. Když se chci prostě jen tak projet, tak se prostě chci jen tak projet a ne na sebe napřed narvat milion oblečení. Nějaké riziko na motorce vždy je, to by jsme na tu motorku nemohli nikdy ani sednout. Ale bezpečnost nemůže být nikdy nad svobodou. Nehledě na to, že používání všeho toho oblečení bezpečnost dost často i snižuje. Např, když jedete v létě po městě v kombineze, která má teplotu kolem 50 stupnů a vy se v ní pečete a jen z vás lije, tak je riziko nehody mnohem větší, než když jedete na lehko. ..
3 reakce
Před mnoha lety jsem měl bouračku. Řidič auta nechtěl čekat v koloně a otáčel se. Vystrčil předek auta do protisměru. Vzal jsem ho levým bokem. Motorka totálka. Přelétl jsem motorku a po dopadu jel asi 10 metrů po kolenou. Kombinéza Dainese probroušená až na plastové chrániče na kolenou, v nich 2 milimetry hluboké rýhy. Kdybych takzvaně "zlobil", jak zde někteří píší a jel v kraťasech, tak jsem dnes pravděpodobně na vozíku, protože kolena totálně na hadry. Ty rukavice, které si berou ke kraťasům, by mohli používat po takové nehodě už jen k ochraně rukou při jízdě na tom vozíku.
Vždycky jsem propagoval, že jezdím jen komplet v kůži. Poslední dva roky občas v kevlarových džínách. Ale beru to jako velký ústupek bezpečnosti a fakt raději komplet kůže. A to i v letním pařáku. Cítím se bezpečněji. Přilba, kukla, pořádný boty, rukavice, kombinéza, šátek nebo nákrčník. Mimo jiné jsem letos dostal za jízdy žihadlo do krku od vosy. I přes kuklu a šátek. Trefila se se přesně do místa, kde šátek končil. Protože nemám alergickou reakci, mávnul jsem nad tím rukou a druhý den už o ničem nevěděl. Každému doporučuji pořádně se obléknout a to minimálně kevlarový džíny a bundu. Když potkám "tričkaře", tak si vždycky řeknu "počkej, až ti bude doktor pinzetou vyndávat štěrk z masa".
na to si musí každej přijít sám..
někoho to bolí víc a někoho míň.. asi je i pár jedinců, kteří mají tolik štěstí, že na to nikdy nepřijdou a projde jim to..
ale slušný boty (aspoň přes kotník), rukavice a helma je prostě nutnej základ.. taky v létě občas zazlobím a vyjedu třeba do práce hodně na lehko, ale tyhle 3 kousky výbavy na sebe navlíknu i ke kraťasům a tričku..
a mimochodem, mezi pádem z mašiny v kilu a pádem ze 125 skútříka v kilu není žádnej rozdíl, silnice je pořád stejný struhadlo..
a v podstatně vyšších rychlostech už je prakticky jedno, co má člověk na sobě.. obzvlášť, když něco trefí..
a kde mate bezprstaky ???

posledni dobou je dost velky problem je sehnat
a ted do mne
1 reakce
Ten Honzis nám ale zestárnul......
1 reakce
Řekl někdo, komu dneska už musí být aspoň 150
Ja po zkusenosti s destem schvalne koupil rukavice s tim steracem na ukazovacku. Nebylo tam moc takovych, asi jen tri. A urcite nelituji je to uzitecna vec.
Jenze pak jsem si poridil vetsi cestovni plexi a ted bych v desti ocenil jeste sterac na plexi.
Jo vybrat dobré a pohodlné rukavice je dost velký oříšek
A čím dražší neznamená tím lepší-o tom jsem se už přesvědčil
vozím dvoje.
i v celodenním lijáku. Super elasticita, nic se netřepe jako u klasických látkových pláštěnek. Opět celý den na sobě a v pohodě. (proč ne primárně jen membránu v oblečení - nesnáším mokré oblečení i když bude uvnitř sucho. Je málo výrobců co garantují i nepromokavost svrchního materiálu bundy a nebo stojí blázinec.
v horku Dainese VR46 Curb
pokud leje nasadím na ně Held Rain Pro Skin OutDry a to i když je chladno a leje.
v chladnu a suchu Moto Guzzi H2Out což by měli být rukavice od SPIDI.
V září passo Stelvio - 4 stupně liják a sucho a teplo (ani jsem nezapínal vyhřívání heftů). Že je taková zima jsem zjistil až po projíždění záznamu kamery a pohledu na budíky. Počasí mi "přálo" a tak návleky využity několik dní za sebou a ani jsem je nesundával, jen u benzinky. Vždy i po totálním lijáku trvajícím několik hodin sucho.
stejně tak musím pochválit pláštěnku - bundu a kalhoty od Dainese model Storm 2. Naprosté sucho a bezpečí
na boty návleky Held 8757
jo vše stálo dost peněz, ale ze 70% propršený výlet v září přesvědčil o správnosti nákupu.
Zdar, pred "par" lety jsem to polozil v zatacce. Mala rychlost (obracecka), ujelo predni kolo a uz sem se klouzal. Ani sem necitil ze ruka sla do kontaktu s asfaltem, ale potom sem pri prohlidce vybavy zjistil ze karbonovy chranic je cca z 1/5 zbrouseny. Takze dobre rukavice urcite jo. A za me i zbytek vybavy, i kdyz je horko. Kratasy a tricko - to bych nejel na nicem, co jede rychleji jak bicikel. Nejvic klame telem skutr 125 a vys. Tvari se to jako prditko ale jede to klidne pres kilo...
Já jsem si koupil rukavice Nazran RX-7 2,5 roku a zatím úplně bez problémů. Pravda je, že nebyly nejlevnější.....
Kdysi jsem si koupil svoje první rukavice SPIDI - prý perfektní rukavice z klokanice! Nesmysl -vydržely zhruba do ujetí asi 10 000km a už i tak byly samá díra. Říkám si jak je možné,že to tak málo vydrží!! Jaké máte zkušenosti vy - napište...
1 reakce
Vzkaz pro tu mensinu: Dementi, vemte si rukavice!
2 reakce
Honzo díky za článek, právě to řeším, bo uplynulý víkend na Červenohorském i v Orličkách místy zima a hefty hajcujou jen zespod. Máš zkušenost s elektricky vyhřívanými rukavicemi? Uvažuji o Revit nebo RST, máte někdo osobní zkušenost? Díky.
Mně vadí karbonové chrániče na klouby, protože mně tlačí. Málokteré jsou dělané tak, aby to bylo pohodlné. To je pak problém vybrat....
Chápu, že máte sortiment od určité firmy, tak zde nemůže být komplet nabídka. Ale docela mi zde chybí možná největší výrobce - Alpinestars. Kdysi jsem je zvolil a nemůžu si stěžovat. Další budou od stejné značky.
1 reakce
Ahoj, já mám iXS a Dainese a jsou to asi nejlepší rukavice, nově mám Lindstrands a vypadají také moc dobře. Značek je moc a určitě uděláme zase někdy pokračování.
Jednu věc asi nikdy nepochopím: jak je možné, že potkávám tolik motorkářů, kteří jedou bez rukavic? Venku je 12 stupňů a mě zdraví borec na novém R 1250 GS holou rukou............to pochopis az budes davat 50 a viac tisic km rocne....
8 reakcí
Co je špatného na rukavicích, když člověk najede 50 tisíc km plus?
Bezva přehled. Kdo už se svezl za mašinou po zadku ví, k čemu rukavice jsou.
Jako dva po bezpečnosti nejdůležitější faktory považuji pohodlí v rukavicích a jejich snadné oblékání a svlékání. Peklo je v teplých rukavicích s vložkou, když se trochu ruce zapotí a pak je nejde normálně obléknout.
Já mam velký problém trefit sportovní rukavice. Tím,že mám dlouhé prsty ale uzkou ruku tak jsou mi buď krátké a nebo malé. Teď mám tu nejvyšší řadu od PSI hubík a vůbec se v nich necítím komfortně ale zase jsou bezpečný.
Ovšem na mx, nebo turistické ty mi sedí v klidu, ovšem tam až takový problém protože nejsou kožené.
4 reakce