Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mazat bahno samozřejmě smysl nemá na to je tam poloha off.Spíš je tu, ale problém s tím umístěním. Motka je teď na ventilech až se vrátí budem v testu pokračovat. <br />
Asi si tu hračku v zimě koupím. Doufám, že mi to tam někde vleze. Důvod? Lenost. A jestli zvládne řetěz víc km, proč ne. Řetěz sem ještě v životě nečistil, jen mažu. Ten článek přišel přesně ve chvíli, kdy sem ho potřeboval.
Dik za clanek az budu mit po oprave svyho DRaka tak si to hned objednam sprej je drahej jako krava, kdyz na to prinde tak spejuju v sezone 1x tydne, tohle by mohlo byt fajn.
Nejlepší na čištění řetezu je WD-40 a to myslím vážně! špína jde krásně dolů a je tak trochu zároven namazáno. <br />
Pak to projedu a namažu nečím lepčím
Zajimavy ze vsichni pocitaj spotreby spreje - vzdyt ta uspora prodlouzenim zivostnosti retezu je mnohem vyssi. Diky za vsechny zkusenosti - treba zrovna zvyseni zivotnosti bychom v testu jinak tezko zjistili (dve stejny masiny jednu se sadou a jednu bez sady dohromady nedame)...
25 namazani tak to bych to chtel videt, mozna tak na retez na jizdni kolo a mazani je typu sporici babicka, cili na ctvrt zmacknuti a jen decentne, pokud to chci vzit na teplej retez a poradne, tak sem rad kdyz mi to vyjde na sest namazani (castrol i ten cervenej Honda, je to stejny)<br />
kazdopadne na pristi motku asi tohle poridim, vypada to vic nez zajimave a cenove to vychazi se sprejema skoro stejne
Popis vlastni vyroby ma treba Faudy na strankach - //www.volny.cz/hampster/mazani/amaret.html i spopisem cele anabaze s testovanim. Osobne ale musim priznat, ze bych si musel hodne verit, abych si sam navrhnul a postavil a na vlastni kuzi odzkousel zarizeni, ktery mi v pripade poruchy muze nalejt olej pod zadni kolo! Lidi neblbnete a kupte neco odsvedcenyho nebo na to kaslete, cena 3-4 tis mi prijde miziva proti samovyrobe vyzadujici desitky hodiny vymysleni a prace.
To Homer: Rek bych ze kvuli chlazeni a natahovani - u zakrytovanyho bys nutnost doazeni retezu poznal az kdyz by ti to rozflakalo kryt... nebo se mylim?
Mam to a jsem spokojenej, čas na namazání a hlavně čištění radši věnuju něčemu jinýmu. Takhle nemusim hlídat žádný intervaly, nezasviním si motku ani garáž při mazání. Řetěz je celou dobu nádherně čistej. Jednou za tisíc kiláků vezmu řetěz a rozetu papírovým ubrouskem a nic víc.
Moje stará dobrá emzeta s východoněmeckým polokardanem :o)))) takovou věc vůbec nepotřebuje.<br />
<br />
(P.S. Chápu že gumový krytování řetězu je vzhledovej paskvil, ale řetěz si v něm chrochtá blahem. Nechápu že tohle řešení nedošlo širšího použití...)
Videl bych to jako uzitecnou vec na masiny bez hlavniho stojanu, kde je mazani zvysenej opruz, a dal pro lidi co hodne najedou (pokud jeste nemaj kardan) a nechtej na cestach 2x denne osetrovat nabalenou masinu. Zajimavy, ze v De a UK to ma docela tradici a do inzeratu se pri prodeji masiny uvadi i osazeni SOilerem jako urcity naznak toho, ze se majiteli zalezelo na peci o masinu...
81.19.35.xxx> Nic, "sere" na nás!
Koupil jsem Transalpa i s touto vecickou ale nevim na kolik am nastavit to kolecko a kde se koupi ten origo olej
Tři roky to používám na VTR 1000f a super.
Mazat bahno samozřejmě smysl nemá
na to je tam poloha off.Spíš je tu, ale problém s tím umístěním. Motka je teď na ventilech až se vrátí budem v testu pokračovat. <br />
hehe no sem si jistej ze jak nekdo psal pro off roady to urcite neni nebo urcite ne pro takove jako jezdim ja .... mazat bahno nema smysl
Za ty prachy si radši koupím novou řetězovku
Asi si tu hračku v zimě koupím.
Doufám, že mi to tam někde vleze.
Důvod? Lenost. A jestli zvládne řetěz víc km, proč ne. Řetěz sem ještě v životě nečistil, jen mažu. Ten článek přišel přesně ve chvíli, kdy sem ho potřeboval.
Dik za clanek az budu mit po oprave svyho DRaka tak si to hned objednam sprej je drahej jako krava, kdyz na to prinde tak spejuju v sezone 1x tydne, tohle by mohlo byt fajn.
hehe myslim ze bych tuhle prkotinu na husce hodne brzo setrasl
Nejlepší na čištění řetezu je WD-40 a to myslím vážně!
špína jde krásně dolů a je tak trochu zároven namazáno. <br />
Pak to projedu a namažu nečím lepčím
Zajimavy ze vsichni pocitaj spotreby spreje - vzdyt ta uspora prodlouzenim zivostnosti retezu je mnohem vyssi. Diky za vsechny zkusenosti - treba zrovna zvyseni zivotnosti bychom v testu jinak tezko zjistili (dve stejny masiny jednu se sadou a jednu bez sady dohromady nedame)...
Kupte si motorku s kardanem a na systém Scottoiler rychle zapomenete.
25 namazani
tak to bych to chtel videt, mozna tak na retez na jizdni kolo a mazani je typu sporici babicka, cili na ctvrt zmacknuti a jen decentne, pokud to chci vzit na teplej retez a poradne, tak sem rad kdyz mi to vyjde na sest namazani (castrol i ten cervenej Honda, je to stejny)<br />
kazdopadne na pristi motku asi tohle poridim, vypada to vic nez zajimave a cenove to vychazi se sprejema skoro stejne
jim<br />
Plácáš..<br />
Sprej mi vydržel tak 5 mazání..<br />
Castrol..
Popis vlastni vyroby ma treba Faudy na strankach - //www.volny.cz/hampster/mazani/amaret.html i spopisem cele anabaze s testovanim. Osobne ale musim priznat, ze bych si musel hodne verit, abych si sam navrhnul a postavil a na vlastni kuzi odzkousel zarizeni, ktery mi v pripade poruchy muze nalejt olej pod zadni kolo! Lidi neblbnete a kupte neco odsvedcenyho nebo na to kaslete, cena 3-4 tis mi prijde miziva proti samovyrobe vyzadujici desitky hodiny vymysleni a prace.
Kardan je kardan.A těch 40tis na Hayabuse - to bych chtěl vážně ten řetěz vidět.
To Homer: Rek bych ze kvuli chlazeni a natahovani - u zakrytovanyho bys nutnost doazeni retezu poznal az kdyz by ti to rozflakalo kryt... nebo se mylim?
tahle věc nebude pro mě
Mam to a jsem spokojenej, čas na namazání a hlavně čištění radši věnuju něčemu jinýmu. Takhle nemusim hlídat žádný intervaly, nezasviním si motku ani garáž při mazání. Řetěz je celou dobu nádherně čistej. Jednou za tisíc kiláků vezmu řetěz a rozetu papírovým ubrouskem a nic víc.
Homere, předběhl jsi mě
Moje stará dobrá emzeta s východoněmeckým polokardanem :o)))) takovou věc vůbec nepotřebuje.<br />
<br />
(P.S. Chápu že gumový krytování řetězu je vzhledovej paskvil, ale řetěz si v něm chrochtá blahem. Nechápu že tohle řešení nedošlo širšího použití...)
Videl bych to jako uzitecnou vec na masiny bez hlavniho stojanu, kde je mazani zvysenej opruz, a dal pro lidi co hodne najedou (pokud jeste nemaj kardan) a nechtej na cestach 2x denne osetrovat nabalenou masinu. Zajimavy, ze v De a UK to ma docela tradici a do inzeratu se pri prodeji masiny uvadi i osazeni SOilerem jako urcity naznak toho, ze se majiteli zalezelo na peci o masinu...