yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Captom (1) napsal 29.03.2022 v 16:58+1

Pěkná recenze. Já v ní rok jezdil, naštěstí bez pádu a šla pryč. Vadily mi dvě věci. První - proč se dělá (dělala) jen v černé barvě navrch a reflexní dospodu, to jsem nepochopil a nikdo (ani z firmy) mi to nevysvětlil. Aspoň to že změnili. Zadruhé, aktivovala se mi při zajíždění do vrat dvora, kdy mi při nulové rychlosti podklouzla noha na kamínkách na cestě a už jsem motorku neudržel - řízeně se položila na bok. Ovšem vesta se nafoukla - takže funguje , ovšem servis byl těch cca 7000…A to nebyla natržená, špinavá, naražená- prostě jen nafouklá. Připadá mi to jako nestydatá cena - když se aktivuje bombička v klasické vestě, za nějakých 1000 Kč si ji sami vyměníte.
No a ještě jeden důvod - nefixuje krk-hlavu. Sice se mi prodejce snažil vysvětlit, že to je vlastně dobře, že hlava musí mít nějaký stupeň volnosti, ale asi bych radši měl límec.
Nikoho nezrazuju od koupě, určitě je lepší než páteřák nebo nic.

dave-lister (47) napsal 29.03.2022 v 08:53+1

Taková vesta mi připomněla film Návrat do Budoucnosti 2. Tam měl Marty něco podobného. Už jenom zbývá, aby do toho zamontovali vysoušení a úpravu velikosti. :D

PEPEE01 (409) napsal 28.03.2022 v 21:15

Diky za recenzi od dlouhodobého uživatele. Ještě tu Alpinku a pak se snad konečně rozhodnu. Na Dainese mi vadí, že tam není ten pateřák, ale zase se dá lehce smotat do kufru. Je to dilema... A jen jedna otázka pro kluky z redakce. Jak se tahle veste pere? Po letní sezóně to musí být mňamka, když bych ji vozil pod bundou. Alpine tuším při tom ročním servisu i celou vyčistí. Díky za odpověď.

Kulinek (0) napsal 28.03.2022 v 20:31

Skvele video po airbagove veste pokukuji. Mam paterak i hrudni chranic, tak vaha bude obdobna, pri zkouseni mi prislo, ze ve veste bych byl pohyblivejsi, jelikoz ten komplet s hrudnim chranicem od Zandony je sice z tech bezpecnejsich, ale docela ho vnimam pri pohybu, jak jsem tim opasany. V podstate se uz jen rozhoduji mezi D air a Tech air. In Motion jsem zavrhl z duvodu permanentních plateb, radeji si vec koupim jednorazove, ale to je jen o pristupu. Jinak, co se airbagu tyce obecne, clovek nikdy nevi a mit to na sobe a nebo ne muze byt dost zasadni rozdil v pripade havarie. Kdy planujete recenzi Tech air? Co by me zajimalo je prave ta pohyblivost, zda neomezuje nejak pri technictejsi jizde a vliv na vetrani. Dekuji za pripadnou odpoved.

jk73 (12) napsal 28.03.2022 v 19:39

pro redakci a jejich vývojáře: sleduji vás nejčastěji v apce telefonu (android), videa se při změně polohy telefonu portrait/landscape vždy spustí znovu od začátku nepříjemné, to by chtělo vyladit. jinak díky za videa, obsah super

Emzák (1) napsal 28.03.2022 v 17:08+1

Já jen doplním ze zkušenosti, jelikož s vestou jezdím už rok a dokonce jsem s ní měl i pád.
Na delších trasách(200km a více) už je znát váha v trapézech, jinak ale super a paradoxně necítím nějak větší horko v kombinéze(mám ji pod koženou dvoudílnou komboškou, teda střídám kombošku PSí a XRC). Na normální jízdy si na to člověk ale fakt zvykne a vestu nevnímá.
Vestu jsem schválně vzal i na okruhy...Brno, Sosnová, Třinec a při sebeostřejší jízdě nevystřelila. Teda až na ten Třinec, kde jsem dostal učebnicovej highsider v malý vracečce a vesta zafungovala na 100%. Kdy vystřelila, to jsem si nevšim, ale někdy v mým letu, každopádně už jsem pár pádů zažil a tohle byl fakt luxus, pád jako do peřinky, co se týče zad. Bohužel to odnesly ramena, ale nijak zvlášť a rehabky to spravujou. V nemocnici na mě koukali, jen pohmožděný ramena, natržený úpony u lopatek a noha. Takže ochrana ramen je menší, ale s páteřákem by byla ještě horší, že jo(jinak podotknu, že pád byl v kombinéze PSí a ty ramenní chrániče jsou promáčklý, takže to byla asi i tak rána a vesta mi nejspíš zachránila klíční kosti).

gresini (5285) napsal 28.03.2022 v 13:59-4+2

Chápu, že bezpečnost je velmi důležitá,ale nehrajeme si na to,že pořád uvažujeme a myslíme na neštěstí a havárie a co kdyby a jak a zboku,zezadu,zepředu a airbagy,páteřák,chrániče a další a další věci - TWL -to už je pomalu lepší nejezdit! Když si vzpomenu na některé svoje kamarády, co nemají ani auta,natož motorky ,jak jsou bez starostí a vysmátí,tak už pomalu začínám uvažovat taky tak Žijeme v zemi, kde je vše nejdražší vč .benzínu, samá objížďka,rozbité silnice,poplatky i za hovno,parkování ,policajti,technická,povinné a mnoho dalších věcí - je to ještě zábava???Auta i motorky jsou neuvěřitelné kasičky na peníze ve všech směrech a budeme to chtít a jo a jo a jo a víc a víc! Neuvěřitelné

4 reakce

Jarda
Jarda 28.03.2022 v 16:55

Nikdo si nic nehraje. Klidně jezdi na motorce (pokud nějakou máš) v tričku, je to tvé rozhodnutí. Tohle je prostě jen recenze airbag vesty. Pro někoho je to užitečné, pro tebe třeba ne (viz. to stěžování na všechno).


Aleš_R (16) napsal 28.03.2022 v 12:41+1

O vestě uvažuju.. Argument o možnosti složit vestu je pro mě mimo - nějak nevím, proč bych ji vozil smotanou v motorce. Páteřák jsem taky nikdy necpal do kufru. Ale hlavně - tato vesta tedy nemá ochranu krku? Co se mi u vest hodně líbí, když se nafoukne límec a stabilizuje helmu. To mi tu chybí.

Tifone (149) napsal 28.03.2022 v 10:35

Když už teda děláte test Měli byste informovat korektně. Vesta ke své aktivaci nepotřebuje rychlost 10 km/ h, stačí když bude cítit pod sebou nastartovanou motorku a už v tu chvíli se přepne z té modré kontrolky do zelené -což tam pan taky zapomněl říct. To samé když zastavíte na křižovatce a motorka je nastartovaná Vesta je stále aktivní teprve až když vypnete motor přepne se do toho módu s modře svítící kontrolkou.
Jak jinak by potom dokázala ochránit při nárazu zezadu nebo z boku když stojite třeba na křižovatce.Pokud by se aktivoval a až při rychlosti 10 km/h?
To jen pro upřesnění

SuperSic58 (1447) napsal 28.03.2022 v 08:40

dotaz na redakci, bude někdy uveřejněn Honzisův test Hondy CB 125F?

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 29.03.2022 v 13:18

Příští nebo přespříští týden si myslím





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist