motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jirka-mz (25) napsal 23.07.2023 v 11:22

Na Tigeru 800 XR jsem loni obul Meridiány (před tím Scorpion Trail 2) a paráda oproti SC2 jsou za mě asi lepší. Letos jsem je sundal s nějakými 6000km s možná 50% vzorku, kdy jsem kvůli výletu do Turecka a Gruzie dával K60/Scout a teda už se těším až je zase obuju zpátky . Ten rozdíl byl velkej, motorka na těch K60 pocitově ztěžkla a byla taková neobratná (už jsem si ale zvykl).
Ty Meridián za mě hodně dobrý na silniční cendura.

alexa7 (100) napsal 20.07.2023 v 23:12

Nechapem ze vam nedali Mission. Ta guma je asi najzaujimavejsia. Prave ju mam obutu vzadu a nestacim sa cudovat . Slusne drzi a najazd ma neuveritelny, aj 2x vacsi ako moje niektore predosle pneu. Aj rozsah pouzitia je velmi velky a nehuci. Ak by som mal ist niekam velmi daleko jednoznacne Mission.

nemecekj (5) napsal 20.07.2023 v 19:38

A tu NEJ Dunlopku vám nedali

Maho (34) napsal 20.07.2023 v 16:47+1

Tohle je bezvadný test ať už je to na jakékoli motorce.

MartasUS (123) napsal 20.07.2023 v 09:56

Když ono je to z větší většiny o tom kdo zrovna drží řídítka. Otrlejší dá i na špuntech kolínko na silnici ale blbec se na nich na polňačce vypleskne. Stejně jako borec dá na silničních offroadek ale ňouma se na silničních vymázne i na fešáckém asfaltu.
Guma je jen takoví pomocník

ironn (-1) napsal 19.07.2023 v 15:48+2

ja zustavam u svých Michelin

zahadnytajemny (53) napsal 19.07.2023 v 11:48

Díky za praktický test. O těch Trailmax Meridian budu uvažovat jako další na V-Stroma. Teď tam mám Conti Trail Attack3.
Ale zeptám se. Hodily by se ty Dunlop RoadSmart IV na Kawasaki Z900? Mám tam ještě sportovnější originály, ale nejsem žádný velký střelec, tak uvažuji nad trošku cestovnější variantou s delší životností. Nebo Michelin Road 6. Díky.

Signum68 (60) napsal 19.07.2023 v 11:18+1

Fakt fakt FAKT napadity a vycerpavajici testik,potazmo clanek!Diky!!!

rst1467 (13) napsal 19.07.2023 v 10:48

Lepší je sáhnout pro MotoZ Tractionator Adventure, tyhle Dunlopky maji hrozně nízky vzorek

TryznitelDemonu (3) napsal 19.07.2023 v 09:45+2

Zase dostanu hafo minusu, ale v clanku zaznela jedna nepravda. Treni, ktere ovlivnuje brzdnou drahu, nezavisi na plose dotyku. Je to ucivo prvniho stupne. Kdo neveri, necht se podiva sem: https://www.youtube.com/watch?v=uZ5X7jczCT8, od casu cca. 3:10. Omlouvam se infantilitu videa...jak rikam, je to ucivo pro zakladku.

K167 (2084) napsal 19.07.2023 v 09:08+1

"... a my jsme moc rádi využili nabídky Dunlopu, abychom vyzkoušeli tři gumy na třech úplně stejných motorkách, protože jenom potom se můžete soustředit čistě na to jediné, co stroje rozděluje, a tím jsou pneumatiky. Tři naprosto identická letošní BMW R 1250 GS s úplně totožnou výbavou, obutá do více silniční, univerzální a více terénní obuvi Dunlop ..."

Chápu Dunlop, že to porovnání dělá na nejprodávanějších motocyklech ve své kategorii, to porovnání je parádní, jenom mi to trochu připadá, jako by někdo zkoušel sluchátka přes nasazené špunty v uších. Ta informace pro jezdce o tom, co se děje mezi kolem a povrchem, po kterém to kolo jede, je u motocyklů se systémy paralever a telelever, opravdu velice "filtrovaná/utlumená". Což vytváří cestovní komfort, spousta lidí to tak má ráda, ale na testování pneumatik by byl podle mého názoru vhodnější standardní podvozek.

I tak ovšem velice děkuji za porovnání.

Vypadá to, že až dojezdím stávající Pirelli Scorpion Rally STR, tak zkusím Dunlop Trailmax Raid.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist