Od hladkých po špunty. Vyzkoušeli jsme tři stejná BMW R 1250 GS s různými pneumatikami Dunlop
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 3.5.2023 | Zobrazeno: 17 956x
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 3.5.2023 | Zobrazeno: 17 956x
Na Tigeru 800 XR jsem loni obul Meridiány (před tím Scorpion Trail 2) a paráda oproti SC2 jsou za mě asi lepší. Letos jsem je sundal s nějakými 6000km s možná 50% vzorku, kdy jsem kvůli výletu do Turecka a Gruzie dával K60/Scout a teda už se těším až je zase obuju zpátky
. Ten rozdíl byl velkej, motorka na těch K60 pocitově ztěžkla a byla taková neobratná (už jsem si ale zvykl).
Ty Meridián za mě hodně dobrý na silniční cendura.
Nechapem ze vam nedali Mission. Ta guma je asi najzaujimavejsia. Prave ju mam obutu vzadu a nestacim sa cudovat . Slusne drzi a najazd ma neuveritelny, aj 2x vacsi ako moje niektore predosle pneu. Aj rozsah pouzitia je velmi velky a nehuci. Ak by som mal ist niekam velmi daleko jednoznacne Mission.
1 reakce
A tu NEJ Dunlopku vám nedali
Tohle je bezvadný test ať už je to na jakékoli motorce.
Když ono je to z větší většiny o tom kdo zrovna drží řídítka. Otrlejší dá i na špuntech kolínko na silnici ale blbec se na nich na polňačce vypleskne. Stejně jako borec dá na silničních offroadek ale ňouma se na silničních vymázne i na fešáckém asfaltu.
Guma je jen takoví pomocník
1 reakce
ja zustavam u svých Michelin
1 reakce
Díky za praktický test. O těch Trailmax Meridian budu uvažovat jako další na V-Stroma. Teď tam mám Conti Trail Attack3.
Ale zeptám se. Hodily by se ty Dunlop RoadSmart IV na Kawasaki Z900? Mám tam ještě sportovnější originály, ale nejsem žádný velký střelec, tak uvažuji nad trošku cestovnější variantou s delší životností. Nebo Michelin Road 6. Díky.
9 reakcí
Fakt fakt FAKT napadity a vycerpavajici testik,potazmo clanek!Diky!!!
Lepší je sáhnout pro MotoZ Tractionator Adventure, tyhle Dunlopky maji hrozně nízky vzorek
1 reakce
Zase dostanu hafo minusu, ale v clanku zaznela jedna nepravda. Treni, ktere ovlivnuje brzdnou drahu, nezavisi na plose dotyku. Je to ucivo prvniho stupne. Kdo neveri, necht se podiva sem: https://www.youtube.com/watch?v=uZ5X7jczCT8, od casu cca. 3:10. Omlouvam se infantilitu videa...jak rikam, je to ucivo pro zakladku.
14 reakcí
"... a my jsme moc rádi využili nabídky Dunlopu, abychom vyzkoušeli tři gumy na třech úplně stejných motorkách, protože jenom potom se můžete soustředit čistě na to jediné, co stroje rozděluje, a tím jsou pneumatiky. Tři naprosto identická letošní BMW R 1250 GS s úplně totožnou výbavou, obutá do více silniční, univerzální a více terénní obuvi Dunlop ..."
Chápu Dunlop, že to porovnání dělá na nejprodávanějších motocyklech ve své kategorii, to porovnání je parádní, jenom mi to trochu připadá, jako by někdo zkoušel sluchátka přes nasazené špunty v uších. Ta informace pro jezdce o tom, co se děje mezi kolem a povrchem, po kterém to kolo jede, je u motocyklů se systémy paralever a telelever, opravdu velice "filtrovaná/utlumená". Což vytváří cestovní komfort, spousta lidí to tak má ráda, ale na testování pneumatik by byl podle mého názoru vhodnější standardní podvozek.
I tak ovšem velice děkuji za porovnání.
Vypadá to, že až dojezdím stávající Pirelli Scorpion Rally STR, tak zkusím Dunlop Trailmax Raid.
7 reakcí