globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jirka4137 (114) napsal 02.06.2022 v 05:26

Mitasky jsem naposledy koupil před 3 lety na ČZ 487.4.5. Putovali hned po obutí na bazoš a pánovi na dvoukolák. To je věc kam Mitasky opravdu patří.
Strávil jsem kus života v Barumu- kamarád celý na kontrole pneu. Všechny spoje snad na 20ti cm. Největší problém že jeden fest převalený. Dovedete si představit co to s motorkou dělalo.
Pláštˇ jsem reklamoval spoje označil křídou používanou na značení vad. Zmetek byl po týdnu vrácen že je to O.k !!!. Věřím že se třeba někde ve světě vyrábí Mitasky lépe ale po takovém přístupu už nikdy.
Zkušenosti lidí na Jawablázni-forum zde vesměs stejné. Bylo by lépe kdyby to Mitas zavřel.
A pánům z Mitasu vzkazuji Děkuji ale strčte si to tam kde slunce nesvítí.

Šógun_ (23) napsal 02.06.2022 v 04:14

Když už tedy argumentujete 300ZGH, je dobré dát sem celou tu recenzi.

https://www.stopnehodam.cz/jak-jsme-testovali-pneu-mitas-sport-force
Píše, že cítil menší grip. S tím se můžu ztotožnit. Dal jsem je na Thruxtona a oproti Metzelerům M9RR je motorka vzadu neklidnější.
Na druhou stranu vydržely o 2000km vic. Přemýšlím, jestli je nedat na CB, kde tolik netahám. Tam mi dávají smysl.

Ykebara (3) napsal 02.12.2021 v 11:55

Názor je jako díra do zadku... Jak řikaj kluci skoro v každém testu "špatné motorky se dnes už nevyrábí" skromně dodám, že ani špatné pneu se dnes už nevyrábí. By mne zajímalo, co všechno vezme takhle typický uživatel do úvahy ohledně pneu, když ze sebe souká ty moudra co si má tady mladej koupit za gumy. Hlavní koukám je výrobce (věrnost jasný ), typ motocyklu (japonec vs ital ), cena (super guma za pusinku ), kolik sad už odjezdil (zkusils i jinou žejo? ), pocit z pneu (pohádka o poslušných řidítkách ), země výroby (nejvíc nejdůležitější )

Někdo tady řešil profil gumy , ale dle mého by se k "mladým" (kam zatím taky patřím) mělo dostat že: Profil je důležitej stejně jako: zaměření pneu, směs (jedno-více), konstrukce běhounu + boku (aka odezva). A až potom bych následně řešil, co kdo takového vyrábí a kolik to stojí. A v neposlední řadě taky nastavení podvozku na nový typ pneu - bez toho je názor na pneumatiky tak trochu neobjektivní.

A taky mám v zadku díru .

TDM851 (4095) napsal 01.12.2021 v 20:27

Mitasu fandím a z krosky vím, že nejsou špatný. Jak chováním, tak vydrží. Ale tyto silniční na obrázcích, si troufnu tvrdit, mají špatný dezén. Udělá to "pilky" a začnou třepat řidítka. V zadu to je asi jedno, ale ten předek...
Ale neměl jsem ji, třeba se pletu.

Skrunch (1403) napsal 01.12.2021 v 19:55

Jezdím Mitas na CBR954 vzadu - funguje náramně i za mokra (a to jsem se toho nebál). Vyzkoušel jsem chladnější podmínky, prostě leccos . Design a konstrukce je akorát. Není plochá ani moc kulatá.
P.S.: jestli někdo řeší u pneu nájezd...možná u choppera bych to pochopil - ale i tak třeba na Mitas Touring toho najedete až až

Clint. (77) napsal 01.12.2021 v 17:16

Tak schvalne jestli najedou 15tisíc kilometrů jako michelin anakee II…….: a nebyly rozhodne po smrti

marna (10) napsal 01.12.2021 v 15:20

"Na testované Yamaze za těch 2 500 kilometrů neubyl snad ani jeden celý milimetr na středu zadní gumy."

Pre mňa trochu neuveriteľná informácia... nabudúce by nebolo na škodu zmerať hĺbky dezénu predná/zadná + stred/okraj pri začiatku "testu" a po určitých odjazdených intervaloch... toto je zatiaľ taká pocitová rovina / PR štýl bez akejkoľvek snahy o objektivizáciu a merateľnosť.

CR500 (142) napsal 01.12.2021 v 15:18

Porovnani s lowcost pneu michelinPP tc2(upravena fz1gt). V Moste mi predni +EV pomohla stahnout cas -1sec oproti, sade MichelinPP 2tc. Verim ze by slo jeste vic, ale limt byla prave zadni PP190/55(prehrivala se),a tak zadni michelinPP uz predni +ev mitasku "nestihala". ps:brzdnej bod na cilovce s mitaskou o cca 10m dal! +EV priste pujde na celou motorku!! *nicmene v obyc provozu je mi to uplne fuk a mozna PP se rychlejc zahrejou a za deste hodne prorezana PP za me dokonce lepsi nez mitaska.

Slavohs (9) napsal 01.12.2021 v 14:39

Jezdím Mitas na Smrku od léta. Konkrétně Terra Force a spokojenost. Jsou pro mě lepší, než před tím Next nebo Heidenau k60. Asfalt sucho i voda bez problému. Suchá polňačka, šotolinka super. Na vlhku v offu už moc nic. A teď, když je kolem těch 2-5 stupňů už taky nic moc. Zatím najeto cca 8tis a ještě dobrý. Jsem ale něžný jezdec.
Na výše testovaných pryžích jezdí kamarád na CB a i když už je starej kmet, tak nemá pud sebezáchovy (nebo mu to je už jedno) a mitasky teď docela chválí. Takže fakt si myslím, že úplně špatný nebudou. Ale je to má zkušenost a můj názor.

Milanek13 (48) napsal 01.12.2021 v 13:26+2

Na Mitaskach jsem odjezdil na různých Ducati myslím dohromady přes 15.000km a maximální spokojenost .
Proběhly okruhy Sosnová, Brno a Most a neměl jsem pocit ,že mě nějak limituji.
Nyní mám obuto Pirelli Diablo Rosso IV a žádný výraznější rozdíl jsem kromě téměř 2 násobne ceny nepocitil.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 01.12.2021 v 13:23+2

Ale *pánové* - co víc je potřeba vědět ,
než zmiňuje tomasd. v jeho komentu "pod" Ykebarou ... !!?

Petr7474 (12) napsal 01.12.2021 v 13:21

Ahoj. Nejsou ty tlaky v tabulce nějak moc vysoké? U starší verze 2,6/2,9 baru na motorce 1000ccm mi přijde hodně. Je to běžné?

Zedsdead (293) napsal 01.12.2021 v 12:24

Tak jako na MT07 je Mitas ok, ale na neco silnejsiho bych volil stejne znackovejsi gumu...
Treba na sade starsi generace Bridgestonu Battlax Hypersport 16 priplatim pouze 800 korun a mam supr gumy s pocitem sucha a jistoty..

falkomas (43) napsal 01.12.2021 v 12:11

Jezdím už 4. sadu a spokojenost veliká. Řekl bych že příznivá cena je malinko vykoupena životnosti ale je fakt že se sjíždí rovnoměrně. Vychází mi to na sadu za sezónu a to najedu málo, do 5000 km. Razim heslo že je lepší si častěji koupit nové gumy než hudlat starý šlapky, takže za ty peníze pro mě ideál.

mr.t (-2) napsal 01.12.2021 v 11:11

To co mě zajímalo je informace že nejsou tak špičatý jako pirellky , díky ! jdu do nich protože ta moje padá do zatáček až moc ..

Komorerth (60) napsal 01.12.2021 v 10:51

pekna a poctiva recenzia. Na jar budem prezuvat F650CS a tieto pneu urco zvazim

Ykebara (3) napsal 01.12.2021 v 10:50+2

Díky, za recenzi z cest chlapi. Nepřemýšlí někdo (třeba Zajoch ) o tom vzít tyto gumy na nějaké rozumné motorce (Monsteru třeba? ) na okruhový den a dát nám nějaký názor ohledně jejich výkonnosti?

panca (18) napsal 01.12.2021 v 10:28

Také mitasky rád obouvám a nemám k nim větších výhrad. Co se však týče té ceny, nemyslím, že výrobce nějak zvýhodňuje CZ trh. Např obchodník, ke kterému jezdím nakupovat říkal, že nejlepší ceny mitasek mají v Polsku, dříve v Německu.. Například sada e10 pro velké enduro (21, 18) za 4117,-Kč pro zákazníka.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 01.12.2021 v 09:58+2

Bajkerům-veteránům se takový příběh české firmy dobře čte,
především ty výsledky *švédsko-českého* vývoje pro jednu stopu ,
při němž cenou českým bajkerům vysloveně vychází vstříc
Uvidíme, jaký na to budou mít vliv "všechny ty krize" současnosti
Za mně jen škoda, že ten EV level není k mání ve veteránských
rozměrech, které vyžaduje moje *bába*, aby prošla při STK

deluxa (347) napsal 01.12.2021 v 09:54

Taka technicka otazka. Preco tam chyta hlasice, ale pneu nie su jazdene na hrane? Ani v predu ani vzadu to podla obrazkov ma daleko do uplneho mozneho naklonu. To uz ako vyrabaju "bezpecne" moto tak aby si to normalne nemohol dat do naklonu aky ponukaju obute pneu ale ty mas dobry pocit lebo to uz suchas po asfalte? Celkom zabavne...na mt07 som nejazdil preto sa pytam ako to v skutocnosti je.




TOPlist