yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kačka-R6 (0) napsal 17.06.2012 v 14:29

Potřebuju radu...Máme interphone asi týden,používali jsme ho cca 5 hodin a vždy bez problému.Ale ted máme problém s tím,že přítel slyší jen mě,ale já jeho ne.Zkoušeli jsme to několikrát vypnout,zapnout a spárovat znova,ale nic.Před tím,než sme vyjeli jsme akorát zkoušeli nastavovat automat.hlasitost a připojení k telefonu,tak jestli to s tím nemá souvislost a jen sme něco špatně nezmáčkli,ale myslím si,že tím to nebude,protože prvních pár minut jsme se normálně slyšeli a až po chvíli to přestalo jít.Mikrofonem to taky nebude,protože jsme jednotky zkusili vyměnit a bylo to zase obráceně.V návodu jsme nic nenašli,tak jestli někdo nevíte co s tím...díky předem.

Saša-hk (3) napsal 21.05.2012 v 12:31

Ahoj,
obracím se na místní odborníky v komunikaci. Čtvrtým rokem používám Interphone F4 bez problémů (komunikace jezdec-splujezdec, telefon). Teď jsem se snažil spárovat F4 s navigací IGo 8, kterou mám nainstalovanou v PDA. Výsledek byl, že šly buď pokyny z navigace a telefon se sám odpojil, nebo obráceně. No a teď k mému problému - včera F4 přestal jít úplně. LED diody na obou přilbách pouze blikají a nechce se to spojit. Zkoušel jsem znovu přes párovací režim je spárovat, ale výsledek žádný . Ledky v párovacím režimu blikají červeno modře, ale to je vše. Netušíte někdo jestli se to dá nějak resetovat a znovu spárovat? Nebo nějaká jiná rada.
Předem dík.

Bull-Intruder (0) napsal 08.04.2012 v 00:26

mam ho rok a jsem spokojen.

LuděkCBF (14) napsal 04.11.2010 v 09:40

Sady Interphone F4 do integrálních přileb jsem koupil před 4 měsíci. Po najetí pár tisíc kilometrů s tímto zařízením, bych si dovolil malé hodnocení. F4 je po předchozích zkušenostech s vysílačkami a dráty opravdu luxusní a neobtěžující zařízení. Miniaturní krabička na přilbě nikterak neomezuje při jízdě, nebo slézání z motorky! Mile mě překvapila kvalita poslechu a to až do vysokých rychlostí! Naprosto srozumitelná komunikace je i při cestovní 140km rychlosti na dálnici. Při zkoušce bylo rozumět až do 180km, ale to už sem tam nějaké to slovíčko unikne, ale kdo by se v této rychlosti vykecával? Já i můj batůžek si kvalitu přenosu i srozumitelnost velmi chválíme! Trochu nesouhlasím s kometářem o výdrži baterií v článku. Máme vyzkoušeno, že baterie vydrží opravdu min.10hod.udávaných výrobcem a to jak v režimu se spolujezdcem, tak s jinou motorkou. Rozdíl s kým komunikuji jsem na kapacitě baterie nezaznamenal. Často jezdím s kamarádem, kde celou vyjížďku doslova prokecáme a na výdrži baterie se to nijak neprojevilo. Min.těch 10 hodin denně nám to vydrželo i na společné dovolené v Rakousku, což je naprosto dostačující. Co se týká vzdálenosti, tak srozumitelný hovor mezi dvěma jezdci funguje i v zastavěných úsecích tak do 150-250m (na volném prostranství až do 500m). Mnohem větší překážkou než budovy je horizont. Jakmile se první jezdec přehoupne přes horizont spojení není srozumitelné a vynechávají hlásky, jak u mobilu se špatným signálem. Skvělá věc, je skutečná vodotěsnost! Najeli jsme již asi 600km v dešti a žádný problém! Dobrá je možnost spárování s telefonem, každý má svůj telefon aktivní ve své přilbě a hlasem si ho přijímá – skvělé! Navigaci mám bohužel bez BT a tak hlasovou navigaci do sluchátek nevyužiji. Muziku jsem zkoušel, poslouchat se sice dá dobře, ale není to co k jízdě na motorce potřebuji…. „Vadou“ na kráse o které bych se zmínil je jen to, že není možné komunikovat najednou s batůžkem a s kamarádem na jiné motorce. Údajně se na tomto doplňkovém zařízení pracuje, ale k dispozici zatím není. Poslední věc o které bych napsal, je poměrně vysoká cena tohoto zařízení, která bohužel zabrání masovému rozšíření F4, cestovatelům však investici do tohoto zařízení vřele doporučuji!

duky05 (12) napsal 10.08.2010 v 13:38

ota m - bug ma uz predbehol. mal som vysielacky, ale pre mna je kablove riesenie nepouzitelne. PMR ma jedinu vyhodu, hodi na na velke vyjazdy s mnozstvom motorkarov, kde je otvoreny kanal bezkonkurencny...jednocestna komunikaciu tu ani nie je na zavadu.

na "male" cestovanie je pre mna vhodnejsi "bezdratovy" BT interkom. nezavadzaju mi kable, mam to sparovane s telefonom. ak idem sam, pustam si mp3 z mobilu. so spolujazdcom si pustim interkom, rovnako ked ideme jazdit 2 motorky...dvojcestna komunikacia je obrovska vyhoda.
navyse s tymito BT HF bymala byt funkcna vysielacka Midland s BT...avsak tato vysielacka prevysuje cenu, ktoru som dal do dvojsady BT interkomu...

komunikacne systemy, ktore spoja vyhody PMR aj BT interkomov typu Albrecht atd, su uz zase mimo financenj hranice, co som ochotny do toho vrazit...

Bug (1) napsal 10.08.2010 v 12:49

Ota M má trošku pravdu, ale vysílačky nespáruješ s mobilem ani s navigací a neposlechneš si na nich mp3.

Ota_M (0) napsal 21.07.2010 v 08:10

No nevím, k čemu jednoúčelový interkom, který propojí jen dva jezdce, když jsou lepší vysílačky, u kterých sice jsou dráty do přilby, ale člověk se domluví s neomezeným počtem lidí, má to mnohem větší dosah až na kilometry a vysílačky se dají použít nejen na motorkách.

Mates-Picco (0) napsal 15.07.2010 v 18:36

Kupodivu dokonce to je větších rychlostech lépe slyšet se špunty, než bez, protože špunty odfiltrují aerodinamický hluk.

Petrmoto (0) napsal 14.07.2010 v 23:12

Za sepsání tohohle " testu " někdo bere výplatu ? Osobně po ročním používání vím, že funguje v pohodě ve 160 km i se špunty v uších. Stačí mít kvalitní přilbu.

david1 (1) napsal 14.07.2010 v 18:08

´Musím souhlasit s Vecou ten test je teda bída a po roční používání bych očekával trouchu obsáhlejší. Jak bíše Véca interkom + nav (zumo 660)= bída téměř nefunguje, ale pokud používate jen interkom + mobil bez nav nebo vše bez interkomu tak OK

Fidži_CZ (9) napsal 14.07.2010 v 16:23

S výdrží nemůžu souhlasit. Mám odzkoušeno, že při spojení motorka-motorka vydrží 10h a poté se začne zkracovat vzdálenost a při 11-12h už umírá úplně.

keymaker (0) napsal 14.07.2010 v 16:22

po 15 tisících km používání předchozího modelu se mi zlomil kabel k reproduktoru a přestalo chodit přidávání hlasitosti. Jinak to používám na poslech hudby, popř. pokud jedem s přítelkyní, tak jako komunikátor a to buď na jedné nebo na dvou motorkách. Tam je to zcela bez problémů. Telefonování funguje tak do 180 km/h, poslech tak do 140 km/h, ale to hodně záleží na helmě, já to mám v Schuberth S1. Za mne velmi kladné hodnocení...

Anders (1) napsal 14.07.2010 v 16:21

Se komunikaci se Zumo 5xx jsem vyresil tak, ze mam vypnute navigacni pokyny a Zumo dela jen takovej "interface" mezi telefonem a F4. Takze muzu telefonovat ze seznamu a take videt kdo me vola.

Anders (1) napsal 14.07.2010 v 16:19

Koupil jsem u TT v Touratechu dvojsadu Interphone f4 a absolvoval 5100 km (CR->D->DK->N->S->DK->D->CR) a naprosta spokojenost.

Puvodne jsem chtel kvuli cene dvojsadu F3, ale ta se dodava jen s montazni sadou do vyklapecek a ja mam 2 integralky a tam by musel ten tlustej bazmek od mikrofonu nejak zadlabavat. Jen 2 montazni sady do integralek vyjdou na 1600, takze dvojsad F4 byla jen o 1000 drazsi.

Nakonec vyssi ceny vubec nelituju, ponevadz u F4 jsou rovnou obe montazni sady, a take 2 nabijecky pro 2 interkomy(s Y kabelem) na 220V/5V@0.7A.
Z jedne jsem pouzil kabel a pripojil ho ke zdroji na 12V(vystup jako ty originalni 5V@0.7A) a mohl jsem obe sady nabijet v pohode prez noc pod sedlem.
Dokonce i vetsi vzdalenost interkom se vyuzila kdyz pritelkyne sla napr. zjistit cenu trajektu, nebo ubytovani, tak mi to mohla rovnu rict a ja to mohl poresit s ostatnimi.

Veca (0) napsal 14.07.2010 v 15:35

Hoši to je teda test . Co takhle jak to funguje spolu s navigací a mobilem a spolujezdcem třebas. To by mě zajímalo. Máh ho od letoška a jak jedu se spolujezdcem + Zumo 550 tak to nefunguje nic moc.

milda87 (0) napsal 14.07.2010 v 12:08

Používám přez rok.Za jízdy netelefonuji,nebavím se s baťůžkem,neposlouchám muziku.Ale používám F4 s navigací GARMIN NUVI660 a vše funguje jak má,s výdrží jsem spokojený!!

seikos (975) napsal 14.07.2010 v 11:39

kluci, nejsou vám ty motorky trošku malý?

Jirka_K (0) napsal 14.07.2010 v 08:33

ta helma Chupa chups je super

Pertra (0) napsal 14.07.2010 v 08:28

Pořídili jsme si F4 s přítelem a zatím ho testujeme jen jako spolujezdci. Báječná věc, akorát u sebe mám problém. Když se chvilku spolu nebavíme, ve sluchátkách mi to začne nesnesitelně šumět a přestane to v okamžiku, kdy přítel něco řekne. Je to opakující se záležitost. Tak by mě zajímalo,zda se to také někomu děje..?

Milan-11 (12) napsal 14.07.2010 v 07:49

Interphone F4 jsem si pořídil s kamarádem krátce po návštěvě stánku Toufarech na Motosalonu v Brně. Používám ho v helmě BMW System 6, takže instalace byla dá se říct bez větších problémů. Helma je přizpůsobena na používání interphonu ale jak je u BMW samozřejmostí, tak vlastní výroby. Místo pro sluchátka je tady trochu menší a jinak tvarováno než jsou sluchátka od F4. Občas mě tedy sluchátka trochu tlačí tak je jen posunu a jedu dál. Věcička je to opravdu vychytaná a mezi její první výborné vlastnosti jsem si zařadil, poslech mp3. Do té doby jsem rval různým způsobem do vyklápěčky, sluchátka od mobilu a nikdy to samozřejmě, nebylo ono. Samotná komunikace mezi jezdci je výborná, jen se občas ozve nějaký ten šum, ale to většinou když je helma odklopená. Příjem hovoru hlasem a samotné telefonování, je také naprosto bez chyb. S výdrží baterie jsem také spokojen a na nějakou tu delší trasu to vždy stačí. Plánuji pořídit nabíječku na motocykl, takže to bude už po všech stránkách vše vychytané. Interphone už jsem i pořádně zaprášil a i s ním zmokl v Alpách, vše nadále funguje a věřím, že i fungovat bude. Snad jediná věc a to, že kamarádovi odešel po krátké době mikrofon, který prostě asi neustojí to ohýbání při zavírání a otevírání helmy.




TOPlist