Airbag na leasing: recenze univerzální airbagové vesty Furygan se systémem In&motion
Text: Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Furygan, Alpinestars, Dainese, In&Motion | Zveřejněno: 20.1.2022 | Zobrazeno: 12 704x
Text: Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Furygan, Alpinestars, Dainese, In&Motion | Zveřejněno: 20.1.2022 | Zobrazeno: 12 704x
lacnejšia vesta ale slabšia ochrana. mne vychádza najlepší pomer cena/výkon alpinestars. chráni najviac, má aj chránič chrbtice.
Nejlepší článek na toto téma, který byl v ČR zpracován!
DÍKY!!!
Každá samostatná vesta totiž veškeré větrání zaplácne.
včetně případné opravy bundy/ kombinézy. Už jsem je využil třikrát
Jedna doplňující k tomu. In&Motion je používaný ve značce RST jako integrál = lehčí řešení bez nutnosti dalšího zapínání a především to všití do 3D mesh podšívky opravdu zaručuje ventilaci
No a co je bomba! Kompletní servis airbagu dělá přímo tady dovozce a třeba kontrolu dělají za 380,- !!! Stejně tak ostatní věci jsou u Vágner sportu za
Tiež bola sezóna 2021 moja prvá s airbag vestou, od Dainese. Kupoval som v marci z Yshop.cz za 564 €. Celú sezónu bez problémov, zvykol som si na ňu a za jazdy ani neviem, že ju mám. Vyhovuje mi zapínanie vesty pri zipse pod krkom, silno zavibruje takže aj cítim, že sa zapla, keď sa vybije tak o tom človek tiež vie za jazdy vďaka silnému zavibrovaniu. Farebná kontrolka stavu vesty sa dá skontrolovať kedykoľvek za jazdy v spätnom zrkadle, čo je tiež super. Navyše aj celkom dobre vyzerá. Aktivovala sa mi raz, pri páde v rýchlosti asi 5 km/h, pri jazde po šikmej strmej plošine ktorá je na schodisku. Padol som aj s moto dole z plošiny, telo cez schody a do štrku, nič sa mi nestalo a nič ma nebolelo, vesta po chvíli sama sfúkla. Oprava v BA stála tuším 250 € a trvala týždeň. Štvalo ma, že sa nafúkla pri tak malom páde, že škoda peňazí. No na druhej strane, kľúčnu kosť som už zlomenú mal a druhý krát neprosím. Celkovo som s ňou veľmi spokojný, rozmýsľam, že ju nechám manželke a ja si kúpim takú istú len s rukávmi a budem to nosiť ako bundu. Zaujímavá je tiež následnosť aktualizácií po MotoGP testoch, či je to len náhoda netuším.
Výborný test, skvělé zpracované, podané a srozumitelné informace.
Zaměřeno i na praktické stránky používání. Konečně jsem si udělal obrázek a získal aspoň malý přehled.
To Rogih: Žena sestoupila z motorky, jak couvala, zakopla a hodila záda. Airbag se nafouknul. Rychlost nula, vibrace nula. A překvapivě první vystřelení nás v Bikersu stálo cca 4000,-Kč jen za patrony, za 7900 bude prý až to druhé, kdy se bude měnit airbag.
Projíždím si moto eshopy a ejhle akce u Bikers Crown při koupi Alpinestars Tech-Air5!
V Bikers Crown získáváš k airbagu SERVISNÍ a povinné KONTROLNÍ práce zcela ZDARMA - po celou dobu !
A to už je opravdu zajímavá nabídka. Tím odpadají servisní náklady vždy po dvou letech.
1 reakce
Naprosto skvělý článek s perfektním videem. Díky za to
Takze po dvou letech jste zruba na cene Alpinestaru a pak uz jen platite a platite 120 Eur kazdy rok. S tim, ze kvalitativne se to jevi o dost horsi. Jsem sam, komu pripada, ze do toho by sel jen blazen? Leda, ze by clovek pocital s tim, ze mu to stejne dele nez 2 roky nevydrzi?
Ještě upřesnění: TechAir by neměl fungovat pod 15 km/hod a k funkci potřebuje i vibrace od motoru, takže nějaké seskočení ze zídky či zakopnutí by ho nemělo probudit.
ps.: šetřit na zdraví se nevyplácí ale to každý zjistí sám
Rok používám TechAir. Koupil jsem s vánoční slevou za 12 800,- v Bonmotu, to mi přišlo rozumné, navíc chrání celý trup včetně ramen. Ten leasingový systém se mi nezamlouval. I letní sezóna byla snesitelná. Sezónu jsem zakončil lehkým pádem v nízké rychlosti na trávě, airbag zafungoval perfektně, nafoukl se ještě ve vzduchu, takže jsem spadl do měkkého.
Vyfoukl se cca během půlminutky.
Používam rok In Motion airbag integrovaný v kombinéze rst race depth. Odskúšaný zatial 3x všetko na okruhu. 1x v rýchlosti cez 150 km/h, absolútne bez problémov, 1x 100 km/h taktiež bez problémov, 1x v 60 km/h a tam to schytali trochu rebrá. V ochrane rebier bude asi lepšia tech air. Po treťom páde sa my ulomil kúsok plastu na konektore do inflatora, poslané do opravy, vymenili celý airbag+šitie kombinézy 350 eur. ďalej každý pád 1 inflátor spolu 270 eur. Výmena inflátora je po nácviku jednoduchá, akurát sa treba trochu pohrať pri vytláčaní vzduchu aby airbag nebol zrolovaný a nezavadzal. Pri nosení airbag nie je nijak poznať oproti kombinéze bez airbagu. Zapínanie a vypínanie je bezproblémové, ale tým že je skryté 1x som ho zabudol zapnúť, jednotka vydrží bez problémov 2 okruhové dni. Vyberanie jednotky ide ztuha, poistka je dosť tvrdá, takisto treba dobre jednotku zatlačiť. Občas sa nechce spárovať s mobilom vtedy treba jednotku zapnúť a vypnúť otázka 10 sekúnd keď je kombi vyzlečená, keď je oblečená treba sa vyzliekať. Najväčší nedostatok je že airbag ostane nafúknutý, mám kombi natesno a po vystrelení nie je jednoduché z nej vyliezť, hlavne po páde.Zaťil u mna s airbagom spokojnosť, ide to do peňazí ale vzdy lepšie ako ležať v nemocnici.
1 reakce
Díky Honzo, za porovnání všech možností. Taky o tom přemýšlím.
Musím zopakovat, co už tady bylo napsáno: super článek
O vestě uvažuju, chtěl jsem si udělat průzkum a srovnání. Tys to Honzo udělal za mě na profi úrovni.
Díky hlavně za praktické zhodnocení zkušeností s vestou.
Porozhlédnu se po integrované vestě...
Super test.
Zvlášť, když čekám na kombinézu RST 2520 PRO SERIES s integrovaným AB od IN&MOTION.
Díky za to
Bohužel nemám nic k věci, protože jsem jen plánoval, že bych se tomu podíval na zoubek. Nicméně Zajoch to krásně hodil do kontextu, vysvětlil a tak. Jeden z nejlepších článků tady.
Prostě paráda. Honzo, seš borec. Mám pocit, že poslední dobou jsi pěkně máknul, protože videa a zajímavý věci tady dost stojí na tobě!
Klidně bych upravil škálu odměn pro autora článku! 5Kč jako max. je málo
1 reakce
Díky moc, jsem rád, že ten čas nad tím stál místo za to ;)
... testovacích písmenek hodně. Ten správný test tu ale chybí. Naštěstí tedy
... testovacích písmenek hodně. Ten správný test tu ale chybí. Naštěstí tedy
Dobrá recenze
Jak už jsem tu někde psal, mám za sebou dvě sezony s Tech5. Kromě problému s konektivitou si nemůžu na nic stěžovat. Občasné aktualizace SW mi na počkání vyřeší v BC. Letos mě čeká ta dvouletá servisní prohlídka. Funkčnost hodnotit nemůžu, naštěstí zatím žádný crash neproběhl.
Používám trhací Airbagovou vestu Bering BLK. Narazil jsem na poslední kus za dobrou cenu (7 000,-) Je to plnohodnotná vesta s páteřovým chráničem. Je to další vrstva, v zimě ok v letě opruz, ale dá se jezdit jen s ní a třeba kevlarovou mikinou. Mám pocit bezpečí a bez ní už nejedu. Mám 2 motorky, proto jsem si dokoupil druhý uchycovací popruh. Spojení je řešeno karabinou. Ve vestě jezdím 2 sezony a jsem spokojen.
Jako další airbag bych volil integrální v bundě, de koupit jak trhací, tak elektrický. Systém In&motion je zajímavý a určitě bych o něm uvažoval.
Rozhodnul jsem se pro Dainese právě z důvodu, že jí můžu střídat pod, nebo přes jakékoliv oblečení (kevlar. mikina, letní bunda, kožená bunda...), které si beru podle počasí a jak daleko jedu. Také servis přímo v Bikers Crownu není k zahození. Uvidím na jaře jak budu spokojenej...
Moc pěkná recenze