husqvarna_svartpilen_801_2




Zčásti Vincent, zčásti Indian. Mýtický Vindian měl zachránit obě značky

Dnes by z toho asi fanoušci dostali infarkt. Dokážete si představit, že by Harley-Davidson do svých rámů montoval boxery BMW? Nebo že by v KTM Super Duke GT vrčel čtyřválec z Hayabusy? A přesně takovou operaci provedli manažeři značek Vincent a Indian, když v roce 1949 vytvořili prototyp Vindian. Jeho existence byla často zpochybňována a jediný vyrobený kus byl zničen. Jak je tedy možné, že jsem na Vindianu jel?

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Alan Cathcart - (Odebírat články autora)




TOPlist