yamaha_demo_tour




Test legendy: Suzuki RGV500 Kevina Schwantze, mistra světa 1993

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5108) napsal 03.01.2021 v 17:53

No a aby tady nebylo "přeHonděno"

IvanDvoutakťák (5108) napsal 30.12.2020 v 23:11

Něco k reakci Petra-RSV pod komentářem mr.Hony 27.12.2020 ve 20:40 :

V ČR jsem naposledy viděl NS400R ve vynikajícím stavu v showroomu
*nějakého* bikeservisu na Zlínsku na začátku roku 2014,
ale nebyla na prodej ...


chesterfield (72) napsal 28.12.2020 v 13:08

Super moc pekne napsaný moc hezký bike..
Super tyhle clanky

Karbec_Jikov (106) napsal 28.12.2020 v 10:46

Objektivní hodnocení neexistuje a je to jen nedosažitelný sen utopistů. Není nad poctivý subjektivní názor!!! To je opravdu parádní článek!!
Mimochodem testuje ještě dnes nějaký novinář motorky po sezoně? Nebo se nikdy nedozvíme jak se chová letošní yamaha, honda, ktm ....?

stelvio (78) napsal 28.12.2020 v 05:49+1

Pěkné počtení, před x lety jsem měl půjčenou na pár kol na "masecu" poléčenou Aprilii RS 250 a na ničem lepším jsem nejel.Škoda, že se už nedělá .Pro mne nejlepší doba, jak závodění, tak i motorek

rsjawkar (85) napsal 28.12.2020 v 02:16+1

Hoši, zapomeňte na 2T 500ccm před 30ti lety.... Dnešní 2T 500-600ccm, by měly už naprosto jiný charakter............

mr.Hony (37) napsal 27.12.2020 v 20:40

Hezky clanek o krasnem stroji. Tesim se jestli dojde i na konkurencni NSR500 nebo i stroje jinych staji.

rogih (1024) napsal 27.12.2020 v 19:28+1

Dárek pro fanoušky Suzuki - digitální 300 stránková ročenka:
https://issuu.com/suzukimotogp/docs/suzuki_digital_book_2020/1?ff&backgroundColorFullscreen=%23ffffff&pageLayout=singlePage

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 27.12.2020 v 19:26

Můžu z vlastní zkušenosti říct, že JE obrovská škoda, že se 2T pětistovky pro "obyčejné" lidi přestaly dělat, protože svezení na nich je JEDINEČNÝ zážitek a zkušenost, ALE... Servisní náročnost špičkového víceválcového dvoutaktu je pro udržení výkonu a provozu schopnosti opravdu značná a málokterý soukromník by ji byl schopen platit pro běžný provoz jen kvůli své radosti. Tyhle motorky by si koupilo pár desítek, možná stovek zájemců, ale to by nikdy továrně nevrátilo investice do jejich sériové výroby. A tak je do propadliště dějin odkázaly sice složitější, ale odolnější a méně náročné čtyřtakty...

Mistr-kat (562) napsal 27.12.2020 v 18:47

Super čtení. Suzuki a Kewin jsou samosebou srdcovky. Nicméně krásná byla i v barvách PEPSI... Jen mi uniklo, proč tento nápojový gigant opustil svět motorů a prakticky o něm není vidu ani slechu co se sponzoringu týče...

rsjawkar (85) napsal 27.12.2020 v 14:59

Děkuji Alanovi a Honzisovi za hezký článeček, který připomíná zlatou - dvoutaktní éru GP.
K poslední větě bych pouze řekl, že dnes můžeme být rádi, že se alespoň ty 250ky vyráběly sériově a díky tomu, se máme stále v čem šťourat...

KARING (245) napsal 27.12.2020 v 11:08

Pěkný článek!

Komik64 (3120) napsal 27.12.2020 v 09:15

Asi dostanu hodně mínusů, ale nedá mi, abych nedoplnil jeden, podle mne poměrně důležitej..., FAKT...

Nic proti Kevinovi (výbornej jezdec a velkej tvrďák bez bázně...) a Suzuki, ALE...
Pro obojí bylo velký "štěstí" to, že se Mick Doohan, když už Kevina (mimochodem, oba skoro moji, jen o něco mladší..., vrstevníci...) předbíhal, musel po zmrzačení (ano, musím to až tak napsat...) na začátku léta 1992 v sezóně 1993 znovu učit jezdit s nohou vlastně jen na opírání. Když se to naučil, 5 sezón vládl (až do další nehody...).
Kdo by to chtěl zpochybňovat, připomínám Doohanův začátek sezóny 1992 do toho průseru = ze 7 závodů 5 x 1., 2 x 2. a předtím už sezónu 1991, kdy byl vlastně vždycky alespoň na bedně...

Je mi líto, ale určitá podobnost s Mirem a MM (Doohanovi jsem moc fandil a viděl v něm nastupující "extrasuperhvězdu", když jsem 199? pochopil jeho možnosti - škoda nepřízně osudu...) se celkem nabízí...

Jirka4137 (114) napsal 26.12.2020 v 23:12+2

Kevin jezdil stylem věnec nebo kotrmelec. Jeden z nejlepších závodníků nejlepší motocyklové doby.
Fandil jsem Yamaze stejně jako dneska ale Suzuki a Kevin k sobě patří stejně jako cigaretové firmy které je sponzorovaly. Vidět spolu závodit dvoutaktní pětistovky je i po těch letech asi nejvíc co může člověk zažít.
No asi už to nikdy nezažijem .Dík za článek.

afro-r1 (514) napsal 26.12.2020 v 21:26

Pro pristi rok ma alespon italsky importer pripravene GSXR ve vsech mistrovskych dekorech:

https://www.motorradonline.de/supersportler/suzuki-gsx-r1000r-legend-edition-in-den-farben-der-champions/

IvanDvoutakťák (5108) napsal 26.12.2020 v 21:12+2

Kevinova *přemotivovanost* vyhrát i v roce 1990 při GP ČSFR
https://www.youtube.com/watch?v=KhGz4XfiZ4s&feature=emb_title

1991 GP v Brně



Příští rok v centrále Suzuki GP Racing v Edenbridge, Anglii
u Gary Taylora, GP racing general managera

kerut (51) napsal 26.12.2020 v 18:24

porno...

Mamola29 (1069) napsal 26.12.2020 v 18:10+2

Pěkný dárek k Vánocům, tenhle článek Jóóó Kevin 34 + Suzuki 2T, to byly časy.....

jawista39 (72) napsal 26.12.2020 v 17:30+3

Honza-K (833) napsal 26.12.2020 v 17:19

Tyhle clanky od AC jsou uzasny, plny technickych informací a vlastnich zkusenosti.
Jenom by me zajimalo, jestli je dneska nějaký podobný zavodnik-novinar, ktery by nekdy psal o současných MotoGP motorkach. Ale asi ne, protoze fabriky svoje motorky uz dneska nikomu nepujci....

hluska (156) napsal 26.12.2020 v 15:31+1

Kevin a Lucky Strike Suzuki, jedna ze nejlepších dvojic co jezdila po okruzích
Kecam... Nejlepší!!!

vinokurov (494) napsal 26.12.2020 v 14:13+1

Legenda a krásný článek

IvanDvoutakťák (5108) napsal 26.12.2020 v 13:11+5

Alanovi a Honzisovi velkej dík

Mám takovej nápad, žeby Vláďa Novotný *měl spáchat* rozhovor
taky s Alanem - to by nám "vypadávaly oči z důlků" , slyšet aspoň
něco z toho , co Alan zažil jako aktivní okruhář ...

A k závěrečné větě článku, spíše povzdechu autorů
*Škoda, že jsme se nikdy nedočkali silniční verze !* ,
musím sobecky podotknout ""dobře"" že k tomu
nedošlo, protože to bych už nezvládnul - věkem ,
ani finančně ...

Romanko (1217) napsal 26.12.2020 v 12:44

Klobouk dolů před Kevinem, že to nakonec dokázal. I když na rovinu si třeba říct, že jen díky tomu, že se Rainey zranil. Ten v okamžiku pádu vedl závod i MS. Ale na to se historie neptá.

papiboy (1268) napsal 26.12.2020 v 11:55

Nezabudnuteľná figúra, pravý bojovník a showman, ten Schwantz
Notoricky známe zostrihy o jeho driftoch a wheelie:

https://www.youtube.com/watch?v=bomoMbvojvs

https://www.youtube.com/watch?v=NqlMYf6md_8

Fullgas1 (777) napsal 26.12.2020 v 11:51

Nezabudnuteľné zlaté časy a mocné spomienky na najkrajší víkend roku každoročne strávený v Brne. Ten zvuk, tá vôňa a nenapodobiteľná atmosféra postkomunictickej VC.

rogih (1024) napsal 26.12.2020 v 11:43

Krásný článek o krásné motorce! Díky!!!

BlackSabbath (434) napsal 26.12.2020 v 10:53

Moc hezký článek!

afro-r1 (514) napsal 26.12.2020 v 10:22

Posledni vetu tesat do kamene...
Aspon ty prodejni ctyrtakty vcelku sleduji kralovskou tridu.

bruttopyr (396) napsal 26.12.2020 v 09:57+1

Nádherný článek, pánové, o krásné motorce! Kevin a č. 34 už bude navždy legenda.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist