yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
trepii (0) napsal 31.08.2018 v 23:20

Zdravím hanse41, nevím, jestli si to hansi přečteš, když vidím, že je tady konverzace stará sedm let, ale náhodou jsem zabrousil na tyto stránky, protože vlastním BMW R12 a chtěl bych s Tebou navázat kontakt ohledně rady při renovaci tohoto stroje. Tak uvidím, jestli ještě na tyto stránky chodíš
S pozdravem Trepii

Jilmoň (3) napsal 02.02.2012 v 19:47

Přečetl jsem jedním dechem, moc pěkné, je znát, že zdrojem jsou zmíněné stránky Histor BMW R12 Zentrale, což je naprosto úžasný zdroj informací renovátorů erdvanáctek. Jen s jednou drobností nemohu souhlasit. S magdynem přeci stroj také bez problémů svítí a troubí při stojícím motoru - má tu samou baterii, jako akumulátorové provedení zapalování. Ta je zde ale dobíjena jen o něco slabším dynamem.

Kubeja (13) napsal 06.02.2011 v 20:10

pěknej článek, konečně něco pro chlapy

lubin (13) napsal 06.02.2011 v 19:37

moc pěkný...

redmanXXL (11) napsal 06.02.2011 v 18:05+1

Naprosto úžasnej článek. Super motorka a sakra dobrá práce. Bože, kdyby byla alespoň polovina článků na této úrovni, tak tu je dvakrát tolik lidí.

radar250 (0) napsal 06.02.2011 v 10:49

čoprak > srandisto, první "sraz" se konal na Hradčanech roku 1939

hans.41 (2) napsal 06.02.2011 v 02:17+1

Díky všem za komentáře ,pro mě motivace navíc, přidat nějaký článek o motocyklech z tohoto období.

čoprak (0) napsal 05.02.2011 v 22:26

A kdepak se u nás konal první motorkářský sraz?

Venda (33) napsal 05.02.2011 v 20:28

luxus článek a ty fotky taky nemaj chybu.

Kreuz88 (0) napsal 05.02.2011 v 19:11

Parádní článek a plno krásných fotek...perferktní práce moc hezky se mi to četlo a prohlíželo

Hopr26 (1) napsal 05.02.2011 v 19:08+1

ukápla mi slzička velikosti kýblu - prostě nádhera

hans.41 (2) napsal 05.02.2011 v 16:08

daw.: Pokud máš zájem o tyto informace, napiš mi přímo na pm nebo prostřednictvím našich klubových stránek, odkaz je na videu u tohoto článku. Díky. Hans.41

Eso_Rimmer (383) napsal 05.02.2011 v 15:33

add Hans- spletl jsem si to se "Saharou". A jak jsem psal, nebyl jsem si jisty, jen jsem "tusil"

daw. (1) napsal 05.02.2011 v 15:23

Hans.41
Děkuju, přesně to jsem měl na mysli. O přestavbě jsme začali s klubem přemýšlet, ale zatím je to vše jen ve stádiu nápadu a zjišťování informací.
Článek, který máš připravený by byl jistě velkým přínosem pro fandy oldtime motocyklů popř. KVH kluby atp.

Díky moc za info.

hans.41 (2) napsal 05.02.2011 v 14:18

Eso_Rimmer: Bez urážek a poučování, jen čistě pro upřesnění, Dněpr a motocykl M-72 jsou rozdílné stroje. Dněpr byl vyráběn dlouho po válce na Ukrajině, M-72 je původní licence BMW R71 odkoupená v roce 1938 a vyráběná již za II sv. války.

hans.41 (2) napsal 05.02.2011 v 14:15

daw: Prosím tě R-12 nelze z Dněpru či Uralu přestavět, vzhledem k naprosto jinému rámu, motoru atd. Jedná se o zcela jiný motocykl. Možná máš na mysli přestavbu na motocykl BMW R-71, kde sovětský motocykl M-72 je jeho odkoupenou licencí. Podotýkám, že pouze z válečné či poválečné verze vyráběné do roku 1952 se lze originálnímu motocyklu BMW přestavbou přiblížit. Při zájmu redakce o publikování, mám přesně na toto často diskutované téma připravený článek.

hans.41 (2) napsal 05.02.2011 v 14:09

v.vocas.s : jedná se o 750-ku, ale dle možnosti vrtání válců v rozmezí 78-81, tedy může být v reále 78 = 745 cm3, 81 = 803,4 cm3. Díky, nevšiml jsem si tohoto chybějícího údaje.

Eso_Rimmer (383) napsal 05.02.2011 v 13:20

add DAW: jedna se tusim o Dnepr M-72 (vojenska verze)

DMC.motobiker (-23) napsal 05.02.2011 v 12:15

Paráda , moc krásné stroje...

sykyweb (6) napsal 05.02.2011 v 11:46

Klobouk dolů, je vidět, že jsi to vzal z gruntu ještě toho Haryka, to bude moc zajímavá sbírka

daw. (1) napsal 05.02.2011 v 11:45

Ještě mám jeden dotaz, dost v poslední době je na reenact akcích vidět přestavby z motocyklů Dňepr.
Jaký stroj se hodí pro tuto přestavbu? Mám na mysli do jakého roku výroby apt.
Mohl by mi někdo poskytnout bližší info?
Předem díky.

čibuk (-1) napsal 05.02.2011 v 11:40

co dodat

daw. (1) napsal 05.02.2011 v 11:34

Krása, takové čtení potěší každého. Nejen fandy a členy KVH, ale i laiky ;)

-LOTR- (2) napsal 05.02.2011 v 10:57

Odpovím si sám. Dle Google 750 ccm.

Krajda (8) napsal 05.02.2011 v 10:55

hans.41: Opraveno

-LOTR- (2) napsal 05.02.2011 v 10:54

Nechci tvrdit, že jsem to četl doslova, ale slov "obsah/objem" motoru jsem se nedohledal, poradí někdo nezasvěcenému, o jakou že se to jedná kubaturu???

panjawa (0) napsal 05.02.2011 v 10:25

Kdyby byli takto psány všechny články, to by bylo počteníčko

hans.41 (2) napsal 05.02.2011 v 10:15

Poprosil bych redaktora o opravení slova "Očíslovány" na správné SČÍSLOVÁNY v kapitole 5. identifikace. Děkuji za komentáře, kterých si vážím.

radar250 (0) napsal 05.02.2011 v 09:56+1

Nejdříve velká gratulace ke stroji, nádherný kousek. Dále díky za perfektní, fundovaný a vyčerpávající článek, něco takového tu už dlouho nebylo, opravdu paráda.

pliczb (3) napsal 05.02.2011 v 09:38

Moc pěkné počtení a super fota

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist