yamaha_demo_tour




Feuling W3 Cruiser: Tříválcové peklo na kolech

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (184) napsal 25.02.2021 v 13:36

Koukám, že tady někdo vyřešil sání jinak a dal vstřikování? https://www.feulingparts.com/itemimages/W3-MOTORCYCLE/W3-MOTORCYCLE_3-l.jpg

Pedl (184) napsal 25.02.2021 v 13:26

Super motor. Pokud jde o design a jízdní pozici, asi bych udělal pár menších změn.

divoch54 (26) napsal 14.02.2021 v 23:22

Docela by mě zajímala životnost kluzného ložiska hlavní ojnice vzhledem k tomu, že pístové letecké hvězdicové motory pracovaly v podstatně nižších otáčkách.. Že se motor trochu přehřívá je už vidět na svodech výfuků...

K167 (1493) napsal 14.02.2021 v 22:46

Tento náčrt patří k vláknu "chink 13.02.2021 v 18:11".

K167 (1493) napsal 14.02.2021 v 18:29

Spencer: To je tak těžký si ten článek přečíst a potom najit na jůtůbu "Feuling W3"?

opic26 (470) napsal 14.02.2021 v 16:31+1

Zajímavé váhové a rozměrové parametry které myslím nijak nevybočují z V2 řady strojů z Milwaukee. Já raději 3 v řadě, ale pán byl bedna a škoda že mu nebyl dán čas to zvířatko postavit proti Rocketu 3.

nahllowSKY (320) napsal 14.02.2021 v 14:48+1

Škoda,že se toho HD nechytl.Měli by v portfoliu o jeden zajímavý motor extra a dále ho rozvíjet.Daunsajzovat ho na zdravých 1800 ccm a vsáknout ho do Sportstera.

Spencer (0) napsal 14.02.2021 v 11:16

Žádnej výkřik vědy a techniky. Vypadá to hodně lacině a obávám se, že to bude jen na stání na stojánku a leštit. Ten motor fungovat moc nebude, oni to prostě neumí. Taková jejich klasická pouťovka do tomboly. Japonec je japonec, ti motorky umí. Ušani nee, to je fakt.

cechradovan (53) napsal 14.02.2021 v 00:57+2

Krásný stroj , na ten obsah není těžký, svezení musí být zážitek .

MotodědekTonda (11) napsal 14.02.2021 v 00:06

Zajímavá stavba ale těžká kráva...!

PEPEE01 (346) napsal 13.02.2021 v 20:28

Je to teda řádný ufo Nikdy jsem o tomhle stroji neslyšel. Díky za info. Ale první co me napadlo, když jsem viděl ten horizontálně položeny přední válec s vertikálním zebrovaním, jak se to sakra uchladilo?????? Za raného mladí jsem chvíli jezdil i na ČZ 250/471. Válce byly mírně pod úhlem a to uz stačilo k tomu, aby se ta motorka nestíhala v létě chladit. Co chvíli jsem pak někde stal a čekal, az se ji bude chtít zase jet. No šla brzy z domu...

Codo (354) napsal 13.02.2021 v 19:06-1

Nojo nojo, samý chvalozpěvy, ale pro samý americký pozlátko jste přestali vidět uhlíkovou neutralitu a Zelenej úděl!
Parádní mašina, krásná strojařina a technickej um. Klobouk dolů. Návrat k syrovým kořenům vývoje motorek

FiZzeR (362) napsal 13.02.2021 v 18:40+1

To potřebuju na důchod

kuklic (13) napsal 13.02.2021 v 18:14

Tak to je libovka. Chci ho v garazi. Brutal.

chink (3) napsal 13.02.2021 v 18:11-1+1

Drobný technický detail,první a třetí válec mají zdvih o něco menší, diky konstrukci hlavní a dvou přičepovaných ojnic.

Frankie (731) napsal 13.02.2021 v 17:47+1

Tak to je hustá mašina ! Škoda, že na to u HD neměli koule, zůstali jen u dvouválců a zbylo to na pana Feulinga. Má můj obrovský obdiv ! I kdyby se vyráběly jen pár let, tak by to byla pořádná rarita.
Protože v dnešní době už těžko něco takového vznikne...

DoctorDevotee (26) napsal 13.02.2021 v 17:37+1

Fantasticke, co zas dokazal jeden clovek s rozumom vs 1000 pocitacov a team s neobmedzenym rozpoctom. Ale v dnesnej dobe to hravo nahradi ROCKET 3 R !

hluska (156) napsal 13.02.2021 v 15:20

Vidět někde jenom fotku bez popisu, tak myslim že je to fotomontáž
Ale jinak moc zajímavý

12012 (21) napsal 13.02.2021 v 13:47

Odstřik vody od předního kola jde přímo na válec a na svíčku. Nechtěl bych to čistit.

scott67 (76) napsal 13.02.2021 v 12:41

Brutál !

afro-r1 (514) napsal 13.02.2021 v 11:09

Jo,jo, Karl a jeho trivalce. (nebo terba i RnineT) Povahove i vzhledove podobny Feulingovi, takze stara skola a protiklad vsem nalestenym kravatakum. Byt podle neho, byla by R18 ulne jina motorka...

kuchta50 (90) napsal 13.02.2021 v 10:37+1

Je fakt,že zadní válec se asi dost hřál,ale na to,že to je staré 20 let je to neskutečná raketa,a hlavně nekrocená elektronikou.Měl jsem BMW K 1200 řadový čtyřválec,ale byl moc sterilní,ve všem vám pomáhala elektronika,vždyť se s ním dalo i brzdit v zatáčkách a ani se nehnul,nic moc.Před ním jsem měl Suzuki 1000 SV a to bylo něco jiného,syrový stroj,super krouťák,nijak neomezená,obvzlášť v děšti Vám to dala vyžrat,nic neodpustila,měl jsem plno motorek,ale na tuto nezapomenu,byla nejlepší a nebyla pro rozmazlence

Rick_James (8) napsal 13.02.2021 v 10:28

Ten posledny valec uz bude asi dost horuci....

K167 (1493) napsal 13.02.2021 v 10:03+1

Trošku mi to připomíná tuto dámu z Total Recall, ale je to zajímavý technický pokus a klobouk dolů před autorem, co všechno dokázal a že to dotáhl až k motorce na prodej. Škoda, že umřel.




TOPlist