Feuling W3 Cruiser: Tříválcové peklo na kolech
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Rich Cox/Slide Action | Zveřejněno: 12.2.2021 | Zobrazeno: 22 214x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Rich Cox/Slide Action | Zveřejněno: 12.2.2021 | Zobrazeno: 22 214x
Koukám, že tady někdo vyřešil sání jinak a dal vstřikování? https://www.feulingparts.com/itemimages/W3-MOTORCYCLE/W3-MOTORCYCLE_3-l.jpg
Super motor. Pokud jde o design a jízdní pozici, asi bych udělal pár menších změn.
Docela by mě zajímala životnost kluzného ložiska hlavní ojnice vzhledem k tomu, že pístové letecké hvězdicové motory pracovaly v podstatně nižších otáčkách.. Že se motor trochu přehřívá je už vidět na svodech výfuků...
1 reakce
Tento náčrt patří k vláknu "chink 13.02.2021 v 18:11".
Spencer: To je tak těžký si ten článek přečíst a potom najit na jůtůbu "Feuling W3"?
Zajímavé váhové a rozměrové parametry které myslím nijak nevybočují z V2 řady strojů z Milwaukee. Já raději 3 v řadě, ale pán byl bedna a škoda že mu nebyl dán čas to zvířatko postavit proti Rocketu 3.
Škoda,že se toho HD nechytl.Měli by v portfoliu o jeden zajímavý motor extra a dále ho rozvíjet.Daunsajzovat ho na zdravých 1800 ccm a vsáknout ho do Sportstera.
Žádnej výkřik vědy a techniky. Vypadá to hodně lacině a obávám se, že to bude jen na stání na stojánku a leštit. Ten motor fungovat moc nebude, oni to prostě neumí. Taková jejich klasická pouťovka do tomboly. Japonec je japonec, ti motorky umí. Ušani nee, to je fakt.
1 reakce
Krásný stroj , na ten obsah není těžký, svezení musí být zážitek .
Zajímavá stavba ale těžká kráva...!
Je to teda řádný ufo Nikdy jsem o tomhle stroji neslyšel. Díky za info. Ale první co me napadlo, když jsem viděl ten horizontálně položeny přední válec s vertikálním zebrovaním, jak se to sakra uchladilo?????? Za raného mladí jsem chvíli jezdil i na ČZ 250/471. Válce byly mírně pod úhlem a to uz stačilo k tomu, aby se ta motorka nestíhala v létě chladit. Co chvíli jsem pak někde stal a čekal, az se ji bude chtít zase jet. No šla brzy z domu...
4 reakce
Nojo nojo, samý chvalozpěvy, ale pro samý americký pozlátko jste přestali vidět uhlíkovou neutralitu a Zelenej úděl!
Parádní mašina, krásná strojařina a technickej um. Klobouk dolů. Návrat k syrovým kořenům vývoje motorek
To potřebuju na důchod
1 reakce
Tak to je libovka. Chci ho v garazi. Brutal.
Drobný technický detail,první a třetí válec mají zdvih o něco menší, diky konstrukci hlavní a dvou přičepovaných ojnic.
16 reakcí
Tak to je hustá mašina ! Škoda, že na to u HD neměli koule, zůstali jen u dvouválců a zbylo to na pana Feulinga. Má můj obrovský obdiv ! I kdyby se vyráběly jen pár let, tak by to byla pořádná rarita.
Protože v dnešní době už těžko něco takového vznikne...
Fantasticke, co zas dokazal jeden clovek s rozumom vs 1000 pocitacov a team s neobmedzenym rozpoctom. Ale v dnesnej dobe to hravo nahradi ROCKET 3 R !
Vidět někde jenom fotku bez popisu, tak myslim že je to fotomontáž
Ale jinak moc zajímavý
Odstřik vody od předního kola jde přímo na válec a na svíčku. Nechtěl bych to čistit.
4 reakce
Brutál !
Jo,jo, Karl a jeho trivalce. (nebo terba i RnineT) Povahove i vzhledove podobny Feulingovi, takze stara skola a protiklad vsem nalestenym kravatakum. Byt podle neho, byla by R18 ulne jina motorka...
Je fakt,že zadní válec se asi dost hřál,ale na to,že to je staré 20 let je to neskutečná raketa,a hlavně nekrocená elektronikou.Měl jsem BMW K 1200 řadový čtyřválec,ale byl moc sterilní,ve všem vám pomáhala elektronika,vždyť se s ním dalo i brzdit v zatáčkách a ani se nehnul,nic moc.Před ním jsem měl Suzuki 1000 SV a to bylo něco jiného,syrový stroj,super krouťák,nijak neomezená,obvzlášť v děšti Vám to dala vyžrat,nic neodpustila,měl jsem plno motorek,ale na tuto nezapomenu,byla nejlepší a nebyla pro rozmazlence
1 reakce
Ten posledny valec uz bude asi dost horuci....
1 reakce
Trošku mi to připomíná tuto dámu z Total Recall, ale je to zajímavý technický pokus a klobouk dolů před autorem, co všechno dokázal a že to dotáhl až k motorce na prodej. Škoda, že umřel.
1 reakce