ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PEPEE01 (351) napsal 17.05.2024 v 10:39

Tak jsem ho vyzkoušel a mohu s čistým svědomím říct, že nejlepší 650 zůstává Interceptor. Shotgun má pro mě divnou jízdní pozici, podvozek tvrdej jak kráva, na první větší nerovnosti mi to narazilo kostrč. Byl jsem rád, že jsem dojel a vrátil ho zpět. I to zpřevodovaní je takové divné, nebo je jinak nastavený sekundární převod. Fakt nevím. Ale vůbec mi ta motorka nesedla. A to mám rád tvrdší motorky a svižnou jízd. Hned po té jsem opět osedlal Interceptora a to je prostě boží motorka!! Zkuste obě motorky hned po sobě a možná budete překvapený, jaký je v nich rozdíl. Shotgun je krásnej, ale na Interceptor je pro mě stále král.

hd1727 (96) napsal 14.05.2024 v 23:08

Při představení jsem si říkal, že je to v rámci portfolia RE tak trochu zbytečná motorka. Ale měním názor! Docela sympatická strojovna s jiným zajímavým charakterem! Otázka, co udělá ta sebevědomá cena.

psmi (1) napsal 14.05.2024 v 21:53+1

Pěkněj stroj a výborná recenze, nicméně jsem rád za svýho Interceptora a neměnil bych.

Motor a převodovka identická a bezchybná, to je u všech RE 650 rodinné zlato, nicméně asi by mi chyběl otáčkoměr a přebývál ten Tripper. Nevím jestli jej někdo reálně používá, ale mě by to párování s tel. nebavilo. Ani mi to k duchu RE pořád nějak neštimuje, ale věřím že Indové jsou z tehle výdobitků digitechniky nadšený.

Vzhledově se mi symetrie těch klasických dvou budíků na interceptoru/continentalu líbí o dost víc, o barevných kombinacích nemluvě. Ty černé motory a svody mi přijdou k těmhle motorkám trochu škoda.

Na druhou stranu tohle všechno je de fakto jen subjektivní vjem a kosmetika, objektivně vzato to jsou všechno poctivý železa se skvělejma motorama a jedinečným charakterem.

Jsem hodně zvědav na Classic 650, o kterém se mluví. Tam snad chrom a nebarvený hliník zůstane.

Sir_CHerokee (119) napsal 14.05.2024 v 21:06

Taky jsem měl možnost vyzkoušet... a nijak zvlášť mě Shotgun nenadchl. Více v článku https://www.motorka...=clanky&cid=3330

Codo (359) napsal 14.05.2024 v 20:55

Díky za test, celkem se člověk podle něj zorientuje, aby věděl Díky ale patří i český vlajce u baráku a malýmu špílci v testu, kdo postřehl, postřehl. Dnes vzácná to věc, ovšem o to víc cenná Motorka jako taková pro mně zůstává trochu rozporuplná, tak trochu Enfield - neenfield. To bude ale spíš můj osobní pocit, nic víc.
PS: Shotgun byla i přezdívka Buffalo Billa

Ronoath (0) napsal 14.05.2024 v 20:11

V legraci: vzhledem k začátku videa s brokovnicí bych na konci čekal přirovnání nikoli k bicyklu, ale k puškám na platformě AR15: i ty drahé nemívají v základu mířidla, protože se počítá s kolimátorem či jiném řešení uživatelem.

Bez legrace: skvělý test. Zajímalo by mě srovnání s Interceptorem: chci se poklidně vozit, ale občas trochu svižněji. Co bude lepší volbou?

Paťa (66) napsal 14.05.2024 v 17:33+1

Pěkný test, okořeněný zase něčím navíc, jak už je u Bureho tradicí ... Díky!

Obycejny_clovek (325) napsal 14.05.2024 v 15:11+1

Jezdím MG V7 850 Stone a dovolím si sdílet závěry po ježdění na Shotgunu.

Kola - stejné rozměry, obojí lité, žádný problém. Origo pneu na MG kvalitnější.

Hmotnost - RE je těžší. Při manipulaci je to poznat, zejména díky výše položenému sedlu a těžišti. Na druhou stranu to nemá klopný efekt, takže ten rozdíl se ztrácí.

Vibrace - RE je klídek a pohoda, MG se klasicky klepe a vibruje, není to otravné, ale přímé přesednutí je sakra znát.

Převodovka - tady si dovolím tvrdit, že RE vítězí. Trefit na MG V7 850 neutrál z dvojky (někdy i z jedničky) je často výzva, indikátor někdy lže a řazení je občas doprovázeno zvukem kovadliny. Když to letí, tak kvalty tam padají dobře.
Naopak na "Brokovnici" je řazení samet, neutrál vždy napoprvé a kvalty tam padají hladce jako po másle. Jezdil jsem před lety na Interceptoru a také tam byla převodovka skvělá. Nyní s šestkou fakt pecka řazení, upřímně jedno z nejlepších, co v dané třídě znám.

Zrcátka - tady si nemají co vyčítat, oboje je třeba vystrčit na konce řídítek, akorát u RE to s originály vyjde o tisíce levněji.

Sedlo - V7 vede, standardní sedlo je příjemné. RE je tvrdé, alespoň je širší než podobně tvrdé sedlo na Interceptoru, tohle by se měli v RE naučit lépe.

Úložné prostory - možnost sundat zadní sedlo z RE je úžasný nápad, hned je k dispozici nosič, ideální řešení. Na MG v základu nic.

Výkon - V7 je silnější, o tom žádná. Ale troufám si tvrdit, že RE má příjemnější dávkování výkonu a lineárnější zátah. RE nechcípne na málo otáček a na dálnici se fakt neztratí. Nicméně V7 ji na zrychlení napráská a na maximálce ujede, alespoň v té verzi 850/65k.
Převod síly - kardan je kardan, o tom žádná.

Přístrojovka - V7 neukazuje stav nádrže - proboha proč? V7 má otáčkoměr, který na RE chybí.
Co mě na RE vytáčí je fakt, že se po pár dnech rozejdou hodiny na hlavním budíku versus ty hodiny ukazované na navigačním budíku. Takže po nějaké době koukám na dva údaje času, které si liší a ani jeden není správně.
Na RE ten druhý budík neukazuje nic, když neběží apka v mobilu pro navigaci. Je to podle mě škoda, že nevyužili potenciál - mohli tam dát otáčkoměr, nějaké provozní údaje, tapetu z mobilu, cokoli. Pitomosti, které mě ale netěší. Nestálo by to moc a dalo by to hodně.
RE má klasickou ručku a na první kuk je to přehledné, V7 ukazuje digitálem (naštěstí segmenty), čitelnost u obou dobrá.

Nádrž - V7 má fakt velkou bandasku, která netlačí, doporučuji boční pady.

Ovládací prvky - páčky na RE stavitelné, ale přijdou mi takové "volné" v uchycení. Vyměnil jsem na V7 a to stejné bych udělal na RE.

Blinkry - na RE si říkají o změnu, ale o tom tunění je vlastně celý motocykl, není to výtka.

Brzdy - MG je na brzdách lepší, ale není to velký rozdíl, oba stroje brzdí pěkně a adekvátně své třídě.

Vybral bych si MG V7 znovu oproti Shotgunu? Upřímně říkám, těžká volba. To, co zažívám na každých druhých semaforech s řazením, mě fakt štve. Už rok čekám, že si na V7 převodovka sedne. MG miluju, ale tohle se jim fakt nepovedlo a nedá se to řešit aftermarketem. U RE se ty z mého pohledu nedostatky dají řešit snadno nebo to není pro mě podstatné. Asi bych nyní upřednostnil RE Shotgun, jako celek mi to přijde o fous lepší motorka. No jo, ale Guzzi je Guzzi

Trandik700 (0) napsal 14.05.2024 v 11:50

Ten budík chci to své 7211 ale do mašiny opravdu tedy nee.

MilanMl (349) napsal 14.05.2024 v 09:09

Nedá mi to a musím znova porovnávať s MG V7 Stone.
Cena +- rovnaká,ale Guzzina ďaleko vpredu vo všetkom.

5 reakcí

Jarda
Jarda 14.05.2024 v 09:48

Jo V7 Stone je nyni za super penize 199tis a je to konkurent. Bohuzel importer ho nema pro novinare letos rozjety. Je pouze V7 Stone Ten a ten je o 50tis drazsi.

Jukni na video pred par lety jsme delali srovnavak, kde Guzzina a RE byly spolu, jeste za jine penize :)


SV-DR (30) napsal 13.05.2024 v 23:47+1

Nebol som nejak nadšený týmto modelom, ale teraz vidím tie fotky tak si vravím že to je parádna štýlová mašina

Kejs (0) napsal 13.05.2024 v 18:36-1+1

Už jenom za prvních 30 sekund videa

jandaxx (203) napsal 13.05.2024 v 15:08

RE Shotgun jsem viděl v Brně, chvilku jsem na ní poseděl. Motorka je to zajímavě pěkná, zvláštní, nevšední. Pamatuji si odsudky na vzhled v diskuzi při představení modelu. Když jsem jí viděl v Brně, tak jsem si říkal, že s těmi odsudky nesouhlasím, že než někdo vyřkne takový verdikt, měl by jí vidět naživo.

Bure je na tenhle typ motorek ideální testman a redakce nemohla zvolit lépe. Hrubián, bouřlivák a neotesanec k takovému stroji sedne jak prdel na hrnec . Prostě svůj k svému

BRIDY67 (109) napsal 13.05.2024 v 15:07

Vyskusal som vela typov RE tie motorky su pekne a nostalgicke....a ich majitelia su vacsinou taky pravi nadsenci ala 90 roky a to je dobre. RE doniesol vela pohody kludu a takej tej motorkovej ozajstnosti. Vsetko si u RE treba zasluzit.

ST4Marc (31) napsal 13.05.2024 v 13:09

... a nebo vyčistit ruskej zákop od Šedých vlků!

čapínoooo (2) napsal 13.05.2024 v 10:08

Jak jsem se na něj těšil tak mi vůbec nesedl. Na mne moc těžkopádný a posez taky takový zvláštní. Přitom fakt pěkný stroj a motor taky parádní

Pádecký (5) napsal 13.05.2024 v 09:13+4

Svezl jsem se na něm teď v sobotu na demo dnu a je to super stroj.....a to mám 207 cm bylo na něm velmi příjemně. Motor je super a motorka je dobře ovladatelná a má charakter. Za mě super stroj ...a super recenze.

JoskaH (448) napsal 13.05.2024 v 08:58+2

Výborný popis, díky
A, na zdejší poměry, taky nebývale kultivovaný sloh

K167 (1517) napsal 13.05.2024 v 08:57+2

„Zmizíš z tohohle města. Hned teď. Když zmizíš, budeš zmizelej. Nebo tě zmizí Bure.“

Jinak samozřejmě předpokládám, že to není motocykl, ale ... a že Zed je ...

https://youtu.be/MSN4SMgUnXY?si=JmcmeVMBCqOPOhlG




TOPlist