Yamaha Tracer 900 GT: lehkonohé gran turismo
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 23.4.2018 | Zobrazeno: 35 367x
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 23.4.2018 | Zobrazeno: 35 367x
Co furt máte s těma nohama?
Opticky jsou sice stupačky blízko, ale za mě absolutně bez problémů.
Alexa7 : Moc často neraguji ale teď misim. I MT 09 je nádherně universální stroj ( motorka má být o emocich ) a pokud se podařilo odstranit vlnění a máš plexy, kufry a fajn posed... . Cestovní stroj jak víno... . + cena, výkon, LED atd... za mě ok
. .ps. ten motor je boží..
vencysta - jednoduše
měl jsem najeto 320km a šel jsem tankovat
nevyjíždím nádrž do mrtě
bylo to bráno obrazně...
Ales600:
Ano, u cestovní motorky bych si představoval nádrž o objemu aspoň 21 l.
Zajímalo by mě, jak si došel k nájezdu 320 l na nádrž (18 l) při spotřebě 4,6 l/100 km, mně to vychází na cca 390 km.
Opatrne s tým že "GT" Je to riadne nekonfortná , pre mna dosť neurotická motorka na cestovanie. Neverím že ju až tak vyladili. V podstate je to len natiahnutý naháč. Na cestovani vo dvojici by som ju vobec nekupoval. "zrelší" a "pokojnejší" turisti naozaj zvážte, nepozerajte
len na cenu a kw.
vencysta (61) - nájezd na nádrž 320km se Ti zdá málo
při zajíždění průměrná spotřeba na 1000km 4,6l
...a ještě zavazející stupačky spolujezdce...PROČ???PROČ???PROČ???
do háje!
Zajímavá motorka, ale má 2 nedostatky: příliš zalomená kolena a malá nádrž.
Plasty kolem světel na původním Trejsru vypadají agresivnějc,tahle je moc uhlazená,ale jinak perfektní.
Tohle je fantazie, vypilovali už tak hodně povedený stroj, tak snad jednou :D A malé bezvýznamné plus pro konečně správný slangový výraz "bástry"
...na cestování výhradně po silnici asi skvělá volba
Mám boty 44 a manželka 36 a vůbec jsme o sobě nevěděli a to jezdím vyloženě sportovně ( na špičkách ) , ale když někdo bude mít ploutvičku, tak to vidím na problémek
spolujezdec má více nohy do šíře pohled z boku zkresluje... max. když se vrtíš na špičkách můžeš se lehce dotknout patou spolujezdce ...ale jak říkám mi jsme o sobě vůbec nevěděli
Luxusní verze
Jen nechápu ty zadní stupačky. To je jak kdybys měl dvě stupačky na jednu nohu
Super
přes víkend jsem zajel jednoho v základní verzi a maximální spokojenost
podvozek fungoval v základním nastavení i ve dvou
po zajetí cca 210 km/hod posed jak na pašáka tak i sport a žádné vibrace
Takže se těším až mi dorazí Gtéčko v červnu
Držáky s kuframa to má pěkně udělaný.Stát vedle toho třeba S1000XR,tak bych na první pohled na zadek tipnul rozdíl v ceně opačně
Pěkný video
dobrá práce od Yamahy, už se těším až bude možnost ji testnout. Porovnání s Multinou 950 by bylo zajámavé
invalidbunny> To ti bohužel neodpovím. Na dálnici jsem měl GTčko a to bylo omezené na rychlosti kuframa
a na obyč už odpoledne nebyl prostor...
este otazka, je maximalna rychlost opat elekronicky obmedzena v 5. a 6. prevodom stupni na max 210 km/h, ale dovolila Yamaha vyssiu rychlost vzhladom na predlzenu zadnu kyvku?
Pěkná, facelift prospěl a hlavně má konečně pořádný podvozek
Nezlobil bych se za ní...
Bylo by určitě zajímavé srovnání s Ducati Multistrada 950. Obě mají podobný výkon i zaměření.