globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
blejdamint (8) napsal 06.02.2015 v 07:14

Jediny co me sere a to doslova, je ze ti lulini nedelaji wrko 2-tktni, boha ty Yamy jsou tak suprovni masiny, ja mel 250 cvajtakt a mazlicek, jsem ju aji obecel, super masinka, serou me s tema taktama a Ktm si muzou, Huska ranec, Husara zrusili, ja nevim kdo to tam vede, za me za to a jeste by to bylo dobrae udelat na papirech, by se pekne rozcadili vody a cena by sla hezky dolu, ctvrt mega za enduro to nedam nikdy. Yamaha byla vynikajuca

sirr (55) napsal 25.10.2014 v 17:47

Chooki-kdybych si mel kupovat novou motorku tak jedine Yamahu.Mel jsem ji uz xkrat a vzdy obrovska spokojenost ne pro jeji vykon ale SPOLEHLIVOST!!!
Nevim proc bych si mel kupovat nejdrazsi motorku na trhu a neustale resit "rezate bolesti" jako prasklej ram, praskla zadni naboj,vykonne jsou ale spolehlivosti neoplivaji a zpracovani jak u starejch Zetek! Ktm se koupil z duvodu, ktery je popsan u motorky.Nic vic..

chooki (99) napsal 22.10.2014 v 17:52

sirr, nerozumiem jednej veci..mas ktm pekne vymazlenu a znacke samotnej prajes ist do kytek. Celkovo nechapem tej zasti voci ktm. Jedina znacka, ktora systematicky podporuje off road segment..

Dawid13 (65) napsal 22.10.2014 v 17:14-2

Made in china. Nic víc. Hlavně ten černej svod u 2T.

SojkinXR6R (22) napsal 21.10.2014 v 16:56

jj sou to krásný motorky, design, všechno. Ale kdo mi řekne co na tý pístnici u centrálu na 14. fotce dělá ten olejovej kroužek !! Teda soudruzi, dyk to je novej stroj !! Styďte se :)

Itall (10) napsal 21.10.2014 v 15:58

Je dobře, že stále dělají dvoutakty. I když cenově to tak nějak srovnali.

iVlada (80) napsal 21.10.2014 v 14:00

ach so

Belgarda (34) napsal 21.10.2014 v 13:52

Redaktor - rezatá - ktm

iVlada (80) napsal 21.10.2014 v 13:47

Belgarda > Díky rezata? To nemam tuseni ktera je ? Na mysli jsem mel Husky 2015 a prirovnanim vypnuto/zapnuto (samo ze s nadsazkou) slo o prubeh vykonu dvoutaktni 250...

AKRO (-498) napsal 21.10.2014 v 13:39

Pěkný článek!

Belgarda (34) napsal 21.10.2014 v 12:04

Hezký článek .
S Tím ovládáním spojky v porovnání s blíže neurčenou evropskou konkurencí měl autor na mysli snad výrobce který produkuje ,,rezaté,, motocykly ?? Nebo teda vlastně bajky ??

sirr (55) napsal 21.10.2014 v 10:50+1

Byl jsem se svést v Bedřichově a prostě super motorky!Přišlo mi, že všechny maj stejně perfektní pérování.
Na motorce jsem od jara neseděl a tak se mi nejlíp jelo na Yz 125, u ní jsem jako jediné měl pocit, že ji plně ovládám a nesouhlasím s tím, že se musí hrozně točit a furt spojkovat.Prostě tam kde se na 250 2t a na čtyřtaktech jede např. za 3,(nájezdy do otáček, a potřeba akcelerovat) musí se na 125 jet o kvalt níž. Ale jinak je o hodně plynulejší a výkonnější, než předchozí modely.Myslím si, že to maj lidi tak zafiksovaný, že se dváci musej točit a spojkovat jinak to nejede, ale tento novej bajk má dost výkonu už od spoda.
Byl jsem hodně překvapenej lehkostí a hravostí novejch 4taktů - už není skoro rozdíl mezi 2t a 4t!
Myslím si že v budoucnu, se lidi v MX budou vracet k 2t, a yz 250 je perfektně ovladatelná a jede krásně plynule,silně a dá se číst výkon (není tak splašená že by se záludně převracela).
Veliká škoda že ji nestavěj na SPZ, to by pak mohla jít KTM do kytek .K dokonalosti by mohla být nižší cena strojů




TOPlist