Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jediny co me sere a to doslova, je ze ti lulini nedelaji wrko 2-tktni, boha ty Yamy jsou tak suprovni masiny, ja mel 250 cvajtakt a mazlicek, jsem ju aji obecel, super masinka, serou me s tema taktama a Ktm si muzou, Huska ranec, Husara zrusili, ja nevim kdo to tam vede, za me za to a jeste by to bylo dobrae udelat na papirech, by se pekne rozcadili vody a cena by sla hezky dolu, ctvrt mega za enduro to nedam nikdy. Yamaha byla vynikajuca
Chooki-kdybych si mel kupovat novou motorku tak jedine Yamahu.Mel jsem ji uz xkrat a vzdy obrovska spokojenost ne pro jeji vykon ale SPOLEHLIVOST!!!
Nevim proc bych si mel kupovat nejdrazsi motorku na trhu a neustale resit "rezate bolesti" jako prasklej ram, praskla zadni naboj,vykonne jsou ale spolehlivosti neoplivaji a zpracovani jak u starejch Zetek! Ktm se koupil z duvodu, ktery je popsan u motorky.Nic vic..
sirr, nerozumiem jednej veci..mas ktm pekne vymazlenu a znacke samotnej prajes ist do kytek. Celkovo nechapem tej zasti voci ktm. Jedina znacka, ktora systematicky podporuje off road segment..
jj sou to krásný motorky, design, všechno. Ale kdo mi řekne co na tý pístnici u centrálu na 14. fotce dělá ten olejovej kroužek !! Teda soudruzi, dyk to je novej stroj !! Styďte se :)
Belgarda > Díky rezata? To nemam tuseni ktera je ? Na mysli jsem mel Husky 2015 a prirovnanim vypnuto/zapnuto (samo ze s nadsazkou) slo o prubeh vykonu dvoutaktni 250...
Hezký článek .
S Tím ovládáním spojky v porovnání s blíže neurčenou evropskou konkurencí měl autor na mysli snad výrobce který produkuje ,,rezaté,, motocykly ?? Nebo teda vlastně bajky ??
Byl jsem se svést v Bedřichově a prostě super motorky!Přišlo mi, že všechny maj stejně perfektní pérování.
Na motorce jsem od jara neseděl a tak se mi nejlíp jelo na Yz 125, u ní jsem jako jediné měl pocit, že ji plně ovládám a nesouhlasím s tím, že se musí hrozně točit a furt spojkovat.Prostě tam kde se na 250 2t a na čtyřtaktech jede např. za 3,(nájezdy do otáček, a potřeba akcelerovat) musí se na 125 jet o kvalt níž. Ale jinak je o hodně plynulejší a výkonnější, než předchozí modely.Myslím si, že to maj lidi tak zafiksovaný, že se dváci musej točit a spojkovat jinak to nejede, ale tento novej bajk má dost výkonu už od spoda.
Byl jsem hodně překvapenej lehkostí a hravostí novejch 4taktů - už není skoro rozdíl mezi 2t a 4t!
Myslím si že v budoucnu, se lidi v MX budou vracet k 2t, a yz 250 je perfektně ovladatelná a jede krásně plynule,silně a dá se číst výkon (není tak splašená že by se záludně převracela).
Veliká škoda že ji nestavěj na SPZ, to by pak mohla jít KTM do kytek .K dokonalosti by mohla být nižší cena strojů
Jediny co me sere a to doslova, je ze ti lulini nedelaji wrko 2-tktni, boha ty Yamy jsou tak suprovni masiny, ja mel 250 cvajtakt a mazlicek, jsem ju aji obecel, super masinka, serou me s tema taktama a Ktm si muzou, Huska ranec, Husara zrusili, ja nevim kdo to tam vede, za me
za to a jeste by to bylo dobrae udelat na papirech, by se pekne rozcadili vody a cena by sla hezky dolu, ctvrt mega za enduro to nedam nikdy. Yamaha byla vynikajuca
Chooki-kdybych si mel kupovat novou motorku tak jedine Yamahu.Mel jsem ji uz xkrat a vzdy obrovska spokojenost ne pro jeji vykon ale SPOLEHLIVOST!!!
Nevim proc bych si mel kupovat nejdrazsi motorku na trhu a neustale resit "rezate bolesti" jako prasklej ram, praskla zadni naboj,vykonne jsou ale spolehlivosti neoplivaji a zpracovani jak u starejch Zetek! Ktm se koupil z duvodu, ktery je popsan u motorky.Nic vic..
sirr, nerozumiem jednej veci..mas ktm pekne vymazlenu a znacke samotnej prajes ist do kytek. Celkovo nechapem tej zasti voci ktm. Jedina znacka, ktora systematicky podporuje off road segment..
Made in china. Nic víc. Hlavně ten černej svod u 2T.
jj sou to krásný motorky, design, všechno. Ale kdo mi řekne co na tý pístnici u centrálu na 14. fotce dělá ten olejovej kroužek !! Teda soudruzi, dyk to je novej stroj !! Styďte se :)
Je dobře, že stále dělají dvoutakty. I když cenově to tak nějak srovnali.
ach so
Redaktor - rezatá - ktm
Belgarda > Díky
rezata? To nemam tuseni ktera je ?
Na mysli jsem mel Husky 2015 a prirovnanim vypnuto/zapnuto (samo ze s nadsazkou) slo o prubeh vykonu dvoutaktni 250...
Hezký článek .
Nebo teda vlastně bajky ??
S Tím ovládáním spojky v porovnání s blíže neurčenou evropskou konkurencí měl autor na mysli snad výrobce který produkuje ,,rezaté,, motocykly ??
Byl jsem se svést v Bedřichově a prostě super motorky!Přišlo mi, že všechny maj stejně perfektní pérování.
.K dokonalosti by mohla být nižší cena strojů
Na motorce jsem od jara neseděl a tak se mi nejlíp jelo na Yz 125, u ní jsem jako jediné měl pocit, že ji plně ovládám a nesouhlasím s tím, že se musí hrozně točit a furt spojkovat.Prostě tam kde se na 250 2t a na čtyřtaktech jede např. za 3,(nájezdy do otáček, a potřeba akcelerovat) musí se na 125 jet o kvalt níž. Ale jinak je o hodně plynulejší a výkonnější, než předchozí modely.Myslím si, že to maj lidi tak zafiksovaný, že se dváci musej točit a spojkovat jinak to nejede, ale tento novej bajk má dost výkonu už od spoda.
Byl jsem hodně překvapenej lehkostí a hravostí novejch 4taktů - už není skoro rozdíl mezi 2t a 4t!
Myslím si že v budoucnu, se lidi v MX budou vracet k 2t, a yz 250 je perfektně ovladatelná a jede krásně plynule,silně a dá se číst výkon (není tak splašená že by se záludně převracela).
Veliká škoda že ji nestavěj na SPZ, to by pak mohla jít KTM do kytek