Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj Cranku, jasně, nějaké rozdíly v technických tabulkách pochopitelně jsou, to dá rozum... konkrétně GS 136 koní, 143 Nm a cca 5,5/100 km. Tiger 150 koni, 130 Nm a spotřeba víceméně podobná. Takhle bychom mohli pokračovat dál... ale tady jde spíše o to, že tu máme dvě různé mašiny stejné kategorie, přičemž nám dávají dva různé charaktery motorů, dva totálně jiné podvozky a dvě různé ergonomie... Prostě každá značka posílá na trh velké cestovní enduro, které postavila podle svých představ a podle přesvědčení, že takhle je to nejlepší, co lidem může dat.
No řekni sám, není super, že si každý můžeme vybrat tu, která nám padne do ruky nejlépe a která nám bude dělat větší radost? Za mě jednoznačně ano a jsem za tahle pestrý trh moc rád. Konec konců, není špatný motorky, ale špatného výběru...
Díky za komentář
Ahoj Vlado. Muj dotaz je pozde. Ale chtel bych vedet, jak Triumph chce konkurovat oproti nizsi spotrebe a vetsimu kroutaku oproti BMW GS1250/ chystane GS1300. Dik :).
Ahoj Cranku, jasně, nějaké rozdíly v technických tabulkách pochopitelně jsou, to dá rozum... konkrétně GS 136 koní, 143 Nm a cca 5,5/100 km. Tiger 150 koni, 130 Nm a spotřeba víceméně podobná. Takhle bychom mohli pokračovat dál... ale tady jde spíše o to, že tu máme dvě různé mašiny stejné kategorie, přičemž nám dávají dva různé charaktery motorů, dva totálně jiné podvozky a dvě různé ergonomie... Prostě každá značka posílá na trh velké cestovní enduro, které postavila podle svých představ a podle přesvědčení, že takhle je to nejlepší, co lidem může dat.
No řekni sám, není super, že si každý můžeme vybrat tu, která nám padne do ruky nejlépe a která nám bude dělat větší radost? Za mě jednoznačně ano a jsem za tahle pestrý trh moc rád. Konec konců, není špatný motorky, ale špatného výběru...
Díky za komentář
Ahoj Vlado. Muj dotaz je pozde. Ale chtel bych vedet, jak Triumph chce konkurovat oproti nizsi spotrebe a vetsimu kroutaku oproti BMW GS1250/ chystane GS1300. Dik :).