Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Díky za článek ! Zajímavé modely , pěkný pokus o znovuzrození značky a rozšíření konkurence proti zavedeným značkám, ale jaká je reálná šance, že se u nás značka rozšíří ? Že bude běžný člověk schopen si koupit novou SWM raději než ojetinu osvědčeného výrobce ? Zatím se mi to jeví jako diskutabilní Čínsko-italská kombinace, prakticky bez servisní sítě, s minimálním počtem prodejců... i když bych si vsadil na to, že se to nebude kazit, a že si běžný servis dokáže udělat doma každý, kdo není úplný lempl, tak třeba případnou opravu na motoru, spojce, elektrice, tlumičích... už není běžné doma zvládnout a nemusí jí umět přijatelně udělat ani neautorizovaný servis. U věci za 100 a více tis Kč nelze čekat, že se to prostě zahodí a koupí se nová... Nemyslím to jako rýpání a přeju SWM i dalším menším výrobcům úspěch, ale kdyby to celé fungovalo, tak už by na motorkách typu VVMX, AJP apod. jezdilo více lidí, byly by vidět v bazaru... Hodilo by se mi, kdyby se někdo v testech a recenzích věnoval taky těmto praktickým věcem souvisejícím s provozem. Zatím mi to trochu připadá, že čínské firmy by moc rády prodávaly, ale budování servisní a obchodní sítě "evropského" typu a celé takové to starání se o to, aby se koupě jejich věci nestala nakonec noční můrou, už jim tolik nejde
Jestli se na to dívám blbě, tak mě někdo prosím vyveďte z omylu.
Gappa: stačí kliknou ta druhou kapitolu a tam už se o některých svých dojmech zmiňuju... Je to ale opravdu jen zmínka, žádný skutečný test nebo podrobnější dojmy - měli jsme na každou mašinu přibližně 10 km, jeli jsme v koloně a za provozu, fotili, museli akceptovat tempo dalších kolegů, atd... a z toho se opravdu nic konkrétnějšího nedá vyvozovat. To bych si v tom případě musel nějaký poznatky "vycucat z prstu", což nedělám a byl bych (oprávněně) v následné diskuzi zdejšími čtenáři pranýřován Občas se i u článků "První jízda na..." dají nějaké jízdní dojmy načerpat a předat, ale to musí být seznamovačka pouze s jednou motorkou a ne šesti (sedmi?) jako tomu byla tady.
S pozdravem Martin Hakl
Další čínské srdce bijící v evropském kabátě..., tlumiče FASTACE používá například stroje VVMX (čínská kopie Hondy CRF450X), Shineray tahá za nitky tuším i Jawě ...
Peťot> na stranky mu nikdo neplive, bohuzel je to fakt. Vizuelne vypadaji OK, ale nefunguji buttony a odkazy do katalogu, na jedny strance mi spadly, to proste cloveka otráví a jde jinam...
Zdravím... znám se s dealerem SWM Karlem Caesarem. Řeknu mu, že mu tady plivete na internetové stránky, ať s tím něco udělá. Jo, prodává motorky trochu postaru bez mega krásnejch šourůmů a vyladěných internetových stránkách. Co se týká jeho servisu motorek atd. , tam je to ale za mě OK.
Měl jsem tu čest se svézt na těch, co testoval Pepa Sršeň. To Kafe se mi moc líbilo, na pohled krásná motorka. Jede to celkem dobře (nemám srovnání, s podobným motorem jsem nejel) ovládání a brzdy fajn. Ale ta kvalita zpracování nebyla nic moc. Stojánek při zaklapnutí vydal zvuk, jako když zavřeš šuplík u ponku, levá vidle narážela do bandy, zatímco pravá měla ještě spousty místa. To byly jen detaily, tragédií byla převodovka. Z jedničky na dvojku se skoro nedalo přeřadit. (Pepa se nějak zapomněl zmínit, že by se to do recenze nehodilo? )
Oproti tomu se mi ten motárd na pohled moc nelíbil, ale zdál se mi jako solidní motorka, včetně detailů, zásadní nedostatky žádný.
A ještě jedna věc - nesmíme zapomínat kam to lidi z Cagivy se svojí značkou dotáhli - kupovali jiné značky (mezi jinými ČZ )až sami krachli. Jen aby se nám historie neopakovala...
Jo, Číňan to zkouší jak se dá, dostat se na západní trhy. Jejich značky nikdo nechce, tak koupí nějakou volnou evropskou. Jako nápad je to ok, jen dělají chybu, že tam cpou svoje komponenty. Tím pádem kvalita nebude valná, možná ještě na pohled to ujde, ale bude se to sypat. Předpokládám zavírání fabriky za pár let v Itálii a v nejlepším stěhování výroby do rozvojových zemí nebo v horším konec projektu SWM.
Zajímalo by mě, k jakému výpadku internetových stránek českého prodejce došlo...jak se tady v komentáři píše. Vždyť ty stránky jsou ubohé nekompletní a nic se na nich cca rok nezměnilo. Za toto se český prodejce nestydí? Italům to nevadí? Já myslím, že stránky prodejce jakékoliv značky by měli mít trošku úroveň.
Jen abych upřesnil informace ohledně stránek, kde došlo k výpadku a ještě nejsou zcela zprovozněny.
Na nápravě se pracuje a v nejbližší době bude vše zase plně funkční.
Jen doplním, že Superdual se bude prodávat ve verzi T s 19" předním kolem a 17" zadním a ve verzi X s 21" a 18" koly.
Skalík: stránky českého zastoupení jsou poněkud zvláštní, ale nedávno museli projít změnou ,protože si je pamatuji jiné a včetně cen, ale pro modely 2016.
Právě jsem koukal na stránky českého zastoupení a jak mě navnadil článek z prezentace tak mě stránky znechutili. Místy nefunkční a co je nejzábavnější tak na celých stránkách není ceník. Dole mají odkaz na financování, ale ten je nasměrovaný na home page importéra.
Proč když někdo naleje haldu peněz do vývoje motorek to zazdí importérem co si nenechá ani udělat kvalitní stránky a ještě se stydí za ceny.
Samozřejmě bych mohl otevřít tady bazar a po modelech si najít za kolik se prodávají nové, ale není to trochu zbytečné?
Gran Milano uz testoval Srsen v autosalonu,velmi pozitivne i k cene s ohledem na komponenty kterymi se motorka pysni. Vypada to dobre, urcite bych si z jejich nabidky vybral.
Beranidlo: tak to je haluz a podle obrzdenyho kotouce to bude už nejakou dobu.
ááá! Bacha na kombinaci Italů a Číňanů. Vůbec jim nevadí, že třmen přední brzdy visí jen na jednom šroubu, obr. č. 54!
Díky za článek !
Zajímavé modely , pěkný pokus o znovuzrození značky a rozšíření konkurence proti zavedeným značkám, ale jaká je reálná šance, že se u nás značka rozšíří ? Že bude běžný člověk schopen si koupit novou SWM raději než ojetinu osvědčeného výrobce ? Zatím se mi to jeví jako diskutabilní Čínsko-italská kombinace, prakticky bez servisní sítě, s minimálním počtem prodejců... i když bych si vsadil na to, že se to nebude kazit, a že si běžný servis dokáže udělat doma každý, kdo není úplný lempl, tak třeba případnou opravu na motoru, spojce, elektrice, tlumičích... už není běžné doma zvládnout a nemusí jí umět přijatelně udělat ani neautorizovaný servis. U věci za 100 a více tis Kč nelze čekat, že se to prostě zahodí a koupí se nová... Nemyslím to jako rýpání a přeju SWM i dalším menším výrobcům úspěch, ale kdyby to celé fungovalo, tak už by na motorkách typu VVMX, AJP apod. jezdilo více lidí, byly by vidět v bazaru... Hodilo by se mi, kdyby se někdo v testech a recenzích věnoval taky těmto praktickým věcem souvisejícím s provozem. Zatím mi to trochu připadá, že čínské firmy by moc rády prodávaly, ale budování servisní a obchodní sítě "evropského" typu a celé takové to starání se o to, aby se koupě jejich věci nestala nakonec noční můrou, už jim tolik nejde
Jestli se na to dívám blbě, tak mě někdo prosím vyveďte z omylu.
Gappa: stačí kliknou ta druhou kapitolu a tam už se o některých svých dojmech zmiňuju... Je to ale opravdu jen zmínka, žádný skutečný test nebo podrobnější dojmy - měli jsme na každou mašinu přibližně 10 km, jeli jsme v koloně a za provozu, fotili, museli akceptovat tempo dalších kolegů, atd... a z toho se opravdu nic konkrétnějšího nedá vyvozovat. To bych si v tom případě musel nějaký poznatky "vycucat z prstu", což nedělám a byl bych (oprávněně) v následné diskuzi zdejšími čtenáři pranýřován
Občas se i u článků "První jízda na..." dají nějaké jízdní dojmy načerpat a předat, ale to musí být seznamovačka pouze s jednou motorkou a ne šesti (sedmi?) jako tomu byla tady.
S pozdravem Martin Hakl
Další čínské srdce bijící v evropském kabátě..., tlumiče FASTACE používá například stroje VVMX (čínská kopie Hondy CRF450X), Shineray tahá za nitky tuším i Jawě ...
Gappa: četl jsi druhou kapitolu?
skalik, Terek... vyřídím.
Dyť se jmenuje "první jízda na novinkách od SWM", a test jízdních vlastností je kde??? Jako historický rozbor dobrý, ale jak to jezdí?
Peťot - zkus být konkrétní a místo toho, aby jsi mu řekl, že mu na stránky pliveme tak se zmiň o tom, že mu moc nefungují a chybí mu tam ceník
Peťot> na stranky mu nikdo neplive, bohuzel je to fakt. Vizuelne vypadaji OK, ale nefunguji buttony a odkazy do katalogu, na jedny strance mi spadly, to proste cloveka otráví a jde jinam...
Zdravím... znám se s dealerem SWM Karlem Caesarem. Řeknu mu, že mu tady plivete na internetové stránky, ať s tím něco udělá. Jo, prodává motorky trochu postaru bez mega krásnejch šourůmů a vyladěných internetových stránkách. Co se týká jeho servisu motorek atd. , tam je to ale za mě OK.
Mějte se, čus
Měl jsem tu čest se svézt na těch, co testoval Pepa Sršeň. To Kafe se mi moc líbilo, na pohled krásná motorka. Jede to celkem dobře (nemám srovnání, s podobným motorem jsem nejel) ovládání a brzdy fajn. Ale ta kvalita zpracování nebyla nic moc. Stojánek při zaklapnutí vydal zvuk, jako když zavřeš šuplík u ponku, levá vidle narážela do bandy, zatímco pravá měla ještě spousty místa. To byly jen detaily, tragédií byla převodovka. Z jedničky na dvojku se skoro nedalo přeřadit. (Pepa se nějak zapomněl zmínit, že by se to do recenze nehodilo?
)
Oproti tomu se mi ten motárd na pohled moc nelíbil, ale zdál se mi jako solidní motorka, včetně detailů, zásadní nedostatky žádný.
A ještě jedna věc - nesmíme zapomínat kam to lidi z Cagivy se svojí značkou dotáhli - kupovali jiné značky (mezi jinými ČZ )až sami krachli. Jen aby se nám historie neopakovala...
Jo, Číňan to zkouší jak se dá, dostat se na západní trhy. Jejich značky nikdo nechce, tak koupí nějakou volnou evropskou. Jako nápad je to ok, jen dělají chybu, že tam cpou svoje komponenty. Tím pádem kvalita nebude valná, možná ještě na pohled to ujde, ale bude se to sypat. Předpokládám zavírání fabriky za pár let v Itálii a v nejlepším stěhování výroby do rozvojových zemí nebo v horším konec projektu SWM.
to je zajímavý jak to v nějaké zemi funguje a rozjedou značku z popela a my můžem vyrábět technický zázraky tak pro Kubu nebo Indii
Zajímalo by mě, k jakému výpadku internetových stránek českého prodejce došlo...jak se tady v komentáři píše. Vždyť ty stránky jsou ubohé nekompletní a nic se na nich cca rok nezměnilo. Za toto se český prodejce nestydí? Italům to nevadí? Já myslím, že stránky prodejce jakékoliv značky by měli mít trošku úroveň.
Shineray docela zdatně motorizuje Evropu
Dejme SWM šanci a trochu času. Já pevně doufám, že bude u nás brzy k dispozici Superdual a budu jen koumat, jestli zvolit verzi T nebo X
Jen abych upřesnil informace ohledně stránek, kde došlo k výpadku a ještě nejsou zcela zprovozněny.
Na nápravě se pracuje a v nejbližší době bude vše zase plně funkční.
Jen doplním, že Superdual se bude prodávat ve verzi T s 19" předním kolem a 17" zadním a ve verzi X s 21" a 18" koly.
Skalík: stránky českého zastoupení jsou poněkud zvláštní, ale nedávno museli projít změnou ,protože si je pamatuji jiné a včetně cen, ale pro modely 2016.
Právě jsem koukal na stránky českého zastoupení a jak mě navnadil článek z prezentace tak mě stránky znechutili. Místy nefunkční a co je nejzábavnější tak na celých stránkách není ceník. Dole mají odkaz na financování, ale ten je nasměrovaný na home page importéra.
Proč když někdo naleje haldu peněz do vývoje motorek to zazdí importérem co si nenechá ani udělat kvalitní stránky a ještě se stydí za ceny.
Samozřejmě bych mohl otevřít tady bazar a po modelech si najít za kolik se prodávají nové, ale není to trochu zbytečné?
Gran Milano 440 vypadá dobře!