globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-LOTR- (2) napsal 18.09.2011 v 22:28

A nedávno jsem jí vid naživo... Kdybych si měl vybrat nyní podle designu zda Nový TA700 a nebo New Stroma - líbil by se mi zakulacenější Keř. Jinak bych se musel svézt...

Save77 (0) napsal 31.08.2011 v 22:26

Jsem spíš konzervativní. Takže takový ten "teplometí" design, co se tu poslední dobou rozmohl, mi moc nehoví.
Nelíbí se mi palubovka, ani přední maska. Zmenšení nádrže a oplácání nádrže plasty, je také mínus.
Nechám si svůj starší model. Ale na nový se ráda podívám, až bude na výstavě.

Rezna (0) napsal 31.08.2011 v 21:12

Hmmmm evidentně si ji budu muset otestovat jednoho dne sam...Jen někteři jedinci by si měli uvedomit že každa motorka je pro určitou skupinu lidi...Muj připad je shanim nizke cenduro (motocrosaři nechytat se zahlavu že tomu řikam enduro) na ktere lze dat špunty pro připadne země jako je Albanie...Dále potřebuju malou spotřebu levny servis a dobrou servisni sit (jako + beru mnoho nahradnich dilu pokud možno z bouraček). Ohromny plus V-Strom je komfort cestování (ochrana před větrem a deštěm)...SPOLEHLIVOST na 1*...a nakonec to je pořizovaci cena. Pro mě a spoustu dalších idealní moto ktere v teto kategorii (cenové a co se tyče prvozních nákladu) nemá konkurenta! Až dojedu staryho DL 650 jistě se budu rozhližet po novém a je mi uplně jedno jestli ma olejovej chladič nebo ne jakou to ma nadrž a podobne veci...Pokud se to bude lepší svezení jak na starém (což určitě ano) zvolím ho...Až nebudu vědět co s penězma a vyrostu jistě se budu divat po GS 1200 adv

Maho (33) napsal 26.08.2011 v 16:16

Souhlas s Barvajs, taky mně tam příjde těch nepřesností trochu víc. Jinak po něco přes sto kilometrech v sedle nového storma jsem klíčky vracel velice neochotně. Je to důstojný nástupce.

mlynec998 (-6) napsal 24.08.2011 v 20:03

furt tam je ten motor z Gladiusa?
podla mna je to nejake chude a nejako gicovo umele,priam az hrackarske.stary je lepsi...
liter bol liter

bledemon (126) napsal 24.08.2011 v 10:55

žádný L, označení V90 se běžně používá

trinidad (40) napsal 22.08.2011 v 08:27

No jestli můžu malou poznámku - jděte se nejdřív svézt a pak sem pište hanopisy. Změn je tam proti minulému stromu daleko víc, jsou to drobnosti (třeba o 5 resp 7mm jiné zdvïhy, jiná péra v tlumičích atd), které ve výsledku posunují celek dopředu. Je to pořád V Strom(což je dobře), ale je "vychytanější".

Sinner (24) napsal 22.08.2011 v 05:07

Nemůžu si pomoci, ale ten olejový filtr je tam na ráně jako kráva.

barvajs (2) napsal 21.08.2011 v 20:26

Přijde mi to že autor článku o starším modelu moc neví. 67 k má i starej model. Vidlice jsou jiný, u novýho o něco tužší (možná to bylo tím že to byla novka, kterou jsme zkoušeli) a stranově přehozený, osa se vyndavá na druhou stranu. Takže to asi moc stejný nebude. Přední brzdy TOKICO na obou modelech, vypadaj shodně. Nádrž je kovová, ale je dost okapotovaná, takže na ten magnetickej tankruksak to asi nebude. Vzhledově je proti starýmu stromu drobnější, jakoby holčičí a ochrana před větrem tím i menší. Bok nádrže zaoblenej, takže ve stupačkách když ji stisknu kolenama, udělám si spíš modřinu. Co se týká designu tak se mi starej strom líbí víc, radši mám hrany než boule.
Olejovej chladič je řešenej výměníkem voda-olej, taže je vlastně vodou chlazenej.Motor je takovej gumovější proti staršímu, ale porovnávám motor se 62tis km a laďákem, takže to co je slyšet se moc porovnat nedalo. Ale i ten novej táhne pěkně. ABS vypnutelný jen vyndáním pojistek, stejně jako u staršího modelu.

Švagr (0) napsal 20.08.2011 v 22:40

Mě ten nový vzhled vždycky připomene

//www.youtube.com/watch?v=rS-qFdw-v_o

A docela se mi to líbí.

alexa7 (101) napsal 20.08.2011 v 20:43-2

či starý či nový ,další tuctový japonec , je to skrátka maximálne funkčné ale aby som si ho hodiny s úsmevom prezeral v garáži na to su ine moto.

Meli (195) napsal 20.08.2011 v 17:09

Jinak olej. filtr je tak jak byl
L a V se rozlišuje úhel mezi válci, ne jak je to pootočený. Tedy 90° = L míň je V

Meli (195) napsal 20.08.2011 v 17:07

Na to jaké dělali kolem představení "nového modelu" divadlo, mo připadalo pak že velké zklamání. Teď s odstupem myslim že i když majitele předchozích modelů nepřesvědčí, tak nástupce by to mohl být důstojný.
P.S.: S K7 jezdim ve dvou se 3 kufry brutálně naloženej v průměru za 4,5 l/100 km (mimo dálnici - tam si veme přes 6) sem zvědavej kolik teda žere tohle

pylot (27) napsal 20.08.2011 v 16:46

Neni to nahodou Veckovej dvouvalec? ELkovy dvouvalce mely a mozna jeste maj dukny a je to tim ze maj jeden valec vodorovne dopredu a druhej svisle. Tady jsou oba pod uhlem jako pismeno V... Neni prece vsechno Ducati...

Palciak (27) napsal 20.08.2011 v 11:38

Mal som to stastie vidiet novy V-strom nazivo. Ale hlavne som si na nom aj par kilometrov zajazdil. Kedze nie som novinar, ale bezny motorkar nebudem iba chvalit.
Moje dojmy:
Novy V-strom posobi ako by bol mensi, sikovnejsi ako stary.
Je to iba opticky chytak.
Ale je lahsi naozaj a tie 2cm vyssie sedadlo vdaka uzsiemu sedadlu vpredu nie je problem.
Jazda, podvozok a motor je super. Spotrebu som mal pri sviznej jazde po zakrutenej asfaltke 5 litrov.
Sklamany som bol ze kovova nadrz je teraz plastova!!!
Kam dam tankvak? Aj ked mam ten svoj, kupovat novy specialny? Blbe ze uspora hmotnosti sa robi takto .
VELKA HANBA ze za kryt motora sa priplaca! Preco ked bez neho je V-strom taky SKAREDY!
Turisticka moto bez hlavneho stojanu? Chore
Cena 8.190 eciek nie je mala, ale aby moto bola ako tak kompletna, mozem len a len dalej platit!!!
A kedze stary V-strom je davno vypredany ani nemam moznost vyhodnej kupy toho stareho

podle-ženy-puberťák (10) napsal 20.08.2011 v 11:00

czunici: byl jsi blb.ec a vždycky budeš. Vstrom je motorka která je ideální pro miliony motoristů na světě. Myslím že Suzuki umí až moc dobře, ne rozdíl od tebe. Takoví kritici jako ty by se měli napřed podívat do zrcadla, a pak se teprve srovnávat se špičkovými konstruktéry, kteří musejí také hledat kompromisi aby si lidé kteří mají hlouběji do kapsy mohli vůbec takovou motku pořídit. tečka.

czunik (4) napsal 20.08.2011 v 09:00

tak jsem to přelouskal a podíval na foto,tak starý trošku ještě ale opravdu trošku enduro..ale tohle čistej cesťák...takže suzuki jako vždy mínus...no jo...to je jak se serou do věcí které neumějí..mají dělat jen ces´táky...a je to...

Marex (2570) napsal 19.08.2011 v 23:22

MOJIPI2: No. Vedle Versyse je naprosto standartní.

-LOTR- (2) napsal 19.08.2011 v 21:05

Nejkrásnější sůza kterou jsem kdy viděl - povedla se moc

bledemon (126) napsal 19.08.2011 v 19:47

U suzuki dělá asi nějaký bubliňákový externí designer, který občas rozčeří vody a nenávidí agresivní,sportovní hrany na kawách Před stromem a gladiákem asi dělal i na poslednim gsx 600f.
Jinak chladič oleje se přesunul do skladu, už není údajně potřeba.

marson (0) napsal 19.08.2011 v 19:05

Nejsou brzdy náhodou Tokico? Nebo je to stejné jako Nissin? No nevim. Jinak se mi celkem líbí, ale ten černý na první fotce-s krytem motoru, vypadá o dost lépe-dle mého názoru.

Jarda40 (2) napsal 19.08.2011 v 17:48

Ty světlomety mi připomínají japonské kreslené manga postavičky. Je to jak motorka pro holku. Z boku docela dobrý. Tak asi není velký důvod přecházet ze staršího na nový typ.

MOJIPI2 (1) napsal 19.08.2011 v 16:07

Taková divná ... jo divná !

Kedaros (12) napsal 19.08.2011 v 15:47

Podle fotek se mi starší model líbí víc, přední světla jsou u něj totiž nepřekonatelná Škoda toho svodu co jde zase pod motorem a tím dost snižuje u plně naložené motorky průjezdnost i v lehkém terénu.Kde zmizel olejový chladič?
Dobře vypadá zadní koncovka výfuku a fajn je i to, že na přístrojovce se už zobrazuje teplota vzduchu a hlavně zařazená rychlost i když palubním počítačem s údajem o průměrné spotřebě a dojezdu bych nepohrdnul, to bych chtěl už ale opravdu moc na digitální zobrazení tachometru jde časem zvyknout.Snížený obsah nádrže i přes údajně sníženou spotřebu beru jako velké mínus

kostis1 (51) napsal 19.08.2011 v 14:31

Poslední dobou mě suzuki moc neoslovuje...teda krom modelů gsxr. Jak říkal Anti hned na začátku,taky mě připadá,že dizajnér je trošku přihřátej. ALe na živo to třeba bude vypadat jinak. Nechám se překvapit.

mr.Mic (14) napsal 19.08.2011 v 14:08

Ale jo, mě se docela líbí. Ten design je takovej jemnější, decentnější, míň sportovně/japonskej, což mi vyhovuje. Jen bych asi zapracoval na těch předních světlech... Mít prachy, tak jdu do něj. Nejspíš do bílýho...

deep-sk (474) napsal 19.08.2011 v 12:56

ja si neviem pomoct ale tie predne svetla... vyzera to jak tamagoci... stary strom sa mi proste pacil viac...
nova pristrojovka +
ubytok hmotnosti +
dizajn -
mensia nadrz -
som z toho nejaky zmateny

Maho (33) napsal 19.08.2011 v 12:04

Jestli píšou že na živo je hezčí tak bych možná počkal na "na naživo" jinak ani starý V-strom není žádný krasavec,bohužel. Naštěstí je to snad jediné co se mu dá vytknout.Spíš mě mrzí ta nádrž. Pokud to kompenzuje nižší spotřebou tak při 5,5 l/100km a 22litrové nádrži u starého musí nová žrát 5 l/100km a při 6,5 l/100km u starého musí nová žrát 5,9 l/100km. zvládne to??? těch dvou litrů je škoda. Polohovatelné sedlo by bylo asi taky univerzálnější než možnost výměny sedel nižší/vyžší. Ale i tak pro singl cestovatele super stroj, který nemá v kategorii konkurenci.
to italofil: olejový filtr schová hliníkový kryt ale do terénu ani určená není.

tom.es (9) napsal 19.08.2011 v 11:45

Jedna z těch fotek s filtrem je o 90 stupňu pootočená, taky mě to zarazilo takhle umístit filtr, ten je ale tuším na stejném místě jako u předochozího modelu, naopak přesunul se chladič oleje.Desing - asi to chce viděl na vlastní oči

Italofil (41) napsal 19.08.2011 v 11:22

Fuj starý model vypadal líp a jak se psalo už níže, do terénu bych s tím teda nejel ani náhodou, když vidím ten olej filtr

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist