yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Karlos31 (97) napsal 21.07.2023 v 20:59

Tak jsem měl také možnost testovací jízdy a zde jsou moje postřehy a srovnání s velkým stromem 1050.
+ Pohodlnější sedlo ( o dost), motor jede moc pěkně, sametová převodovka, brzdy, spotřeba dle palubního počítače.
- pro mě 21 v předu, je to opravdu více enduro a byla tam znát při vyšších rychlostech lehká nervozita v řiditkách

Vibrace vy vyšších otáčkách jsem vnímal, ale spíše jsem je hledal po přečtení recenzí, dost záleží na botech. Mě to nepřipadalo nijak hrozné, za mě v poho.

Celkově záleží na preferencích, já bych zatím velkýho stromka nevyměnil, má silnější motor a ta jistota od podvozku je perfektní, mě to po supersportu naprosto vyhovuje, i když je tlumení tužší. Pohybuji se primárně na silnici. Kdo uvažuje jezdit mimo asfalt, tak nový stromek dává velký smysl.

zahadnytajemny (48) napsal 08.07.2023 v 23:26

Potvrzuji jako majitel V-Stromu 650, že nepříjemné vibrace kolem 6 tis. otáček dělali na 2 i 3 generaci padáky značky GIVI. Zkusil bych 800 odmašlit od doplňků jako padáky a kryt motoru, zda to bude dělat pořád. Kdyby to dělal motor, tak by to bylo i u GSX-8S.

vitik (78) napsal 08.07.2023 v 21:10

Po vyzkoušení Stromka 800 a srovnání s MG V85TT lze konstatovat následující : Posed 855/+25/mm mi nepřijde tak vysoký . Rychle se dá nastavit Tc, mapa a ABS. Super. Vibrace ano, jsou tam. I proti MG jsou cítit mravenci ve stupačkách od 6k výš. Výkon 84k/+8/ a kroutak 78Nm/-4/, tak tomu se mi nechce věřit. Jede to jak sviň gůza se nechytá. Krouťák je kompenzovaný kratšími převody. Při 130km/h 6000ot vs 5000 u guzy. Štítek nedostatečný, ale aspoň nejsou turbulence. Ovladatelnost podobná jak u guzy, možná ten prvotní impuls musí být větší kvůli té 21 na přední ose. Těším se na verzi s bezdušáky a 19" vpředu. Nejezdím moc terén,takže to by byl můj ideál.

Husa123 (55) napsal 08.07.2023 v 05:20

prodej_moto_cz (34) napsal 06.07.2023 v 21:43+1

V zahraničních recenzích většinou uvádějí u 800 vibrace a mizerný vršek otáček.
Ve dvou US recenzích dokonce říkali, že 650 je pořád lepší

V Čechách by to především chtělo pořádné zastoupení a prodejní//servisní síť. To zásadně chybí.

GC75 (1) napsal 06.07.2023 v 09:33+1

S těma vibracema u novýho V-Stroma 800DE je to trošku záhada: na YouTube jsem za poslední měsíc prošel snad všechny testy této motorky a je pár videí, kde je to zmíněný jako opravdu nepříjemný až otravný a pak mraky dalších videí, kde o tom nepadne ani slovo, jako by to neexistovalo...

Třeba v komentářích pod tímto videem (https://www.youtube.com/watch?v=1COxwz7G-kY) jeden jezdec testoval novej V-Strom 800DE a porovnával ho se svým V-Stromem 650XT a konstatuje, že mu vadí "vibrace přes nohy, na 650XT jsem žádné vibrace v nohách necítil, zatímco na 800DE byly opravdu nepříjemné".

Jedno ze zajímavých a velice objektivních videosrovnání Hondy TransAlp a Suzuki V-Strom 800DE:
https://www.youtube.com/watch?v=O1Z3ZtKBqss

Robertak (120) napsal 05.07.2023 v 21:34

fakt by me zajimalo, proc na tyhle "stredni" cendura, ktery evidentne jsou tak maximalne na rozbitou polnacku, cpou vsichni vyrobci ty dusovy kola.. 95% tech motorek bude stejne jezdit jen po silnici.. to dava smysl tak mozna u tenerky..

jinak by se mi ten 800 v-strom fakt libil.. akorat uz to neni v-strom, ale spis jen strom :D a nebo jakoV-Strom :D

Orličan (29) napsal 05.07.2023 v 20:48-1+4

Za mě je super, že Suzuki po dlouhé době místo inovací a faceliftu konečně vyšla s novými modely a s novými motory. Uvidí se, jaké to bude mít mouchy, ale u Suzuki nemám strach, že by je postupem času nevychytala. A co se týče designu a zdejších super "designerů". Když se vám design nelíbí, nikdo vás nenutí to kupovat, máte na výběr z x značek a o tom to je. Každý si může vybrat, co se mu líbí. A pokud chcete měnit design Suzuki a jste si tak sebejistí, že víte, co se bude každému líbit, tak pošlete do té Suzuki životopis. Jsem zvědav, jestli za pár let budeme moct vidět výsledky vaší práce, protože podle vašich názorů jste skutečná designérská esa a každý výrobce na vás čeká s otevřenou náručí.

vopák (51) napsal 05.07.2023 v 20:44-1+1

Za mě osmistovky vypadají na vydařený bajky.Na to 8sko jsem zvědavej na živo.V-strom ten předek trochu minimalistickej,jeho větší brácha vypadá zepředu líp.Přesto ale pěkný enduro

puffybodie (390) napsal 05.07.2023 v 20:25

Pro redakci> Test uz pravdepodobne mate hotovy, ale mate moznost zjistit u Suzuki jak to s temi vibracemi je? Jestli to fakt neni nejaka vlastnost motoru v palivove mape dokud neprojde garanckou? Mne to tak pripadalo a zatim asi jeste nikdo u nas nemel v ruce zajety stroj po garancce a odstraneni toho limitu na otackomeru (ktery se pochopitelne da prekrocit, ale uz pak neukazuje jake jsou otacky a jen blika na tech 4500 a proste se to chova jako kdyby to schvalne blbe tahlo a hlavne vibrovalo, proste elektronikou vynucene chovani motoru aby to jezdce donutilo dodrzovat podminky zajizdeni)

5 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 06.07.2023 v 11:02

Jezdili jsme kus, co měl asi 1300 km, po garanci a to samé. Své dělají i boty, tenké sportovní šlupičky jsou samozřejmě horší než ADV bagančata, každopádně tam ty vibrace jsou. A paradox největší, že u GSX s hliníkovými stupnami mi nepřišly tak zlé...


K167 (1498) napsal 05.07.2023 v 20:03+1

Jardo, pokud hledáš mladého neopotřebovaného výkonného spisovatele s neotřelým pohledem na svět a brutálním smyslem pro humor, skoč rychle po Robforovi, ať Ti ho někdo nevyfoukne.
Robfor - rob fór = dělej vtip

ottoson.k (3) napsal 05.07.2023 v 17:43+1

Pěkný test kluci, je vidět, že jste byli unešený z 800 stovek, asi je na čase je vyzkoušet , fakt pěkný

GC75 (1) napsal 05.07.2023 v 17:22

Díky kluci za skvělou recenzi a video Já měl k finálnímu výběru tři motorky: Yamahu Ténéré 700, Hondu TransAlp XL 750 a Suzuki V-Strom 800DE. Jsem malý pivo, měřím 174 cm a cca dva roky zpět jezdím u nás (a po světě) na Hondě CRF300 Rally, ale už by to prostě chtělo víc výkonu. Dát do mojí současný Hondy pětistovkovej motor z CB500X, jsem šťastnej jako blecha, ale to je v tuto chvíli pravděpodobně velký sci-fi. TransAlpa jsem si zkoušel a nesedl mi, navíc mám z motorky stran zpracování dojem, že to bylo šitý horkou jehlou. Yamaha mi sedla jednoznačně nejvíc, ten motor je prostě famózní, jen ta výška mám to tak tak. V Brně jsem měl na zkoušku testovací kus Suzuki V-Strom 800DE a je to bomba celek působí tak nějak bytelněji a jednotlivé detaily mi přijdou zpracovaný kvalitněji a s větší péčí, než u TransAlpa. Co mi na V-Stromu 800DE vadilo, byly ty vibrace a hmotnost. Motor fenomenální, jen od těch cca 120 km/h a výš jsou ty vibrace trošku otravný. Ténéré je stejně těžká jako V-Strom, vibrace vychytaný, jen je o chlup vyšší. Bude to u mě velký dilema, zda jít do ověřený Tenerky s ověřeným super odolným motorem, kterej je prostě bez diskuze držák, nebo zda zvolit novinku od Suzuki. Dilema to bude těžký, ale už to musím rozseknout. Tuto sezónu ještě dojezdím s CRF300 Rally a na přelomu roku objednám novou mášu. Ať tak či tak, Suzuki zamotá s novým osmistovkovým V-Stromem dost kartama a Hondě a Yamaze tímto počinem vyrost zdatný soupeř, se kterým se prostě bude muset počítat. Lze jen doufat, že se konstruktéři v Suzuki pokusí v rámci vychytávání much trošku víc utlumit ty vibrace, protože jinak ta motorka prostě nemá chybu.

Wenca24 (76) napsal 05.07.2023 v 15:45

Mě se ten design stroma libi
Krátce jsem se svezl...geometrie té motorky je dobrá, díky těžišti se mi zdá pocitově lehčí než třeba tenerka...i v terénu se chová dobře, rozbitá cesta není opruz ale zábava..na polnacce se s ni ještě v pohodě otočit a přitom už má potenciál povozit i dva lidi
Jediný co mi vadilo, jsou ty vibrace do stupaček kolem těch 6tis. otáček...na šestku to vychází na rychlost cca 120km/h...což je zrovna přirozená ideální rychlost pro tu motorku...dlouhodobě to bude podle mě otravovat hodně...je to velká škoda, jinak je ta motorka skvela
Ještě si to chci půjčit pozdeji a na dýl...aspoň na těch 250-300 km...

rogih (1024) napsal 05.07.2023 v 15:43+1

Robfor:
Pěkně jsi se rozohnil, ale na svém profilu nemáš žádnou motorku, aby člověk mohl posoudit tvůj vkus. Mohl bys přihodit jedno foto?

Mamola29 (1069) napsal 05.07.2023 v 14:43-1+1

Starý dobrý časy už jsou pryč.. V-Stromy ještě celkem ok, ale GSX 8S? To je co? Už jen ten název, z toho kult asi nebude.... Může jezdit sebelip, ale tenhle otravnej hmyz si nechte v Asii. Stará dobrá SV650, díky za ni ...

cunado (184) napsal 05.07.2023 v 13:55

Bravo Suzuki, nachystat nástupce pro legendární V-Strom byla výzva a tady se to zjevně provedlo

elvis78 (136) napsal 05.07.2023 v 13:45

díky za článek, Suzuki furt vypadá skvěle a čínu naštěstí furt strká do kapsy. I když jsem fanda kulatých budíků, ten LCD přistrojový štít je krásně navržený je opravdu koukatelný Což je poprvý co se mi to líbí

zahadnytajemny (48) napsal 05.07.2023 v 11:44+2

Jen připomínám, že v nabídce Suzuki je stále i léty prověřený V-Strom 650, s jedním z posledních skvělých motorú do V. Prodejci ho nyní bez problémů nabízejí pod 200 tis. a přidávají další akce na výbavu atd. Myslím, že v dnešní době je to super koupě univerzální, spolehlivé, provozně nenáročné cestovní motorky. Pokud vyloženě terén není prioritou

Obycejny_clovek (324) napsal 05.07.2023 v 11:30-1+2

Díky za test.
Design je věc, která vždycky potřebuje čas a je subjektivní, nehodnotím.
Konečně mají nový motor, to je dobře, letité reinkarnace staré techniky pomocí jinak tvarovaných plastů už se přejedly.
Co je na Suzuki ovšem totálně špatně je síť, její kvalita a chybějící ambasador značky.
Konkurence je jinde a Suzuki nemá šanci se rozšířit, škoda.

rousini (163) napsal 05.07.2023 v 10:11-1+1

Ty cendura snesu, V-Strom se mi dokonce líbí. Nicméně GSX-8S to je vám teda kus nesourodýho hnusu

BRIDY67 (105) napsal 05.07.2023 v 09:42+1

Design je vážne umenie a veda nie každý ho ovláda. Je to zlé ,ak sa vám nepáči vlastná motorka. Manžeku dom si vybral kvôli tomu že je pekná nie kvôli tomu že by mi svokra garantovala funčnosť po 20 rokoch.

Slzic (-3) napsal 05.07.2023 v 07:09-4+1

Projel jsem Transalpa a z jízdy jsem nadšen nebyl. Tahle konkurenční 800stovka je ale opravdový designový hnus a to mám S doma.

robfor (28) napsal 05.07.2023 v 04:19

Karlos31 (97) napsal 05.07.2023 v 00:37

Za mě dobrý, určitě bych se chtěl svézt, jen si nemyslím že to bude na výměnu meho velkého stroma, mám ten traktůrek čím dál víc rád, kór teď po tripu v Alpách. Na novém je super rychlorazeni, TFT, naopak 21 kolo mě moc nevoní, na silnici to není výhoda a tam se pohybuji nejčastěji.

korni (116) napsal 04.07.2023 v 22:36+2

Jako věrný fanda značky jsem hlavě rád, že se nové osmistovky povedly. V době kdy jsem si myslel že Suzuki už fosilní dobu dožije nekonečným oprašováním letité techniky, přišla s dvouválcem narýsovaném na čistém listu a kolem něj postavené dvě nové motorky. Přiznávám, je mi líto, že už to není Véčko. Jak jsem ale očekával, motor s vyšším zdvihem zdá se bude v běžných provozních otáčkách o dost zábavnější, než hodně točivá nízkozdvižná Honda a za to jsem jako pravověrný fanda dvouválců moc rád Těším se, jak tyto novinky obstojí v přímém porovnání s konkurencí a to Japonskou i Evropskou

rogih (1024) napsal 04.07.2023 v 21:53+1

Jako fanda Suzuki mám radost z velmi kladných recenzí nových osmistovek, a to i na zahraničních webech. Vzhledem k věku už asi zůstanu věrný svému vylepšenému SVéčku, pokud ale bude příležitost, tak rád novinky vyzkouším. Teď jen čekám jestli se naše zastoupení Suzuki probudí z letité letargie a uspořádají k této vlně novinek něco jako roadshow… Myslím, že by si tyto novinky opravdu zasloužily i pořádnou prezentaci. Naše zastoupení zatím spíše čeká, že si zákazníci Suzuki najdou sami.

3 reakce

Jarda
Jarda 04.07.2023 v 22:21

Jede to https://bikes.suzuki.cz/akce/suzuki-road-show-2023


SuperSic58 (1313) napsal 04.07.2023 v 20:26-1+2

Teda kluci vy nás zásobujete Jo nějak jsem čekal, že tohle suzučí falešný véčko bude něco jako lehce přifouklý CP2 od Yamahy - masivní spodek a střed a nepotřeba točit Jen škoda těch otravnejch vibrací, které CP2 nezná..

puffybodie (390) napsal 04.07.2023 v 18:13+5

Dnes VStrom 800DE cca na 7 hodin zapujcen a najeto nejak 300km

- tlumice naprosta pecka i pro nekoho vyrazne tezsiho, navic byl i spolujezdec a po tech tankodromech, ktere se u nas kdovi proc nazyvaji okresky se da vyborne upalovat (i v horach kde je to je jeste horsi)

- vibrace mi prijdou dost silne od 5000 vyse a nejsou jen ve stupackach (v tech od spolujezdce mnohem mene), ale i v drzadlech spolujezdce a i v riditkach a packach ( Gladius 650 mi tak fakt nevibruje teda ani omylem a to ani na zadnich kovovych stupackach). Je ale mozne, ze to je tim, ze stroj jeste nebyl zajety a pri 4500 se rozblika otackomer a prestane ukazovat otacky, dost mi to pripada jako nejaky rezim motoru (nebo palivova mapa), ktera timhle zpusobem dava najevo, ze zajeti jeste neni hotovo a aby se tam v tom pasmu clovek dlouho nezdrzoval

- stitek i pres to jak je maly odvadi vybornou praci v nejvyssi poloze. Nejaky vitr sice na helmu jde a spunty to vyzaduje, ale oproti treba ADV 350 to neni rachot a hlavne to nedela zadne turbulence nebo nehaze hlavou (jen teda mi prijde zvlastni, ze pod sedackou je sice imbus a oboustranny stroubovak, ale ani jedno nepasuje na stitek)

- kapotaz se zda mala, ale plni svou funkci vyborne a hmyz konci na plexi, zrcatkach, krytech rukou, svetlech, ale ne na nohou nebo bundu, na helmu se dostane naproste minimum co chyti nejakou rotaci. Dest nebyl, takze nevim

- vaha je pocitove mnohem mensi nez tech 230kg, ale teziste je vysoko a prijde mi ze to prepadne dost snadno na nejakou stranu

- sedacka dobra pro oba a da se jet hodiny pomerne dost dobre

- uhel na nohy skvely a da se zlepsit jeste vyssim sedlem

- zrcatka jsou slabsi, jde videt, ale jsou mala a vyhovovalo by mi vetsi nebo v jine poloze aby mi nastaveni vice vyhovovalo, ale jsem vysoky no

- QS jsem nezkousel, neni to jeste zajete, ale razeni bezproblemove

- System co zvysuje otacky pri pomale jizde mi prijde otravny, kdyz je clovek zvykly si pomahat spojkou a drzet si plyn v otackach vice sam (Preload and keep it loaded! )

- spotreba do 4,5l (mozna i 4, hure se to pocita, kdyz to byla jen jedna nadrz a pri prevzeti to bylo pod spodek hrdla, ale neslo dobre videt kolik a ja daval uplne do plna)

Jako cestak na ty nase hruzy nebo nekam na vychod naprosta pecka, lepsi jak T700, TA 750 jednoznacne. KTM nebo Aprilka urcite vice sportovni, ale otazka co spolehlivost u nich. Kdo koupil TA 750, tak jednoznacne prohloupil.

Codo (354) napsal 04.07.2023 v 17:37+1

Prima test Jen takovej tip - co někdy zkusit otestovat chování motorky ve dvou? Honzis není zrovna až tak velká váha a mohlo by to leccos napovědět zájemcům o motorku, kteří tak chtějí jezdit?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist