yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5108) napsal 28.06.2016 v 09:13

Ale mnoho stejných , "jen" subjektivních pocitů, by mělo aspoň
částečně směrovat výrobce, ne !!? Toto je přece, i subjektivně,
jedna "hrůza" ...





Želva_2 (1) napsal 27.06.2016 v 14:40

Je to ale jen muj subj. pocit.

Želva_2 (1) napsal 27.06.2016 v 09:55







Ta nová nevypadá úplně špatně, ale esko z r. 2003 se mi líbí víc. Ale možná je to tak trochu nostalgie, kor když na ní aktuálně jezdím

PS: 2003 má štelovatelnou i přední vidlici, což ta nová podle popisu ne. To mi přijde jako krok zpět.

kawa...pavel (101) napsal 15.06.2016 v 07:17+2

Byl jsem se podívat naživo a je teda malinká, uzounká...holka bude spokojená, někam dál ve dvou to bude utrpení, přístrojovka...no utopená divně pod spínačkou takže klíč jen holej jinak se během jízdy to plexino na přístrojovce rychle oklepe přívěskem...celkově mi přijde hezčí na fotkách než ve skutečnosti a to mám suzuki rád. A SV si myslím za tu dobu a úspěch co mělo zasloužilo něco trochu lepšího...toto je jak 125ka.

Petřičák (184) napsal 13.06.2016 v 21:39

Je to nahouby, ale dokud nám do motorek necpou downsizing, je to ještě furt OK. Při představě soustavy minimálně dvou šneků jen proto aby to nemělo turbodíru mi běhá mráz po zádech. V autě se to ztratí, ale v mašině? Už tak tam toho stavebního místa moc není.

Sperky09 (1) napsal 13.06.2016 v 17:52+1

Tak už i Suzuki SV napadené normou EU, to je bída...Ten katalyzátor je parádní, na MTčku jsem se toho hnusu taky nemohl zbavit, další věc ten digitální otáčkoměr je děsnej, snad jen ukazatel kvaltu je výhoda. Zlatý časy kdy jsem z SVčka uříznul výfuk a vypadalo parádně

IvanDvoutakťák (5108) napsal 13.06.2016 v 12:27

Do čeho "vlezou zelení", po tom je veta .
Jako s ""ekonomickou"" a """ekologickou"""
VÝROBOU biosložky benzinů z řepky ...

Petřičák (184) napsal 13.06.2016 v 11:37

Souhlas, není to zrovna vrchol motocyklové krásy. Vzhledem k tomu, jak tu motorku rozpočtáři očesali tak si tuhle smyčku navíc asi museli konstruktéři zdůvodnit. Z hlavy by mě napadla třebas klapka ve výfuku co mají Gixera, ale to fakt střílím od boku. Vyhovět dnešním emisním limitům a zároveň nabídnout zákazníkovi slušný výkon je docela husarský kousek.

IvanDvoutakťák (5108) napsal 13.06.2016 v 09:29

Esvéčko, jak jsi napsal Petřičáku, opravdu mělo olejový filtr vždy na stejném místě .
Ovšem žeby ten svod výfuku r.v.2016 (zakroucený jak střevo) mohl být
výrobně levnější než ten původní, se mně nezdá .
A to už nezmiňuju "estetično"

Petřičák (184) napsal 12.06.2016 v 22:01+1

Jooo, jooo, snění je krásná věc... To si ale lze dovolit v případě, že mi jako výrobci nehoří koudel u zadku v podobě červených čísel a remcajících akcionářů. Že není problém něco vyrobit dokázala Suzuki například uvedením RE5 nebo sériového B-Kinga. K čemu je to ovšem platné, když se nám to hromadí ve skladech protože si to kromě pár nadšenců nikdo nekoupí? Odvaha je obdivuhodná, bankrot způsobený odvážnou obchodní politikou už nikoli, soudruzi z Alfy Romeo by mohli vyprávět.

IvanDvoutakťák (5108) napsal 12.06.2016 v 14:16

Ta krásná a divoká Kawa - 2T sedmdesátá léta ...















IvanDvoutakťák (5108) napsal 12.06.2016 v 14:10

Krásná a divoká Kawa - 2T sedmdesátá léta ...










IvanDvoutakťák (5108) napsal 12.06.2016 v 13:56

Bledemone, ta italská maloserie "nemůže nepřipomenout"
tvarem i lakem nádrže, nástavce sedla a "retro" výfuky
ta krásná a divoká Kawa - 2T sedmdesátá léta ...

IvanDvoutakťák (5108) napsal 12.06.2016 v 13:31+1

1999






2009






2016 - svod "naráz" vypadá jako střevo ...




bledemon (128) napsal 12.06.2016 v 10:43

váhá bez paliva menší než konkurenční er6n, v pořádku. Mohli udělat ještě jeden model víc do klasiky, jako tahle italská maloserie z vulcana 650:

Petřičák (184) napsal 12.06.2016 v 00:53

Pokud se dobře pamatuju, SVčko mělo olejový filtr vždy na stejném místě a zjevně to zákazníkům v průběhu výroby nikdy nevadilo. Počítám, že u Suzuki nejsou za kreslícími prkny (pardon, CADy) ignoranti aby na případné oprávněné výtky majitelů nereagovali. Upřímně mě fascinuje kolik lidí dokáže řešit u motorek design a přitom v případě čtyř kol jezdit v plechovce která ničím nevybočuje z běžného průměru. V běžném provozu totiž žádnou zvláštní exotiku nezaznamenávám.

sfv (17) napsal 11.06.2016 v 11:23

No jako majitel Gladiusu (30000km) ,nemám důvod měnit za SV -žádné velké změny,.kulatý světlo jsem měl naposledy na Hondě nebo Yamaze.Pořád tam nepůjde hlavní stojan a digi otáčkoměr mě nebaví...
Monster 800 je lepší, rychlejší a s Termignoni má super zvuk ,ale ta cena...A starý SV bylo výborný ,ale i to se upravilo Wiseco,brzdy ,výfuk, +karbec.Pěkný kulatý světlo má v zrcátku r1200r nebo xjr...

IvanDvoutakťák (5108) napsal 11.06.2016 v 10:09

A co teprve ten svod výfuku " okolo toho klitaku " ... !

Michal_KA (12) napsal 10.06.2016 v 22:34

je trochu divna, pekna nieje a ten olejovy filter trci ako "klitak" (o:

deluxa (347) napsal 10.06.2016 v 21:43

Tie riaditka su uzucke to by letelo okamzite prec. Na kazdodenne pouzivanie ucenie alebo mlatenie km dobre nevidim na tom nic zle svcka boli poctive moto...cotutrepete s RnineT? :D to je uplne ina cenova hladina kolko ludi si stretol na sv a kolko na tom trapnom predrazenom bmw?

Trinnlee (50) napsal 10.06.2016 v 21:02

Za desing říkám to vypadá jako předchůdce toho starého...nikoliv o krok ale rovnou o dva kroky zpátky..

čzťák (17) napsal 10.06.2016 v 09:17

Jak už tu zaznělo, tak dávám palec za kulaté světlo, protože lepší tvar světla ještě nikdo nevymyslel! Celkově se mi motorka líbí, až na ty svody a taky na pár detailů, ale vzhledem k ceně to vem čert.

Suzuki tápe a notně zase potřebuje prodejní úspěchy, aby se alespoň trošku zvedla z toho prachu, ve kterém teď leží. Moc bych jí to přál a držím novému SVčku palce!

Mig_35 (345) napsal 10.06.2016 v 08:26

Moc se to neprodávalo, tak to svedem na emise a je to...
Upřímně, kdyby to byl trhák, určitě by jim stálo za to vyvinout nový motor. R nine T se prodává se vzducháčem.

MedaSV (56) napsal 10.06.2016 v 08:05

Jako bývalého hrdého SV-čkaře mi to taky nedá nezhodnotit: Nejel jsem na tom, ale podle všeho svezení bude hodně podobné jako na starších SV - motor se asi moc nezměnil a podvozek, brzdy taky ne...A motor byl vždycky největší trumf SVček, takže tady problém nebude. S podvozekem a brzdama už to bude asi o něco horší, ale jak už tu někdo psal - každej holt nepotřebuje a ani nemá na zlatý ohlinsy a bremba. Takže v tomhle nevidím problém - stačí dát širší řídítka, laďáček a bude to .. Z čeho jsem ale zklamanej je vzhled - je to sice pořád lepší než opravdu divnej Gladius...ale SV byly vždycky hned poznat podle výraznýho rámu, zádních světel..prostě tu motorku jste si s ničím jiným nespletli a to se mi líbilo-měla prostě charakter, i když to byla rozpočtovka. Tohle mi ale připadá jako další x-tý klon na variaci naked by Japan. Taková splácanina, nic výraznýho, spousta plastíků, krytů No nevim .. jinak kulatý světlo výfuk (i ty svody mohli za ty léta trochu líp pořešit) už standartně

Petřičák (184) napsal 10.06.2016 v 00:26+1

SV650 vždycky patřil k bestsellerům značky a smysl tahle motorka pořád má. Suzuki nejspíš věřila, že tento segment svých zákazníků osloví modelem Gladius, leč nestalo se a tak je návrat ke klasickým tvarům logickým pokračováním. Docela mě překvapuje, že nepřišla zároveň i s polokapotovanou variantou S jak tomu vždycky bylo. Přeci jen byla praktičtější a šmrncovnější. Na druhou stranu je třeba vzít potaz, že výroba motocyklů vygenerovala za účetní rok 2015 tučnou ztrátu a tak je opatrnost při uvádění nových modelů na místě. Design je věc subjektivní, to si musí každý zhodnotit sám, ale ty nářky nad pohotovostní hmotností moc nechápu. Dle ofiko stránek váží supersportovní GSX-R 600 jen o 10 kg méně a to se tam šetří každý gram. Suchá váha se bohužel srovnávat nedá, protože si ji každý výrobce vykládá po svém, ale pro orientaci je to 168 kg u SV versus 179,5 kg u Ducati Monster 821 což je koncepčně stejný, byť o něco větší stroj.

Frankie (731) napsal 09.06.2016 v 23:48-1

Vypadá o dost líp než Gladius, kterej je fakt ošklivej, ale jen tak mimochodem se na něm jezdí skvěle. A nemám důvod pochybovat o tom, že by tohle jezdilo hůř. Myslím, že se bude hodně prodávat.

Jinak remcání ohledně vzhledu...taková je prostě doba, takový se prostě dělají motorky. Buď budeme jezdit na starých střepech, který se nám budou líbit, nebo na moderních motorkách, který jezdí asi tak 10x líp, ale holt už se na ně nedá tolik koukat, no

SuperSic58 (1313) napsal 09.06.2016 v 22:35+2

Pěknej bajk, škoda jen tý jeklový kyvky a brzdičů z 80.let, u Suzuki je stále znát krize, snad se z toho dostanou... Cena a hmotnost krapet přes čáru. Na MT-07 sice nemá, ale i tak je to povedená mašina a motor bude super, žádnej nudnej 4V vysavač.
A místní remcalové, to je klasika, nejvíc haní ti, co si stejně nic nekoupí, max model panigale v pompu A nejvíc mě baví fundované věty o "rozpočtovkách" Ještě včera nezakusili nic víc než panelku po strejdovi a dnes už je pro ně kdejakej japonec rozpočtovka a mrdečka pro chudý dělníky Čecháčci jsou tak úsměvní

dejf. (1341) napsal 09.06.2016 v 22:28

krok zpatky, bohuzel

maca02 (-7) napsal 09.06.2016 v 22:15+1

Milá redakce, naháč o 197 kg 650 ccm = LEHKÁ motorka??

YOSH_BOY (51) napsal 09.06.2016 v 21:14

nuda

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist