motopoint_unor_shad




Testujeme KTM Adventure 1190

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pete-Biggy (15) napsal 11.02.2013 v 14:44

Díky za odpověď. Škoda, že neuvažují o tom motoru i do SMT. Myslím, že by to bylo skvělé spojení. Když vezmu v potaz rozdíl ve váze mezi jednotlivými motory a o kolik že narostla váha u Advíka, tak by se mohli u SMTčka dostat na 205 suchých kilo. A to by ještě nebylo tak moc. K tomu el. stavitelný podvozek, servisní intervaly co 15 (ale klidně i sníženo na co 12 tis. km) a byla by to "partije jak z forčesu". Motorka mých snů. Škoda

matuS (27) napsal 09.02.2013 v 12:02+1

preco to nema kardan? Uz pochopte, ze kardan nema vyznam, ma pre akcnejsiu motorku len negativa.

A ak sa vam leni raz za 2-3 dni si sadnut pod moto nastriekat retaz, tak si nekupujte ktm.

lik12 (0) napsal 08.02.2013 v 08:55

starej lepší
novej nelíbí

Jarda (284) napsal 07.02.2013 v 08:59

Jenik789> budou az v pondeli, v systemu cas opravime.

Jenik789 (14) napsal 07.02.2013 v 08:14

asi jsem slepej, ale kde jsou odpovedi na otazky?

seikos (976) napsal 06.02.2013 v 17:39+1

Anti: nebude tech 100 kobyl do mesta moc?
To jsou otazky jak od 15- ti letyho ditete :-/

Anti (405) napsal 06.02.2013 v 17:22

A nebude těch 150kobyl do terénu málo? Jen odpověď na Multikrávu...

alexa7 (100) napsal 06.02.2013 v 13:23

Dnes je už všetko vyasfaltované preto sa robia takéto obludy.Keby som mal isť dakde sám, tak by som ju určite nebral, ale ani velku GS,ani moju NTX, Hondu už vobec nie ostáva len XTZ660. Tieto ostatné sám v piesku ani nezdvihnem

mmp (22) napsal 06.02.2013 v 13:14

Joe Pichler ji testoval z Etiopie na Madagaskar, a celkem spokojený - trošku si stěžoval na nižší světlou výšku, dlouhodobá spotřeba 6/100 (jeho původní 990R ve stejných podmínkách brala 7,5), oleje 0,5 l/5000 km...a video pro představu, co jel - //www.youtube.com/watch?v=DWGIDmBtZ84

jenikkk (-1) napsal 06.02.2013 v 12:10+1

Vývoj? IMHO Jen závody v konění...

bizon17 (1) napsal 06.02.2013 v 11:15

Starej byl hezčí

Alexanderovic (32) napsal 06.02.2013 v 10:57+1

a uz to ztratilo ten dakarskejch nadech

DAF17 (6) napsal 06.02.2013 v 10:34+1

Opravdu hezká. Škoda toho řetězu. Kardan by jí posunul někam dál.

crxjet (258) napsal 06.02.2013 v 10:16+1

to je snad 1 KTM, co se mi líbí ...a některý dotazy jsou jak od postiženejch

letatko (2) napsal 06.02.2013 v 09:37

nelibi se mi staré byly hezčí

dawka (22) napsal 06.02.2013 v 07:57

Tohle moto asi spadá do kategorie lodí na dlouhé cesty po horších cestách, tak snad to bude dost spolehlivá i pohodlná motorka. Přeji hodně úspěchů

Qjetoslaw (-1) napsal 06.02.2013 v 07:47

Koza vysokááá

vencysta (78) napsal 06.02.2013 v 07:06+1

Na výsledky tohoto testu jsem opravdu zvědavý, ale předpokládám, že to bude velká změna oproti jejímu předchůdci (990 Adventure).




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist