Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Díky za odpověď. Škoda, že neuvažují o tom motoru i do SMT. Myslím, že by to bylo skvělé spojení. Když vezmu v potaz rozdíl ve váze mezi jednotlivými motory a o kolik že narostla váha u Advíka, tak by se mohli u SMTčka dostat na 205 suchých kilo. A to by ještě nebylo tak moc. K tomu el. stavitelný podvozek, servisní intervaly co 15 (ale klidně i sníženo na co 12 tis. km) a byla by to "partije jak z forčesu". Motorka mých snů. Škoda
Dnes je už všetko vyasfaltované preto sa robia takéto obludy.Keby som mal isť dakde sám, tak by som ju určite nebral, ale ani velku GS,ani moju NTX, Hondu už vobec nie ostáva len XTZ660. Tieto ostatné sám v piesku ani nezdvihnem
Joe Pichler ji testoval z Etiopie na Madagaskar, a celkem spokojený - trošku si stěžoval na nižší světlou výšku, dlouhodobá spotřeba 6/100 (jeho původní 990R ve stejných podmínkách brala 7,5), oleje 0,5 l/5000 km...a video pro představu, co jel - //www.youtube.com/watch?v=DWGIDmBtZ84
Díky za odpověď. Škoda, že neuvažují o tom motoru i do SMT. Myslím, že by to bylo skvělé spojení. Když vezmu v potaz rozdíl ve váze mezi jednotlivými motory a o kolik že narostla váha u Advíka, tak by se mohli u SMTčka dostat na 205 suchých kilo. A to by ještě nebylo tak moc. K tomu el. stavitelný podvozek, servisní intervaly co 15 (ale klidně i sníženo na co 12 tis. km) a byla by to "partije jak z forčesu". Motorka mých snů. Škoda
preco to nema kardan? Uz pochopte, ze kardan nema vyznam, ma pre akcnejsiu motorku len negativa.
A ak sa vam leni raz za 2-3 dni si sadnut pod moto nastriekat retaz, tak si nekupujte ktm.
starej lepší
novej nelíbí
Jenik789> budou az v pondeli, v systemu cas opravime.
asi jsem slepej, ale kde jsou odpovedi na otazky?
Anti: nebude tech 100 kobyl do mesta moc?
To jsou otazky jak od 15- ti letyho ditete :-/
A nebude těch 150kobyl do terénu málo?
Jen odpověď na Multikrávu...
Dnes je už všetko vyasfaltované preto sa robia takéto obludy.Keby som mal isť dakde sám, tak by som ju určite nebral, ale ani velku GS,ani moju NTX, Hondu už vobec nie ostáva len XTZ660. Tieto ostatné sám v piesku ani nezdvihnem
Joe Pichler ji testoval z Etiopie na Madagaskar, a celkem spokojený - trošku si stěžoval na nižší světlou výšku, dlouhodobá spotřeba 6/100 (jeho původní 990R ve stejných podmínkách brala 7,5), oleje 0,5 l/5000 km...a video pro představu, co jel - //www.youtube.com/watch?v=DWGIDmBtZ84
Vývoj? IMHO Jen závody v konění...
Starej byl hezčí
a uz to ztratilo ten dakarskejch nadech
Opravdu hezká. Škoda toho řetězu. Kardan by jí posunul někam dál.
to je snad 1 KTM, co se mi líbí
...a některý dotazy jsou jak od postiženejch
nelibi se mi
staré byly hezčí
Tohle moto asi spadá do kategorie lodí na dlouhé cesty po horších cestách, tak snad to bude dost spolehlivá i pohodlná motorka. Přeji hodně úspěchů
Koza vysokááá
Na výsledky tohoto testu jsem opravdu zvědavý, ale předpokládám, že to bude velká změna oproti jejímu předchůdci (990 Adventure).