yamaha_demo_tour




První jízdy na nových KTM pro rok 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
berry111 (57) napsal 16.05.2013 v 16:38+2

Janek: díky za názor, samozřejmě na něj máš právo a nikdo ti ho nebere... Taky já děkuji všem, co v 89 cinkali klíčema - stál jsem s nimi v jedný řadě Nikdy jsem se nestavěl do pozice nějakýho profíka, proto to i do testu píšu. Ale stejně tak si myslím, že názor "hobby jezdce" je pro velkou část čtenářů důležitá a možná ještě důležitější nežli názor profíka, tedy jezdce, který se motokrosem (endurem, silnicí) živí. Právě profíci a střelci, kteří jezdí na nejvyšší úrovni si motorky nekupují podle recenzí ať už webových či jiných - ti prostě mašiny dostávají od týmů a není na nich, co jim přijde do ruky. Většina lidí, kteří se chtějí něco o mašinách dozvědět tímhle prostřednictvím, jsou právě hobíci...
Nejideálnější by samozřejmě byl test, kde by se sešel názor profíka, výkonostního jezce a hobíka - a každá skupina potentcionálních zákazníků si vybere podle svého - je to námět do budoucna. Ale i v tomhle případě se bude muset jednat o klasický test, kdy budou 2 -3 motorky k dispozici na celý den. Psát domněnky z motocyklů po půlhodinovém ježdění fakt není objektivní a bylo by to spíš mlácení prázdný slámy...
Tohle je zase můj názor - můžeme to probrat někdy osobně - třeba na příštím Drapáku
Zatím zdar Martin Hakl

Janek (27) napsal 16.05.2013 v 10:03+2

berry111, "ale spíše o seznámení zákazníků prostřednictvím novinářů s novou modelovou řadou "
Takže ti za sebe moc neděkuju, čímž rozhodně neshazuju tvoji/vaši práci , nejhodnotnější pro mě zůstává z celýho článku 2 přiložený "tovární" videa . Informací opravdu žalostně málo na to, že ses povozil tak, že tě x dní bolí ruce (jen jestli to není nějakou chabou fyzičkou - pouze domněnka )
berry111 "A názor, že psát objektivně znamená nebýt na akci příště pozván? V článku je odkaz na testování Bety, jejich tříkilo jsem zrovna nevychválil a přesto mě pořatetelé akce (dovozce Bety) na další testování zval... "
Shrnout Betu 300 do věty, že "vyžaduje pevnou ruku profíka" je podle tebe nevychválení??? Pro mě test Bety vyzněl v tom smyslu, "že nejsou špatný motorky, pouze jsou špatní jezdci" - každý jsme na nějaký úrovni, taky od jara začínám na ostrým enduru a vím, jaký je to trápení.
Vlastně ani nechápu, jak líp by mohlo být hodnocený ostrý závodní enduro, než že je pro ruce profíka. To je snad nejlepší hodnocení pro potencionálního kupce - ví, že motorka má max. potenciál. Zárověň ví, nebo by vědět měl, že si kupuje polotovar, který si musí upravit k obrazu svýmu, a to, ať už jde o "průběh" motoru, tak podvozku.
Ale co čekat v testu od někoho, kdo píše, že mu nevyhovuje nastavení ovládacích páček . A co si vůbec má člověk myslet o testech ostrýho závodního náčiní, který provádí někdo, kdo se popisuje jako " ... názor hobby jezdce, který se po nějakém čase stráveném na asfaltu rozhodl vybrat si blátostroj, se kterým ve svých čtyřiceti letech nebude chtít dělat díru do světa. Spíš řeší občasné svezení s podobně postiženými kamarády, občas okořeněné víkendovými soutěžemi typu cross-country. Byť jsem rodilý Pačák a na trati ve Štikově jsem viděl desítky automobilových i motocyklových klání, tak na vlastní kůži jsem ji vyzkoušel před nějakým čtvrtstoletím pouze za řidítky bikrosového kola" - to mi nepřijde zrovna profesionální. Ano, tyhle motorky jezdí spousta podobných hobbíků, ale to snad není důvod, aby to takový i "ostře" testoval. Potom se člověk nemůže divit, že dotyčný jedinec nezvládá profi techniku. Jízda na ní je totiž dost útrpná, pokud se nemůže využít potenciál továrního setupu stroje (ten je někdy moc, někdy málo - což zase nebude vyhovovat zkušeným jezdcům). Přitom stačí jeden den v dílně zkušenýho mechanika a z divoký kozy je hodňoučká hadimrška.
Vypadá to, že podle tvý teorie je to tak, že co ti sedne, je dobrý a chválí se, co nesedne, tak je to moc race a "prodáváš to jako, "že to v testu nedopadlo moc dobře" .
Nejlepší je stejně vidět stroje naživo. Kdyby na reportáž z Drapáků nejel z vaší strany ..., ale třeba ty, mohls vidět Martina Volnýho, co vyváděl na Betě 450RR.
Děkuji všem, co cinkali klíčema v listopadu 89 za svobodu projevu .
Snad shledáš i něco málo pravdy na tom, co píšu .

Anti (390) napsal 15.05.2013 v 21:11

tomasson.tr:Vzal si mi to z huby Ještě pořádně nezačala letošní sezóna a už jsou tu modely na tu další.
Ale každý kdo to sleduje ví,že je to věčný kolotoč.Tak jako třeba čarování s objemy a jiná "vylepšení"...

berry111 (57) napsal 15.05.2013 v 19:17

alexa7: přesně tomu jsem se chtěl vyhnout

alexa7 (101) napsal 15.05.2013 v 18:58

Oboznámiť verejnosť to je jedna vec, ale aby novinár /okrem toho že si dobre zajazdil/ vedel rozlíšiť model 2013 od 2014 pocitovo, je absolútna hovadina.Hlavne ked vymenia zátku od nádrže a vodítko reťaze a rám je o 300g lahší./300g je hruda blata/ Neviem či existuje 5ludí v celej ČR a SR ktorí jazdia taký level že im to pomože byť rýchlejší, že to vedia oceniť.
Ale hlavne že napíše novinár že to ide "lepšie"

berry111 (57) napsal 15.05.2013 v 18:21

rrss: právě proto, abys tyhle infomace nemusel hledat na webech výrobců slouží tyhle prezentační akce. Ne každý má možnost (chuť, čas) prohledávat weby jednotlivých značek (a že jich je!), a prodírat se informacemi v AJ či NJ. Takhle se o představení nových motorek dozvíš na "svém" webu, kde jsou i fotky (motorek i z vlastní akce) a taky krátké dojmy z jízdy, odpovídající 30 minutám na motokrosové mašině a 45 minutám na enduru. Myslíš, že by bylo objetivní a seriózní dělat z těchto seznamovacích jízd nějaké dalekosáhlé závěry? Od toho přeci slouží testy - ať už jednotlivých modelů, porovnávání různých modelů jedné značky či podobných motorek různých značek. Ale tyhle testy přijdou později, až budou motorky k dispozici u prodejců v ČR a bude dostatek času na pořádné vyzkoušení a hledání všech pozitiv a nedostatků - neboj dočkáš se...
Názor, že novináři na téhle akci sednou, vypijí kafe a pak napíší článek je fakt hodně vzdálený realitě - packy mě přestaly bolet až v neděli
čaues Martin Hakl

tomasson.tr (87) napsal 15.05.2013 v 15:05+1

Proti KTM jako strojům nemám výhrad, ale dnešní propagace výrobků mi už leze krkem - příští měsíc by mohli ukázat foto nových strojů na rok 2015 (a jejich prodej od 2014) no a za další půlrok modely 2016, které již budou v prodeji na koneci roku 2014. A tím pádem by mohly být zajímavý ceny "skladových motorek" pro rok 2014 prodávaných v roce 2014

rrss (0) napsal 15.05.2013 v 12:36-2+2

Já netvrdím, že by tě příště nepozvali, jen si říkám, že jsem se dozvěděl pouze to, kolik km najede novinář na takové akci. Představení v tomto stylu už zařídil výrobce na svém webu.

berry111 (57) napsal 15.05.2013 v 12:33-1

Janek a rrss: Jak už jsem napsal v článku, takhle akce nebyla o TESTOVÁNÍ motorek, ale spíše o seznámení zákazníků prostřednictvím novinářů s novou modelovou řadou - testování motorek je opravdu "na dýl" - celkový čas, který jsem tam věnoval asi deseti motorkám by se musel věnovat pouze jedné z nich... Viz:"Reportáž o prezentaci berte spíše jako seznámení s novou modelovou řadou nežli klasické testování a porovnávání jednotlivých modelů či hledání much - k tomu budou sloužit podrobné testy jednotlivých motocyklů."
A názor, že psát objektivně znamená nebýt na akci příště pozván? V článku je odkaz na testování Bety, jejich tříkilo jsem zrovna nevychválil a přesto mě pořatetelé akce (dovozce Bety) na další testování zval...

rrss (0) napsal 15.05.2013 v 10:56+1

Chybí tam informace o motocyklech, motorech... jediný údaj, 300 l benálu na 50 motorek = 6 litrů na motorku, to je hodina v terénu nebo 100 km na silnici. Podle mě to má ohromnou vypovídací hodnotu. Novináři sednou, vypijí kafe, napíší článek.

Janek (27) napsal 15.05.2013 v 10:28

Psát objektivně znamená nebýt příště pozván .
Na takový testování je informací jako šafránu .
Za mě to odpovídá celkový tendenčnosti m.cz.
Ale celkově fajn stránky

tudydudy (18) napsal 15.05.2013 v 08:17

Pěknej článek, jen mi tam fakt nějak chybí, aspoň malá kritika...




TOPlist