KTM EXC 2012 zasekly drápky ve Sverepci
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný , Radek Lavička | Foto: Martina Onhajzerová a KTM | Video: Majo - Motoproject.sk a KTM | Zveřejněno: 9.6.2011 | Zobrazeno: 41 531x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný , Radek Lavička | Foto: Martina Onhajzerová a KTM | Video: Majo - Motoproject.sk a KTM | Zveřejněno: 9.6.2011 | Zobrazeno: 41 531x
Designově (a na ten to jezdí !) u mě z 2012 2T vyhrál Husaberg (jen ta maska nic moc, žlutý rám paráda, pak KTM ...u TE 250/300 je furt pachuť že je to Modré EXC, ale všichni už stejně dávno ví o co jde.
Poslední 4 ročníky (teď už 5) nevyhrála EXC 300, ale EXC 250..
nebojite se toho vstrikovani??? Mam obavy voda vs. elektrika
Dříve používali KTM dvě olejový čerpadla, jak píše tomXX. Od toho se pak ustoupilo a oddělily se náplně a od tohoto rozdělení se nyní právě také ustoupilo
tomXX: Rocniky 08-11 maji oddelene mazani na motor a prevodovku.
Jinak vypadaji moc pekne, ale cerny rafky jsou cerny rafky... Budu si muset poridit verzi SIX DAYS, ta je fakt povedena...
Nemam pocit ze by KTM mala niekedy oddelenu napln pre prevodovku a motor. Ide skor o to, ze boli dva mazacie okruhy, dve cerpadla a kazde sa staralo o mazanie inej casti motora.
Ital: Honda to tak pořád má. řek bych, že výhoda je v tom, že se do převodovky leje lacinější olej a nemění se tak často
Honda měla oleje také zvlášť, ne? Má to ještě, nevíte?
konecne isli s vahou dole, ale na husabergy do 2008 hmotnostne stale nemaju.
z-x-r : bylo to mysleno presne tak, jak napsal Vespa...oleje uz nejsou rozdeleny.
Vespo, diky
tuším že tím chtěli říct že už 450 nemá rozdělený oleje na motor a převodovku. Já si myslím že to rozdělení byla slepá vývojová větev - v praxi to znamenalo menší množství oleje pro motor, tím pádem větší riziko poškození v extrémní situaci (když to olej sežere nebo při přehřátí). A složitější údržba.
Vysvetli mi nekdo co je -Zajímavostí je přechod z dvojího na jeden mazací okruh- napsane v clanku.