yamaha_demo_tour




KTM 1290 Super Duke R: wheelie festival v Portugalsku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 26.06.2020 v 10:25+1

no hned by som ju skusil o co je lepsia oproti predchodcovi..

PEPEE01 (346) napsal 19.02.2020 v 12:49

Neskutečná přemotorovaná bestie!!!! Rovnou bych se na ni posral strachy. U takovýho stroje už musí mít člověk v kebuli hodně srovnáno... Ale stejně se obávám, že zařídí pár pomníčků u silnice. No a ten hnusnej výfuk... Pořádná lokomotiva musí mít pořádný komíny, to se nedá nic dělat

PIT-BULL (27) napsal 18.02.2020 v 16:15+2

tak jsem to nevydrzel a dal si na ducne malej okruh jen par kilometru
Co udela takove video s clovekem u unoru

SuperSic58 (1307) napsal 18.02.2020 v 13:30

nádherná mašina a šílenost na dvou kolech, ale ty detaily pak zamrzí, třeba ty aušusový ovladače, to je jak kdyby je našli v kindervajíčku nebo na polský tržnici a namontovali na řidítka, za ty leta kritiky s tim nic neudělali. Zajímalo by mě taky, kolik ten nařachanej motor umí natočit kilometrů...

PIT-BULL (27) napsal 18.02.2020 v 12:30

Nadhernej a silnej stroj
Taky bych ho nutne potreboval ale grose je potreba ted narvat do baracku takze tak asi

sramis (95) napsal 18.02.2020 v 10:29

KTMko ma sileny motory. Zkusil jsem na par minut 13ku superadventure loni v lete. Ta mrcha se taky furt chtela zvedat. Luxus. Ale nelibilo se mi jak se pocitove v malych rychlostech zaviralo rizeni v zatacce. Mozna jsem jen rozmazleny z bawa, ale to by me odradilo od koupe. Jinak bych si rad koupil takovyho nerada jako je Super Duke! info, ze je to hodna motorka pokud chcete je dulezite. Ne vzdy ma clovek naladu na chaos

Diky za test!

JollyJoker (1004) napsal 18.02.2020 v 06:43

Čte se to moc hezky a super fotky. Jestli jste chtěli navnadit,tak se to povedlo. Budu muset zkusit tento stroj,i když si myslím, že jeho využití se přestěhovalo ze silnice víc na okruh.
Jo a jinak ten výfuk je děsný

Rcerv (2) napsal 18.02.2020 v 01:31+2

dobrá recenze. Dokud jsem si nepořídil předchůdce a jen bych četl článek, tak bych nevěřil.
Je to jako používat ,,always" ... . Nezávodím, jen se vozím pro radost.
Je ,,téměř" jedno jak špatnou stopu nájezdu do zatáčky zvolíte, rozhodnete se ji změnit a v zatáčce prostě změníte.
V běžném provozu při rychlosti 100km 6ku nepoužijete-podtáčíte motor. Ale 40ti zubá rozeta stojí do ticky a výměna je otázkou chvilky (a je to maximum, co se nechá nasadit s nevytahaným řetězem )-potom i 1čka je použitelná v pomalu se pohybující koloně.
Pokud má řidič mezi ušima funkční mozek je to skvělá hračka.

Brukev (850) napsal 17.02.2020 v 21:02

Ooooo já to chci ... vlastně spíš potřebuji . Měl jsem 990 SD ( novější model ) a s full akrapama to byl fakt parádní stroj ... podvozek mi naopak přišel super a tuhý .... tohle je proste pro milovníky nakedů Top ....
Amen

bruttopyr (396) napsal 17.02.2020 v 20:01

Teda vizuálně to není úplně to nejlepší, co kdy opustilo skicák nebo monitor designéra, ale přesto to chci!

afro-r1 (513) napsal 17.02.2020 v 19:47

Tak uvidime, kam to pokroci. Ma predpoved 2030: Novy Superduke 2300 ma jiz ve 2500 otackach 250Nm. Pro mene zkusene je tu ve stredni tride radak Duke 1400 a pro zacatecniky jednovalcovy Duke 1200...
: o )

nevo7 (95) napsal 17.02.2020 v 17:55

"Ta motorka má už ve 2500 otáčkách tolik krouťáku, jako má většina běžných motorek ve svém maximu. Otočte trochu plynem a ve 4500 tisících dostanete 120 Nm! Pořád nemáte dost? Otočte pravačkou ještě trochu víc a připravte se na bezmála 20 Nm nášup mezi šesti a sedmi tisíci, aby se o dalších tisíc otáček výš ukázala vrcholná hodnota 140 Nm. Tou dobou už třináctistovkový dvouválec dává 160 koní ze 160 možných."
A teraz sa aj bojím /nerozjazdený/ na začiatku sezóny vytiahnúť moju 1301tku v adventure.

Pekne emocionálne napísaná recenzia.

Heki (401) napsal 17.02.2020 v 14:13

Já bych to nevyužil.

Ale neodpustím si - ten sériový výfuk, to je hnus velebnosti. Okamžitě by tam šel ten krátký akrap ze závodního kitu.

opic26 (457) napsal 17.02.2020 v 13:53+1

Měním názor na tu bečku nádrže a bral bych ji z fleku všema deseti . Svezl jsem se na 2-ce a už ta se mi moc líbila. Po kritice dali zadní přepáčko a ještě více nabrousili. Nemyslím že s ní jde o život ale to, kde se ta motorka používá + do kopce je vždycky dost páry prima. Co jsem vypozoroval, tak jediná vada na kráse je cena. Honzo moc díky za test

Mrberanek (44) napsal 17.02.2020 v 13:15+2

Jezdím s kamarádem, který ho má (2017) a neustále obdivuju jeho odvahu a schopnosti. Já jezdím na BMW S 1000 R, takže máme motorky podobně výkonné, ale když jsme si je jednou vyměnili, měl jsem hnědo v plence hodně rychle. Umět s tou motorkou jezdit rychle vyžaduje vyježděného a zkušeného řidiče. Co mně ten řadový čtyřválec odpustí (např. přidávání plynu uprostřed zatáčky nebo hrubé zacházení s plynem obecně), to mi SuperDuke teda neodpouštěl a nakopal mi. U báva můžu tahat za plyn a na zadní se postaví maximálně na jedničku a to ho musím vzít bezohledně pod krkem. Duke se zvedá na zadní ještě na pětku. Jak s tím dokáže udržet krok s ostatními na okruhu, kde se pořád tahá za plnej, nechápu.

Motorka krásná a úžasná, ale podle mne jen pro zkušené řidiče.

JoskaH (444) napsal 17.02.2020 v 09:32+2

Ne, s tímhle bych se na silnici bál o život, navzdory všem těm elektronickým pomocníkům.

deluxa (347) napsal 17.02.2020 v 09:13-2+2

Za mna bol superduke vzdy neovladatelna motorka ked ste na nu pritlacili. Na prvej generacii svietila palubovka ako vianocny stromcek napriek tomu ze bolo vsetko co sa dalo vypnute a kafralo vam to do riadenia takym sposobom ze to bolo az na zvracanie. Dalsia kapitola bolo pruzenie. (netusim ako na tom bola ta R verzia) Myslel som ze som extremista alebo paranoik ale potom mi to iste tvrdili dalsi 3ja moji znami. O nejake skusanie buducich verzii som uz potom nemal zaujem. Z toho videa dole je jasne ze aj nova motorka sa vlni ako had a prislo mi ze sa az neumerne odlahcuje predne koleso pri kazdom vyjazde. Preto siel ten anglan tak opatrne. Necital som to uplne cele ale ma to vpredu tlmic riadenia v serii? Moj verdikt, je vam uplne k hovnu ten krutak, ked ho nemate ako vyuzit to v podstate logicky vychadza uz z toho ako je motorka koncepcne postavena. Aky to ma potom zmysel to nahananie cisel? Vyzera to dobre len na papieri. Niekomu ta motorka mozno sedi ale fakt rychlo na nej nikdy nepojdete. Inak je to urcite spickovy nahac, motor je bestia a clanok ma trochu nahlodal vyskusat 3. R generaciu. Aj tak 90% majitelov sa za tu hranicu kedy to poznate mozno ani nikdy nedostane a skoro kazdy s nou bude spokojny. (teda za tie prachy sa uz samopresvedcujete ze musite byt spokojny )




TOPlist