Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hosi si uvedomte ze v eu platia nejake normy, najnovsie euro IV, takze bez urciteho balika elektroniky sa dneska uz motorky nedaju vyrabat. O tych komfortnych veciach ..no tiez mam rad starsie stroje ale fakt je ten, ze s tymito vychytavkami (C ABS, MSC, MTC atd) sa fakt jazdi jednoducho, do pohody, sustredis sa na jazdu, co mam skusenosti, je jedno ci je sucho/mokro, zima atd.
sa tu kazdy tvarite jak jazdec majster sveta...skoda ze vas na cestach nevidim..dlhe wheelie, v zatacke kolienko..kde ste ? smiesni
Taky by se mi libil jen ram, motor a kola + pohodlny sedlo a nejaka (hezka) kapota. Jenze jednak potrebujou ospravedlnit vysokou cenu, proto tam nahazeji kilometry kabelu, ale hlavne by tak silnou motorku bez elektroniky umel malokdo zkrotit. Proto tam nastrkali vsechny ty elektropomocniky. Vyrobce potrebuje prodavat a ne se soudit s pozustalyma tech co to uridit proste nedokazali. Bohuzel holt takova je doba
A vzhledove je to fakt hnusny
Jsem velkým příznivcem KTM a jako motorka se mi to líbí, ale vyndal bych z toho všechny elektro rádoby pomocníky a nechal jenom vstřikování a max přepínání map. Tím pádem bych sundal cenovku minimálně o 150tis a udělal z toho motorku, která nebude muset každou chvíli na diagnostiku, protože do jednoho čidla natekla voda. Pod pojmem cestovní bych viděl jednoduchej spolehlivej snadnoopravitelnej stroj, se kterym nebudu plánovatcestu podle sítě autorizovanejch servisů.
tak ako sa mi nepacil stary duke nepaci sa mi ano novy ani to gtcko. Je to otras nejaka neforemna zlatanina mozno sa im to zda moderne (nehodnotim teraz jazdne vlastnosti) ale ked postavim 50 rocnu motorku vedla tohto bude na smiech...
Musím bohužel napsat,že"na živo"mě bike málinko zklamal.Ne ani tak dizajnově,ale moc dobře jsem se na ní necítil,dobrý feedback jsem neměl ani z ovladačů.Asi jsem moc zmlsaný z S1000XR,kde považuji ergonomii za optimální.
Na druhou stranu,dle motorových parametrů,to prostě bude pekelně adrenalinované svezení i na delší tratě.Určitě si ji rád vyzkouším,pokuď bude možnost.
Tak mě ten design přijde naprosto nekompromisně strašnej, to už je snad lepší někoho okopírovat... čím víc nesmyslných úhlů a trojúhelníků tím víc Adidas, tedy KTM
Vzít takhle nakoňovanou bestii na ty naše žalostné rádobysilnice, brrr... Ale proti gustu
A co motor, to už porychtovali? Ten superduke se prej sypal jak magič od rákosníků...
CR500: "Ale i tak myslim ze budes mit ted draha Mutistrado bezesne noci !!"
Já si to nemyslím. Z mého pohledu i zkušenosti kupci Multistrady většinově nevybírají objektivně, stejně jako kupci BMW1200GS. Prostě chtějí něco, co je pojem a vychází to dobře ve více či méně ovlivněných testech.
Ale je pravda, že MTS je hodně hezká motorka ...
Mimochodem cenově jsou prakticky nastejno (tato KTM a MTS).
Myslím, že XR, KTM, Caponord, Versys ... proti nim paběrkují. Je to vidět v Alpách
Krasna, ted na vystave jsem videl ze to neni zadna velika obluda. A zdala se i pohodlna. Ten vykon, dle renenze neni ani uskubana. Quickshifter, neco jako antihop.. Chytra technika podvozku. Upravitelny sitek Ta spotreba 8l v jednom je vyssi teda. Spolehlivost se taky teprv ukaze.
Ale i tak myslim ze budes mit ted draha Mutistrado bezesne noci !!
Jsem spokojený s XR. Neměnil bych. Rychlořazení dolů je super a je návykové. Tím spíše, pokud občas zajedete na okruh a tahle motorka si o to říká
Design - no nevím. Ale SM-T bylo hezčí ...
hosi si uvedomte ze v eu platia nejake normy, najnovsie euro IV, takze bez urciteho balika elektroniky sa dneska uz motorky nedaju vyrabat. O tych komfortnych veciach ..no tiez mam rad starsie stroje ale fakt je ten, ze s tymito vychytavkami (C ABS, MSC, MTC atd) sa fakt jazdi jednoducho, do pohody, sustredis sa na jazdu, co mam skusenosti, je jedno ci je sucho/mokro, zima atd.
sa tu kazdy tvarite jak jazdec majster sveta...skoda ze vas na cestach nevidim..dlhe wheelie, v zatacke kolienko..kde ste ? smiesni
Ten vzhled bude podružný , prvotní je aerodynamika , nechci psát u některých o

jisté zaprděnosti co se týče názorů o vzhledu motoky
, ale takhle dříve, možná hodnotili stroje z 90 let ,
které se vám dnes hrozně líbí..
Souhlas s Frankie , že tanhle stroj by se bez elektroniky
táměř nedal řídit..
Taky by se mi libil jen ram, motor a kola + pohodlny sedlo a nejaka (hezka) kapota. Jenze jednak potrebujou ospravedlnit vysokou cenu, proto tam nahazeji kilometry kabelu, ale hlavne by tak silnou motorku bez elektroniky umel malokdo zkrotit. Proto tam nastrkali vsechny ty elektropomocniky. Vyrobce potrebuje prodavat a ne se soudit s pozustalyma tech co to uridit proste nedokazali. Bohuzel holt takova je doba
A vzhledove je to fakt hnusny
Jsem velkým příznivcem KTM a jako motorka se mi to líbí, ale vyndal bych z toho všechny elektro rádoby pomocníky a nechal jenom vstřikování a max přepínání map. Tím pádem bych sundal cenovku minimálně o 150tis a udělal z toho motorku, která nebude muset každou chvíli na diagnostiku, protože do jednoho čidla natekla voda. Pod pojmem cestovní bych viděl jednoduchej spolehlivej snadnoopravitelnej stroj, se kterym nebudu plánovatcestu podle sítě autorizovanejch servisů.
tak ako sa mi nepacil stary duke nepaci sa mi ano novy ani to gtcko. Je to otras
nejaka neforemna zlatanina mozno sa im to zda moderne (nehodnotim teraz jazdne vlastnosti) ale ked postavim 50 rocnu motorku vedla tohto bude na smiech...
Naživo se mi to taky moc nelíbilo..a ta cena je úlet.
U nás prodají 3 kusy ročně...
Musím bohužel napsat,že"na živo"mě bike málinko zklamal.Ne ani tak dizajnově,ale moc dobře jsem se na ní necítil,dobrý feedback jsem neměl ani z ovladačů.Asi jsem moc zmlsaný z S1000XR,kde považuji ergonomii za optimální.
Na druhou stranu,dle motorových parametrů,to prostě bude pekelně adrenalinované svezení i na delší tratě.Určitě si ji rád vyzkouším,pokuď bude možnost.
Jako ze mam Ktm vcelku rad, tohle je srasna obluda.
Tak mě ten design přijde naprosto nekompromisně strašnej, to už je snad lepší někoho okopírovat... čím víc nesmyslných úhlů a trojúhelníků tím víc Adidas, tedy KTM
Vzít takhle nakoňovanou bestii na ty naše žalostné rádobysilnice, brrr... Ale proti gustu
A co motor, to už porychtovali? Ten superduke se prej sypal jak magič od rákosníků...
Ta první věta to je teda úlet
To je pecka
Tip do budoucna
Super Duke R má od 2015 taky 127 kW..
CR500: "Ale i tak myslim ze budes mit ted draha Mutistrado bezesne noci !!"
Já si to nemyslím. Z mého pohledu i zkušenosti kupci Multistrady většinově nevybírají objektivně, stejně jako kupci BMW1200GS. Prostě chtějí něco, co je pojem a vychází to dobře ve více či méně ovlivněných testech.
Ale je pravda, že MTS je hodně hezká motorka ...
Mimochodem cenově jsou prakticky nastejno (tato KTM a MTS).
Myslím, že XR, KTM, Caponord, Versys ... proti nim paběrkují. Je to vidět v Alpách
Krasna, ted na vystave jsem videl ze to neni zadna velika obluda. A zdala se i pohodlna. Ten vykon, dle renenze neni ani uskubana. Quickshifter, neco jako antihop.. Chytra technika podvozku. Upravitelny sitek
Ta spotreba 8l v jednom je vyssi teda. Spolehlivost se taky teprv ukaze.
Ale i tak myslim ze budes mit ted draha Mutistrado bezesne noci !!
Jsem spokojený s XR. Neměnil bych. Rychlořazení dolů je super a je návykové. Tím spíše, pokud občas zajedete na okruh a tahle motorka si o to říká
Design - no nevím. Ale SM-T bylo hezčí ...
páči sa mi ten nekompromisný design.