husqvarna_svartpilen_801_2




První svezení na Husqvarnách 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ladyn (0) napsal 09.02.2014 v 12:57

Profíkum je asi celkem jedno na čem jede, hlavně že to dobře funguje ale nevím proč by v tomhle případě měl jezdit na Husqvarně a ne rovnou na KTM...?

TP70 (0) napsal 18.11.2013 v 23:21

Todle je fakt hnus,když vzpomenu na ty sezony crossové 610,jak jsem od startu nechal za sebou všechny Kachny,protože mě to jelo a jak jsem na rozdíl od Kachen nebyl zmlácenej PDéčkem po 25 minutové jízdě.Chce se se mě brečet,přesně to potvrzuje že EU je RVHP tam se vše dobré zakazalo,tady se to kupuje a tim se to zakáže.Fuj ééésteraich hnus.

Fusioon (-19) napsal 09.11.2013 v 19:20

trapne

huskyman (4) napsal 04.11.2013 v 19:31

tohle není Husqvarna

kozivak (1) napsal 22.10.2013 v 21:02

já myslím,že tohle už tu proběhlo ...jen si to už nepamatujem,páč jsme jezdili na jawkách a zetkách ty šťastnější na japoncích.Italové si koupili HQV v 87...a na 2T cagivu dali polepy Husqvarna s tím,že ve Švédsku jim výroba taky nezbyla. 4T si převzali páč měli prd...sehnat díly na hqv byl problém tak nějak po celou dobu...2t motor měl základ pořád v 90. letech, a když to koupilo BMW,tak víceméně vytvořili 449 a 511 alias BMW. Od tý doby jste přestali na závodech tuhle motku vídat a většina si koupila radši menšího ventila. O příchodu revolučního 2t se mluvilo od roku 2008...je 2013 a máme ho tady...jen kapku jinýho než se čekalo. Pro milovníky taljánů...tu je furt ještě Beta...a čím dál lepší.

krf (2) napsal 21.10.2013 v 20:42

75% KTM, 20% Husaberg, 5% Husqvarna. Bye bye huska...

Paja-Te610 (2) napsal 20.10.2013 v 20:52

Hm a stará dobrá Huska je pryč,tak toto hoši nezvládli,víko dali do barvy hm slušný pozůstatek a ta barvička

seikos (975) napsal 20.10.2013 v 08:30

Tak já se hlavně divím, že EK s jejími všemožnými kontrolními mechanismy v klidu nechá jednoho evropského výrobce, aby skupoval a likvidoval konkurenci. Vždyť to smrdí monopolem z Matighofenu až do Bruselu. KTM zřejmě chce v Evropě všechno zlikvidovat, dokud to jde, když už na Japonce nemají dost financí.
Na druhou stranu, tak jak to bývá, určitě na hrobě Husqvarny ve Varese s pomocí několika odpadlých lidí vyroste nějaký startup

Balouch (266) napsal 19.10.2013 v 00:04

Vláďo, tak snad se to podaří v Čechách... Určitě by bylo hodně zajímavý přímý srovnání...

FilipTenere (31) napsal 18.10.2013 v 21:37+1

Díky Vláďovi za pěknej článek. Podle fotek zase o kus rychlejší
Přesto je mi po starý HQ teskno. Tohle mi zavání globalizací, osobitost jednotlivých značek je fuč. Majitelé asi rozhodli, že se pojede hlavně na objem prodaných kusů (téhož) než na kvalitu a invenci.
Co bude dál s Husabergem, to mi nějak uniklo?

lara68 (5) napsal 18.10.2013 v 19:33

No jo,globalizace jako vyšitá,u automobilek běžná věc,v tomto případě navíc likvidace konkurence.Divím se,že tenhle kauf vůbec u EU prošel.Kdo bude další,Gas Gas,TM,Sherco ???

Rosi45 (41) napsal 18.10.2013 v 14:39

Jaký rozdíl je mezi frézovanými brýlemi a CNC frézovanými brýlemi ?

DOMINATOR (1260) napsal 18.10.2013 v 14:23

Pěkne

iVlada (80) napsal 18.10.2013 v 14:18

Balouchu, tak tak! Treba se na jare podari vzit KTM s Husqvarnou spolecne a tohle na nejake rozbite rovince vyzkouset. Ve Svedsku se enduro jezdilo vetsinou v dost tezkem terenu a v nizkych rychlostech na prvni dva-tri kvalty. MX trat byla jako kase, teda srajda jak pises

Balouch (266) napsal 18.10.2013 v 13:54

iVlado: To přepáko musí být podle mě znát spíš na hrbolatých, rozbitých tratích a na rychlých úsecích.. Asi bude mít vliv na stabilitu v přímém směru.. Jestli jste tam měli srajdy, tak se to asi moc nemohlo neprojevit... Pěkný video.. A Joakim si to teda pochvaloval?

JA-NE (767) napsal 18.10.2013 v 13:30

Husabergu aj Husqarny je skoda.. barani prd si pojde husky svojou cestou,ktm v modrej farbe..

iVlada (80) napsal 18.10.2013 v 13:26

Jestli myslime tu samou fotku, tak to je mala Huska TC 85 (preplastovane KTM) pro juniory na malych kolech. Velke Husky vychazejici z Husabergu maji prepakovani.

markus (17) napsal 18.10.2013 v 13:14+1

Husquarna se mi nikdy nelíbila, ale tohle ať si KTM strčí do prd...

Janek (27) napsal 18.10.2013 v 13:11

Ale podívej se třeba na poslední fotku toho 2t, kde je vidět PDS i na Husce - tedy podle mě je to PDS bez přepákování.

iVlada (80) napsal 18.10.2013 v 12:32

Jasne, ale Babouch nejspis mysli enduro radu. Tam KTM pouziva stale PDS a minimalne po strance udrzby super vec. Motokrosy KTM uz pouzivaji prepakovani dele. Huska 449 mela prepakovani reseno jinak. Puvodni Husky TE250R (2012) pouzivaly klasicke prepakovani. Husaberg pouzival take PDS. Proto je prepakovani u Husqvarny novinkou.

Janek (27) napsal 18.10.2013 v 11:41

Ale prd, přepákování měla i KTM u předchozího modelu. A hlavně minimálně na 2 fotkách je vidět PDS i u Husqvarny , tak to jeden neví, co je vlastně pravda a co tam nejlepší z nejlepších dávají . Přepákování jen další starost navíc. Poslední Huska ho měla vcelku zajímavě řešený a nečumělo tolik dolů.
Je tohle prznění značky opravdu správná cesta??? V minulosti Husabergu se jisti jistě zračí i budoucnost Husqvarny, škoda.

iVlada (80) napsal 18.10.2013 v 11:34

Ano mas pravdu Balouchu i kdyz jsem se prepakovani snazil vnimat, musim priznat, ze jsem rozdil neregistroval. Pred nekolika tydny jsme jezdili na EXC 2014 s PDS a vsechno fungovalo skvele. Zrovna tak ted perovani s prepakovanim u Husqvaren. Troufnu si rict, ze rozdil dokaze vnimat a jeho prinos dokaze vyuzit hlavne profesionalni jezdec, jako je treba Joakim Ljunggren, ktery se prezentace ucastnil. Michal z polskeho portalu Scigacz.pl mu dal na jedno kolo GoPro a tady se muzete mrknout, jak Joakim tahal. Fakt sekec mazec, vzhledem k terenu jaky tam byl.

//www.youtube.com/watch?v=RBSpnsl-_f8&feature=share&list=UUrljYvzSxl_rNUqfBJqgIMA

Balouch (266) napsal 18.10.2013 v 09:36

Přece jen je mezi HQ a KTM jeden zásadní rozdíl a sice přepákování, na které jsem já osobně čekal už leta... Proto jsem v testu očekával hlavně srovnání jízdních vlastností PDS a přepáka, což ovšem vůbec nezaznělo... Nejspíš byla trať tak rozblácená, že šlo pouze o přežití?




TOPlist