Offroadové Husky 2013 na domácí půdě v Itálii
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Husqvarna | Video: Husqvarna | Zveřejněno: 4.7.2012 | Zobrazeno: 21 486x
Kapitoly článku
Technické údaje
Husqvarna TE 250 2013 | Husqvarna TC 250 2013 | Husqvarna TE 310 2013 | |
---|---|---|---|
Objem | 249.5 cm3 | 249.5 cm3 | 302.44 cm3 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Stojatý | - | - |
Počet válců | 1 | 1 | 1 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 79 mm | 79 mm | 82 mm |
Zdvih | 50.9 mm | 50.9 mm | 57.3 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | 13.5 : 1 | 13.1 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | - | - | Elektrický a nožní |
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Trubkový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 300 mm | 300 mm | 300 mm |
Zdvih zadního odpr. | 296 mm | 296 mm | 296 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | kotouč | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 " | 21 " | 21 " |
Zadní kolo | 18 " | 19 " | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21" | 80/100-21” | 90/90 - 21" |
Rozměr zadní pneu | 120/90-18" | 100/90-19" | 120/90 - 18" |
Rozvor | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | 26.5 ° | - |
Závlek předního kola | 111 mm | 111 mm | - |
Výška sedla | 950 mm | 985 mm | 950 mm |
Suchá hmotnost | 109 kg | 101 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | - | - | 113 kg |
Objem nádrže | 8.5 l | 6.5 l | 8.5 l |
Rezerva | - | - | 2.3 l |
Množství oleje | - | - | 0.9 l |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?