Husqvarna TE 250i a 300i: Vysokohorský test dvoutaktních stříkaček v Kanadě
Text: Vláďa Novotný | Foto: Husqvarna, M. Campelli, A. Cervetti, R. Schedl | Zveřejněno: 24.7.2017 | Zobrazeno: 33 597x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Husqvarna, M. Campelli, A. Cervetti, R. Schedl | Zveřejněno: 24.7.2017 | Zobrazeno: 33 597x
Balouch> nic dramatického to není. Motory fungují fakt dobře a na první generaci 2T vstřikování hodně dobrá práce. Přesně, taková nadmořská výška se logicky musí někde projevit, nicméně motka byla stále plynulá.
Vláďo díky za info, ono to co ty si zřejmě pocítil, bylo asi něco podobného o čem jsem se dozvěděl na nějakém americkém webu, když testovali KTM TPI, ale asi to nebude nic dramatického... S tou ztrátou výkonu s vyšší nadmořskou výškou se asi musí počítat, méně kyslíku, tak stříkačka ochudí, důležité je, aby průběh výkonu zůstal hezky čistý a to předpokládám zůstal..? Takový karburátor má třeba už na Erzbergu problém a nad 2000 to je hodně nepříjemně zasiflené a uchrchlané...
Nádherný fotky v celém článku a hlavně ta titulní - nebýt u toho popis testování v Kanadě, tak je jak vystřižená z Erzbergu
. No nic, jen tichá závist..
Janek> díky za dotaz, jen se omlouvám, nedokáži na něj odpovědět. Poptám se ale u lidí povolaných a snad budeme moudřejší...
Balouch> čoveče, to mě taky zajímalo a ptal jsem se hned po jízdách. Všech, co jsem se ptal říkali, že v pohodě a neměli problém. Snad jen to, že měli pocit, že vyšší nadmořská výška vzala trošku výkonu ve vršku.
Díky za report
. Už mám za sebou 2 budíky na starším modelu berga ... a není to nic levnýho
Můlžu dotaz?
Umí už konečně tento model a to i EXC 18 registrovat do řídící jednotky skutečně najetý mth, které by šlo použitím diagnostiky zjistit?
Je u modelů 18 možná jízda bez budíku? To mi zajímá z důvodu, že co nemám, to nerozbiju
Díky za odpověď
Ahoj Vláďo, když jste to pak večer u piva všechno rozebírali, neměl někdo z kolegů podobné zážitky, že by mu ta stříkačka někde zablbnula nebo pozdě zareagovala? Díky za info
Díky za reakce chlapi
Ať jde o TE nebo EXC, pérování je u obou velice povedené. Každé má pochopitel ně svoje + - PDS je jednoduché i levnější na servis a nic pod kyvkou "netrčí". Přepákování "papírově" nabízí o chlup větší rozsah tlumení a ocení ho asi rychlíci, kteří kromě enduro občas vyrazí na rychlé motokrosové závody. Osobně si myslím, že základem je umět si pérování nastavit podle vlastních potřeb/podmínek, a pak je to či ono naprosto v pořádku. Limitem stejně většinou bude jezdec (jeho fyzička a umění), protože technika je dneska hodně daleko...
PETARDAK> jasně, jezdil jsem na nich, ale jakmile je nemám ve stejnou chvíli na stejném místě, jen těžko hodnotit a srovnávat...to bych vařil z vody, nicméně je to inspirace pro nějaké srovnání rámci společného testu
Je super mat 2t nakopnúť a ísť. Bez toho aby sa trebalo starať či je vonku 6 stupnov alebo 30.Či jazdím doma na nížine, alebo niekde v kopcoch.
velký posun vpred.
Žiadne nastavovanie vzduchu, pretryskovanie podla tabulek v manuály.Aj tak tomu vačšina ani nerozumie a ani nevie či to ide tak ako má
Za mna
Perfektny test Vlado, ako vzdy a v super prostredi, aj ta rozdielna nadmorska vyska je velke plus pre ozajstne otestovanie.
Petardak, jak uz bolo v clanku, u 4T sa tato elektronika pouziva roky a nie su zname extra problemy s lesom, cistenim a pod. Karbece uz su proste out.
Vláďo dík za príma report
, nedávno jsi testoval i KTM2T/2018 prosím můžeš napsat pár vlastních pocitů a dojmů a "přilít do ohně", ke srovnání zad.opružení těchto moto "přepákování/PDS???"
kolik (v porovnání s karbecovkou) zranitelných komponentů na moto přibylo... a což teprve až si jako třeba pětiletou ojetinu, tyhle motorky budou kupovat "kluci" s hlubší kapsou
Jinak u motorky do bláta, házení po lese, koupání v potoce a praní wapkou, mě notně znervózňuje foto č.78