yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NUTELIER (3) napsal 20.01.2024 v 07:09

Bral bych obe bohužel uz nemám místo garazi

jirka-mz (23) napsal 16.07.2023 v 00:57+2

Ten Transalp se mě dost líbí, vybírat motorku, byl by to určitě favorit. Trenérka je teda hezčí a asi schopnější v terénu, ale pro moje potřeby, což je spíš ježdění po všech možných silnicích a cestování s potenciálem terénních schopností si myslím že Transalp by byl ideální. Samozřejmě ale vždy by rozhodovala zkušební jízda, tohle beru jen podle parametrů a testů. Teoreticky by se dal do výběru zařadit ještě Strom, ale ta váha už je na úrovni nadlitrů a hlavně je alespoň na fotkách škaredej.
Každopádně co se mě moc nelíbí jsou na těhle strojích na můj vkus malý nádrže... To tam nešlo dát alespoň těch 19-20l?

robfor (28) napsal 14.07.2023 v 21:26

Obe motorky jsou pekne (svym zpusobem) a redakcni test to pekne shrnul, pro me by byla spise Yamaha, protoze je to vice enduro a mene cestovni, ale je to docela vyrovnane.

Milosch75 (0) napsal 14.07.2023 v 10:23

Vlado zase velké díky za top test.
Sedí mi tvé pojetí a vždy se textem musím stotožnit.
Doma mám Tenerku (na tvé doporučení) a je to motorka s velkým potenciálem pokud pracuješ na svých jezdeckých schopnostech. Transalp mě nejdřív trochu zklamal vlažným nástupem výkonu a zbytečně nízkým sedlem, ale jinak jsem byl nadšený.
Pokud bych chtěl motorku do terénu kdy trávím čas ve stupackach tenerka jinak na město a cestování transalpa. Tedy mám chuť jít a koupit. Škoda že tam nebyla kolonka mít obě. ? Díky moc Miloš (187cm)

Slávek-TDM (129) napsal 13.07.2023 v 19:48+1

Ty verze Extreme a Explorer jsou nějaký speciality italskýho dealera? Docela by se mi líbila možnost si koupit standardní T7 rovnou na lepším podvozku.

1 reakce

iVlada
iVlada 13.07.2023 v 20:00

Zatím je to specialita jen některých evropských trhů, ale dobrá zprava je, že se obě verze brzy dostanou i na náš, jako jsem psal níže u příspěvku PelikaSK. Za mě super a palec hore!


deluxa (347) napsal 13.07.2023 v 14:44-2

Co mam dnes robit ak nechcem motorku s tabletom?

maraton (180) napsal 13.07.2023 v 14:39+1

Honda se mi líbí vic, bral bych ale Tenerku, štíhlejší holku bez těch podelanejch režimů a jednodušším vypinanim ABS.

PalikaSK (8) napsal 13.07.2023 v 12:52

Ahoj,

píšeš, že "v Itálii byla také verze Explorer, která je naopak nižší". Explorer je separátny model , tj Yamaha Tenere Explorer a nie len voltitelná výbava modelov na cestovanie?

1 reakce

iVlada
iVlada 13.07.2023 v 19:57

Je to tak a podle posledních informaci budou na podzim/začátkem dalšího roku i na našem trhu. Explorer bude mít níž sedlo, větší plexi a nižší zdvihy pérování (tuším 190mm), atd. Extreme bude hlavně o lepším podvozku KYB jako používá WR.


LukeWalker (16) napsal 13.07.2023 v 12:15

Ten Transalp se mi hrozne libi... jediny co nechapu je, ta moda ted, delat kazdou motorku tak strasne malickou.. Uplne nesnasim kdyz sedim na motorce tak, ze mam obe nohy na zemi a jeste treba pokrceny kolena.. to vubec :D Proc to nemuze mit sedlo vysoky jako normalni enduro? Me fakt to FMX zustane do smrti :D

ottoson.k (3) napsal 13.07.2023 v 09:25

Za mne vynikající test, osobně bych bral Hondu, víc mi sedí nejsem střelec a hejsek , pěkný pěkný srovnání. Dobrá práce

Heki (401) napsal 13.07.2023 v 09:19+1

Podaří se regulerni srovnavak T7 vs. Transalp vs. V strom?

10 reakcí

Jarda
Jarda 13.07.2023 v 10:04

Ahoj, v redakci jsme se nakonec shodli, ze T7 a Transalp k sobě přímo nejdou. Proto jsme velký test 5 motorek rozdělili a bude to:

1/ Do terénu! Test Yamahy Ténéré 700 Rally Edition (Öhlins) a Aprilie Tuareg 660
2/ Tři cesťáky střední třídy: Transalp vs V-Strom vs 800MT

Budete spoko?


GC75 (1) napsal 13.07.2023 v 09:10

Díky kluci za super test, kterej mi zrovna v tyto dny přišel dost vhod ohledně výběru další motorky. Můžu Vláďo požádat o pár vět stran srovnání vibrací u TransAlpu vs Suzuki V-Strom 800DE? Děkuji

1 reakce

iVlada
iVlada 14.07.2023 v 13:07

Možnost přímého srovnání jsem neměl, ale kluci z redakce jo, tak je brzy hodí do placu. Jsou to motorky, a vždycky rám vibrace budou. Na Suzuki jsou kolem 6000ot. cítit víc, to je fakt. Ale charakter motoru mi sedí víc u Suzuki o trochu víc a to hlavně kvůli průběhu a šťavnatému spodku. Jsem rád ze Suzuki udělala velice slušně fungující motorku.


SennaAyrton (530) napsal 13.07.2023 v 09:06+5

Přes 300 papírů za Tenerku s motorem cp2 který se v mt 07 prodával za 150 litrů, jenom proto že je to enduro..
Za tyhle prachy máte krásného cestáka třeba od Suzuki.

Pedl (184) napsal 13.07.2023 v 08:39

Super, díky za srovnání
No cena Tenerky už tak moc nepotěší, jsem zvědav jestli slevní.

Ještě asi někoho bude zajímat srovnání s novým V-Stromem 800 DE.




TOPlist