Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vito_Corleone> Hele , koukám máš novej "nickname" a obrázek - už zase... Od Japončíků myslíš? No ono to BMW se těm čtyřválcům věnuje už dost dlouhou dobu , možná už i delší než jsme my dva na světě! Tenkrát byly Japonský stroje ještě poměrně dost poruchový plečky (minimálně měly svoje mouchy) , na kterých toho asi nebylo moc co kopírovat! Ale je pravda, že to asi okopčili (inspirovali se ) od talošů - stejně jako ti Japončíci! MV-Agusta s tou technikou přišla už v padesátých létech a dodnes je vidět, jak moc tenkrát předběhli svou dobu!
hondacbf1000- ae já se do autora nenavážím. naopak jsem rád za každý pěkný test. ale nevšiml jsem si, že by v jakémkoli periodiku psaly upozorňovací článek na test který teprve vyjde. informační hodnota je nulová.
podle ženy puberťák napsal: "Soudný člověk může říct, že se mu nelíbí, ale před špičkovou japonskou motocyklovou technologií musí smeknout klobouk."
Tak tohle mě tu dostalo snad ze všeho nejvíc! Mohu smeknout akorát tak nad tím, jak umí v Asii všechno tak rychle okopírovat, bez okolků ukrást cizí nápady a povozit se na úspěchu někoho jiného... Na designu a kontrukci Asijských strojů je pouze moc dobře vidět ten nedostatek jejich vlastní kreativity! Proč se obtěžovat s přemýšlením, když na všechno potřebné už přišel někdo před tím? Tam bych chtěl dělat inžinýrka, baví mě totiž fotit a přeměřovat! Mimo toho takový design zvládne bez potíží i každá druhá Čínská značka, která je na trhu dva roky a ještě ani nemá ujasněný název! Pokud má už Japonská mašina náhodou povedený design, tak je to většinou práce někoho z Evropy , dost často z Itálie...
Mně se třeba design u mnoha strojů BMW také dost často nelíbí a tato značka mi není moc blízká , ale dokážu uznat tu jejich jedinečnost, originalitu a skvělou techniku - je to prostě jeden z nejlepších výrobců motocyklů světa! Stroj co si rozhodně na nic nehraje!
Anti: Nejsem "hondolízal" jen mám úctu a obdiv k něčí práci. A něco jiného je mít jiný vkus, to je samozřejmé, ale něco jiného je něco hanět, a na to jsem reagoval. A že je to mutant? A co byla třeba TDM když přišla na trh... Byla taky "nezařaditelná" a kolik má dneska spokojených uživatelů, je to taky skoro legenda. Že se výrobce snaží zaplnit díru ve svém sortimentu a přitom použije osvědčené komponenty je běžná věc u všech výrobců, tak co je na tom pro některé rádobyznalce nepochopitelné. Na jedné straně se tu kritizuje že novinky jsou jak z kopírky, a když se udělá něco jiného, opět se to kritizuje. Ale ti kritici jsou podle mne sami neschopní, proto si léčí své ego posměšnými výroky.
Petrovi RSV: Každý není ostrokrutostřelec a okruhovej borec, kdo je, motorku si na trhu ke svému vkusu najde. Ale proč by měli jiní s motorkou zápasit, když se chtějí pohodlně svézt, bez bolestí v rukách, za krkem a v zádech, mez umrtvených ruk z vibrací v řidítkách, nebo zmrzat na naháčích při delším cestování. Až si ty jednou rozbiješ hubu tam, kde by ti třeba ABSko zachránilo život, zdraví, nebo mašinu, mluvil bys možná jinak.
Supersporty nejsou zabijácké, naháče nejsou nahaté, choppery nejsou "ze železa", endura nejsou do terénu... Všechno se to přizpůsobuje průměrnému "uživateli" aby si nerozbil hubu nebo ho náhodou nebolela prdel. Populace tak trochu šampónovatí a výrobci jí jen servírují to, co si trh žádá. Uvidíme časem, jak se bude prodávat, mně se nelíbí a svoji vysněnou už stejně mám.
A,koukám že puberťák už se svezl...
Honda přišla s dalším mutantem a pokouší se o novou kategorii.A jakpak se chytl poslední pokus,DN-01?
Werte,co má vkus dotyčného s tím co sedlá?
Diskuze jako každá jiná.Pár lidí si dovolí negativně reagovat a "hondolízalové" už troubí na poplach.
Je tak těžké pochopit že má někdo jiný vkus,a považuje za hezké něco jiného?
wert: já čínskej pitbajk nesedlám a přesto se mi Crossrunner nelíbí. Jinak i člověk co má pitbajk má povoleno mít svůj názor na vzhled. Až když budou kritizovat jízdní vlastnosti, pak se ozvi
Jj, aspoň se člověk pobaví, když čte, že se Crossrunner absolutně nelíbí lidem, co "sedlaj čínský pitbajky" a pořádnou motorku kritizují. Jejich názor je opravdu těžce podložený
Je to přesně pro lidi, kteří chtějí pohodlnou motku se vzpřímenám posazem a bezproblémovým dosažením noh na zem i menším postavám, se solidní kapotáží, pravděpodobně s delšími zdvihy pérování na nekvalitní vozovky, se suprovým čtyřválcovým V-motorem, s precizními jízdnímo vlastnostmi pro Hondu typickými, s dokonalou techologií bez konstrukčních nedodělků a maximální spolehlivostí. Pro ty, pro které je VFR příliš sportovní, Varan příliš velký, a Transalp příliš slabý, a samozřejmě pro ty, kteří mají Hondu rádi jako já. A design? Je vyjímečný, nikoho nekopíruje. Podobnou motorku na trhu nenajdete. Myslím, že se na ní stačí svézt, a bude vám jedno jestli její blatník je špičatější nebo oblejší.
Ještě těm co píší že je hnusná (Rumlos a spol.), chtěl bych ty "umělce" vidět, co by stvořili oni. Spíše si tu léčí své mindráky z vlastní neschopnosti. Soudný člověk může říct, že se mu nelíbí, ale před špičkovou japonskou motocyklovou technologií musí smeknout klobouk.
Názor na design je vždy věcí subjektivní. Někomu se to líbit může, někomu ne. Odsuzovat novinku, která ještě není ani na trhu - hloupost. Ještě že se každýmu líbí něco jiného, jezdili bychom pak na stejné motorce všichni. No a o bachratosti psát - koukněte se na GS 1200 a jemu podobné "rádoby" kvalitní cesťáky.
Nechápu jednu věc.Tady je téma o vzhledu týhle motorky,což je velmi subjektivní věc.A když se někomu nelíbí,je za to odsuzovaný.Já se ptám proč?Znamená "nový" model motorky od Hondy povinnost nadšených komentářů?
Teo Plaza by se měl jít zastřelit . Okopírovat vzhled BMW a ještě zdůraznit jeho mínusy - to je opravdový kumšt Vzhledem ke svojí velikosti a historii tohle snad nemá Honda zapotřebí.
Jinak je hezké jak se zde rozmáhají články o tom, že jednou nějaký článek bude. Není nad to být placený od slova
oh Mallorca... to je moj sen dostat sa tam s motorkou
kuknite si cestu z mestacka Inca do maleho pristavu Sa Calobra cez pohorie Sierra Tramontana... isiel som tade len busom, ale slintal som celu cestu... hlavne to klesanie k Sa Calobra ked clovek pod sebou vidi krasne more...
Mě se líbí. Uvidíme, jestli někde vyjdou informace o její prodejnosti, kolika lidem se taky líbí. Bavím se o "dyzajnový" stránce. Technickou komentovat nebudu, pač ji neznám.
To má bejt asi jako Asijská Multoška, ne? Tak to se fakt asi tak trochu nepovedlo! Ale nakonec, je to jenom Honda , takže člověk nemůže nic moc čekat...
No jako obvykle, spousta kritiky od superznalců kteří konstruktérůma a dalším lidem od Hondy nešahají ani na paty. Ale proti gustu žádný dišputát. Asi měli japončíci pádný důvod, proč tuhle motorku a právě v takovémto provedení dali na trh. Asi po takové motorce od Hondy (spousta lidí jinou značku ani nechce) je na trhu hlad. Jestli je to propadák, to se ukáže. Ale já si to rozhodně nemyslím.
Pro: Boro78 + XY + MMME:
kdyžtak se naučte číst a hned budete mít odpovědi na své stupidní otázky...
Autor článku tam jasně píše, že objektivní test zveřejní začátkem příštího týdne...!!!
A už v nadpisu je uvedeno, že jde o první jízdu a že příspěvek píše přímo z Malorky.
Takže se nenavážejte do kluka, co se s námi chtěl podělit o své první dojmy a kdyžtak se doučte čtení...
Dík Petře a šup sem s dalšími poznatky
Vito_Corleone> Hele
, koukám máš novej "nickname" a obrázek - už zase...
Od Japončíků myslíš?
No ono to BMW se těm čtyřválcům věnuje už dost dlouhou dobu
, možná už i delší než jsme my dva na světě!
Tenkrát byly Japonský stroje ještě poměrně dost poruchový plečky (minimálně měly svoje mouchy)
, na kterých toho asi nebylo moc co kopírovat!
Ale je pravda, že to asi okopčili (inspirovali se
) od talošů - stejně jako ti Japončíci!
MV-Agusta s tou technikou přišla už v padesátých létech a dodnes je vidět, jak moc tenkrát předběhli svou dobu!
hondacbf1000- ae já se do autora nenavážím. naopak jsem rád za každý pěkný test. ale nevšiml jsem si, že by v jakémkoli periodiku psaly upozorňovací článek na test který teprve vyjde. informační hodnota je nulová.
DMC> no třeba ten novej SBK od BMW je zas obšlehlej od japonců s koncepcí řadovýho čtyřválu
podle ženy puberťák napsal: "Soudný člověk může říct, že se mu nelíbí, ale před špičkovou japonskou motocyklovou technologií musí smeknout klobouk."
Mohu smeknout akorát tak nad tím, jak umí v Asii všechno tak rychle okopírovat, bez okolků ukrást cizí nápady a povozit se na úspěchu někoho jiného...
Na designu a kontrukci Asijských strojů je pouze moc dobře vidět ten nedostatek jejich vlastní kreativity!
Proč se obtěžovat s přemýšlením, když na všechno potřebné už přišel někdo před tím?
Tam bych chtěl dělat inžinýrka, baví mě totiž fotit a přeměřovat!
Mimo toho takový design zvládne bez potíží i každá druhá Čínská značka, která je na trhu dva roky a ještě ani nemá ujasněný název!
Pokud má už Japonská mašina náhodou povedený design, tak je to většinou práce někoho z Evropy
, dost často z Itálie...
, ale dokážu uznat tu jejich jedinečnost, originalitu a skvělou techniku - je to prostě jeden z nejlepších výrobců motocyklů světa!
Stroj co si rozhodně na nic nehraje!
Tak tohle mě tu dostalo snad ze všeho nejvíc!
Mně se třeba design u mnoha strojů BMW také dost často nelíbí a tato značka mi není moc blízká
PS: ABS (a další hovadiny) na motorce ani za nic!
Já si myslím, že na trhu se dá celkem slušně vybrat. Tohle lidi kupovat budou. Mně se to ovšem moc nelíbí.
Anti: Nejsem "hondolízal" jen mám úctu a obdiv k něčí práci. A něco jiného je mít jiný vkus, to je samozřejmé, ale něco jiného je něco hanět, a na to jsem reagoval. A že je to mutant? A co byla třeba TDM když přišla na trh... Byla taky "nezařaditelná" a kolik má dneska spokojených uživatelů, je to taky skoro legenda. Že se výrobce snaží zaplnit díru ve svém sortimentu a přitom použije osvědčené komponenty je běžná věc u všech výrobců, tak co je na tom pro některé rádobyznalce nepochopitelné. Na jedné straně se tu kritizuje že novinky jsou jak z kopírky, a když se udělá něco jiného, opět se to kritizuje. Ale ti kritici jsou podle mne sami neschopní, proto si léčí své ego posměšnými výroky.
Petrovi RSV: Každý není ostrokrutostřelec a okruhovej borec, kdo je, motorku si na trhu ke svému vkusu najde. Ale proč by měli jiní s motorkou zápasit, když se chtějí pohodlně svézt, bez bolestí v rukách, za krkem a v zádech, mez umrtvených ruk z vibrací v řidítkách, nebo zmrzat na naháčích při delším cestování. Až si ty jednou rozbiješ hubu tam, kde by ti třeba ABSko zachránilo život, zdraví, nebo mašinu, mluvil bys možná jinak.
Petr-RSV:Mluvíš mi z duše,naprosto přesné!
Supersporty nejsou zabijácké, naháče nejsou nahaté, choppery nejsou "ze železa", endura nejsou do terénu... Všechno se to přizpůsobuje průměrnému "uživateli" aby si nerozbil hubu nebo ho náhodou nebolela prdel. Populace tak trochu šampónovatí a výrobci jí jen servírují to, co si trh žádá. Uvidíme časem, jak se bude prodávat, mně se nelíbí a svoji vysněnou už stejně mám.
A,koukám že puberťák už se svezl...
Honda přišla s dalším mutantem a pokouší se o novou kategorii.A jakpak se chytl poslední pokus,DN-01?
Werte,co má vkus dotyčného s tím co sedlá?
Diskuze jako každá jiná.Pár lidí si dovolí negativně reagovat a "hondolízalové" už troubí na poplach.
Je tak těžké pochopit že má někdo jiný vkus,a považuje za hezké něco jiného?
wert: já čínskej pitbajk nesedlám a přesto se mi Crossrunner nelíbí. Jinak i člověk co má pitbajk má povoleno mít svůj názor na vzhled. Až když budou kritizovat jízdní vlastnosti, pak se ozvi
wert> a já se bavim, když někdo zareaguje
Jj, aspoň se člověk pobaví, když čte, že se Crossrunner absolutně nelíbí lidem, co "sedlaj čínský pitbajky" a pořádnou motorku kritizují. Jejich názor je opravdu těžce podložený
Je to přesně pro lidi, kteří chtějí pohodlnou motku se vzpřímenám posazem a bezproblémovým dosažením noh na zem i menším postavám, se solidní kapotáží, pravděpodobně s delšími zdvihy pérování na nekvalitní vozovky, se suprovým čtyřválcovým V-motorem, s precizními jízdnímo vlastnostmi pro Hondu typickými, s dokonalou techologií bez konstrukčních nedodělků a maximální spolehlivostí. Pro ty, pro které je VFR příliš sportovní, Varan příliš velký, a Transalp příliš slabý, a samozřejmě pro ty, kteří mají Hondu rádi jako já. A design? Je vyjímečný, nikoho nekopíruje. Podobnou motorku na trhu nenajdete. Myslím, že se na ní stačí svézt, a bude vám jedno jestli její blatník je špičatější nebo oblejší.
Ještě těm co píší že je hnusná (Rumlos a spol.), chtěl bych ty "umělce" vidět, co by stvořili oni. Spíše si tu léčí své mindráky z vlastní neschopnosti. Soudný člověk může říct, že se mu nelíbí, ale před špičkovou japonskou motocyklovou technologií musí smeknout klobouk.
Je to hnus obhlížel jsem na veletrhu a je to splácanina všeho možnýho
Názor na design je vždy věcí subjektivní. Někomu se to líbit může, někomu ne. Odsuzovat novinku, která ještě není ani na trhu - hloupost. Ještě že se každýmu líbí něco jiného, jezdili bychom pak na stejné motorce všichni. No a o bachratosti psát - koukněte se na GS 1200 a jemu podobné "rádoby" kvalitní cesťáky.
Mě se docela líbí, ale jsem spíš zvedavej na Honda Crosstourer
Nechápu jednu věc.Tady je téma o vzhledu týhle motorky,což je velmi subjektivní věc.A když se někomu nelíbí,je za to odsuzovaný.Já se ptám proč?Znamená "nový" model motorky od Hondy povinnost nadšených komentářů?
Celkem se mi to líbí
Ach bože, to se teda zase sešlo kokotích hlav v kometářích k jednomu článku... adresáti se jistě poznají
vopičárna jakou umí asi jen Honda
VFR800 na tlustejch kolech a s vysokými řídítky. Ta recyklace 10 let starých skladových zásob se moc nepovedla
Teo Plaza by se měl jít zastřelit
. Okopírovat vzhled BMW a ještě zdůraznit jeho mínusy - to je opravdový kumšt
Vzhledem ke svojí velikosti a historii tohle snad nemá Honda zapotřebí.
Jinak je hezké jak se zde rozmáhají články o tom, že jednou nějaký článek bude. Není nad to být placený od slova
krása, jako by to tvořili pro české silnice
oh Mallorca... to je moj sen dostat sa tam s motorkou
kuknite si cestu z mestacka Inca do maleho pristavu Sa Calobra cez pohorie Sierra Tramontana... isiel som tade len busom, ale slintal som celu cestu... hlavne to klesanie k Sa Calobra ked clovek pod sebou vidi krasne more...
//maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Calle+de+los+Gerrers&daddr=MA-2141&hl=en&geocode=FRAXXgIdAG8sAA%3BFVYRYAIdcbkqAA&mra=me&mrsp=1,0&sz=16&sll=39.84596,2.805204&sspn=0.01318,0.027874&ie=UTF8&ll=39.836486,2.811041&spn=0.052726,0.111494&z=14
Mě se líbí.
Uvidíme, jestli někde vyjdou informace o její prodejnosti, kolika lidem se taky líbí. Bavím se o "dyzajnový" stránce. Technickou komentovat nebudu, pač ji neznám.
To má bejt asi jako Asijská Multoška, ne?
Tak to se fakt asi tak trochu nepovedlo!
Ale nakonec, je to jenom Honda
, takže člověk nemůže nic moc čekat...
Zajímave PVC ze skladu
.
No jako obvykle, spousta kritiky od superznalců kteří konstruktérůma a dalším lidem od Hondy nešahají ani na paty. Ale proti gustu žádný dišputát. Asi měli japončíci pádný důvod, proč tuhle motorku a právě v takovémto provedení dali na trh. Asi po takové motorce od Hondy (spousta lidí jinou značku ani nechce) je na trhu hlad. Jestli je to propadák, to se ukáže. Ale já si to rozhodně nemyslím.
Pro: Boro78 + XY + MMME:
kdyžtak se naučte číst a hned budete mít odpovědi na své stupidní otázky...
Autor článku tam jasně píše, že objektivní test zveřejní začátkem příštího týdne...!!!
A už v nadpisu je uvedeno, že jde o první jízdu a že příspěvek píše přímo z Malorky.
Takže se nenavážejte do kluka, co se s námi chtěl podělit o své první dojmy a kdyžtak se doučte čtení...
Dík Petře a šup sem s dalšími poznatky