Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Momentalne vybiram svou prvni motorku a CB500F je urcite na seznamu (s Ninjou 300 a KTM 390), takze dekuji za recenzi . Na prezentacni dny Hondy se samozrejme tesim, ostatne asi jako ostatni.
Co se mi ale moc nelibi je fakt, ze CBR500R je pouze s ABS. Tyto tri modely jsou de facto ta stejna motorka, takze nechapu proc moznost vyberu verze s/bez ABS je pouze u 500F a ne u 500R. Vim, ze nejsme v USA, kde tu moznost maji, ale nejak to nechapu (nebo to chapu moc dobre, ale nechci akceptovat ). Zbytecne prisli o potencionalniho klienta 500R, ktery nevidi duvod si priplacet 26 tis Kc jen za kapotu (a ABS, ktery nechce)
Celkově motorky působí dost plastově a navíc ten podivný ufo design předního světla u nahaté verze. Zadní část je příliš úzká a k tomu ještě ty rohy-madla. Designer je nejspíš satanista. Prý se tento nový styl lidem líbí, ale mně přijde odporný a nikdy bych si to nekoupil. Jediné, co se mi ze současné produkce líbí, je CB1100.
Ta celokapotáž mi přijde uplně o ničem, zato ten naháč je moc pěknej(až na ten hluchej černej plast pod nádrží a sedlem, s tim si mohli dát trochu víc práce ) Ale jen 35kw?? Chápu, že se to musí vejít do A2 řidičáku, ale nějaká otevřená verze neni? Vždyť původní CB 500 z 90.let měla 43kw
Mně by teda vadilo, že má krátkej rozvor a tudíž je kratší sedlo a ve dvou to nebude nic extra. Dal jsem jí do vrstev ve photoshopu s CBF500 a je o dost kratší a pro dva jezdce stísněnější...
Cvrcek007: tezko rict, jak se pojede dvoumetrovym cahounum, ale ve Spanelsku byl testovat i David M Bodlak, ktery meri skoro 190 cm a v plny polni ma neco kolem metraku. Pry nemel problem a jizda uplne v pohode...
Podstata věci je v tom, že pocitově nezáleží jen na absolutním čísle výkonu, ale jeho průběhu v celem spektru otáček. Svezte se na 100konove sestistovce a 100konovem Banditu 1250 a poznate o cem mluvim. Asi stejny rozdíl, jako kdyz presednete ze 110k atmofericke benzínové 1.6i do 110k 1,9TDi.
Rozdíl tam bude proto jiste je. Ale teoretičtí hoňiči koní tohle stejně nikdy nepochopí...
CB500 a NC700 obě shodně 35kw. zdůvodnění , že 700 jsou pro zkušenější mi přijde zcestné . To jako , že začnu na 500 s 35kw a časem přejdu na 700 s 35 kw --no nevím v čem bych si polepšil. pětistovky jsou skvělé do začátku na vyježdění ,ale časem Vám rozhodně ten výkon stačit nebude -každý kdo na okresce někdy předjíždel Tira s návěsem ví své. JInak za pětikila se přimlouvám- dobré stroje pro přechod na silnější.. Mezera na trhu tu byla
Jediný co mi nejde do hlavy - ten digitální displej, PROČ ??? není nic krásnějšího, než se dívat na ručičky otáčkoměru a rychloměru. Na digitální rychloměr se dá zvyknout, ale ty kostičky otáček mi prostě nesedí
Mnohi bikeri budu porovnavat CB500-vky s NC700-vkami lebo maju rovnaky vykon 35kW.
Podla mna, aj ked som sa este neviezol na novych 500-vkach /nepohrdol by som teraz testovat v Spanielsku/, su to uplne rozdielne motorky
Momentalne vybiram svou prvni motorku a CB500F je urcite na seznamu (s Ninjou 300 a KTM 390), takze dekuji za recenzi
. Na prezentacni dny Hondy se samozrejme tesim, ostatne asi jako ostatni.
). Zbytecne prisli o potencionalniho klienta 500R, ktery nevidi duvod si priplacet 26 tis Kc jen za kapotu (a ABS, ktery nechce)
Co se mi ale moc nelibi je fakt, ze CBR500R je pouze s ABS. Tyto tri modely jsou de facto ta stejna motorka, takze nechapu proc moznost vyberu verze s/bez ABS je pouze u 500F a ne u 500R. Vim, ze nejsme v USA, kde tu moznost maji, ale nejak to nechapu (nebo to chapu moc dobre, ale nechci akceptovat
Celkově motorky působí dost plastově a navíc ten podivný ufo design předního světla u nahaté verze. Zadní část je příliš úzká a k tomu ještě ty rohy-madla. Designer je nejspíš satanista.
Prý se tento nový styl lidem líbí, ale mně přijde odporný a nikdy bych si to nekoupil. Jediné, co se mi ze současné produkce líbí, je CB1100.
Ta celokapotáž mi přijde uplně o ničem, zato ten naháč je moc pěknej(až na ten hluchej černej plast pod nádrží a sedlem, s tim si mohli dát trochu víc práce
) Ale jen 35kw?? Chápu, že se to musí vejít do A2 řidičáku, ale nějaká otevřená verze neni? Vždyť původní CB 500 z 90.let měla 43kw
Popis Davida M Bodláka by mě hodně zajímal - sice nemám 190 (jen 182),ale kolem metráku i v plavkách...
Mně by teda vadilo, že má krátkej rozvor a tudíž je kratší sedlo a ve dvou to nebude nic extra. Dal jsem jí do vrstev ve photoshopu s CBF500 a je o dost kratší a pro dva jezdce stísněnější...
Koukám, že japončíci mi okoukali na naší CB500 knowhow
//muzimi.rajce.idnes.cz/Honda_CB_500_new/
alexa7: ...však jsem to napísal z pred telky
priatelská, čitatelná, ovládatelná,lahko sa preklápa... myslím že to sa dalo napísať z pred telky
.Však jaká má byť lahká 500ka?
Cvrcek007: tezko rict, jak se pojede dvoumetrovym cahounum, ale ve Spanelsku byl testovat i David M Bodlak, ktery meri skoro 190 cm a v plny polni ma neco kolem metraku. Pry nemel problem a jizda uplne v pohode...
Dobrý den,
jelikož jste na motorce jel, zajímal by mě Váš názor na maximální výšku řidiče, při které by CB500F nabídla dostatečný jízdní komfort?
Děkuji
Podstata věci je v tom, že pocitově nezáleží jen na absolutním čísle výkonu, ale jeho průběhu v celem spektru otáček. Svezte se na 100konove sestistovce a 100konovem Banditu 1250 a poznate o cem mluvim. Asi stejny rozdíl, jako kdyz presednete ze 110k atmofericke benzínové 1.6i do 110k 1,9TDi.
Rozdíl tam bude proto jiste je. Ale teoretičtí hoňiči koní tohle stejně nikdy nepochopí...
CB500 a NC700 obě shodně 35kw. zdůvodnění , že 700 jsou pro zkušenější mi přijde zcestné . To jako , že začnu na 500 s 35kw a časem přejdu na 700 s 35 kw --no nevím v čem bych si polepšil. pětistovky jsou skvělé do začátku na vyježdění ,ale časem Vám rozhodně ten výkon stačit nebude -každý kdo na okresce někdy předjíždel Tira s návěsem ví své. JInak za pětikila se přimlouvám- dobré stroje pro přechod na silnější.. Mezera na trhu tu byla
Jediný co mi nejde do hlavy - ten digitální displej, PROČ ???
není nic krásnějšího, než se dívat na ručičky otáčkoměru a rychloměru. Na digitální rychloměr se dá zvyknout, ale ty kostičky otáček mi prostě nesedí
Moc hezký článek !
Mě se celkově víc líbí F-ko. Honda parádní krok a i ta cena je biker-friendly.
Těším se na test X-ka
aspoň, že to nemá cbs narozdíl od třípístkové cbr250abs ze stejné fabriky
Mnohi bikeri budu porovnavat CB500-vky s NC700-vkami lebo maju rovnaky vykon 35kW.
Podla mna, aj ked som sa este neviezol na novych 500-vkach /nepohrdol by som teraz testovat v Spanielsku/, su to uplne rozdielne motorky
no...myslím, že se tohle Hondě docela povedlo..