husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jawatar (-2) napsal 28.04.2023 v 08:23

Vedení výfuku je tak nehezké, že by to byla první věc výměny.Vlastnim ročník 2015,najeto 25000km.Jednoduchost těchto prvních modelů je prostě boží!Co se desma týče,tak bylo děláno ve 24000km.Řemen byl v pohodě,jen jedna napínací kladka před smrtí! Zároveň proběhla kontrola a výměna podložek vůle ventilů.Je to sice větší investice,ale za tu parádu toho vzducháče to stojí.Naprostá spokojenost!Nový model má tolik mínusů, že není důvod jeho koupě!To oplastování nic moc!!!Icon ve žluté je prostě pecka!

Fyro (121) napsal 21.04.2023 v 14:19

//motosvet.cz/testy/1542-dojel-desmo-system-na-konec-sve-cesty-ducati-s-nim-chce-skoncit.html

SV-DR (29) napsal 19.04.2023 v 19:14

Pekná mašina , pekné farby do terénu to moc nebude ...

dan1024 (39) napsal 19.04.2023 v 10:33

tak jeste k tem mytum ohledne servisu desma a remenu. servisni rozpis pro Desert Sled 22 uvadi desmo (kontrola a pripadne serizeni) po 12tkm bez casoveho omezeni a vymena remenu je co 24tkm nebo 60 mesicu. takze zadne co 2 roky. cenove nevim, ale jak uz jsem psal dole, u streeta V4 je to asi 15 tycek k beznemu servisu navic v autorizaku. a Scrambler snad nebude drazsi. jestli to za to stoji nebo ne, to uz musi kazdy soudruh konzultovat se svou penezenkou

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 19.04.2023 v 22:02

Fakt už 60 měsíců? No vida, jak za ty roky vývoj řemenů poskočil, na mém Monsterovi dle plánu ty dva roky nepřežijou :)))


xavier011 (11) napsal 19.04.2023 v 09:38+1

Skoda toho plastu. Na prvni generaci jsem najezdil temer 40tkm a byl to mazel. Nekolikrat italie a alpy i ve dvou a slo to :). Pak pojezdeni v Moste na okruhu na stupacku a i skakani v lomu zvladl se cti - mel jsem tam Ohlins podvozek :). Nejlepsi univerzal a hlavne Ducati :). A btw u te prvni generace slo vypnout ABS. Mozna po face uz ne, ale pred urcite slo.

PetrA3 (115) napsal 18.04.2023 v 19:38

Mě se to moc líbí. Několikrát jsem málem koupil starší generaci 2020 a dál a tohle se mi líbí asi ještě víc. Asi právě to, jak to působí jako hračka, veliký světlo, přes něj tlustý čáry, spousta pěkných detailů. Za cca 10 dní budou v Praze první kusy ke zkouknutí naživo :)

SuperSic58 (1307) napsal 18.04.2023 v 14:17

Slušivej lehkej naháček v retro looku se vzduchem chlazenym véčkem a výkonem dostatečným na zábavné svezení Ale za ty peníze pořídíš motorku, která je výkonově uplně někde jinde...

steve2 (102) napsal 18.04.2023 v 09:53-3

Začíná se to pomalu vyrovnávat tomu CFmoto, které je ale asi o 100k levnější.

Cormac (39) napsal 18.04.2023 v 09:47

Nelíbí. Přitom předešlá generace se mi líbila, tohle vypadá jak elektrická "hračka" pro děti. Přitom takový pěkný motor...

Paťa (64) napsal 18.04.2023 v 07:09+2

Ten Nightshift v tmavě modré a s hnědým sedlem vypadá mooooc pěkně

https://scramblerducati.com/ww/bike/nightshift/

s4r (52) napsal 17.04.2023 v 21:15

Ach ta velikost a tuna plastu…?

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 17.04.2023 v 21:47

Velikost plus mínus stejná, plastu trocha víc...


Codo (353) napsal 17.04.2023 v 21:09+3

Hondo, uč se, jak má vypadat dnešní scrambler!!
Já sice scramblery nikdy moc nemusel, ale tohle je teda bonbónek... tohle joooo

Sir_CHerokee (117) napsal 17.04.2023 v 16:49

Zajímavá a krásná motorka. Je to už takový spíše urban scrambler. Škoda Desert sleda, ale určitě přibude, jen bude zase hodně drahý. Jako základní nevýhodu vnímám drahý servis. Co se scramblerů týlá, jsme z Italů zvědavý na Fantic Caballero 700. To by mohla být drsnější motorka s možná lepší technikou za podobné peníze.

Fyro (121) napsal 17.04.2023 v 16:24-3+1

Hlavně to desmo je k ničemu, Pořád myslet na to ,že se to musí po dvou letech řešit.. Jen starosti a zvýšený náklady.
Už jsem někde četl ,že od tohodleřešení chtějí odstoupit. Jako u multistrady...
Monstra jsem měl s2r, Už bych do toho nešel.
Možná lidi co si to oservisují sami, Mechanici mají pořád plno a jsoua budou čím dál dražší.. Tohle je pro mě hrubá nevýhoda. Nerad utrácím za vyložený blbosti. Pamatuju ,že i ty samotný řemeny stáli ranec.

4 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 17.04.2023 v 19:56

Neviděl bych to tak dramaticky... Desmoservis, tj ventily, je zbytečný dělat po 2 letech, když najedu nula nula prd, asi se to železo samo nerozešteluje... A řemeny, to je otázka. Že by po 2 letech zpuchřely na kaši? Ale jako novinář samozřejmě doporučuji dodržovat oficiální servisní plán O:)


brzdimíň (156) napsal 17.04.2023 v 15:22

Takový peugeot....

dan1024 (39) napsal 17.04.2023 v 13:37+3

skvely test a motorka vypada super. jen me mrzi, ze uz nepocitaji s Desert Sledem toto je technicky “jen” nahac s vizazi scramblera

RychlejSolista (5) napsal 17.04.2023 v 13:08

Super test
Škoda těch pár nedotažených detailů, které si mohla Ducati pohlídat...

Pedl (177) napsal 17.04.2023 v 12:50

Fajn recenze, fajn motorka, jen cenově už to není pro mě

yeuop (41) napsal 17.04.2023 v 10:30

A kolik ted stoji a jak casto se dela servis?




TOPlist