Testujeme CFMoto 800MT-X a nové tříválce 675
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: CFMoto | Zveřejněno: 16.2.2025 | Zobrazeno: 8 000x
Kapitoly článku
Technické údaje
CFMOTO 675NK 2025 | CFMOTO 675SR-R 2024 | CFMOTO 800MT-X 2025 | |
---|---|---|---|
Objem | 675 cm3 | - | 799 cm3 |
Výkon | 66 kW (89.8 koní) | 66 kW (89.8 koní) | 67 kW (91.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | 11000 ot/min | 8250 ot/min |
Točivý moment | 68 Nm | - | 85 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9250 ot/min | - | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | 4 |
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | - | Řadový |
Počet válců | 3 | - | 2 |
Rozvod | DOHC | - | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | - | 4 |
Vrtání | 72 mm | - | 88 mm |
Zdvih | 55.2 mm | - | 65.7 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | - | 12.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | - | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | - | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | - | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 230 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 230 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | - | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | - | kotouč |
Přední kolo | 17 " | - | 21 " |
Zadní kolo | 17 " | - | 18 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | - | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | - | 150/70-18 |
Rozvor | 1400 mm | - | - |
Úhel hlavy řízení | 23.7 ° | - | - |
Závlek předního kola | 93.2 mm | - | - |
Světlá výška | 140 mm | - | 240 mm |
Výška sedla | 810 mm | - | 870 mm |
Pohotovostní hmotnost | 189 kg | - | 220 kg |
Objem nádrže | 15 l | - | 22 l |
Maximální rychlost | 200 km/h | - | - |
První cena | 174990 Kč | - | 249990 Kč |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz