Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kdyz jsem videl 450MT na motosalonu a porovnal ji s novym RE Himalayanem, tak si myslim, ze to bude prima konkurence. Docela se tesim jestli tyhle dve motorky porovnate.
Móóc pěkný fotky . Bral bych to i jako cestopis . Díky Zajímavý . Toliko motorek co je , to nikdy nebylo .Trochu závidím ;-/ ale mluvit na kameru neumím a jezdit na písku taky ne , možná bych se to rád naučil . Uměl jsem to na kole jezdit smikem předím i zadním kolem naráz .i na ledu i na sněhu . Líp než chodit pěšky
Ty bys bral pozvání na mezinárodní testování, kam přijedou všichni další zahraniční novináři, za úplatek? To bych si tedy představoval jinak. Myslíš, že mě ta destinace posadí na zadek a při sbírání poznatků zapomenu na slabiny motorky? Ber to tak, že pro Evropany je to z pohledu destinace exotika, to určitě ano, stejně jako pro mě, ale pro Asiaty ne. Přesně naopak je tomu v případě evropských mezinárodních testů pro Američany, Japonce, Číňany, Indy a další novináře z jiných kontinentů, kteří cestují dost často na akce v Evropě. Na druhou stranu, pro značku CFMOTO je to celkem logický výběr. Chtěli to prý dělat v Číně, ale to s sebou neslo jisté komplikace. Filipíny jsou docela blízko sídla značky v Hangzhou, není zde potřeba víza, pro adventure motorky je zde nekonečno cest s nezpevněným povrchem a ve finále je to výhodné i po ekonomické stránce.
Kdyz jsem videl 450MT na motosalonu a porovnal ji s novym RE Himalayanem, tak si myslim, ze to bude prima konkurence. Docela se tesim jestli tyhle dve motorky porovnate.
1 reakce
Ahoj, ano, porovnáváme tady: https://www.motorka...o-450mt-r-51676.html
To by ma zaujímalo ako je upravená prevodovka motora proti cestnej superšport verzii.
Moja stará Supertenéré 750 šla na 5.prevod už od 2000otáčok t.j. od 40km/h po 200
Co jsem tak cetl, tak nejvetsi zabava u CF mota spociva v hledani gum spravnych rozmeru
.. pripadne pri placeni tech jejich cinskych
..
1 reakce
Móóc pěkný fotky . Bral bych to i jako cestopis . Díky
Zajímavý . Toliko motorek co je , to nikdy nebylo
.Trochu závidím ;-/ ale mluvit na kameru neumím a jezdit na písku taky ne
, možná bych se to rád naučil . Uměl jsem to na kole
jezdit smikem předím i zadním kolem naráz .i na ledu i na sněhu . Líp než chodit pěšky
Neni to tak dlouho co se novinari uplaceli chlebickama (holubova letka) ted se uplaci vyletem do Filipin
10 reakcí
Ty bys bral pozvání na mezinárodní testování, kam přijedou všichni další zahraniční novináři, za úplatek? To bych si tedy představoval jinak. Myslíš, že mě ta destinace posadí na zadek a při sbírání poznatků zapomenu na slabiny motorky? Ber to tak, že pro Evropany je to z pohledu destinace exotika, to určitě ano, stejně jako pro mě, ale pro Asiaty ne. Přesně naopak je tomu v případě evropských mezinárodních testů pro Američany, Japonce, Číňany, Indy a další novináře z jiných kontinentů, kteří cestují dost často na akce v Evropě. Na druhou stranu, pro značku CFMOTO je to celkem logický výběr. Chtěli to prý dělat v Číně, ale to s sebou neslo jisté komplikace. Filipíny jsou docela blízko sídla značky v Hangzhou, není zde potřeba víza, pro adventure motorky je zde nekonečno cest s nezpevněným povrchem a ve finále je to výhodné i po ekonomické stránce.
Na Filipínách je o 7 hodin více. Zatímco my budeme vstávat, Vláďa už bude mít něco odjeto
Ta motorka mě hodně zajímá.
Škoda jen, že něco takovýho už roky není schopná vyrobit některá japonská značka...
3 reakce
Mě to taky překvapuje, a to nejen z pohledu japonských značek, ale i evropských...uvidíme, jestli tímto modelem CFMOTO něco nevyprovokuje
Testování na Filipínách bych si dal líbit
1 reakce
RE Himaláj nemá šanci. Tohle má off geny.
3 reakce