globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MartasUS (109) napsal 31.03.2023 v 08:51+1

Už z principu, že je to z Číny bych to nekoupil. Mám svou hrdost.

SuperSic58 (1307) napsal 31.03.2023 v 06:20

Řada CL mě nějak neoslovila, ale to 450 je parádní Koukám ty venkovské silnice stejnej hnůj jak v Čechistánu

scott67 (76) napsal 30.03.2023 v 23:51+1

V osmdesátých letech minulého století by mě nikdy nenapadlo, že český motorkář bude obracet svoji pozornost k výrobkům z rudé Číny. A ve stejné době pořád nostalgicky hýčkat ty komoušský sračky, kterými naše vlastní produkce bezesporu byla. Jednoznačně jsme měli jediný cíl: Japonský motocykl. Tečka.

Kybergreg (88) napsal 30.03.2023 v 23:35

No je vidět, že se svými vlastními motory jsou číňani ještě o generaci pozadu. U tradičních značek by z 450ccm dokázali dostat cca 45 Nm a ze 700ky okolo 70 Nm. A při nižších otáčkách.
Chápu, že tu 450ku seškrtili na 35kW kvůli řidičáku A2, ale klidně mohli nabídnout i otevřenější verzi, když i 30 let stará CB 500 dává 42kW a 50 let stará CB 450 dává 33kW... vždyť je to dneska z 90% jen o softwaru...

Biker_xx (2319) napsal 30.03.2023 v 22:24

168kg suchá hmotnost u sportovní čtyřstovky? Tvl, to měla moje Ducati 1198S. Dvanáctistovka se 170 koňma...

Fyro (121) napsal 30.03.2023 v 21:36+5

V tomhle případě bych kupoval Ninja 400.
Nebo ještě lépe Z400-Skvělá motorka.
I kdyby to mělo být o něco dražší. Čínského komunistu A diktátora, Když nemusím tak nepodpořím.
Jsme motorkáři a máme ideologii svobody… V Číně je digitální totalita, mysleme na to ,jak se tady pořád máme dobře.

puffybodie (390) napsal 30.03.2023 v 19:52

Proc resite svody a filtr na rane u toho CL-X? To doted nevite s kym maji joint venture a ze jim nedovoli udelat neco co by bylo vice pouzitelnejsi v terenu a mohlo to tak konkurovat partnerovi?

maraton (180) napsal 30.03.2023 v 18:26

Mě se modely CL 700 líbí, jsou pěkné a s ničím si je nespletete.
Když jsem se na tuhle mašinu posadil, tak se mi na ní sedělo pěkně, pohodlně, akorát se mi moc nelíbily ty boční plasty kolem nádrže, tak nějak se pod koleny prohýbají. A taky ty barvy jsou trochu jako z kolotoče. Jinak mi to přijde jako prima motorka za dobré peníze.

Sir_CHerokee (117) napsal 30.03.2023 v 16:10+1

Pěkné a zábavné čtení. 450SR není pro mě. U toho 700CL-X Adventure bych uvažoval, ale chybí mi tam 2 věci...2 kotoučová lepší brzda (to už má dnes kdejaká pětistovka) a pak nechápu absenci spodního krytu motoru. A příslušenství taky zatím nic.

valentinow123 (34) napsal 30.03.2023 v 16:01+2

Pekna recenze.

Vidim to tak, ze soudruzi kapitalisti nalili NESKUTECNE penize do zeleneho besneni a nez se stihli rozkoukat, tak jim soudruzi komunisti v segmentu "normalnich" motorek (ale bohuzel nejen motorek) pomalu ale jiste prerostli pres hlavu.
Jeste si pockam na finalni vyusteni, ale pokud nejaka zapadni vlajkova lod plujici v eko-inovativnich-elektro-hybrido-whatever vodach kvuli firmam jako CFmoto zkrachuje a uvolnene misto na trhu si zaberou Cinani, moje oci zustanou suche.

P.S: jestli si EU byrokrati mysleli, ze prumyslovy potencial Ciny udotuji, unormuji, ulobuji a usankcuji k. smrti, tak jim preju prijemne probuzeni ze sna .

libac22 (177) napsal 30.03.2023 v 14:12+3

Myslím že recenze se povedla na výbornou , mám s ní najeto kolem 700km a výhody a nevýhody můžu podepsat a nadšení z motorky je furt větší a vetší a jsem víc a víc rád že jsem do ní šel
Edit : snad jen co bych do recenze doplnil že sedlo spolujezdce je jak beton nicméně tahle motorka pro cestování pro batoh moc asi nebude ...

Paťa (64) napsal 30.03.2023 v 14:12-1

Pěkné testy, díky za ně! Musím řici, že ze všech čínských značek je mi CF moto nejsympatičtější... Jdou si svou vlastní cestou, nekopírují sprostě jiné (jako např. Brixton), i kvalita zpracování je na slušné úrovni. Uvidíme do budoucna, kam se ještě posunou...

David-Plzen (16) napsal 30.03.2023 v 12:39+2

Jeste tak rok a mame tu 8mi stovku, mozna i litr. Kdyz bude stejne dobry jako 450ka, tak maji Evropsti vyrobci dost velkej problem.

Simier (142) napsal 30.03.2023 v 12:37-1+4

SRko vypadá krásně moderně. Že má zcela vlastní motor se jen cení. Zdá se, že vše funguje velmi dobře. Otázka spolehlivosti je ve hvězdách, ale už vyrábějí v segmentu moto/quad dost dlouho, takže to taky snad nebude žádný průser. Mě se to líbí. A za ty peníze mi to přijde fajn. Uvítal bych cenduro s tímto (trochu do níže posazeného průběhu krouťáku upraveným) motorem a stejnou provozní hmotností. Takový menší Transalp/KLE. Stejně jako doufám, že Kawasaki udělá Versyse X 400 s vyššími zdvihy.
Myslím, že není moc důvodů nekoupit takový stroj. Jasně může se člověk bít do hrudníku, jak se koupením čínského motocyklu podporuje komunismus a odporná dětská práce a znečišťování planety a podobně. Jenže já se ptám ještě trochu jinak! Nezradil snad tyto ideály hlavně slovutný kapitalistický západ, když investoval své schopnosti, znalosti a technologie do levnější výroby v Číně, primárně za účelem svého ZISKU! Nejsou to hladové kapitalistické firmy, které chtěli krutě vydělávat na té případné dětské práci, špinavé výrobě a pod.?! Jim tohle všechno nevadilo! Jistě, že ne. Peníze jsou pro ně svatá modla! A najednou se začíná karta obracet a slovutným značkám pomalu a jistě teče do bot, proto se více či méně spojují s čínskými koncerny napříč výrobními segmenty. Dostali se, díky své nenažranosti, do vlastní pasti. A mě to samozřejmě také netěší, ale myslet si, že nekupováním čínských výrobků něco změním, je jen hlazení svého ega, že já jsem ten spravedlivý, což je asi naivní, protože v domácnosti mám těch věcí z Číny mraky. Bohužel taková je doba. Takže já se tím prostě stresovat nebudu a budu srovnávat výrobky co se týká jejich vlastností za danou cenu.
Tvl. to jsem se tady zase jednou vyblil - klidně mě ukamenujte - protože minimálně dvě třetiny toho textu na tenhle web nepatří

pk14 (175) napsal 30.03.2023 v 12:04+1

...jde jim to rychleji, než jsem si myslel.

Hooorus (124) napsal 30.03.2023 v 11:23

Lidi nemuzou cekat ze cina ktera nabidne alespon podobnou kvalitu bude stat polovinu. Myslim ze CF moto vi co dela. U silnejsich motorek to ma nadstaveny cenove vicemene stejne - minus 10%-15% proti konkurenci. V diskuizich vsichni pisou, ze si radeji priplati za japonce...no prodejni statistiky ale ukazuji ze se najde hodne lidi kteri to s tou cinou risknou. To SR se mi libi, a myslim ze pro A2 ridicaky je kazdych usetrenych 15 litru hodne velky argument. K tomu mladi netrpi tolik "predsudky" proti cine jako my stari...Na druhou stranu CL se mi libi ten zakladni model, i ten kafac, ale tenhle adventure proste nechapu. To je o strach i na polnacce...asi stejny smysl jako SUV do mesta...

bledemon (126) napsal 30.03.2023 v 10:22

cfmoto by si mělo udělat pořádek v prezentovaných hmotnostech. U 450sr se napřed uvádělo 168kg provozních (tedy dohnalo by model ninja400, kterým se "inspirovalo"). Je to i údaj z čínských homologací, kde ostatní modely váží stejně jako ty pro eu.
Ale co čekat, když dávají do techničáku 700sport 198kg jako u heritage, přitom má kotouč+třmen navíc a v katalozích psáno 205kg.

Slávek-TDM (129) napsal 30.03.2023 v 10:19+2

No ať se nám to líbí nebo ne, je to další signál, že v EU takovouhle motorku za tyto peníze nejde ani vyvinout, natož vyrobit. A není to chyba firem a podnikatelů, ale podnikatelského prostředí a podmínek, které unyje nastavuje. Ještě pár let a poslední zhasne...
Ale k motorce - není to moje kategorie co bych chtěl jezdit a zpracování natož spolehlivost se takhle na dálku nedá posoudit, ale za 150 tyček to vypadá jako balíček super zábavy a ještě v docela pěkným kabátě (až na ty kosmický barvy, ale to je věc názoru). A jestli ten motor (po nutných úpravách) napasují do endura, tak rovnou říkám, že se půjdu svézt...

deluxa (347) napsal 30.03.2023 v 09:59

Vie mi niekto vysvetlit preco tie 100percentne cestne asfaltove motorky ukazujete niekde na polnackach ked to na to vobec nie su urcene ani stavane? 150 zdvih a odkryte zvody vedene spodkom? wtf to ako vazne? To vam nakazal vyrobca ze to takto mate prezentovat? kludne ste mohli aj tu 450ku vziad niekde do poľa a malo by to rovnaku vypovednu hodnotu...

valentinow123 (34) napsal 30.03.2023 v 09:55+1

Pekna recenze.
Kdyby mi pred par lety nekdo rikal, ze Cina vyvine dvouvalcovy osmiventil s plynulym zatahem, bez vibraci, kovanymi pisty, tocici 10.000 otacek v lehke a obratne motorce, tak bych si asi klepal na hlavu, ale bohuzel, je to tak.
Cena je takova, jaka je. Za 150 tisic to moc nedava smysl. Napriklad Kawasaki Ninja 400 stoji jen o par tisic vic, pravda, Bremba na ni nehledejte. Cinu na evropskem trhu patrne spise zajima vytvoreni image a marketing, nez vysoka prodejni cisla a zisk. Z hlediska cinskeho domaciho trhu to je trochu jina pisnicka, tam to bude solidni kladivo na Japonce, ale to nam muze byt vcelku jedno, to je jejich asijsky boj.

JoskaH (444) napsal 30.03.2023 v 09:36+2

Nemůžu si pomoct, ale obě motorky vypadají dobře a zjevně i dobře fungují...
Otázka krátkého času (pokud již nenastal), kdy jediný poslední důvod nekoupit čínskou motorku, bude politicko-ekonomický

Pedl (178) napsal 30.03.2023 v 09:35+2

450SR solidní stroj a v tmavých barvách pěkný

marna (10) napsal 30.03.2023 v 09:31+3

Solídne odvedená novinárska práca
Zamrzí že to je čína, 450SR si pamätajte. Toto je možno začiatok konca nečínskych fabrík na motorky

Blbec123 (9) napsal 30.03.2023 v 09:17+5

Tak to je hodně depresivní článek takto po ránu. I bohové nebyli nadšení ze setkání dvou ne moc sympatických režimů a dopřáli vám k tomu patřičnou kulisu.
Nemyslete si však, že prudim a vyčítám vám něco, to ne! Článek jsem si rád přečetl a video brzy přehraji.

Orgovany (796) napsal 30.03.2023 v 09:06

Krásnej bike, ale na supersport výkon nic moc .....




TOPlist