Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Crank: Tuto elektrickou motorku máme k vyzkoušení u Jablonce nad Nisou v nejsilnější variantě 60V 32Ah 5kw Můžete si udělat výlet a svést se. Stojí to za to. Já osobně jsem nadšený. Vypadá to stejně dobře jak na obrázku a jezdí parádně. Když byste chtěl více informací můžete se na mě obrátit.
Keto: kym na SVK pridu nato ze to nieje standartne elektrokolo sa to aj prestane vyrabat a uz vôbec by som to neporovnaval s motorkou ...ja to vnimam ako rychlejsi elektrobike do mesta...a dojazd 50km je myslim velmi ...ale to vsetko je uhol pohladu...
Že to, Keto , bude až tak odpuzovat (navíc solventní!) zájemce, jsem netušil
A hlavně bych nerad, aby "nějakej přescent" za jízdy ulomil ten držák sedla,
až bude "vysedávat" do zatáček ...
Tak oficiálně s tím člověk nesmí na cyklostezky ani do zákazu pro motorová vozidla, v lese by to taky nemělo co dělat a dát za něco, co jede max 45 a po 50km se to musí 3 hodiny nabíjet více, jak za mašinu, která jede 170km/h ve dvou a kuframa, tak fakt ne a to to bude muset mít SPZ a jezdec helmu. To raději kvalitní elektrokolo, které po malé úpravě také jede 45, je to stále kolo s výhodami s tím spojenými a dám za něj polovinu .
za 2V by som to urcite nemenil...len na zabavnejsie dochadzanie do prace by som to pocas peknych teplejsich dni rad vymenil za auto...trosku prejdes po ceste trosku po cyklistickom chodniku trosku to strihnes cez travnik a po praci s tym vybehnes po okoli sa trosku prevetrat...podla mna to bultaco nie je az take o nicom...len ta cena je zatial privysoka...
Teda Makyno, "po pár pivech" bych si (možná) dokázal představit bajkera,
jezdícího "nějakej ten 4V japonskej maloobjemovej vysavač", že by sedl na
nějaký takovýhle Albero, ALE Tebe , přesedajícího na "toto" z Tvojí velké
" italky V2 " si prostě představit nedokážu ...
paradny stroj do mesta...nehuci nesmrdi aj medzi cyklistov sa s tym zasijem do pivnice to znesiem do vytahu to nalozim a s tym brincom r bude este aj v terene sranda...uz len 5litrou
Na nulové emise a jede skoro zadarmo začínám být trochu háklivý. A tím nulové emise myslím emise někde jinde, tím skoro zadarmo myslím dráž než na ropu, tím začínám myslím delší dobu a tím trochu háklivý myslím to, co se nedá slušně napsat.
Zajímavý by taky byl pevnostní výpočet "příhradové konstrukce" držáku
sedla, když tedy pomineme estetiku . S jakou maximální "přípustnou"
hmotností jezdce tato konstrukce počítala
Když "pominu" jiné zatížení, než to uvažované ve svislé rovině . . .
Moje "předpověď" :
nevím, jak v "cizině", ale tady v ČR to bude "trendy" pro snoby, kteří se tohoto
"zázraku čistého silničního provozu" záhy zbaví a případná výměna baterie už
"zbude" dalšímu "šťastnému" majiteli . Ten hlavně bude muset věřit,
že ta baterie není import z "dálného východu", při jejíž výrobě se životnost moc
neřeší a znát její cenu by bylo "zajímavé" už dnes . . .
Zapřisáhlým motorkářům na silnějších mašinách se tyto stroje mohou zdát zbytečné, možná až absurdní... Ale já věřím, že tenhle kousek je výborná alternativa místo skútrů. V evropským metropolích se běžně elektro biky používají... Samozřejmě, do jisté míry je to i módní záležitost. Každý uživatel čehokoli chce mít něco, co se mu líbí a něčím se liší. Nevím jak Vy, ale já bych nejezdila na něčem co se mi nelíbí. Nebo snad někdo z Vás jezdí na motorce, která je ošklivá? Těžko . Je to jen věc vkusu, takže bych to tak rychle neodsuzovala... Ať chcete nebo ne, za pár let se to tady bude elektro biky i auty jen hemžit .
z elektrickejch biku se mi nejvic libi tohle.
https://evnerds.com/electric-vehicles/e-motorcycle-news/killer-electric-dirt-bike-sur-ron/
cena je polovicni a mohla by to byt vetsi zabava. Treba se nekdy dockame recenze...
Petřičák: Ze dvouhodinové seznamovací jízdy těžko můžu psát něco jiného, nežli reálný dojezd z mojí dvouhodinové jízdy, případně je doplnit oficiálními údaji výrobce. O reálném celkovém dojezdu budu moct psát v případě, že si jej skutečně vyzkouším - k těmto závěrům ale slouží dlouhodobé testy, při kterých si jej vyzkouším osobně, protože jinak by to byly pouze spekulace a "cucání údajů z prstu" - a to byste určitě nechtěli, že?
O tom, že bych kohokoliv nabádal k porušování dopravních předpisů jsem rozhodně nikde nepsal - čtete mezi řádky a navíc ještě špatně... Popsal jsem cestu, kterou nás tamní organizátoři vedli - měl jsem snad popsat nějakou jinou? To by bylo asi taky divný, ne?
Strašně by mě zajimala pro vsechny co za tou euro elktro invazi stojí nezajmavá pravda. Když si pujdu koupit (nepujdu) nějaké e.l vozítko auto,mot,atd. kolik fabrika co vyrabí baterie zatěžije životni prostředí kolik zatížim prostředi čerpani eletrřiny pro proprovoz s jadernych elektraren atd. Jak moc zatíži prostředí likvidace starych baterii. Už upně vidim kde to bude končit na hromadách...
Moje, zde vyjádřené, znechucení všeobecným vývojem (především) Evropy,
nemělo být kritikou autora, pana Martina Hakla
"Mejnstrímovýma blábolama" se definitivně posrala Evropa !
Další hračka pro mejnstrýmově konformní metrosexuálky? Docela by mě zajímalo, jak autor využil na červené na semaforu tu jeho "výhodu cyklostezky", když na drtivé většině křižovatek signalizuje semafor pro všechny pruhy ve stejném směru jízdy stejný signál - v tomto případě stůj. Nebo si to mám vykládat jako oficiální návod k porušování dopravních předpisů jenom proto, že cyklistika je estabilishmentem bezdůvodně protěžovaný sport a podobné excesy nejsou záměrně postihovány? Fascinuje mě, kolik textu dokázal autor vyplodit na téma designu a jízdy po městě, aby to nejdůležitější, reálné možnosti dojezdu při různých stylech jízdy odbyl lakonickým prohlášením, že po jeho jízdě se vybila jen čtvrtina kapacity baterie. A abychom neřekli, doplnil to oficiálními údaji výrobce z technické specifikace. S tímto přístupem by mě už snad ani neudivilo, kdyby se zdejšími redaktory stali členové nechvalně proslulé organizace Auto*mat.
Všechen tenhle "vývoj" vidím tak, že už námi pomalu zničenou planetu dorazíme a Tí co zbydou nebudou
už potřebovat auta ani motorky!
Budou bez energií a budou rádi, když seženou nějakou jeskyni na bydlení. A to všechno kvůli
nenažranosti velkokapitálu!
Nedávno jsem slyšel úvahu, že nebude ani tak problém nasytit chudé, ale největší problém leží před
námi! N a s y t i t b o h a t é !
Jo pánové,jen nás houpou,je jedno jestli kouří výfuk auta či motocyklu,nebo jinde komín elektrárny,několik obřích výfuků bioplynky,do které to musí navozit obří traktory atd.
Zkrátka elektřina patří do žárovky
Kvidos a IvanDvoutakťák: k těm emisím a vašemu hodnocení mojí anotace jako psaní blábolů a polopravd. Račte si prosím povšimnout, že slovo "nulové" jsem dal do úvozovek. Je to právě kvůli tomu, že nepodléhám mainstreamovým blábolům a polopravdám...
Olin_Klikař: máš recht, vypadám na tom trošku jako když s tím odjíždím z dětskýho hřiště je to zvláštní - Brinco mi bylo akorát!
Kam ten svět spěje kurva... My jako děcka jsme neměly hřiště, ale venku jsme byly furt. Když jsme chtěli mluvit s kamošem, zazvonili jsme u jeho dveří. Když jsme chtěli zrychlit přesuny a vidět širší kraj, naučili jsme se ŠLAPAT na kole. Pro ty, kteří chtěli zrychlit ještě a být na silnici "někdo jiný, mít styl", pořídili jsme si motorky. Možná je to vývoj...ale kam? Tohle, co se objevilo na obrázku je k ničemu. Tohle a spoustu všelijakéch mobi-padů nebo jak se temu řiká, může oslovit pouze lidi, kteří mají v hlavně drát co jim drží uši u sebe... Hovno 0 emise, zakázal bych takovéto mrhání materiálem.
Dodnes (!) jsem ani netušil, že vůbec někdy budu komentovat takto absurdní
jednostopý vozítko a to "držím řidítka" ( teď už ne tak často ) od r.1964 .
O elektrokolech nevím málem nic, jen že některá dokážou jet "slušně rychle"
a rozhodně nejsou za 100 a více tisíc Kč .
Když ne celej svět, tak Evropa určitě, Papájo , se už posrala zcela jistě .
A to nejen těma "mejnstrímovýma" blábolama o nulových emisích, jako např.
se zelenou ekologičností biopaliv, nebo fotovoltaiky ! Ale ještě si "užijeme"
srandy = tunelů, až se zanedlouho budou likvidovat (pochopitelně ekologicky
a na náklady daňových poplatbíků ! ) ty tisíce hektarů solárních panelů
pochybné kvality, nakoupených za dampingové ceny na dálném východě.
Jejich majitelé / fotovoltaické firmy už totiž nebudou existovat , nebo budou
převedeny na nechvalně známé "bílé koně" . . .
150 tisíc za 2kW?
Raději si za polovinu ceny postavím elektrokolo s 4 kW motorem co už alespoň jede.
Ten rozdíl od elektrokol, že tady narozdíl io nich se nemusí šlapat apod... to je blábol.
Záleží snad na zapojení, kdo mě nutí dávat do středu snímač záběru? Normálně se prodávají rokujeti.
Jediná výhoda tohohle je ta homologace, ale u nás není potřebná. Stačí mít tlačítko k aktivaci do 250W a je to splněno.
do šviháka to má tak daleko, jako multipla do nejhezčího auta světa!! , se poseru smíchy o třídu níž než Stadion 1 o dvojce se ani nebavím - já bych to popsal pičovi.a a nevěnoval tomu ani slovo!
Nová sada batérií vraj za 470 euro, podobný motor 1,5 kW aj s kompletnou elektronikou je na trhu za cca 400-450 euro, teda dokopy cca 1000 euro.
Všetko čínske komponenty, je to fuk, kde sa to montuje dokopy.
Komplet táto mašinka za cca 6000 euro, zvyšok bicykla teda za 5000 euro?
Možno niekomu sa hodí len takéto niečo, k tomu marketingové oddelenia a zelení dokážu divy.
Ale každý (aj mladý) motorkár vie, že za 5500 euro už kúpi fungl novú Hondu CB 500 ...
Ijon - do práce to mám přes Prahu cca 15 km (pokud chci jet trochu klidnou cestou), to znamená, že do práce a z práce na sportovní režim nedojedu ani 2x. To mi za takovej balík peněz nepřijde jako supr dojezd... A kdo ví v jakým stavu budou baterie za rok, za dva...
Crank: Tuto elektrickou motorku máme k vyzkoušení u Jablonce nad Nisou v nejsilnější variantě 60V 32Ah 5kw Můžete si udělat výlet a svést se. Stojí to za to. Já osobně jsem nadšený. Vypadá to stejně dobře jak na obrázku a jezdí parádně. Když byste chtěl více informací můžete se na mě obrátit.
Keto: kym na SVK pridu nato ze to nieje standartne elektrokolo sa to aj prestane vyrabat
a uz vôbec by som to neporovnaval s motorkou ...ja to vnimam ako rychlejsi elektrobike do mesta...a dojazd 50km je myslim velmi ...ale to vsetko je uhol pohladu...
Že to, Keto
, bude až tak odpuzovat (navíc solventní!) zájemce, jsem netušil 
A hlavně bych nerad, aby "nějakej přescent" za jízdy ulomil ten držák sedla,
až bude "vysedávat" do zatáček ...
Tak oficiálně s tím člověk nesmí na cyklostezky ani do zákazu pro motorová vozidla, v lese by to taky nemělo co dělat a dát za něco, co jede max 45 a po 50km se to musí 3 hodiny nabíjet více, jak za mašinu, která jede 170km/h ve dvou a kuframa, tak fakt ne a to to bude muset mít SPZ a jezdec helmu. To raději kvalitní elektrokolo, které po malé úpravě také jede 45, je to stále kolo s výhodami s tím spojenými a dám za něj polovinu
.
Teda Makyno, "po pár pivech" bych si (možná) dokázal představit bajkera,
jezdícího "nějakej ten 4V japonskej maloobjemovej vysavač", že by sedl na
nějaký takovýhle Albero, ALE Tebe , přesedajícího na "toto" z Tvojí velké
" italky V2 " si prostě představit nedokážu ...
paradny stroj do mesta...nehuci nesmrdi aj medzi cyklistov sa s tym zasijem do pivnice to znesiem do vytahu to nalozim a s tym brincom r bude este aj v terene sranda...uz len 5litrou
Na nulové emise a jede skoro zadarmo začínám být trochu háklivý. A tím nulové emise myslím emise někde jinde, tím skoro zadarmo myslím dráž než na ropu, tím začínám myslím delší dobu a tím trochu háklivý myslím to, co se nedá slušně napsat.
Zajímavý by taky byl pevnostní výpočet "příhradové konstrukce" držáku
sedla, když tedy pomineme estetiku . S jakou maximální "přípustnou"
hmotností jezdce tato konstrukce počítala
Když "pominu" jiné zatížení, než to uvažované ve svislé rovině . . .
Moje "předpověď"
:
nevím, jak v "cizině", ale tady v ČR to bude "trendy" pro snoby, kteří se tohoto
"zázraku čistého silničního provozu" záhy zbaví a případná výměna baterie už
"zbude" dalšímu "šťastnému" majiteli . Ten hlavně bude muset věřit,
že ta baterie není import z "dálného východu", při jejíž výrobě se životnost moc
neřeší a znát její cenu by bylo "zajímavé" už dnes . . .
za ty prachy...zlatá Babeta...
V podstatě je to i tentokrát záležitost vkusu a solventnosti . . .

Zapřisáhlým motorkářům na silnějších mašinách se tyto stroje mohou zdát zbytečné, možná až absurdní... Ale já věřím, že tenhle kousek je výborná alternativa místo skútrů. V evropským metropolích se běžně elektro biky používají... Samozřejmě, do jisté míry je to i módní záležitost. Každý uživatel čehokoli chce mít něco, co se mu líbí a něčím se liší. Nevím jak Vy, ale já bych nejezdila na něčem co se mi nelíbí. Nebo snad někdo z Vás jezdí na motorce, která je ošklivá? Těžko
. Je to jen věc vkusu, takže bych to tak rychle neodsuzovala... Ať chcete nebo ne, za pár let se to tady bude elektro biky i auty jen hemžit
.
z elektrickejch biku se mi nejvic libi tohle.
https://evnerds.com/electric-vehicles/e-motorcycle-news/killer-electric-dirt-bike-sur-ron/
cena je polovicni a mohla by to byt vetsi zabava. Treba se nekdy dockame recenze...
Petřičák: Ze dvouhodinové seznamovací jízdy těžko můžu psát něco jiného, nežli reálný dojezd z mojí dvouhodinové jízdy, případně je doplnit oficiálními údaji výrobce. O reálném celkovém dojezdu budu moct psát v případě, že si jej skutečně vyzkouším - k těmto závěrům ale slouží dlouhodobé testy, při kterých si jej vyzkouším osobně, protože jinak by to byly pouze spekulace a "cucání údajů z prstu" - a to byste určitě nechtěli, že?
O tom, že bych kohokoliv nabádal k porušování dopravních předpisů jsem rozhodně nikde nepsal - čtete mezi řádky a navíc ještě špatně... Popsal jsem cestu, kterou nás tamní organizátoři vedli - měl jsem snad popsat nějakou jinou? To by bylo asi taky divný, ne?
S pozdravem Martin Hakl
Strašně by mě zajimala pro vsechny co za tou euro elktro invazi stojí nezajmavá pravda. Když si pujdu koupit (nepujdu) nějaké e.l vozítko auto,mot,atd. kolik fabrika co vyrabí baterie zatěžije životni prostředí kolik zatížim prostředi čerpani eletrřiny pro proprovoz s jadernych elektraren atd. Jak moc zatíži prostředí likvidace starych baterii. Už upně vidim kde to bude končit na hromadách...
150 kolíků za kolo s motorkem??? To už je totální ztráta soudnosti...
Moje, zde vyjádřené, znechucení všeobecným vývojem (především) Evropy,
nemělo být kritikou autora, pana Martina Hakla
"Mejnstrímovýma blábolama" se definitivně posrala Evropa !
Další hračka pro mejnstrýmově konformní metrosexuálky? Docela by mě zajímalo, jak autor využil na červené na semaforu tu jeho "výhodu cyklostezky", když na drtivé většině křižovatek signalizuje semafor pro všechny pruhy ve stejném směru jízdy stejný signál - v tomto případě stůj. Nebo si to mám vykládat jako oficiální návod k porušování dopravních předpisů jenom proto, že cyklistika je estabilishmentem bezdůvodně protěžovaný sport a podobné excesy nejsou záměrně postihovány? Fascinuje mě, kolik textu dokázal autor vyplodit na téma designu a jízdy po městě, aby to nejdůležitější, reálné možnosti dojezdu při různých stylech jízdy odbyl lakonickým prohlášením, že po jeho jízdě se vybila jen čtvrtina kapacity baterie. A abychom neřekli, doplnil to oficiálními údaji výrobce z technické specifikace. S tímto přístupem by mě už snad ani neudivilo, kdyby se zdejšími redaktory stali členové nechvalně proslulé organizace Auto*mat.
Všechen tenhle "vývoj" vidím tak, že už námi pomalu zničenou planetu dorazíme a Tí co zbydou nebudou
už potřebovat auta ani motorky!
Budou bez energií a budou rádi, když seženou nějakou jeskyni na bydlení. A to všechno kvůli
nenažranosti velkokapitálu!
Nedávno jsem slyšel úvahu, že nebude ani tak problém nasytit chudé, ale největší problém leží před
námi! N a s y t i t b o h a t é !
Jo pánové,jen nás houpou,je jedno jestli kouří výfuk auta či motocyklu,nebo jinde komín elektrárny,několik obřích výfuků bioplynky,do které to musí navozit obří traktory atd.
Zkrátka elektřina patří do žárovky
Kvidos a IvanDvoutakťák: k těm emisím a vašemu hodnocení mojí anotace jako psaní blábolů a polopravd. Račte si prosím povšimnout, že slovo "nulové" jsem dal do úvozovek. Je to právě kvůli tomu, že nepodléhám mainstreamovým blábolům a polopravdám...
je to zvláštní - Brinco mi bylo akorát!
Olin_Klikař: máš recht, vypadám na tom trošku jako když s tím odjíždím z dětskýho hřiště
S pozdravem Martin Hakl
Kam ten svět spěje kurva...
My jako děcka jsme neměly hřiště, ale venku jsme byly furt. Když jsme chtěli mluvit s kamošem, zazvonili jsme u jeho dveří. Když jsme chtěli zrychlit přesuny a vidět širší kraj, naučili jsme se ŠLAPAT na kole. Pro ty, kteří chtěli zrychlit ještě a být na silnici "někdo jiný, mít styl", pořídili jsme si motorky. Možná je to vývoj...ale kam? Tohle, co se objevilo na obrázku je k ničemu. Tohle a spoustu všelijakéch mobi-padů nebo jak se temu řiká, může oslovit pouze lidi, kteří mají v hlavně drát co jim drží uši u sebe... Hovno 0 emise, zakázal bych takovéto mrhání materiálem.
Dodnes (!) jsem ani netušil, že vůbec někdy budu komentovat takto absurdní
a to "držím řidítka" ( teď už ne tak často ) od r.1964 .
, se už posrala zcela jistě .
biopaliv, nebo fotovoltaiky ! Ale ještě si "užijeme"
jednostopý vozítko
O elektrokolech nevím málem nic, jen že některá dokážou jet "slušně rychle"
a rozhodně nejsou za 100 a více tisíc Kč .
Když ne celej svět, tak Evropa určitě, Papájo
A to nejen těma "mejnstrímovýma" blábolama o nulových emisích, jako např.
se zelenou ekologičností
srandy = tunelů, až se zanedlouho budou likvidovat (pochopitelně ekologicky
a na náklady daňových poplatbíků ! ) ty tisíce hektarů solárních panelů
pochybné kvality, nakoupených za dampingové ceny na dálném východě.
Jejich majitelé / fotovoltaické firmy už totiž nebudou existovat , nebo budou
převedeny na nechvalně známé "bílé koně" . . .
150 tisíc za 2kW?
Raději si za polovinu ceny postavím elektrokolo s 4 kW motorem co už alespoň jede.
Ten rozdíl od elektrokol, že tady narozdíl io nich se nemusí šlapat apod... to je blábol.
Záleží snad na zapojení, kdo mě nutí dávat do středu snímač záběru? Normálně se prodávají rokujeti.
Jediná výhoda tohohle je ta homologace, ale u nás není potřebná. Stačí mít tlačítko k aktivaci do 250W a je to splněno.
do šviháka to má tak daleko, jako multipla do nejhezčího auta světa!!
, se poseru smíchy
o třídu níž než Stadion 1 o dvojce se ani nebavím - já bych to popsal pičovi.a a nevěnoval tomu ani slovo!
Je to všetko možné, len nie motorka... Čo už, uhorková sezóna asi lepšie články neprinesie...
Nová sada batérií vraj za 470 euro, podobný motor 1,5 kW aj s kompletnou elektronikou je na trhu za cca 400-450 euro, teda dokopy cca 1000 euro.
Všetko čínske komponenty, je to fuk, kde sa to montuje dokopy.
Komplet táto mašinka za cca 6000 euro, zvyšok bicykla teda za 5000 euro?
Možno niekomu sa hodí len takéto niečo, k tomu marketingové oddelenia a zelení dokážu divy.
Ale každý (aj mladý) motorkár vie, že za 5500 euro už kúpi fungl novú Hondu CB 500 ...
Ijon - do práce to mám přes Prahu cca 15 km (pokud chci jet trochu klidnou cestou), to znamená, že do práce a z práce na sportovní režim nedojedu ani 2x. To mi za takovej balík peněz nepřijde jako supr dojezd... A kdo ví v jakým stavu budou baterie za rok, za dva...
Ten frajer v helmě vypada jako by ditěti sebral hračku. Zlý motorkař.