yamaha_demo_tour




Testujeme BMW F 900 R a F 900 XR

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PEPEE01 (345) napsal 05.02.2020 v 09:51

Ahoj. Díky za odpovědi na me vsetecne dotazy Těším se na článek z testování, doufám že přijde hodně brzy. Milé mě překvapila užitná hmotnost těch 219 kg. Tracer má 190 a těch 30 kg mi při delší dovolené ve dvou dost citelne chybí. Jezdím pak pretizenej a mám z toho blbej pocit. Co by mi asi trochu vadilo je ta malá nádrž. A 12V zásuvka někde u zadního kola, to je vážně divnej počin. Určitě se na XR budu muset svézt a udělat si vlastní obrázek.

Metric (12) napsal 31.01.2020 v 23:03

Ďakujem Vláďovi Novotnému za odpoveď. (Priamo sa odpísať nedá, tak aspoň takto...) Čo sa týka toho odpruženia, príde mi zvláštne na tomto šetriť, ale kto vie - i nenastaviteľné odpruženie môže byť fajn. Snáď sa podarilo.

1 reakce

iVlada
iVlada 02.02.2020 v 21:02

Ano, souhlas. Nicméně po první ochutnávce musím říct, že přední vidlice funguje velmi dobře a že se podařila naladit na rozumný kompromis o obou modelů.


Ondros (158) napsal 27.01.2020 v 08:12

Redakce snad promine

https://youtu.be/ONfo0sz2W3k

ventil89 (3) napsal 26.01.2020 v 00:48

Je ESA na zadním i předním odpružení?

David-Plzen (16) napsal 24.01.2020 v 14:57

Vyhledově se mi ten naháč líbí, ale čekal odrazuje mě 211 kg.

bukic (8) napsal 24.01.2020 v 13:08

Nemám nič proti aziatom a ich dizajnérom, ale mám pocit že BMW je ešte stále európska značka. BMW F 850 gs sa tuším výrába niekde v Ázii. Tieto dve neviem, ale asi tiež. Aspon že rázvor sa nesnažia stlačiť pod 1500mm, ako inžinieri z Triumphu.




TOPlist