Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj. Díky za odpovědi na me vsetecne dotazy Těším se na článek z testování, doufám že přijde hodně brzy. Milé mě překvapila užitná hmotnost těch 219 kg. Tracer má 190 a těch 30 kg mi při delší dovolené ve dvou dost citelne chybí. Jezdím pak pretizenej a mám z toho blbej pocit. Co by mi asi trochu vadilo je ta malá nádrž. A 12V zásuvka někde u zadního kola, to je vážně divnej počin. Určitě se na XR budu muset svézt a udělat si vlastní obrázek.
Ďakujem Vláďovi Novotnému za odpoveď. (Priamo sa odpísať nedá, tak aspoň takto...) Čo sa týka toho odpruženia, príde mi zvláštne na tomto šetriť, ale kto vie - i nenastaviteľné odpruženie môže byť fajn. Snáď sa podarilo.
Ano, souhlas. Nicméně po první ochutnávce musím říct, že přední vidlice funguje velmi dobře a že se podařila naladit na rozumný kompromis o obou modelů.
Nemám nič proti aziatom a ich dizajnérom, ale mám pocit že BMW je ešte stále európska značka. BMW F 850 gs sa tuším výrába niekde v Ázii. Tieto dve neviem, ale asi tiež. Aspon že rázvor sa nesnažia stlačiť pod 1500mm, ako inžinieri z Triumphu.
Ahoj. Díky za odpovědi na me vsetecne dotazy
Těším se na článek z testování, doufám že přijde hodně brzy. Milé mě překvapila užitná hmotnost těch 219 kg. Tracer má 190 a těch 30 kg mi při delší dovolené ve dvou dost citelne chybí. Jezdím pak pretizenej a mám z toho blbej pocit. Co by mi asi trochu vadilo je ta malá nádrž. A 12V zásuvka někde u zadního kola, to je vážně divnej počin. Určitě se na XR budu muset svézt a udělat si vlastní obrázek.
Ďakujem Vláďovi Novotnému za odpoveď. (Priamo sa odpísať nedá, tak aspoň takto...) Čo sa týka toho odpruženia, príde mi zvláštne na tomto šetriť, ale kto vie - i nenastaviteľné odpruženie môže byť fajn. Snáď sa podarilo.
1 reakce
Ano, souhlas. Nicméně po první ochutnávce musím říct, že přední vidlice funguje velmi dobře a že se podařila naladit na rozumný kompromis o obou modelů.
Redakce snad promine
https://youtu.be/ONfo0sz2W3k
1 reakce
Je ESA na zadním i předním odpružení?
1 reakce
Vyhledově se mi ten naháč líbí, ale čekal odrazuje mě 211 kg.
Nemám nič proti aziatom a ich dizajnérom, ale mám pocit že BMW je ešte stále európska značka. BMW F 850 gs sa tuším výrába niekde v Ázii. Tieto dve neviem, ale asi tiež. Aspon že rázvor sa nesnažia stlačiť pod 1500mm, ako inžinieri z Triumphu.