motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zzpol (283) napsal 05.08.2024 v 14:43+1

…trocha historie… souhlasím s Mig_35...byl jsem u toho, když si zajížděl Jarda Braun v 76tým svoji novou Jawu 250 pro 6D a přijel na ní do Kaznějova za kamarádem… Jarda říkal, vpředu to musí bejt ´peřinka´, a taky byla… stačilo jen na místě jeho origo Ceriani stlačit a porovnat odskok se serií ´italek´ co měl kamarád v garáži na Číze, vyráběnou tehdy ve Strakonicích… chci říct, kdo to myslí s terénem vážně, tak tlumiče jsou na 1.místě, kde by se nemělo šetřit…

chalka (2) napsal 05.08.2024 v 12:32+1

Škoda že tam není ani slovo o 200, je to dost přehlížený stroj. Mám 200 24 už přes rok a neměnil bych, ideální stroj na hardenduro.

1 reakce

iVlada
iVlada 05.08.2024 v 12:47

Ve videu je zmínka proč. Upřímně, na 200 jsem se hodně těšil, protože se na ni vždycky skvěle svezu. Bohužel na akci byla jenom v jedné kopii a když jsem ji měl mít já, tak ji odvezli pryč a bylo vyřešeno…jak píšeš, je to pecka enduro.


Mig_35 (416) napsal 05.08.2024 v 09:06+2

Dejte x-trainer motor do plnohodnotného podvozku. Proč je to takový problém?
Pak si ale nestěžujte, že nám válcují Číňani. Byl jsem se mrknout na KOVE. jaktože umí udělat "dakarskou motorku" nebo chcete-li "dualsport" za 200-250 tisíc? Jakto, že umí udělat osmistovku, která váží natankovaná 185 kg?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist