První test endur Beta RR X-Pro 2025: Freeride v srdci
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Beta | Zveřejněno: 5.8.2024 | Zobrazeno: 9 402x
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Beta | Zveřejněno: 5.8.2024 | Zobrazeno: 9 402x
…trocha historie… souhlasím s Mig_35...byl jsem u toho, když si zajížděl Jarda Braun v 76tým svoji novou Jawu 250 pro 6D a přijel na ní do Kaznějova za kamarádem… Jarda říkal, vpředu to musí bejt ´peřinka´, a taky byla… stačilo jen na místě jeho origo Ceriani stlačit a porovnat odskok se serií ´italek´ co měl kamarád v garáži na Číze, vyráběnou tehdy ve Strakonicích… chci říct, kdo to myslí s terénem vážně, tak tlumiče jsou na 1.místě, kde by se nemělo šetřit…
Škoda že tam není ani slovo o 200, je to dost přehlížený stroj. Mám 200 24 už přes rok a neměnil bych, ideální stroj na hardenduro.
1 reakce
Ve videu je zmínka proč. Upřímně, na 200 jsem se hodně těšil, protože se na ni vždycky skvěle svezu. Bohužel na akci byla jenom v jedné kopii a když jsem ji měl mít já, tak ji odvezli pryč a bylo vyřešeno…jak píšeš, je to pecka enduro.
Dejte x-trainer motor do plnohodnotného podvozku. Proč je to takový problém?
Pak si ale nestěžujte, že nám válcují Číňani. Byl jsem se mrknout na KOVE. jaktože umí udělat "dakarskou motorku" nebo chcete-li "dualsport" za 200-250 tisíc? Jakto, že umí udělat osmistovku, která váží natankovaná 185 kg?