Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
On Burgoš 650 je tak trochu ufon mezi maxíky. Nic jinýho co je na trhu nedosahuje jeho kvalit co se týče pohodlí. Je to takovej goldwing mezi skútry. Kdo chce cestovat a chce maxíka skončí stejně u něho. Ani se nedivím, že byl tvůj brácha vysmátej.
Celý život jsem jezdil na motorkách a skůtry neřešil. Do té doby než si můj bratr koupil Skůtr Burgman 650. Jel se mnou a přáteli až na polární kruh. Zdálo se, že je z nás ze všech nejvíc vysmátý. Super sezení, schovaný za kapotáží i nohy. V dešti a na mokré vozovce se nám chechtal. Skoro žádé zavazadlo, všechno pod sedadlem a v malém vaku na zadním sedadle. Každému bych doporučil nejdříve se svézt a potom hodnotit. Určitě bude hodně lidí překvapená, jak pohodlné je cestování na velikém skůtru. Řetěz to má taky, ale schovaný před vodou a prachem. Oproti motorce je ta údržba řetězu zanedbatelná. Proti hovoří lehce vyšší spotřeba.
Já bych viděl, že je to pro podobnou sortu lidí jako jsou majitelé obřích SUV, který se nikdy nepodivalo dál než na periferní sídliště - je to velký a drahý a na hovno, ale to je nezajímá Až výrobci traktorů udělaj reklamí kampaň "do města jedině s traktorem, má nejlepší bezpečnostní prvky a je z něj dobře vidět", taky se najde spousta bafuňářů, co si ho koupěj
Vadí mi to, že máš dvounásobnou ztrátu výkonu. Nejdříve ztrátu na variu a pak ještě na řetězu. Dvounásobná údržba, protože se staráš jak o řetěz, tak o řemen. Sečti si co tratíš na týhle kombinaci. To není motorka kde máš jen ten řetěz. O tomhle mluvím. Řemen na mýho mazlíka není zrovna levná záležitost a na GP 800 je cena skoro dvojnásobná. Je to blbost. Motorka má mít řetěz nebo kardan a skútr má mít variátor s řemenem.
Jen tak mimo: Tmax má nějakých 44 koní a je to dvouhrnek a můj mazlík má 39 koní a je to jednohrnek. v akceleraci je mezi nima rozdíl nějaký dvě vteřiny pro mě a maximálka je stejná. Spotřeba je o cca 2 litry v můj prospěch.
Nevím, proč to má variátor a ještě k tomu řetěz. Vykonové ztráty jsou na variu docela velký a ještě k tomu přidaj řetěz. Kupa výkonu jde pak pánu bohu do oken. Nevím proč tohle dělaj. Klasika skútr s jednoduchým variátorem s řemenem je pořád nej. GP 800 a Tmax stejná písnička.
Neni to tak dlouho,co každej mlel,že automaty v autech se v Evropě nechytěj a dneska to cpou i do Punta...
Myslim,že prodávat se to bude.Ne každej chce jezdit s kolenem na zemi,nebo skákat v rumunskejch horách.
Jsou třeba endura a maxiendura a pak jsou skútry a maxiskútry.Všechno má svůj účel
Nepostrehol som, aký to má úložný priestor, ale ak je to aspoň na úrovni silwerwingu, tak to musí byť paráda. Už SW zrýchľuje veľmi pekne do tých 130, takže toto už musí stačiť každému.
Na tomto by som rád cestoval na druhú stranu európy.
Tak v Aprilii se asi hodně chlastá, ne? Skútr 250kg za čtvrt mega?! Asi někdo upadl na hlavu. Nechápu proč by si to někdo kupoval, do města je to k ničemu (je to nechutně těžký a velký) a na cesty si za ty prachy koupim krásnou silnou motorku! Skútr má význam jedině do města a to do objemu max 125ccm a 125kg, jinak v tom nevidim smysl. Na ježdějí je prostě pořádná motorka. Toď můj názor
Holt každý si představuje skůtr jinak.Za mě,když skůtr,tak malé a lehké "prdítko" do 125ccm a pokud možno s dvoutaktem.
Tohle má výkon,váhu,spotřebu a cenu cesťáku,takže se jaksi výhody skůtru vytrácí...
TSFUJ : nesnasim toto si hrani na velke motorky. To uz neni scooter ale nejaky bastard. Je to velke a tezke a kouzlo scootera je fuc. Nemam tedy moc rad ty ultra male scootery na koleckach z kolobezky. Ale toto uz je moc:) Ale to je jen muj skromnej nazor.
Zajímají mě dvě věci, prvně mě zarazilo, ze kterého litrového dvouválce si skůtr vzal inspiraci v zrcátkách? a za druhé, maximálka rozhodně nezačíná jedničkou? To by znamenalo, že tedy jezdí do sta (což nepředpokládám) a nebo přes 200 km/h a to bych se o sebe na tomhle, byť moderním stroji, kapku strachoval... Co na to autor?
Jsem zvědavej, kdo udělá první litr a má to vůbec smysl u skůtra?
Není to tak dlouho, co se "maxiskůtrem" dali nazývat tak honda helix nebo piaggio hexagon.
Nechám to koňovi, ať rozhodne trh.
OMG oni fakt narvou předek z RSV na všechno,lidi pomlouvaj rejži za málo kreativní desing,jenže to mi přijde pořád lepší než udělat milion kopií jednoho úspěšnýho!Takhle ho akorát pěkně pohřběj.
Já mám SW 600 a je to super!K tomu Banditu 600 na blbnutí kolem komína.Tuhle Aprilku bych bral hned!!!3 kufry a cesta kolem světa může začít
On Burgoš 650 je tak trochu ufon mezi maxíky. Nic jinýho co je na trhu nedosahuje jeho kvalit co se týče pohodlí. Je to takovej goldwing mezi skútry. Kdo chce cestovat a chce maxíka skončí stejně u něho. Ani se nedivím, že byl tvůj brácha vysmátej.
Celý život jsem jezdil na motorkách a skůtry neřešil. Do té doby než si můj bratr koupil Skůtr Burgman 650. Jel se mnou a přáteli až na polární kruh. Zdálo se, že je z nás ze všech nejvíc vysmátý. Super sezení, schovaný za kapotáží i nohy. V dešti a na mokré vozovce se nám chechtal. Skoro žádé zavazadlo, všechno pod sedadlem a v malém vaku na zadním sedadle. Každému bych doporučil nejdříve se svézt a potom hodnotit. Určitě bude hodně lidí překvapená, jak pohodlné je cestování na velikém skůtru. Řetěz to má taky, ale schovaný před vodou a prachem. Oproti motorce je ta údržba řetězu zanedbatelná. Proti hovoří lehce vyšší spotřeba.
Já bych viděl, že je to pro podobnou sortu lidí jako jsou majitelé obřích SUV, který se nikdy nepodivalo dál než na periferní sídliště - je to velký a drahý a na hovno, ale to je nezajímá
Až výrobci traktorů udělaj reklamí kampaň "do města jedině s traktorem, má nejlepší bezpečnostní prvky a je z něj dobře vidět", taky se najde spousta bafuňářů, co si ho koupěj
Vadí mi to, že máš dvounásobnou ztrátu výkonu. Nejdříve ztrátu na variu a pak ještě na řetězu. Dvounásobná údržba, protože se staráš jak o řetěz, tak o řemen. Sečti si co tratíš na týhle kombinaci. To není motorka kde máš jen ten řetěz. O tomhle mluvím. Řemen na mýho mazlíka není zrovna levná záležitost a na GP 800 je cena skoro dvojnásobná. Je to blbost. Motorka má mít řetěz nebo kardan a skútr má mít variátor s řemenem.
Jen tak mimo: Tmax má nějakých 44 koní a je to dvouhrnek a můj mazlík má 39 koní a je to jednohrnek. v akceleraci je mezi nima rozdíl nějaký dvě vteřiny pro mě a maximálka je stejná. Spotřeba je o cca 2 litry v můj prospěch.
jean192 - abych pod to nemusel lehat a kazdou chvili ten retez mazat, kdyz skutr, tak variator a remen
Vochomurka, mňa napadajú hned dva dôvody, neodpružená hmota a ochrana motora. Čo ti vadí na reťazi, šak má účinnosť vysoko nad 90%
Nevím, proč to má variátor a ještě k tomu řetěz. Vykonové ztráty jsou na variu docela velký a ještě k tomu přidaj řetěz. Kupa výkonu jde pak pánu bohu do oken. Nevím proč tohle dělaj. Klasika skútr s jednoduchým variátorem s řemenem je pořád nej. GP 800 a Tmax stejná písnička.
Neni to tak dlouho,co každej mlel,že automaty v autech se v Evropě nechytěj a dneska to cpou i do Punta...
Myslim,že prodávat se to bude.Ne každej chce jezdit s kolenem na zemi,nebo skákat v rumunskejch horách.
Jsou třeba endura a maxiendura a pak jsou skútry a maxiskútry.Všechno má svůj účel
Nepostrehol som, aký to má úložný priestor, ale ak je to aspoň na úrovni silwerwingu, tak to musí byť paráda. Už SW zrýchľuje veľmi pekne do tých 130, takže toto už musí stačiť každému.
Na tomto by som rád cestoval na druhú stranu európy.
Tak v Aprilii se asi hodně chlastá, ne? Skútr 250kg za čtvrt mega?! Asi někdo upadl na hlavu. Nechápu proč by si to někdo kupoval, do města je to k ničemu (je to nechutně těžký a velký) a na cesty si za ty prachy koupim krásnou silnou motorku! Skútr má význam jedině do města a to do objemu max 125ccm a 125kg, jinak v tom nevidim smysl. Na ježdějí je prostě pořádná motorka. Toď můj názor
Nadherny skutr
Holt každý si představuje skůtr jinak.Za mě,když skůtr,tak malé a lehké "prdítko" do 125ccm a pokud možno s dvoutaktem.
Tohle má výkon,váhu,spotřebu a cenu cesťáku,takže se jaksi výhody skůtru vytrácí...
TSFUJ : nesnasim toto si hrani na velke motorky. To uz neni scooter ale nejaky bastard. Je to velke a tezke a kouzlo scootera je fuc. Nemam tedy moc rad ty ultra male scootery na koleckach z kolobezky. Ale toto uz je moc:) Ale to je jen muj skromnej nazor.
Podle mě chtěl autor říct, že pojede přes 200 km/h...to ale pak už musí bejt hodně zajimavý
No jo unifikace, jako za totáče
Všechno se to vrací
Jinak bomba skútr, bral bych ho hned
Dám si pár přesčasů a za chvíli je to doma
Fuj. Ta váha, to bude ohromná "zábava".
Zajímají mě dvě věci, prvně mě zarazilo, ze kterého litrového dvouválce si skůtr vzal inspiraci v zrcátkách? a za druhé, maximálka rozhodně nezačíná jedničkou? To by znamenalo, že tedy jezdí do sta (což nepředpokládám) a nebo přes 200 km/h a to bych se o sebe na tomhle, byť moderním stroji, kapku strachoval... Co na to autor?
A zadní světlo z Dorsodura... unifikace pánové
Mě se líbí!
Na úseku Tanvald-Desná-Kořenov je takovejch luxusních míst k focení
Jsem zvědavej, kdo udělá první litr a má to vůbec smysl u skůtra?
Není to tak dlouho, co se "maxiskůtrem" dali nazývat tak honda helix nebo piaggio hexagon.
Nechám to koňovi, ať rozhodne trh.
Mně se to náhodou líbí...
OMG oni fakt narvou předek z RSV na všechno,lidi pomlouvaj rejži za málo kreativní desing,jenže to mi přijde pořád lepší než udělat milion kopií jednoho úspěšnýho!Takhle ho akorát pěkně pohřběj.
Parametry jsou zajímavé, až na těch 250Kg hmotnosti..další skůtr co ze předu vypadá jako rsv4