Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kámoš má shivra a samé problémy, pořád servisuje, shořelé dobíjení, startér atd. A pak ty svody na tom výfuku, kazí dojem z jinak pěkného stroje. Jak říkám okulibé to je, ale já bych se na tom na 500 km nevydal, nespolehlivý stroj jak sviňa...
Jo provensálsko, tam se musí jezdit po těch kvalitních silničkách, to neni jak tady u nás ten českej chlív. Sme prostě stále póvl z východu, máme co dohánět. Jinak mašinky nádherný, i fotky super
ABS je dobrá věc,měl jsem ho na starém Káčku (bmw k 100rs)tam se ale muselo mačkat před a po rozjetí kuli načtení sníímačů snad.
na mokru a hlavně v zatáčce to je dobrý.
je fakt,že ten systém je ale pak složitý-samá trubička.
Vůbec ten bavorák jezdil pěkně- holt cesťák,no...
Aha, tak to se pan majitel s tou váhou nejspíš spletl , ale to on časem určitě dožene... Taky říkal že to má výkon 98 koní, ale on to měl docela nový... Jinak ještě mě u toho stroje překvapilo že se režim palivových map mění po nastartování opětovným mačkáním startéru , já bych měl strach že si nechtěně oddělám startér! Ale spíš by to dopadlo tak, že bych si ten startér oddělal pak doma na něčem co ještě nemá elektroniku! Jo a líbil se mi na ní ukazatel venkovní teploty , to se může hodit , nemusel bych se dívat doma na teploměr a kdyby se při projíždce třeba ochladilo, tak bych si mohl třeba říct, ne, pod 5 stupnů už fakt nejedu , rozbalil bych stan a hotovo! Akorát to ABS, to by mě tam asi štvalo , ale holt HiTek je HiTek, ale jinak fakt super strojovna!
Se Shiverem jsem už měl tu čest se setkat a okouknout ho , a řeknu vám, je to hodně pěkná a do detailu propracovaná mašinka , jak říká Rado_, i mě se líbí mnohem více než nový Monster! Co mě na něm hned na první poslech uchvátilo byl už v sérii naprosto skvělý zvuk! Opravdu to se dneska už jen tak neslyší, s laďákem to bude asi řádnej rachot! Jinak na tomto testovaném se mi moc nelíbil ten podivnej štítek - i když asi bude mít svůj smysl! Ale bez něj to podle mě vypadá mnohem líp , jinak i přes svůj velice moderní desing a kontrukční řešení je to tak nějak pořád ta stará krásná Italská mašina, nepůsobí to nijak přehnaně "hyper super moderně" , jak už to dneska u motorek bejvá! Jinak v reálu je to vcelku větší motorka, než se zdá, starej Monster je proti ní prcek! Akorát mě zarážela poměrně velká váha - majitel říkal, že to má prej suchou váhu 210Kg, což se mi zdálo poměrně dost - i ten můj 15 let starej Superbike má téměř o 20Kg méně , ale vzhledem k těm necelým 100 koníkům si myslím že to nebude velká překážka - to zatáček je to prostě mašina jak dělaná , ovladatelnost skvělá , design radost pohledět , a celkově fakt parádní bajk! Já osobně bych ale stejně sáhnul raději po starém Monsteru...
Paráda. DUCATI už není jediná, která umí stavět luxusní, krásné a funkční italské strojky. Bravo! Já jako fanda obou, momentálně majitel aprilie a do budoucna čekatel na splnění snu v podobě DUCATI jsme ale stále na vážkách. Obě značky mají svoje a DUC si kazí reputaci blbečkama, kteří motorkám vůbec ale vůbec nerozumí a kupujou si je jenom pro to, že jsou nejdražší a oni na ně prostě mají. pár takových jsem už v prodejnách potkal a je mi znich zle... Když se rozhodujou jestli nového streetfightera v esku nebo obyč jen podle toho, že prej ty zlaté vidle se mu nelíbí a že mu bude stačit ta normální verze. Pak si koupí šusťákovou bundu a přilbu za 5tis. a je z něj motorkář. Ach jo...
Kámoš má shivra a samé problémy, pořád servisuje, shořelé dobíjení, startér atd. A pak ty svody na tom výfuku, kazí dojem z jinak pěkného stroje. Jak říkám okulibé to je, ale já bych se na tom na 500 km nevydal, nespolehlivý stroj jak sviňa...
Na Dorsoduro sem slintal už na motosalonu je to mazel
Co dodat. Otevřel jsem článek, podíval se na první fotku Shivera a zamiloval se
Jo provensálsko, tam se musí jezdit po těch kvalitních silničkách, to neni jak tady u nás ten českej chlív. Sme prostě stále póvl z východu, máme co dohánět. Jinak mašinky nádherný, i fotky super
no,a talošům obecně
. taloši umí, benelli,duc,guzzi,tohle taky dobrý...
ABS je dobrá věc,měl jsem ho na starém Káčku (bmw k 100rs)tam se ale muselo mačkat před a po rozjetí kuli načtení sníímačů snad.
na mokru a hlavně v zatáčce to je dobrý.
je fakt,že ten systém je ale pak složitý-samá trubička.
Vůbec ten bavorák jezdil pěkně- holt cesťák,no...
Tak jsem si naivně myslel, že Aprilie mapu sport trochu umravní..., při pomalejší jizdě na 1. a 2. je reakce na plyn až moc ostrá.
Aha, tak to se pan majitel s tou váhou nejspíš spletl
, ale to on časem určitě dožene...
Taky říkal že to má výkon 98 koní, ale on to měl docela nový...
Jinak ještě mě u toho stroje překvapilo že se režim palivových map mění po nastartování opětovným mačkáním startéru
, já bych měl strach že si nechtěně oddělám startér!
Ale spíš by to dopadlo tak, že bych si ten startér oddělal pak doma na něčem co ještě nemá elektroniku!
Jo a líbil se mi na ní ukazatel venkovní teploty
, to se může hodit
, nemusel bych se dívat doma na teploměr a kdyby se při projíždce třeba ochladilo, tak bych si mohl třeba říct, ne, pod 5 stupnů už fakt nejedu
, rozbalil bych stan a hotovo!
Akorát to ABS, to by mě tam asi štvalo
, ale holt HiTek je HiTek, ale jinak fakt super strojovna!
jen pro upřesnění - suchá hmotnost 186 kg, pohotovostní hmotnost 206 kg (tj se všemi náplněmi včetně plné 15litrové nádrže
Se Shiverem jsem už měl tu čest se setkat a okouknout ho
, a řeknu vám, je to hodně pěkná a do detailu propracovaná mašinka
, jak říká Rado_, i mě se líbí mnohem více než nový Monster!
Co mě na něm hned na první poslech uchvátilo byl už v sérii naprosto skvělý zvuk!
Opravdu to se dneska už jen tak neslyší, s laďákem to bude asi řádnej rachot!
Jinak na tomto testovaném se mi moc nelíbil ten podivnej štítek - i když asi bude mít svůj smysl!
Ale bez něj to podle mě vypadá mnohem líp
, jinak i přes svůj velice moderní desing a kontrukční řešení je to tak nějak pořád ta stará krásná Italská mašina, nepůsobí to nijak přehnaně "hyper super moderně"
, jak už to dneska u motorek bejvá!
Jinak v reálu je to vcelku větší motorka, než se zdá, starej Monster je proti ní prcek!
Akorát mě zarážela poměrně velká váha - majitel říkal, že to má prej suchou váhu 210Kg, což se mi zdálo poměrně dost - i ten můj 15 let starej Superbike má téměř o 20Kg méně
, ale vzhledem k těm necelým 100 koníkům si myslím že to nebude velká překážka - to zatáček je to prostě mašina jak dělaná
, ovladatelnost skvělá
, design radost pohledět
, a celkově fakt parádní bajk!
Já osobně bych ale stejně sáhnul raději po starém Monsteru...
Paráda. DUCATI už není jediná, která umí stavět luxusní, krásné a funkční italské strojky. Bravo! Já jako fanda obou, momentálně majitel aprilie a do budoucna čekatel na splnění snu v podobě DUCATI jsme ale stále na vážkách. Obě značky mají svoje a DUC si kazí reputaci blbečkama, kteří motorkám vůbec ale vůbec nerozumí a kupujou si je jenom pro to, že jsou nejdražší a oni na ně prostě mají. pár takových jsem už v prodejnách potkal a je mi znich zle... Když se rozhodujou jestli nového streetfightera v esku nebo obyč jen podle toho, že prej ty zlaté vidle se mu nelíbí a že mu bude stačit ta normální verze. Pak si koupí šusťákovou bundu a přilbu za 5tis. a je z něj motorkář. Ach jo...
jako fanda Ducati musím přiznat, že nový Shiver vypadá lépe, než nový Monster...
No tydle Aprilky zrovinka nemusím, ale pana fotografa pochválit můžu, čím dál lepší
Desing fajny
a co ten elektronicky plyn uz to zlepsily???