globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BRUTUSSS (16) napsal 15.03.2016 v 05:32

NAJDEME NEKDE POKRACOVANI ..?? ROK 2006-2016?? Prece jen uz je to 10 let...

Radiomen (0) napsal 19.04.2011 v 16:47

tak říká můj spolužák jménem Antonín: "Honda-Tonda"

Jáááááááá (-1) napsal 12.04.2011 v 09:05-1

Pánové... Yamaha-marná námaha...Kupříkladu Honda, tu má každý Tonda, ovšem Tonda ví, na čem jezdí...

bledemon (128) napsal 30.03.2011 v 11:04

Proti konkurenčním secondhand článkům jsou tyto nejobsáhlejší . Jediné co jsem nepochopil, proč jsou vývojové modelové změny roztříštěně rozdělené do dvou stran.

Italofil (41) napsal 25.03.2011 v 00:12-1

Asi stárnu, ale nejhezčí motorky japonské čtyřky vznikaly do roku 2001 Pak začla doba temna, začli rvát výfuky pod sedla po vzoru Ducati a dnes jsme tam, kde jsme...s výfuky při zemi

stauf.vit (1) napsal 24.03.2011 v 20:32+1

Hezky napsané, jen tak dál

pear (0) napsal 24.03.2011 v 12:41

Jen tak dál s těmito články o ojetých motorkách. Spustu lidem to pomůže pří výběru jiného stroje

SPIJKER (93) napsal 24.03.2011 v 09:18+1

OzzyVanHelsink: je to tak.. ale na druhou stranu.. ja jsem rad ze to tu je napsany a bude se to snadno hledat.. premejslim ze bych do garaze jeden z tech puvodnich modelu uklidil.. a tak aspon vim co na nich bylo a je tot u po ruce..

SLEEPER (1002) napsal 24.03.2011 v 08:36+1

SensationBlaack: hele a pri 250+kmh je vykon 180hp : 172Kg suche vahy

matyR1 (4) napsal 24.03.2011 v 03:58+1

Jízda na jakékoliv R1 je opravdu velký zážitek.Tahle motorka tě vystřelí až ke hvězdám má obrovské charisma!Nedá se to srovnat se žádnou šestistovkou opět zde platí to známé pořekadlo objem ničím nenahradíš.Je to jiná dimenze.Nejlepší na to je ten pocit že ten výkon tam je...kdikoliv k dispozici..!

matyR1 (4) napsal 24.03.2011 v 01:37+1

Mám doma 11 let starou Yamahu R1 S necelými 100 tisíci kilometry a šlape jak švajcary

Poggy (0) napsal 23.03.2011 v 20:07

Nechci být rýpal. V textu na první stránce je jistá faktická chyba. R1 není vybavena spádovými karburátory. Spádový karburátor má směšovací komoru (difuzér se skrtící klapkou) ve které proudí vzduch kolmo k zemskému povrchu (zhora dolů). Montují se nad sací potrubí. Motorky mají karburátory šikmé nebo vertikální. Spádový karburátor je třeba SOLEX 1 B3, Weber 49IDF nebo 44 IDF. Objem a obsah neřeším.

Milinex (12) napsal 23.03.2011 v 18:48-2

článek pěkně napsaný jen škoda ze tam nepíšou na co si u konrétních modelů dát pozor třeba že u nejstarší verze R1 s najetými 45tis km vás určitě čeká GO celé hlavy motoru :D

Raďas87 (1) napsal 23.03.2011 v 18:31+1

Pěkně napsaný článek moc hezky. Jen doufám, že se Japonci brzy postaví na nohy a budou nové mašimy. R1 je R1, legenda foreverr

Interceptor (108) napsal 23.03.2011 v 17:23

Já si myslím, že je to solidní článek. Stručný přehled. Pokud bude někdo o R1 uvažovat stejně se nespolehne na jediný článek. Pročte toho spoustu, pokecá s majiteli atd. Za mě dostačující pěkný článek o pěkné motorce. Nejvíc se mi líbí ale první ročníky to je pastva pro oči, dnes už je to na můj vkus příliš "rozšklebené".

Ymps (4) napsal 23.03.2011 v 16:54+1

Rimmerak: Kdyby uvedli hranici km při které už nekupovat, tak ti garantuju, že v ČR už nikdy neuvidíš R1 s tímto nebo větším počtem kilometrů.

A jinak s tou suchou hmotností to je úplně jako s průměrnou spotřebou udávanou výrobci... údaje úplně k ničemu, ale vypadá to na papíře lépe než realita

pylot (27) napsal 23.03.2011 v 15:42+1

A co byste tady k tomu cteni zdarma chteli chytraci? Komplexni zpravu o kazdym stroji vcetne vsech mozejch i nemoznejch udaju, castejch zavad, barevnejch kombinacich a buh vi ceho vseho? Budte radi ze mate co cist. Redaktori taky nemohli projet uplne kazdou motorku a hlavne nemuzou vedet u kazdy motorky o jejich zavadach a publikovat to tady. Nicmene souhlasim s tim ze aspon ty katalogovy udaje by mohli uvadet spravne. U Suzuki se jim to trosku vymklo.

OzzyVanHelsink (1) napsal 23.03.2011 v 14:11

K hmotnosti: Tusim ze od roku 2007 uz vyrobci uvadeji pouze pohotovostni hmotnost, takze tak.
Ke clanku: Souhlasim s Rimmerakem. V podstate prvni stranka (ta cast o R1) je prelozeny a trochu zkraceny clanek, ktery jsme si mohli precist pred nedavnem na //www.yamaha-motor.co.uk/uk/. Druha stranka je v podstate zkracena prvni s tim ze na ni pribylo par neprilis dulezitych udaju pro koupi. No a ke treti strance nemam co dodat proste fakta z manualu.

BlackSabbath (434) napsal 23.03.2011 v 13:07

Zatím jse proletěl jen Suzuki a už vidím závádějící údaje...

Rimmerak (-8) napsal 23.03.2011 v 12:23

Píšete, že jste článek pozměnili tak aby lépe posloužil při koupi ojetiny... Ale při koupi ojetiny mě spíš než historický vývoj bude zajímat, jaký díl se nejčastěji vysírá, kde může téct olej, na co si dát pozor, tj. zvuky z motorku charakterizující závadu, stav kotoučů, nebo jiných dílů, podle kterých se dá poznat jestli jsou najeté kilometry lež nebo ne. Případně kolik skutečkých kilometrů je nějaká mezní hranice, kdy už byste koupi nedoporučovali.
Určitě by to většina zájemců uvítala.

aikon1 (1) napsal 23.03.2011 v 12:20+1

Hold KULT - R

SensationBlaack (-18) napsal 23.03.2011 v 11:58-1

hopr: tak jasne ale myslim si ze by vyrobce mel udavat pohotovostni zatizeni a ne suchou... Akorat marketing nic vic podle mne...

Jedi.... (169) napsal 23.03.2011 v 11:52

Skvělej článek. Je bezva, že berete v potaz komentáře z minula (Hornet). Tohle lidem co koukají po nějaký ty R1 dost pomůže.

technasia (1950) napsal 23.03.2011 v 11:43+1

škoda že bing bang už takovej hit neni.jsem zvědavej co udělaj příští rok jestli se nevrátěj ke klasickýmu motoru

hoprd (2) napsal 23.03.2011 v 11:31

SenzationBlaack:a co potom když na tu mašinu skočím já. Moje suchá hmotnost je 110 kg...a co když na to skočí padesátikilovej střízlík... To by ty stroje mohli pro nás sádelníky dělat celý z karbonu a titanu a stejnak budeme mít nadváhu.

Barney (39) napsal 23.03.2011 v 11:09

Výborný článek jen tak dál

SensationBlaack (-18) napsal 23.03.2011 v 11:05+1

Ne nejde o problem si chtit vyrobit me jen fascinuje jak se vsude uvadi vykon se suchou hmotnosti se suchou masinou se nejzdi takze nevim proc se nepise s pohotovostnim stavem

seikos (975) napsal 23.03.2011 v 11:04+1

SensationBlaack: když chceš problém, stačí si ho vyrobit, že? Jinak článek výbornej

SensationBlaack (-18) napsal 23.03.2011 v 10:46-1

Pekny clanek ale psat 1:1 vykon 172koni a 172kg v suche vaze... V suche vaze masina nejezdi... Takze vykon 1:1 neni na miste...

godfather7777 (1) napsal 23.03.2011 v 10:32

pěkný článek, je fajn že redakce nepřehlíží komentáře z minula

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist