Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proti konkurenčním secondhand článkům jsou tyto nejobsáhlejší . Jediné co jsem nepochopil, proč jsou vývojové modelové změny roztříštěně rozdělené do dvou stran.
Asi stárnu, ale nejhezčí motorky japonské čtyřky vznikaly do roku 2001 Pak začla doba temna, začli rvát výfuky pod sedla po vzoru Ducati a dnes jsme tam, kde jsme...s výfuky při zemi
OzzyVanHelsink: je to tak.. ale na druhou stranu.. ja jsem rad ze to tu je napsany a bude se to snadno hledat.. premejslim ze bych do garaze jeden z tech puvodnich modelu uklidil.. a tak aspon vim co na nich bylo a je tot u po ruce..
Jízda na jakékoliv R1 je opravdu velký zážitek.Tahle motorka tě vystřelí až ke hvězdám má obrovské charisma!Nedá se to srovnat se žádnou šestistovkou opět zde platí to známé pořekadlo objem ničím nenahradíš.Je to jiná dimenze.Nejlepší na to je ten pocit že ten výkon tam je...kdikoliv k dispozici..!
Nechci být rýpal. V textu na první stránce je jistá faktická chyba. R1 není vybavena spádovými karburátory. Spádový karburátor má směšovací komoru (difuzér se skrtící klapkou) ve které proudí vzduch kolmo k zemskému povrchu (zhora dolů). Montují se nad sací potrubí. Motorky mají karburátory šikmé nebo vertikální. Spádový karburátor je třeba SOLEX 1 B3, Weber 49IDF nebo 44 IDF. Objem a obsah neřeším.
článek pěkně napsaný jen škoda ze tam nepíšou na co si u konrétních modelů dát pozor třeba že u nejstarší verze R1 s najetými 45tis km vás určitě čeká GO celé hlavy motoru :D
Já si myslím, že je to solidní článek. Stručný přehled. Pokud bude někdo o R1 uvažovat stejně se nespolehne na jediný článek. Pročte toho spoustu, pokecá s majiteli atd. Za mě dostačující pěkný článek o pěkné motorce. Nejvíc se mi líbí ale první ročníky to je pastva pro oči, dnes už je to na můj vkus příliš "rozšklebené".
Rimmerak: Kdyby uvedli hranici km při které už nekupovat, tak ti garantuju, že v ČR už nikdy neuvidíš R1 s tímto nebo větším počtem kilometrů.
A jinak s tou suchou hmotností to je úplně jako s průměrnou spotřebou udávanou výrobci... údaje úplně k ničemu, ale vypadá to na papíře lépe než realita
A co byste tady k tomu cteni zdarma chteli chytraci? Komplexni zpravu o kazdym stroji vcetne vsech mozejch i nemoznejch udaju, castejch zavad, barevnejch kombinacich a buh vi ceho vseho? Budte radi ze mate co cist. Redaktori taky nemohli projet uplne kazdou motorku a hlavne nemuzou vedet u kazdy motorky o jejich zavadach a publikovat to tady. Nicmene souhlasim s tim ze aspon ty katalogovy udaje by mohli uvadet spravne. U Suzuki se jim to trosku vymklo.
K hmotnosti: Tusim ze od roku 2007 uz vyrobci uvadeji pouze pohotovostni hmotnost, takze tak.
Ke clanku: Souhlasim s Rimmerakem. V podstate prvni stranka (ta cast o R1) je prelozeny a trochu zkraceny clanek, ktery jsme si mohli precist pred nedavnem na //www.yamaha-motor.co.uk/uk/. Druha stranka je v podstate zkracena prvni s tim ze na ni pribylo par neprilis dulezitych udaju pro koupi. No a ke treti strance nemam co dodat proste fakta z manualu.
Píšete, že jste článek pozměnili tak aby lépe posloužil při koupi ojetiny... Ale při koupi ojetiny mě spíš než historický vývoj bude zajímat, jaký díl se nejčastěji vysírá, kde může téct olej, na co si dát pozor, tj. zvuky z motorku charakterizující závadu, stav kotoučů, nebo jiných dílů, podle kterých se dá poznat jestli jsou najeté kilometry lež nebo ne. Případně kolik skutečkých kilometrů je nějaká mezní hranice, kdy už byste koupi nedoporučovali.
Určitě by to většina zájemců uvítala.
SenzationBlaack:a co potom když na tu mašinu skočím já. Moje suchá hmotnost je 110 kg...a co když na to skočí padesátikilovej střízlík... To by ty stroje mohli pro nás sádelníky dělat celý z karbonu a titanu a stejnak budeme mít nadváhu.
Ne nejde o problem si chtit vyrobit me jen fascinuje jak se vsude uvadi vykon se suchou hmotnosti se suchou masinou se nejzdi takze nevim proc se nepise s pohotovostnim stavem
NAJDEME NEKDE POKRACOVANI ..?? ROK 2006-2016?? Prece jen uz je to 10 let...
tak říká můj spolužák jménem Antonín: "Honda-Tonda"
Pánové... Yamaha-marná námaha...Kupříkladu Honda, tu má každý Tonda, ovšem Tonda ví, na čem jezdí...
Proti konkurenčním secondhand článkům jsou tyto nejobsáhlejší . Jediné co jsem nepochopil, proč jsou vývojové modelové změny roztříštěně rozdělené do dvou stran.
Asi stárnu, ale nejhezčí motorky japonské čtyřky vznikaly do roku 2001 Pak začla doba temna, začli rvát výfuky pod sedla po vzoru Ducati a dnes jsme tam, kde jsme...s výfuky při zemi
Hezky napsané, jen tak dál
Jen tak dál s těmito články o ojetých motorkách. Spustu lidem to pomůže pří výběru jiného stroje
OzzyVanHelsink: je to tak.. ale na druhou stranu.. ja jsem rad ze to tu je napsany a bude se to snadno hledat.. premejslim ze bych do garaze jeden z tech puvodnich modelu uklidil.. a tak aspon vim co na nich bylo a je tot u po ruce..
SensationBlaack: hele a pri 250+kmh je vykon 180hp : 172Kg suche vahy
Jízda na jakékoliv R1 je opravdu velký zážitek.Tahle motorka tě vystřelí až ke hvězdám má obrovské charisma!Nedá se to srovnat se žádnou šestistovkou opět zde platí to známé pořekadlo objem ničím nenahradíš.Je to jiná dimenze.Nejlepší na to je ten pocit že ten výkon tam je...kdikoliv k dispozici..!
Mám doma 11 let starou Yamahu R1 S necelými 100 tisíci kilometry a šlape jak švajcary
Nechci být rýpal. V textu na první stránce je jistá faktická chyba. R1 není vybavena spádovými karburátory. Spádový karburátor má směšovací komoru (difuzér se skrtící klapkou) ve které proudí vzduch kolmo k zemskému povrchu (zhora dolů). Montují se nad sací potrubí. Motorky mají karburátory šikmé nebo vertikální. Spádový karburátor je třeba SOLEX 1 B3, Weber 49IDF nebo 44 IDF. Objem a obsah neřeším.
článek pěkně napsaný jen škoda ze tam nepíšou na co si u konrétních modelů dát pozor třeba že u nejstarší verze R1 s najetými 45tis km vás určitě čeká GO celé hlavy motoru :D
Pěkně napsaný článek moc hezky. Jen doufám, že se Japonci brzy postaví na nohy a budou nové mašimy. R1 je R1, legenda foreverr
Já si myslím, že je to solidní článek. Stručný přehled. Pokud bude někdo o R1 uvažovat stejně se nespolehne na jediný článek. Pročte toho spoustu, pokecá s majiteli atd. Za mě dostačující pěkný článek o pěkné motorce. Nejvíc se mi líbí ale první ročníky to je pastva pro oči, dnes už je to na můj vkus příliš "rozšklebené".
Rimmerak: Kdyby uvedli hranici km při které už nekupovat, tak ti garantuju, že v ČR už nikdy neuvidíš R1 s tímto nebo větším počtem kilometrů.
A jinak s tou suchou hmotností to je úplně jako s průměrnou spotřebou udávanou výrobci... údaje úplně k ničemu, ale vypadá to na papíře lépe než realita
A co byste tady k tomu cteni zdarma chteli chytraci? Komplexni zpravu o kazdym stroji vcetne vsech mozejch i nemoznejch udaju, castejch zavad, barevnejch kombinacich a buh vi ceho vseho? Budte radi ze mate co cist. Redaktori taky nemohli projet uplne kazdou motorku a hlavne nemuzou vedet u kazdy motorky o jejich zavadach a publikovat to tady. Nicmene souhlasim s tim ze aspon ty katalogovy udaje by mohli uvadet spravne. U Suzuki se jim to trosku vymklo.
K hmotnosti: Tusim ze od roku 2007 uz vyrobci uvadeji pouze pohotovostni hmotnost, takze tak.
Ke clanku: Souhlasim s Rimmerakem. V podstate prvni stranka (ta cast o R1) je prelozeny a trochu zkraceny clanek, ktery jsme si mohli precist pred nedavnem na //www.yamaha-motor.co.uk/uk/. Druha stranka je v podstate zkracena prvni s tim ze na ni pribylo par neprilis dulezitych udaju pro koupi. No a ke treti strance nemam co dodat proste fakta z manualu.
Zatím jse proletěl jen Suzuki a už vidím závádějící údaje...
Píšete, že jste článek pozměnili tak aby lépe posloužil při koupi ojetiny... Ale při koupi ojetiny mě spíš než historický vývoj bude zajímat, jaký díl se nejčastěji vysírá, kde může téct olej, na co si dát pozor, tj. zvuky z motorku charakterizující závadu, stav kotoučů, nebo jiných dílů, podle kterých se dá poznat jestli jsou najeté kilometry lež nebo ne. Případně kolik skutečkých kilometrů je nějaká mezní hranice, kdy už byste koupi nedoporučovali.
Určitě by to většina zájemců uvítala.
Hold KULT - R
hopr: tak jasne ale myslim si ze by vyrobce mel udavat pohotovostni zatizeni a ne suchou... Akorat marketing nic vic podle mne...
Skvělej článek. Je bezva, že berete v potaz komentáře z minula (Hornet). Tohle lidem co koukají po nějaký ty R1 dost pomůže.
škoda že bing bang už takovej hit neni.jsem zvědavej co udělaj příští rok jestli se nevrátěj ke klasickýmu motoru
SenzationBlaack:a co potom když na tu mašinu skočím já. Moje suchá hmotnost je 110 kg...a co když na to skočí padesátikilovej střízlík... To by ty stroje mohli pro nás sádelníky dělat celý z karbonu a titanu a stejnak budeme mít nadváhu.
Výborný článek jen tak dál
Ne nejde o problem si chtit vyrobit me jen fascinuje jak se vsude uvadi vykon se suchou hmotnosti se suchou masinou se nejzdi takze nevim proc se nepise s pohotovostnim stavem
SensationBlaack: když chceš problém, stačí si ho vyrobit, že? Jinak článek výbornej
Pekny clanek ale psat 1:1 vykon 172koni a 172kg v suche vaze... V suche vaze masina nejezdi... Takze vykon 1:1 neni na miste...
pěkný článek, je fajn že redakce nepřehlíží komentáře z minula