yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 16.05.2016 v 19:54

BOMBA vole R6
Japonská kvalita a super mašina

Stana.k. (130) napsal 23.09.2015 v 10:05

Jakub-SPZ : tak tě to právě cěká ty vložky nejčastěji praskaji mezi 50-60 tis. Km

Jakub-SPZ (3) napsal 25.08.2015 v 11:18

Yamahu R6 ročník 2002 vlastním 6. sezónu a jediné problémy, který mě potkaly bylo dobíjení (odešel alternátor i regulátor dobíjení) a přidřená pumpa přední brzdy. Ještě jsem nechával měnit ložisko v krku řízení a přední kotouče. Jinak pouze běžný spotřební materiál. Strašáka v podobě prasklé vložky jsem se také bál. V současnosti mám dle tacho najeto 53000 km a vše zatím funguje tak jak má

EinarX (0) napsal 04.05.2015 v 19:39

Opravdu krásný článek o krásné R6. Měl jsem tu možnost se projet na ročníku 05. Mám v plánu si pořídit ročníky 03-05, ptž po stránce designu se mi líbí nejvíc. Jsou nějaké problémy s těmito ročníky ? Opravdu prasklá vložka válců??

bulldogbiker (-3) napsal 26.04.2015 v 22:29

KapitanMasakr (-29) napsal 26.04.2015 v 15:08

Praskla vložka válce a je toho víc, důvod proč jem si ji taky nekoupil je to risk, že mi uprostřed sezóny odejde motor...Jinak super stroj

dejf. (1341) napsal 26.04.2015 v 14:27+2

clanek nic moc, viz pripominky zde v komentech. Tabulku s technickymi udaji snad radsi ani nedavat, kdyz tam pul veci neni a ve zbytku bejvaj casto chybny info.

Jinak R6 06+ je vyborny naradi! Sakra povedenej stroj a ikdyz leta nebylo treba do nej sahnout, uz by si zaslouzil nakou radikalni zmenu, byt i design je krasnej a nadcasovej. Ale 9 let je uz moc.

Veverčák (72) napsal 26.04.2015 v 09:56

taky uplne nechapu, ze tak zasadni vada tady neni zminena ani slovem .. shazuje to celou serii clanku, protoze pokud jeden je psan zjevne se zatajovanim dulezitych skutecnosti, proc bych mel verit jinym ..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.04.2015 v 23:28

chybi mi trochu objektivity s prasklyma vlozkama valcu kdyz sem v moji recenzi ZX10R zminil vsechny jeji slabiny, tak sem presto byl oznacen za zaslepence, cili zde to nechapu o to vic

Beda46 (211) napsal 25.04.2015 v 13:22

Měl jsem dvě R6.99 a 01.V její době tady nebylo nic co by v týhle kubatůře mohlo R6 stačit.Obavy z prasklý vložky smázly raz dva zážitky za řidítkama.Nikdy žádnej problém.Rád na ní vzpomínám.Stejnou motorku si člověk jen tak dvakrát nekoupí.Je prostě dobrá

Italofil (41) napsal 25.04.2015 v 10:36-1

Teda cekal jsem tu daleko vice prispevku vzhledem k tomu o jak znamy model se jedna. Asi to takova hitparada nebude

Romano73 (5) napsal 24.04.2015 v 22:05

Mám R6 2003 na okruh, je to paráda. Lehká, krásně ovladatelná motorka, a na to že je 12 let stará, funguje naprosto skvěle. Super strojek.

DavidH (109) napsal 24.04.2015 v 18:55

R-6 je úžasná motorka. Postavil jsem si okruhovku z modelu 99-00 a rád na ni vzpomínám.

Alesvf (35) napsal 24.04.2015 v 16:49+1

članky o vývoji určitého modelu jsou supr

callowsick (463) napsal 24.04.2015 v 15:34

D.C. (3) napsal 24.04.2015 v 14:22+1

zajímalo by mě, jestli jezdí z první generace alespoň nějaká moto bez "cizího tělesa, které poškodilo potah válce…"

mag. (21) napsal 24.04.2015 v 13:48

bude taky legenda Busa?

Stana.k. (130) napsal 24.04.2015 v 13:26+1

Z článku Rok výroby 2003 – 2005: pohonné jednotky nové R6tky nezůstal pověstný kámen na kameni.
Neřekl bych že je to pravda! Měl jsem tu možnost vidět bloky motoru r.v.2003 a byl vpodstatě skoro stejny jde to vidět i na fotkach tady. vložky byly řešené taky stejně

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 24.04.2015 v 11:31+3

Tyhle články jsou super




TOPlist