Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Yamahu R6 ročník 2002 vlastním 6. sezónu a jediné problémy, který mě potkaly bylo dobíjení (odešel alternátor i regulátor dobíjení) a přidřená pumpa přední brzdy. Ještě jsem nechával měnit ložisko v krku řízení a přední kotouče. Jinak pouze běžný spotřební materiál. Strašáka v podobě prasklé vložky jsem se také bál. V současnosti mám dle tacho najeto 53000 km a vše zatím funguje tak jak má
Opravdu krásný článek o krásné R6. Měl jsem tu možnost se projet na ročníku 05. Mám v plánu si pořídit ročníky 03-05, ptž po stránce designu se mi líbí nejvíc. Jsou nějaké problémy s těmito ročníky ? Opravdu prasklá vložka válců??
clanek nic moc, viz pripominky zde v komentech. Tabulku s technickymi udaji snad radsi ani nedavat, kdyz tam pul veci neni a ve zbytku bejvaj casto chybny info.
Jinak R6 06+ je vyborny naradi! Sakra povedenej stroj a ikdyz leta nebylo treba do nej sahnout, uz by si zaslouzil nakou radikalni zmenu, byt i design je krasnej a nadcasovej. Ale 9 let je uz moc.
taky uplne nechapu, ze tak zasadni vada tady neni zminena ani slovem .. shazuje to celou serii clanku, protoze pokud jeden je psan zjevne se zatajovanim dulezitych skutecnosti, proc bych mel verit jinym ..
chybi mi trochu objektivity s prasklyma vlozkama valcu kdyz sem v moji recenzi ZX10R zminil vsechny jeji slabiny, tak sem presto byl oznacen za zaslepence, cili zde to nechapu o to vic
Měl jsem dvě R6.99 a 01.V její době tady nebylo nic co by v týhle kubatůře mohlo R6 stačit.Obavy z prasklý vložky smázly raz dva zážitky za řidítkama.Nikdy žádnej problém.Rád na ní vzpomínám.Stejnou motorku si člověk jen tak dvakrát nekoupí.Je prostě dobrá
Z článku Rok výroby 2003 – 2005: pohonné jednotky nové R6tky nezůstal pověstný kámen na kameni.
Neřekl bych že je to pravda! Měl jsem tu možnost vidět bloky motoru r.v.2003 a byl vpodstatě skoro stejny jde to vidět i na fotkach tady. vložky byly řešené taky stejně
BOMBA vole R6
Japonská kvalita a super mašina
Jakub-SPZ : tak tě to právě cěká
ty vložky nejčastěji praskaji mezi 50-60 tis. Km
Yamahu R6 ročník 2002 vlastním 6. sezónu a jediné problémy, který mě potkaly bylo dobíjení (odešel alternátor i regulátor dobíjení) a přidřená pumpa přední brzdy. Ještě jsem nechával měnit ložisko v krku řízení a přední kotouče. Jinak pouze běžný spotřební materiál. Strašáka v podobě prasklé vložky jsem se také bál. V současnosti mám dle tacho najeto 53000 km a vše zatím funguje tak jak má
Opravdu krásný článek o krásné R6. Měl jsem tu možnost se projet na ročníku 05. Mám v plánu si pořídit ročníky 03-05, ptž po stránce designu se mi líbí nejvíc. Jsou nějaké problémy s těmito ročníky ? Opravdu prasklá vložka válců??
Praskla vložka válce a je toho víc, důvod proč jem si ji taky nekoupil je to risk, že mi uprostřed sezóny odejde motor...Jinak super stroj
clanek nic moc, viz pripominky zde v komentech. Tabulku s technickymi udaji snad radsi ani nedavat, kdyz tam pul veci neni a ve zbytku bejvaj casto chybny info.
Jinak R6 06+ je vyborny naradi! Sakra povedenej stroj a ikdyz leta nebylo treba do nej sahnout, uz by si zaslouzil nakou radikalni zmenu, byt i design je krasnej a nadcasovej. Ale 9 let je uz moc.
taky uplne nechapu, ze tak zasadni vada tady neni zminena ani slovem .. shazuje to celou serii clanku, protoze pokud jeden je psan zjevne se zatajovanim dulezitych skutecnosti, proc bych mel verit jinym ..
chybi mi trochu objektivity s prasklyma vlozkama valcu
kdyz sem v moji recenzi ZX10R zminil vsechny jeji slabiny, tak sem presto byl oznacen za zaslepence, cili zde to nechapu o to vic
Měl jsem dvě R6.99 a 01.V její době tady nebylo nic co by v týhle kubatůře mohlo R6 stačit.Obavy z prasklý vložky smázly raz dva zážitky za řidítkama.Nikdy žádnej problém.Rád na ní vzpomínám.Stejnou motorku si člověk jen tak dvakrát nekoupí.Je prostě dobrá
Teda cekal jsem tu daleko vice prispevku vzhledem k tomu o jak znamy model se jedna. Asi to takova hitparada nebude
R-6 je úžasná motorka. Postavil jsem si okruhovku z modelu 99-00 a rád na ni vzpomínám.
članky o vývoji určitého modelu jsou supr
zajímalo by mě, jestli jezdí z první generace alespoň nějaká moto bez "cizího tělesa, které poškodilo potah válce…"
Z článku Rok výroby 2003 – 2005: pohonné jednotky nové R6tky nezůstal pověstný kámen na kameni.
Neřekl bych že je to pravda! Měl jsem tu možnost vidět bloky motoru r.v.2003 a byl vpodstatě skoro stejny jde to vidět i na fotkach tady. vložky byly řešené taky stejně
Tyhle články jsou super