Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Označení t509, t595 a 955i byli spíš podoznačení a dle těchto čísel se sháněli náhradní díly. Daytona a speed jsou totožný stroje. Každopádně na wikipedii je to takto značeno a i na některých stránkách najdeš speed triple t595 a je jasný že to je rok 1999.
Bylo by dobrý udělat v týhle rubrice článek třeba o Ducati 900SS nebo monster Dost by mě zajímalo jak je to s tim servisem,spolehlivostí a tak...a ostatní lidi o tom ví taky maximálně tak babský povídačky co slyšeli od někoho kdo Ducati nikdy neměl
pise: A tak můj jediný problém byl benzín na českých pumpách! Tankuju tedy 98ku, převážně na OMV, typ MaxxMotion 100 a je po problémech. Hladší průběh výkonu a nižší spotřeba, tudíž cenový rozdíl oproti rádoby Naturalu 95 je vymazán :)."
Nesohlasím s některými názory. Jezdec většího vzrůstu se poskládá jen velmi stísněně, páč i já (182cm) jsem měl nohy skrčený, jako blázen. Ruce a zbytek těla v pohodě. Na SF např. je daleko více místa! A odlehčování, neodlehčování, ta motorka je pořád strašně těžká. Proti streetfighterovi. A motor je hodnej jako beránek a vyloženě nepřekvapí v žádném jízdním režimu. Moc emocí tam nehledejte...
super článek, díky za perfektní přehled o té (pro mě) nejlepší a nejhezčí motorce na světě
čauves kluci nevíte nekdo jak se odšpuntuje škrcenej sspeed z nemecka na plnej výkon ?
proTom:
SPEED t509 a daytona t595... takové označení bylo do r. 1999, v roce 2000 už se označoval speed triple(daytona) 955i
Označení t509, t595 a 955i byli spíš podoznačení a dle těchto čísel se sháněli náhradní díly. Daytona a speed jsou totožný stroje. Každopádně na wikipedii je to takto značeno a i na některých stránkách najdeš speed triple t595 a je jasný že to je rok 1999.
moc pěkný článek a ten Cruise
Speed Triple se oznacoval jako t595? Nerekl bych, protoze to byla Triumph Daytona t595 a zrovna ji vlastnim.
Obrázek č.7 Svazek klíčů či jiné předměty na klíčku od zapalování-orvané vrchní brýle nebo řidítka.Co ty lidi k tomu vede.Sekat ruce za to..
Bylo by dobrý udělat v týhle rubrice článek třeba o Ducati 900SS nebo monster
Dost by mě zajímalo jak je to s tim servisem,spolehlivostí a tak...a ostatní lidi o tom ví taky maximálně tak babský povídačky co slyšeli od někoho kdo Ducati nikdy neměl
článek dobrej,s tím benzínem to je pravda a v konkurenci mi taky chybí TNT
super napsáno
pise: A tak můj jediný problém byl benzín na českých pumpách! Tankuju tedy 98ku, převážně na OMV, typ MaxxMotion 100 a je po problémech. Hladší průběh výkonu a nižší spotřeba, tudíž cenový rozdíl oproti rádoby Naturalu 95 je vymazán :)."
Klasika verva od benziny nic jineho.
Takže Triumph založili dva němci.
Krásně napsáno!
Moc hezkej článek
pěkné počtení
dri-péro di s tím SF už někam, tomu nerozumíš
Pěkný článek, akorát tu Benelli jste do té konkurence dát mohli...
Nesohlasím s některými názory. Jezdec většího vzrůstu se poskládá jen velmi stísněně, páč i já (182cm) jsem měl nohy skrčený, jako blázen. Ruce a zbytek těla v pohodě. Na SF např. je daleko více místa! A odlehčování, neodlehčování, ta motorka je pořád strašně těžká. Proti streetfighterovi. A motor je hodnej jako beránek a vyloženě nepřekvapí v žádném jízdním režimu. Moc emocí tam nehledejte...
Pěknej článek