globalmoto_duben_nolan




Z druhé ruky - Triumph Speed Triple

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lunči (0) napsal 18.06.2013 v 09:52

super článek, díky za perfektní přehled o té (pro mě) nejlepší a nejhezčí motorce na světě

martolas (0) napsal 30.05.2013 v 23:14

čauves kluci nevíte nekdo jak se odšpuntuje škrcenej sspeed z nemecka na plnej výkon ?

tomasNJ (0) napsal 02.11.2012 v 14:04

proTom:
SPEED t509 a daytona t595... takové označení bylo do r. 1999, v roce 2000 už se označoval speed triple(daytona) 955i

ProTom (0) napsal 01.11.2012 v 20:20

Označení t509, t595 a 955i byli spíš podoznačení a dle těchto čísel se sháněli náhradní díly. Daytona a speed jsou totožný stroje. Každopádně na wikipedii je to takto značeno a i na některých stránkách najdeš speed triple t595 a je jasný že to je rok 1999.

kokonhead (28) napsal 01.11.2012 v 20:20+1

moc pěkný článek a ten Cruise

Peter7 (-4) napsal 01.11.2012 v 19:35

Speed Triple se oznacoval jako t595? Nerekl bych, protoze to byla Triumph Daytona t595 a zrovna ji vlastnim.

matyR1 (4) napsal 01.11.2012 v 18:36+2

Obrázek č.7 Svazek klíčů či jiné předměty na klíčku od zapalování-orvané vrchní brýle nebo řidítka.Co ty lidi k tomu vede.Sekat ruce za to..

Dave27 (12) napsal 01.11.2012 v 18:21+1

Bylo by dobrý udělat v týhle rubrice článek třeba o Ducati 900SS nebo monster Dost by mě zajímalo jak je to s tim servisem,spolehlivostí a tak...a ostatní lidi o tom ví taky maximálně tak babský povídačky co slyšeli od někoho kdo Ducati nikdy neměl

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 01.11.2012 v 15:09-1+1

článek dobrej,s tím benzínem to je pravda a v konkurenci mi taky chybí TNT

zmulin (371) napsal 01.11.2012 v 15:08

super napsáno

z-x-r (-9) napsal 01.11.2012 v 14:18-1

pise: A tak můj jediný problém byl benzín na českých pumpách! Tankuju tedy 98ku, převážně na OMV, typ MaxxMotion 100 a je po problémech. Hladší průběh výkonu a nižší spotřeba, tudíž cenový rozdíl oproti rádoby Naturalu 95 je vymazán :)."

Klasika verva od benziny nic jineho.

Tazitaz (12) napsal 01.11.2012 v 13:07

Takže Triumph založili dva němci.

optimit (2) napsal 01.11.2012 v 10:19+1

Krásně napsáno!

Pražík (2) napsal 01.11.2012 v 10:01+1

Moc hezkej článek

RBK (3) napsal 01.11.2012 v 08:24+3

pěkné počtení dri-péro di s tím SF už někam, tomu nerozumíš

Jindřej (472) napsal 01.11.2012 v 08:15+1

Pěkný článek, akorát tu Benelli jste do té konkurence dát mohli...

drippera (32) napsal 01.11.2012 v 07:07-11+4

Nesohlasím s některými názory. Jezdec většího vzrůstu se poskládá jen velmi stísněně, páč i já (182cm) jsem měl nohy skrčený, jako blázen. Ruce a zbytek těla v pohodě. Na SF např. je daleko více místa! A odlehčování, neodlehčování, ta motorka je pořád strašně těžká. Proti streetfighterovi. A motor je hodnej jako beránek a vyloženě nepřekvapí v žádném jízdním režimu. Moc emocí tam nehledejte...

kawa...pavel (101) napsal 01.11.2012 v 06:17+1

dobrý počteníčko, a supr mašina

Bazalka (34) napsal 01.11.2012 v 06:14+2

Pěknej článek




TOPlist