husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jiřikgsr (24) napsal 12.01.2013 v 14:57

GSO jsem měl dvě sezóny
Můžu jen doporučit,supr motorka,spotřebu jsem měl 3,5 L.
To jsem to vážně nešetřil
Jen doporučuji tužší olej do předních tlumičů
Potom to líp sedí v zatáčkách-neplave
Prodal jsem jí kámošovi pro jeho ženu,nemůžou si ji vynachválit

Kamy (13) napsal 30.06.2012 v 08:30

jsem začátečník a měřím skoro 2 etry, teď mi řekněte na co mám sednout podle všeho budu na GSu vypadat jako vosa na bombóně, takže tím pádem ER-5 kterou bych chtěl jako taky můžu vyloučit?

ZdeněkS (18) napsal 19.04.2012 v 15:46

L.Hawk : No ty voe ty radši zruš profil

KOKY_st. (5) napsal 18.02.2012 v 20:43

Moc hezký článek, recenze ojetin mají smysl a mnohým budoucím nemovitým majitelum usnadní výběr. Můj první japonec byla Kawasaki GPZ500S, co se týče výkonu motoru mě tehdy hodně uchvátila a designově líbivá motorka. Pokud se o motorku člověk řádně stará, odvděčí se mu spolehlivostí, 500 dvouválce jsou opravdu držáci a nenáročné motocykly. Co s týče oleje, používal jsem také Motul 5100 a (no probléma).

RockShock (0) napsal 17.02.2012 v 11:15

taky bych chctel řešit problémy typu vibrace riditek. Sorry za ten ironicky nádech. Jen si tu tak brecim.

Ale vůbec by mi nevadilo víc recenzi ojetin
uživatelsky nedostpnyma novinkama je net preplnen. A málokdo poda reálný a seriózní report o ojetine. Takže GO GO GO...

dj_hroch (4) napsal 29.01.2012 v 22:59

Nesmysl - Metaltec ani žádný jiný mrdník nemá v oleji co pohledávat, za jeho šíření mezi naivní lid by se mělo smažit v pekle v kotli plné horoucích aditiv

Motul 5100 je vhodný olej do GSka bez výhrad. Chápu, že někdo konzervativní by snad mohl mít pár pocitových výhrad proti 7100 nebo snad 300V, ale 5100 není důvod. Sám jím krmím GS primárně, na cestách se musí ale spokojit s čím je zrovna po ruce. Lil jsem Mobil 1, Castrol, Motorex, Agip a pár dalších včetně nějakých oem co zrovna bylo na benzínce, a spojka neklouzala ani s jedním.

S čím se dá určitě souhlasit je interval - kdo jezdí jen po městě s věčně studeným motorem, časté starty a trápí hned do červeného, tak podle toho olej samozřejmě vypadá. Jinak servisní intervaly jsou u GSka ale stanovené dost s rezervou.

L.Hawk (0) napsal 21.01.2012 v 11:30

Pormiros: hovorím pouze o zkušenostech..jestli máš sluch a cit pro motor, pak poznáš jak motor vrní a co leze zmotoru po váměně..NUclear: tím že přidáš jinej olej tak si uvědom že olej ti udelá filr a můžeš poškodit díly motoru..uvědom si že tím poškodíš jehlová ložiska,přidřeš v převodovce a zvuk je nechutˇ ječením pískáním..dále pčíjde prokluz spojky pri určitých otáčkách..Nebudu dál rozebárat..není pak divu že málo která motorka v čr je ve slušném stavu..

posmiros (40) napsal 17.01.2012 v 09:16

L.Hawk> nikdy jsem s Motulem neměl problém a leju ho do všech moderních motorek co mám nebo jsem měl

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.01.2012 v 23:09

jinak clanek OK, GS500 je skutecne legenda, byla ji uz pred 10 lety, a prave diky sve jednoduchosti/spolehlivosti

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.01.2012 v 23:08

L.Hawk: coze? Motul 10w40 5100 po 4tis nemaze? ze jsem si nevsiml po asi 140tis km co ho pouzivam v GSXR750, ZX9R a ZX10R, to je zase blabol covece

bledemon (126) napsal 16.01.2012 v 10:21

já to vidim jinak: Když budete ohřívat na místě - ano vzducháč se ohřeje rychleji. Ale když rovnou vyjdedete klidnou jízdou, vodník s uzavřenym okruhem se prohřeje rychleji, než vzducháč neustále ochlazovaný větrem. A vodní chlazení prostě díky menším vůlím a svému hospodářství nabízí větší výkon, životnost, menší emise. Přesto volím vzduch

DMC.motobiker (-23) napsal 16.01.2012 v 00:42

nuclear> Hlavně vodník s nula nula nic výkonem nemá podle mě vůbec smysl , to by bylo jak ty Suzučí vodní Véčka v osmistovce, který maj horko těžko 50 poníků a bez krouťáku... Navíc i starý pětikila od Yamahy jedou ve vzducháči pocitově skoro stejně a nemá se na tom tolik co pokazit... A při takových výkonech se to musí uchladit v pohodě, neměl jsem s tím nikdy problém a to třeba Monstera chuďáka drtím pořád na full gas! Když tam není výkon, jako že GS ani CB500 ani ER5 nejedou, tak k čemu tam ještě cpát vodu?! To snad by mohl udělat jedině někdo jako Tonda kuřecí peruť!

nuclear (1) napsal 15.01.2012 v 22:54

... a ještě teda -když jsme u výhod vzduchovek- obecně prý je pro spalování výhodnější víc horký motor, nejlepší by prý byl takový, že už by nevydržel v chodu.
Vzduchovky mají v tomto tedy asi 40 stupňů výhodu. Já osobně dokážu s tim 4 válcem udělat spotřebu i 4 litry, maximum je zas 5, víc to prostě nesežere.

nuclear (1) napsal 15.01.2012 v 22:43

pravdaže, kluci s vodníkama se často divili, že nenechávám ohřívat naprázdno, a může se hned po nastartování jet. Někdo říkal, že to je výhodné, jelikož to nemusí běžet na sytič, tedy na nevýhodnou směs.

Hafuša (0) napsal 15.01.2012 v 18:34

Recenze super nápad.Ne všichni mají prachy na nový stroje.A teď k tématu.Vybíral jsem také.Hondu jsem nechtěl ani nevím proč.ER-5 -to už je něco jiného,výhoda palivoměr,ale koukat se na bubnovou brzdu!!!To už nikdy!!!Suzuki GS vlastním a zatím z technického hlediska,kromě běžné údržby žádná investice.Jednoduchý bezúdržbový stroj.Chlazení vzduchem beru jako plus.Nemusím se starat o kapalinu.A na jízdu na kratší vzdálenosti,kdy je potřeba co nejdříve ohřát motor,je to myslím výhoda.Mám již model s novými řídítky.Ty starý "beraní rohy" mi vůbec,ale vůbec nesedí.Takže jízda na delší vzdálenosti není problém.Úložný prostor je doopravdy téměř nulový.Aspoň něco mohli inženýři v Japonsku vymyslet.Pokud jde o velikost,tak je opravdu malá.Je to ale pro začátečníka vyváženo lepší ovladatelností.A jasně díra do světa se s ní bohužel neudělá,ale pro začátečníka ideální nezáludný stroj a 33 kw jede až až

bumla (0) napsal 15.01.2012 v 10:01

Nerad bych se dotknul autora, ale podobnost CBčka a GSka končí u objemu válců. Já jsem osobně si vybral CBčko, ale na GSku jsem měl také možnost se párkrát svézt. Osobně se mi nelíbí ty řidítka, motor je jen vzduchem chlazený a nemluvě o nulovém úložném prostoru pod sedlem. Také ten posez nic moc. Nejsem nijak vysoký, ale GSko je prostě malá motorka . O proti CBčku musim pochválit hlavně brzdy, opravdu brzdí. Také cena je přijatelnější

polopost (67) napsal 14.01.2012 v 23:11

recenze ojetejch motorek jsou supee nápad a jsou třeba víc jak co jinýho.
Ruku na srdce, ale jaké procento ze všech motorkářů kupuje jenom fungl nové supersporty (o kterých tu je nespočet článků) ?

SuperSic58 (1307) napsal 14.01.2012 v 21:35

No nevim, cb a gs že maj motory a rámy podobné jak vejce vejci? Blbost, sou uplně jiný..

nuclear (1) napsal 14.01.2012 v 21:23

no já jsem byl několikrát varován, že do těchle jenom nesmí přijít plnosyntetický olej . Musí to být jen polo-syntetický, jinak začne klouzat spojka .
Jezdil jsem 15W40 i 10W40, dokonce myslim, že jednou jsem tam z nouze přidal normální minerál jako do škodovky .
Spotřeba je dodnes jen těžce měřitelná .
Nesmí se zapomínat, že tyhle starší motory mají pořádné silné kroužky,
já jsem třeba tu GSX 550 ještě žádnou zničenou nikdy neviděl, a to se přestaly dělat už v roce 1988 . Když ji koupíte s 50 000km, a na první pohled s ní nic není, nemůže se pokazit.

L.Hawk (0) napsal 14.01.2012 v 19:37

Zapoměl jsem dodat, doporučuji přidat Metaltec. Pozor na Militec, levní kopie, která nemá smysl k oleji jako přísadu dodávat :

L.Hawk (0) napsal 14.01.2012 v 19:21

Jon5 to chce klid..

L.Hawk (0) napsal 14.01.2012 v 19:20

ahoj,vyrobci Motoulu se do kvality sotva vejdou v tabulkách..adivita mizí..olej nezvládá chladit a zárovenˇmazet a kde máme otěr částí motoru..Doporucuji Motorex popř.Castrol..zlepší se chod,mazání. Změnu poznáš po sluchu i při řazení rychlostí..po ujetí 6000km vyměniš olej a kovové šástečky minimálně oproti motulu..olej má stále stejnou viskozitu,pach. Barva je samozřejmě tmavší..začínal jsem na Banditu a vím o čem mluvím..Najezdím minimálně 15000km za rok..Hovořím o zkušenostech jak GS,Tak Bandita i GSXR.. 10W40 top speed..Motorex,castrol upřednostnůji díky své kvalitě..Nebojím se kupovat rozlívaný olej z barelu..V dnešní době je málo které GS v top stavu..

mega.paran (0) napsal 14.01.2012 v 14:24

já měl taky GS jako první legální motorku. Osobně dotažená z Holandska. co se oleje týče, tak za 5000km nezmizela ani deci. Na tachu bylo něco málo přez 40 000km když jsem ji kupoval. Dva známí taky začali na GS a taky spokojenost i po najetých dalších 40 000km. Záleží na přístupu k motorce

Jon5 (6) napsal 14.01.2012 v 12:20

CBčko neni vzducháč

L.Hawk (0) napsal 14.01.2012 v 09:57

Ahoj, přečetl jsem si tuhle recenzi a mé pocity,zkušenosti mne od Gs 500 odrazují..Málo které GS je v dnešní době v echt super stavu po motorové stránce..V T.p. hmono majitélů a minimální pozornost servisu.V dnešní době každý do těchto motorů lije Motul 10W40 5100, nedochází jim že olej po 4000km nemaže a tím pádem se motor přidírá,žere olej a v poslední fázi pravidelně končí rozmlácení pístu,ventilů,oštípáním vložky válců,klikového hřídele. Pro více zajímavosti přiložím do přílohy foto co vše kvalita oleje a spotřeby. . Pravidělně u těchto při koupi nacházím opotřebivané napínací kladky rozvodového řetězu,nemazané bovdeny,prokluz spojky, špatné razení převodovky,Opotřebovany stav řetězovky. nedoporucuji reagovat na inzeráty kdy motorka a dlouho nejela, zkušenosti mám s rozebráním karburátorů a zjištění oxidace v komorách,nepravidelným zimováním...recenze Kawasaki též nedoporuji, vzhledově silnice pro začínající nedoporučuji z důvodu,praskání klikovky,nedostatek mazání a uník chladící kapaliny z trubky u vidní pumpy. Jediné a velké pro dávám Hondě CB 500 ideální mašiny pro jezdce..Pravidelné servis a drží

nuclear (1) napsal 14.01.2012 v 01:51

...jo a nejsem žena, ač se někdy může zdát

nuclear (1) napsal 14.01.2012 v 01:46

Já už 11 let používám starší verzi -GS 550 .
To je ještě 4 válec. Tahleta "novější", o které je článek,je lehčí, ovladatelnější (hbitější), na druhou stranu ta hbitost mě osobně nepřipadá tak pohodlná, jakékoli zavrtění se je znát na pohybu těžiště, a to se mě nelíbí .
Jednou jsem na ní jel pro porovnání kam šel vývoj, a subjektivně bych to za tu starou neměnil, například
ve středních otáčkách měl 2válec jakousi
nepříjemnou díru, ale to také mohlo
znamenat že nebyly jen zrovna seštelované ty karburátory jak píše dole Petr.
Taky ta hmotnost té starší verze
opravdu pro holky není. Vymotat se například od paneláku s obrubníky okolo chodníku, když nestačí rejt a nesmí se jet dál , to chce trpělivost a milimetrovej balanc.
4 válcový motor mi však přijde silnější a s lepším průběhem- krásně zabírá v celém průběhu, a
od 150km/h ještě pořád leze plynule nahoru.Řek bych tak do 180km/h, někdo prý dal z kopce rekord 200.
Že mi tento vzducháč bere oleje asi 1 max 2 deci za rok, jsem si uvědomil až tady teď na fóru, když sem to čet, předtim jsem si ani nějak nevšim .
Za celou dobu se s tím strojem nestala porucha co by znamenala nucený odtah , i přes různá období kdy to jezdilo například bez komplet palubní desky (jó, ještě to jde,může se z motorky odmontovat prakticky všechno krom CDÍčka a snímačů) . Akorát jednou u jednoho snímače ve věku 25 let, prasknul magnet vespod,takže přestal magneťákovat
Hallův senzor, a to znamená sekvenční výpadky zapalování- přesto s tím dojedete domů, stačí počkat, až si
to zas vzpomene - tuhle závadu málo lidí zná,
ale to může udělat jakákoli jiná motorka- hallovy
senzory jsou skoro ve všech.
Když snímač vyměníte (v nejhorším funglový za 1500) nemá se tam obecně u těchto strojů již co více pokazit, bo tam už nic není.
Takže tyhle stroje doporučuju, já mam s tim najeto 90 000, myslim že tenhle 2 válec to zvládne taky.

DMC.motobiker (-23) napsal 14.01.2012 v 00:59

Jo jo, GSo, to je takovej nenápadnej pracant bez emocí, nenadchne, neurazí, není pěknej ale ani vyloženě ošklivej, motor nuda, zvuk nuda, prostě motorka do začátku, která má snad jen jediný účel - naučit a pak jít dál!

knedlo (3) napsal 13.01.2012 v 23:24

tak to jste me potesili GS jsem si hodne zamiloval mel jsem z roku 1994 na tachaci 90 tkm skutecnost nevim za 3 roky zadna zavada proste vyborna motka lehka kompaktni a z kopce jsem vydoloval i 190 km/h

MartinXL650V (172) napsal 13.01.2012 v 22:29

RE: ZIPP> ... no a já jsem na tý stejný najel další kilometry (pár korun na věci unavený věkem jsem do ní tedy už dát musel ), ale nemůžu na adresu GS500 říct nic špatnýho. Dobrá motorka, čitelná, odpouštějící, spolehlivá, motor pro začátečníka ostrej až dost. Ideální na seznámení se světem "dospělejch" motorek. Akorát to sedlo, pánové, to vepředu divně zvednutý sedlo, to prostě tlačí na kule...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist