Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pri kúpe SV650 by bolo chybou vyradiť z úvah 2. generáciu vyrábanú najdlhšie (cca 2002-2015), najviac ich aj jazdí a ceny sú prijateľné. Verzia S poskytne dostatok miesta aj pre postavu 185 cm vysokú.
Ted jsem porizoval Gladius a jednak je povedeny vzhledem (tyhle rarity chteji vzdy cas pro oceneni vzhledu, dnes je to o to snadnejsi, ze z asie sem jdou motorky jak pres transformer kopirak ). Motorove i podvozkove na normalni cesty uplne v pohode. V tom houstnoucim provozu a neschopum za volanty (a cim dal casteji i za riditky) je uplne jedno, ze to jede otevrene 200, protoze to stejne neni hladina kde se to bude pohybovat. Lomenou zatacku kde auta jezdi cca 70, tak s prstem v nose 150 a vice mne teda brzdilo pocitovych -5 . Pri podrazovani taky dost prijemne, moje prvni XS400 v tomhle byla rozhodne horsi a pekne to umelo i bloknout kolo. Proste perfektni stroj jak pro zacatecnicky, tak i pokrocile na vyblbnuti se na okresce nebo vylet v rozumnem tempu. Bohuzel tak jako vsude je videt "pokrok" a je to takove hodne, nevibrujici a zvuk i s ladakem je proste slaby, ale taky to ma pod motorem barel a ne katalyzator Za jizdy to ma pekny zvuk az kolem 7000
tak tento motor je pro mě jako rok starého motorkáře velká srdcovka, protože na Gladiusu jsem dělal motoškolu a moje první a zatím jediná motorka je V-Strom 650, r.v. 2017 :)
sice tomu prd rozumím, ale za mě to spolehlivá motorka je, protože do toho jen leju benzín a jednou za rok odvezu do servisu, kde mi servisák řekne, že lepší motorka na to moje ježdění není :)
není to letadlo, nestojí to jako nová Octavia, ale mě se líbí a jezdí to prostě furt a jsem zvědavý, kam až spolu tento rok dojedeme a že by plány byly :)
Vlastnil jsem Sv r.v. 08. Super obratná, lehoucka. Za 50 km jen olej, filtry vždy po 6000 km jak psal manuál, gumy a jedna řetězovka. Olej nebrala a to jsem jí ani trochu nešetřil. Jediná závada za tu dobu byla 1 žárovka. Dnes má najeto 80 a dle majitele pořád vše ok.
K príspevku K2 k tým blinkrom:
Toto je síce liter, ale vzadu má smerovky vymenené, vpredu odstránené a nahradené oranžovými žiarovkami v hlavnej skupine svetiel. Pekné moto.
Něco jsem na prvním SV, pak stříkačce, na V-Stromku (má kamarád cca 55000km) a na Gládiusu já 38000km najezdil. Servis jen kapaliny a údržba, jedna svol akce na reg.dobíjení,Strom i stator dob. Kontrola ventilů v 24 v toleranci, v 48tis malé doladění zad válce 2 podložky.Přední vidlice gufero začlo propouštět v 53000km.Spolehlivost vynikající i viz test motorrad na 50000km.
Nejvíc mi vadilo špatné nepohodlné sedlo, svítivost př.světla , brzda větší stisk.
Gladius koupil můj kamarád, stále ho sleduji.
Kdysi v pravěku jsem vlastnil SV650N po faceliftu, se vstřikováním. S klidným srdcem můžu říct, že ta motorka soutěžila spolu s 600 banditem o nejhorší motorku, na které jsem seděl. Bandit měl sice rám ze žvýkačky, ale zbytek byl ok. Zato SVéčko mělo podvozek z jalovice, brzdy z dubových špalíků a projev motoru hodný emocí důchodkyně, která usla u AZ kvízu.
Pak jsem měl dlouho 4vály a teprve u KTM jsem pochopil, co lidi na dvouválcích baví. A SVčko ten fun factor tedy rozhodně nemá.
Ať jen nekritizuju: od kterého ročníku tam dávali nějaký slušnější brzdy? Myslím alespoň ty Tokica, co jsou zrecyklovaný z bandita 650 (a ty jsou zrecyklovaný z GSR600)
Možná, že uživatele nevyděsil motor (ten byl super), ale podvozek - zejména sériové gumy, brzdy a vidlice. Velká škoda, že Suzuki neudělal nějakou Sportovní verzi s lepšími komponenty.
Ohledně designu mám námitku: SVko s hranatým hliníkovým rámem a diodovým zadním světlem je po výměně blinkrů za menší velmi hezkou motorkou
Nejdřív chci touto cestou pozdravit Fandu Golise, za mě naprosto nejlepší prodejce se kterým jsem se kdy setkal a setkal jsem se už s hodně prodejci!! Taky zdravím kluky z MT.cz(skvělá, ta vaše práce!!) ted k Suzuki- vlastnil jsme V stroma r.v.2014 sedm sezón a najel jsem na něm 96tis a to bez jediné závady!!! Do záruky servis právě u Fandy v Suzuki, pak sám poctivě po 6ti tis.km. Vždy podle předepsaného servisního plánu. Takže potvrzuji Vámi sepsané řádky o spolehlivosti motorky. Přeskočím V Stroma 1050XT, se kterým jsem najel za necelou sezonu 20tis. Taky super stroj, ale krátce po něm, jsem sáhl právě po Suzuki SV 650, r.v.2020. Mám ho necelý rok, můj nájezd 17tis. km a musím říct, ta motorka je skvělá, byl jsem na ní, např. v Chorvatsku po okreskách, za jeden den jízda 16hodin a 760km. Tím chci říct, i toto umí, záleží jen na tom, jak je jezdec rozmazlený, rozhodně to, ale nebyl žadný očistec, ale čirá radost, jinak trasy kolem 400-500km byly běžné. Nyní sice eSVé prodávám(s těžkým srdcem), ale jen proto, že se chci vrátit k cesťákům a jak jinak než k Vé Stromu, kvůli jizdě se spolujezdcem a bagáží, na to pravda eSVé moc nebude. Mnoho štěstí Fandovi ze Suzuki( fakt borec ) a i klukům z MT.cz
"Naopak se zcela čistým svědomím můžete natáhnout interval na výměnu svíček a hlavně na kontrolu ventilových vůlí. Obojí je totiž v plánu také předepsáno každých 12 tisíc nebo jeden rok, což je ale až přespříliš opatrné. Svíčky klidně 20 000 kilometrů vydrží v každé motorce bez zaváhání a asi neexistuje způsob, jak byste mohli být na motor tak moc zlí, aby se ventilové vůle za 12 tisíc kilometrů nějak zásadněji hnuly. Když vůle poprvé zkontrolujete klidně až ve 40 tisících, nic se nestane."
Když čtu tohle, vstávají mi hrůzou vlasy na hlavě.
Mám SV ročník 2018 a podle mne nemá kontrolu trakce.
A ještě k servisním intervalům: vůle ventilů má interval 24 000 km. Já jsem dělal kontrolu před týdnem po 26 tisících a jeden výfukový ventil byl mimo toleranci.
Moja bývalá , 10 rokov spokojnosti a pekných kilometrov
Pri kúpe SV650 by bolo chybou vyradiť z úvah 2. generáciu vyrábanú najdlhšie (cca 2002-2015), najviac ich aj jazdí a ceny sú prijateľné. Verzia S poskytne dostatok miesta aj pre postavu 185 cm vysokú.
Ted jsem porizoval Gladius a jednak je povedeny vzhledem (tyhle rarity chteji vzdy cas pro oceneni vzhledu, dnes je to o to snadnejsi, ze z asie sem jdou motorky jak pres transformer kopirak
). Motorove i podvozkove na normalni cesty uplne v pohode. V tom houstnoucim provozu a neschopum za volanty (a cim dal casteji i za riditky) je uplne jedno, ze to jede otevrene 200, protoze to stejne neni hladina kde se to bude pohybovat. Lomenou zatacku kde auta jezdi cca 70, tak s prstem v nose 150 a vice mne teda brzdilo pocitovych -5
. Pri podrazovani taky dost prijemne, moje prvni XS400 v tomhle byla rozhodne horsi a pekne to umelo i bloknout kolo. Proste perfektni stroj jak pro zacatecnicky, tak i pokrocile na vyblbnuti se na okresce nebo vylet v rozumnem tempu. Bohuzel tak jako vsude je videt "pokrok" a je to takove hodne, nevibrujici a zvuk i s ladakem je proste slaby, ale taky to ma pod motorem barel a ne katalyzator
Za jizdy to ma pekny zvuk az kolem 7000
1 reakce
tak tento motor je pro mě jako rok starého motorkáře velká srdcovka, protože na Gladiusu jsem dělal motoškolu a moje první a zatím jediná motorka je V-Strom 650, r.v. 2017 :)
sice tomu prd rozumím, ale za mě to spolehlivá motorka je, protože do toho jen leju benzín a jednou za rok odvezu do servisu, kde mi servisák řekne, že lepší motorka na to moje ježdění není :)
není to letadlo, nestojí to jako nová Octavia, ale mě se líbí a jezdí to prostě furt a jsem zvědavý, kam až spolu tento rok dojedeme a že by plány byly :)
Vlastnil jsem Sv r.v. 08. Super obratná, lehoucka. Za 50 km jen olej, filtry vždy po 6000 km jak psal manuál, gumy a jedna řetězovka. Olej nebrala a to jsem jí ani trochu nešetřil. Jediná závada za tu dobu byla 1 žárovka. Dnes má najeto 80 a dle majitele pořád vše ok.
Ten motor je hodně povedený, jsem zvědavý na nového nástupce, zda to bude stejné.
K príspevku K2 k tým blinkrom:

Toto je síce liter, ale vzadu má smerovky vymenené, vpredu odstránené a nahradené oranžovými žiarovkami v hlavnej skupine svetiel. Pekné moto.
Něco jsem na prvním SV, pak stříkačce, na V-Stromku (má kamarád cca 55000km) a na Gládiusu já 38000km najezdil. Servis jen kapaliny a údržba, jedna svol akce na reg.dobíjení,Strom i stator dob. Kontrola ventilů v 24 v toleranci, v 48tis malé doladění zad válce 2 podložky.Přední vidlice gufero začlo propouštět v 53000km.Spolehlivost vynikající i viz test motorrad na 50000km.
Nejvíc mi vadilo špatné nepohodlné sedlo, svítivost př.světla , brzda větší stisk.
Gladius koupil můj kamarád, stále ho sleduji.
Kdysi v pravěku jsem vlastnil SV650N po faceliftu, se vstřikováním. S klidným srdcem můžu říct, že ta motorka soutěžila spolu s 600 banditem o nejhorší motorku, na které jsem seděl. Bandit měl sice rám ze žvýkačky, ale zbytek byl ok. Zato SVéčko mělo podvozek z jalovice, brzdy z dubových špalíků a projev motoru hodný emocí důchodkyně, která usla u AZ kvízu.
Pak jsem měl dlouho 4vály a teprve u KTM jsem pochopil, co lidi na dvouválcích baví. A SVčko ten fun factor tedy rozhodně nemá.
Ať jen nekritizuju: od kterého ročníku tam dávali nějaký slušnější brzdy? Myslím alespoň ty Tokica, co jsou zrecyklovaný z bandita 650 (a ty jsou zrecyklovaný z GSR600)
1 reakce
Možná, že uživatele nevyděsil motor (ten byl super), ale podvozek - zejména sériové gumy, brzdy a vidlice. Velká škoda, že Suzuki neudělal nějakou Sportovní verzi s lepšími komponenty.
Ohledně designu mám námitku: SVko s hranatým hliníkovým rámem a diodovým zadním světlem je po výměně blinkrů za menší velmi hezkou motorkou
1 reakce
Nejdřív chci touto cestou pozdravit Fandu Golise, za mě naprosto nejlepší prodejce se kterým jsem se kdy setkal a setkal jsem se už s hodně prodejci!! Taky zdravím kluky z MT.cz(skvělá, ta vaše práce!!) ted k Suzuki- vlastnil jsme V stroma r.v.2014 sedm sezón a najel jsem na něm 96tis a to bez jediné závady!!! Do záruky servis právě u Fandy v Suzuki, pak sám poctivě po 6ti tis.km. Vždy podle předepsaného servisního plánu. Takže potvrzuji Vámi sepsané řádky o spolehlivosti motorky. Přeskočím V Stroma 1050XT, se kterým jsem najel za necelou sezonu 20tis. Taky super stroj, ale krátce po něm, jsem sáhl právě po Suzuki SV 650, r.v.2020. Mám ho necelý rok, můj nájezd 17tis. km a musím říct, ta motorka je skvělá, byl jsem na ní, např. v Chorvatsku po okreskách, za jeden den jízda 16hodin a 760km. Tím chci říct, i toto umí, záleží jen na tom, jak je jezdec rozmazlený, rozhodně to, ale nebyl žadný očistec, ale čirá radost, jinak trasy kolem 400-500km byly běžné. Nyní sice eSVé prodávám(s těžkým srdcem), ale jen proto, že se chci vrátit k cesťákům a jak jinak než k Vé Stromu, kvůli jizdě se spolujezdcem a bagáží, na to pravda eSVé moc nebude. Mnoho štěstí Fandovi ze Suzuki( fakt borec ) a i klukům z MT.cz
"Naopak se zcela čistým svědomím můžete natáhnout interval na výměnu svíček a hlavně na kontrolu ventilových vůlí. Obojí je totiž v plánu také předepsáno každých 12 tisíc nebo jeden rok, což je ale až přespříliš opatrné. Svíčky klidně 20 000 kilometrů vydrží v každé motorce bez zaváhání a asi neexistuje způsob, jak byste mohli být na motor tak moc zlí, aby se ventilové vůle za 12 tisíc kilometrů nějak zásadněji hnuly. Když vůle poprvé zkontrolujete klidně až ve 40 tisících, nic se nestane."
Když čtu tohle, vstávají mi hrůzou vlasy na hlavě.
7 reakcí
Mám SV ročník 2018 a podle mne nemá kontrolu trakce.
A ještě k servisním intervalům: vůle ventilů má interval 24 000 km. Já jsem dělal kontrolu před týdnem po 26 tisících a jeden výfukový ventil byl mimo toleranci.
2x, prosím smazat.
Měl jsem SV650S 2006 a ta motorka mě bavila, mám jen ty nejlepší vzpomínky...