Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Milý majitelé či budoucí majitelé F4 750 nebo 910 chtěl bych vám vzkázat toto. Vůbec se těchto motorek nebojte. Spoustu věcí si uděláte sami jako na každé jiné motorce. Pokud budete potřebovat ložiska do zadního excentru či jakékoli gufero, tak se stračí podívat na číslo na ložisku či guferu a po vložení tohoto čísla do googlu příslušný díl koupíte u prodejců ložisek. Měnil jsem si v zadním náboji ložiska a gufera sám a vyšlo mě to na 2 500kč. Koupil jsem ty samá jako v originále. V Ducati chtěli 5 000kč za to, že tam příjdu s excentrem a nalisují do něho ložiska a gufera. Né že tam nechám motorku a ještě to budou kuchat. V dnešních autorizovaných servisech nejsou mechanici, ale měniči. Tyhle starý motorky se jim opravovat nechce a už vůbec ne přemýšlet kde je problém, proč to střílí, proč to cuká a tak. Hlavně dodržujte předepsaný olej 10w-60 s API k danému modelu. Nikdy nedávejte jiný olej, nebo to celý zkurvíte (díky špatnému API oleje nebude dostatečný film na vačkách a ve válcích a díly motoru půjdou rychle do kopru. Nešetřete na oleji a měňte každou sezonu nebo 6 000 km.). Další problém jsem měl s cívkami. Pokud motorka škube, střílí a prostě jede na prd, tak to většinou dělají zapalovací cívky. Jsou tam 4 a jedna v Ducati stojí 5 000 kč. Proto je taky nikdo nemění. Pozor i tento problém má řešení. Podíváte se na italské vozy téhož roku výroby jako je vaše Brutalka. Alfa Romeo, Fiat, Lancia a zjistíte, že mají tu samou cívku. Nyní si můžete koupit jednu cívku od 500 kč - 850 kč a vybrat si NGK, Delfi, Valeo, ale nekupujte Starline (nevydrží-vyzkoušeno). Také doporučuji zkontrolovat pojiskovou skříňku zda tu nejsou uvolněné svorky na pojisky. Pokud jsou pojistky volné, tak vám třeba problikává displej. Někdy je tištěný spoj ve skříňce spálený a to pak musíte koupit za 14 000kč novou a nebo použitou na ebay.com. Brzdy má japonské Nissin, takže krásně koupíte opravné sady na tento brzdový systém za pár korun. Než půjdete do autorizovaného servisu, tak nejdříve si díl vygooglujte. Pokud chcete vystoupit z tradiční šedi GSF, CBF, FZ6, FZ8 atd. tak máte jedinečnou možnost vlastnit krásný osobitý stroj s nádherným projevem ...
Pekny. Vic clanku o starsich kusech. Precejen drtiva vetsina lidi kupuje starsi masiny. A jeste vic o tech co nejsou tolik rozsireny. Blbe se schani informace. O Honde se vi vsechno bo ji maji vseci.
designově krásný strojky, ale ty mouchy a bolesti by mě od utracení rance odradily. Nadruhou stranu netěsnosti motoru uměj i nový Hondy a čekání u Yamahy na díly je taky na týdny...
Hoši díky za komenty ;) Poděkování všem, i těm co psali až po termínu . Přišlo toho opravdu mraky a já to musel protřídit a poladit, aby se poznatky až moc neopakovali a přesto bylo jasné co je pro většinu majitelů negativum a pozitivum. Fizzer: nakonec jsem po dlouhem zvazeni vybral, vzhledem k ojedinelemu stylu psani, prave ty info z profilu, ktery do toho vnesli uprimnost
článek príma, jen bych poopravil první větu: "Brutale už po světě jezdí nějakých dvacet let..."
Před cca dvaceti lety vyjela kapotovaná F4, Brutale 750 šla do prodeje někdy 2003/4
blaza.matej: trochu meleš hochu. Nepodsouvej svůj postoj k motorkám ostatním. Motorka je pro někoho dopravní prostředek, pro někoho životní postoj a pro někoho jiného zábava. Předpokládám patříš s tím výrokem do skupiny č.3.
Frankie má s čím, co už jezdil motocyklů , porovnávat ,
mně ale (opět) v tech. údajích článku chybí údaj o hmotnosti,
abych mohl spolu s výkonem teoreticky porovnat s tím mým
motocyklem "doživotním"
Naprosto vyčerpávající informace, díky za výborný článek o těch nejkrásnějších motorkach !
Možná jsem to přehlédl, ale u modelu 800 taky poměrně často odcházela volnoběžka startéru.
Taky jsem jí chtěl, a moc. (Brutale 800) Ale na poslední chvíli jsem cuknul, právě kvůli tomu servisu...
Ovšem jako druhá, nebo radši jako třetí motorka do garáže ideální.
Milý majitelé či budoucí majitelé F4 750 nebo 910 chtěl bych vám vzkázat toto. Vůbec se těchto motorek nebojte. Spoustu věcí si uděláte sami jako na každé jiné motorce. Pokud budete potřebovat ložiska do zadního excentru či jakékoli gufero, tak se stračí podívat na číslo na ložisku či guferu a po vložení tohoto čísla do googlu příslušný díl koupíte u prodejců ložisek. Měnil jsem si v zadním náboji ložiska a gufera sám a vyšlo mě to na 2 500kč. Koupil jsem ty samá jako v originále. V Ducati chtěli 5 000kč za to, že tam příjdu s excentrem a nalisují do něho ložiska a gufera. Né že tam nechám motorku a ještě to budou kuchat. V dnešních autorizovaných servisech nejsou mechanici, ale měniči. Tyhle starý motorky se jim opravovat nechce a už vůbec ne přemýšlet kde je problém, proč to střílí, proč to cuká a tak. Hlavně dodržujte předepsaný olej 10w-60 s API k danému modelu. Nikdy nedávejte jiný olej, nebo to celý zkurvíte (díky špatnému API oleje nebude dostatečný film na vačkách a ve válcích a díly motoru půjdou rychle do kopru. Nešetřete na oleji a měňte každou sezonu nebo 6 000 km.). Další problém jsem měl s cívkami. Pokud motorka škube, střílí a prostě jede na prd, tak to většinou dělají zapalovací cívky. Jsou tam 4 a jedna v Ducati stojí 5 000 kč. Proto je taky nikdo nemění. Pozor i tento problém má řešení. Podíváte se na italské vozy téhož roku výroby jako je vaše Brutalka. Alfa Romeo, Fiat, Lancia a zjistíte, že mají tu samou cívku. Nyní si můžete koupit jednu cívku od 500 kč - 850 kč a vybrat si NGK, Delfi, Valeo, ale nekupujte Starline (nevydrží-vyzkoušeno). Také doporučuji zkontrolovat pojiskovou skříňku zda tu nejsou uvolněné svorky na pojisky. Pokud jsou pojistky volné, tak vám třeba problikává displej. Někdy je tištěný spoj ve skříňce spálený a to pak musíte koupit za 14 000kč novou a nebo použitou na ebay.com. Brzdy má japonské Nissin, takže krásně koupíte opravné sady na tento brzdový systém za pár korun. Než půjdete do autorizovaného servisu, tak nejdříve si díl vygooglujte. Pokud chcete vystoupit z tradiční šedi GSF, CBF, FZ6, FZ8 atd. tak máte jedinečnou možnost vlastnit krásný osobitý stroj s nádherným projevem ...
Pekny. Vic clanku o starsich kusech. Precejen drtiva vetsina lidi kupuje starsi masiny. A jeste vic o tech co nejsou tolik rozsireny. Blbe se schani informace. O Honde se vi vsechno bo ji maji vseci.
Fizzerovo kecy
designově krásný strojky, ale ty mouchy a bolesti by mě od utracení rance odradily. Nadruhou stranu netěsnosti motoru uměj i nový Hondy a čekání u Yamahy na díly je taky na týdny...
super clanok👍🏻
Hoši díky za komenty ;) Poděkování všem, i těm co psali až po termínu
. Přišlo toho opravdu mraky a já to musel protřídit a poladit, aby se poznatky až moc neopakovali a přesto bylo jasné co je pro většinu majitelů negativum a pozitivum. Fizzer: nakonec jsem po dlouhem zvazeni vybral, vzhledem k ojedinelemu stylu psani, prave ty info z profilu, ktery do toho vnesli uprimnost
Díky, Fiz - zapoměl jsem že ta pohotovostní se dá
odhadnout třeba podle objemu nádrže ...
MatesST: A použít ten elaborát co jsem se s ním dvě hodiny smolil, místo copypasta těch kydů co mám na profilu
Mám články o motorkách z druhé ruky rád a navíc s komentáři majitelů... pecka...
Perfekt.
Před cca dvaceti lety vyjela kapotovaná F4, Brutale 750 šla do prodeje někdy 2003/4
Mě se 1090rr líbila moc. I to jelo. Ale proč z toho, mimo jiné, musí v 21. století kapat olej...
Už bych to nechtěl.
Díky za fajn článek. Fakt jste mi udělali radost.
blaza.matej: trochu meleš hochu. Nepodsouvej svůj postoj k motorkám ostatním. Motorka je pro někoho dopravní prostředek, pro někoho životní postoj a pro někoho jiného zábava. Předpokládám patříš s tím výrokem do skupiny č.3.
IvanDvoutakťák: osmikila cca 167-175 suchá, čtyřválce zhruba o deset patnáct víc.
Pocitově za jízdy tak o třicet kilo míň
Frankie má s čím, co už jezdil motocyklů
, porovnávat ,
mně ale (opět) v tech. údajích článku chybí údaj o hmotnosti,
abych mohl spolu s výkonem teoreticky porovnat s tím mým
motocyklem "doživotním"
Naprosto vyčerpávající informace, díky za výborný článek o těch nejkrásnějších motorkach !
Možná jsem to přehlédl, ale u modelu 800 taky poměrně často odcházela volnoběžka startéru.
Taky jsem jí chtěl, a moc. (Brutale 800) Ale na poslední chvíli jsem cuknul, právě kvůli tomu servisu...
Ovšem jako druhá, nebo radši jako třetí motorka do garáže ideální.