Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Grassel: tuhle tvoji pochvalu si archivuju v deniku u motorky je fakt, ze driv kdyz sem mel GSXR 750 86 tak sem byl zaprisahlej priznivce SuuuuuZuuuuuKiiiii, ale zkusil sem ZX9R a uz ta me dost prekvapila co vydrzela a jak jela, cili ted sem na vlne Kawasaki a desitka mi taky sedla (ale 14 dni sem si musel zvykat), navic jsou levnejsi nez ostatni znacky a kvalitou je to dnes vse podobny, doby kdy byla Kawa za nekvalitni a kazdej druhej motor se pridrel, uz jsou davno pryc
Bubrak> hele ačkoliv jsem zastánce GSXR tak přiznám že tenhle bajk mi sednul jak máloco (přes těch pár neduh který jsem ale našel na každý motorce) a mám pro něj slabost, nejspíš i větší než právě pro K5-6... a když k tomu připočítám i ten tvůj nájezd km kterej se rovná tak 250 000km bezporuchovýho ježdění běžnýho jedince tak je to nejlepší motorka světa
Jako je jasný že někdo na ní bude pomalejší než na jiný a že třeba většině sedne jiná motorka... nicméně několikrát vyhrála a s nejedním jezdcem v základu. Upřímně říkám že ta motorka když má i tlumič je velmi, velmi dobrej bajk... to ať si říká kdo chce co chce a ať si jezdí každej na čem chce. Já mám jasno
technasia,Grassel: diky za info je jasny ze v 2005 uz K5 pridala potrebny kone a osobne prave K5 pocitam jako nejblizsi konkurenci k ZX R1 04/5 jede hezky v hornich otackach a na okruh ma asi lepsi podvozek a supr brzdy, takze je na ni lehci jet rychleji (a to i na Firebladovi) pro zacatecniky
tak mám v ruce motocykl z roku 2004 kde je srovnávák litrů.zx-10 jasně nejrychlejší na okruhu(jako jediná nemá tlumič řízení,ale má anti hop spojku)výkon 168k.druhá R1 má 160k.blade a K4 eště o 2k mín.motorky testoval ex gp jezdec Jurgen Fuchs.o rok později by to asi vyhrála nepřemožitelná K5
Ono to stejně s tím okruhem nebude tak horký když noufrňák jezdil s naprostou serií (i bez pancířek, tlumiče... jen laďák) Brno 2:16 což není na naprostou sérii vůbec špatný. To samý třeba ten Ondra Lelek, nejlepší čas v seriovejch litrech právě na zx10
"Mě trochu zarazila určitá neochota k wheelie i při vypnuté kontrole trakce ... a nijak mě to netěšilo"
Voni ty motorky přece staví na závodění a né na blbnutí Má to jet rychle dopředu a né po zádech. Spíš bych pogratuloval k dobře zvládnuté geometrii.
Podobnej rozdíl je mezi starou R6 do roku 2004 a R6 2006+. Stará jde snáz na záda (na jedničku to může občas překvapit). Nová jenom jede rychle, ale nezvedne se bez spojky.
Článek dobrej, je sice jasný, že je Bubrák "lehce zaujatej" , ale to v tom článku rovnou píše. Prostě tu motorku má rád a je pro něj ta nej, já ho chápu
A ještě dodám že narovinu říkám že jestli tahle motorka přežila u Bubraka tolik kilometrů, tak u jiných vydrží trojnásobek bez mrknutí na motor toho člověka by měla kawa najmout jako testovacího jezdce
SLEEPER> Kámo dovolím si s tebou nesouhlasit jednak proto, protože ZX10r 04-5 znám velmi dobře a jednak proto, protože z tvýho příspěvku cejtím zkušenosti akorát z doslechu (to neber nijak špatně)... Brzdy nahovno, dá se s tím tak nějak souhlasit... nicméně zbytek jakože byla nejhorší na okruhu je například blbost. V roce 04-05 vyhrála zahraniční testy v časech na kolo proti konkurenci a tehda i Ondra Lelek na ní zajel bez problému nejrychlejší čas v Brně ze seriovek (R1,CBR, GSXR) ačkoliv si stěžoval na absenci tlumiče řízení a na brzdy a propagoval GSXR. Podvozek není vůbec špatnej ale holt je to krátkej bajk a ten náhlej nárůst výkonový křivky s tí prostě mává. Nicméně dodnes jsem nejel (když nepočítám speciály po úpravách) na ničem co je ovladatelnější než tenhle model ZX10 včetně novejch motorek a co tý motorce můžu vytknout je... budík, kterej je prostě sice zajímavej ale málo přehlednej... Brzdy ale to jsem zvyklej z GSXR takže pár úprav... a absence tlumiče. Když jsem jel na kámošovo s tlumičem tak to bylo sakra znát. Jinak za sebe musím říct že to je velmi dobrej bajk a že by ZX10 byla dobrá až od 08 je blbost, to sis nejspíš splet s CBR
Dannybald: diky dal sem ji na bazar, ale takovou cenu jako ze to nechci rychle prodat tezko by se mi loucilo ale za ty prachy bych ji dal, a klidne zaruku pul roku vraceni penez, protoze vim co prodavam, ale radsi na ni jeste budu jezdit protoze je fakt v poho Tobe at to taky lita!
SensationBlaack: nemaaaaa, desitka me za celou dobu nikde nenechala, to se o zavade v podobe regulatoru napric modelama jiste znacky neda rict ani zdaleka
Jo dobre napsany a halvne ty vyjmenovany zavady ale na regulatro Hondy to nema podle Bubraka Mozna jsem zaujaty, ne moza jsi dost zaujaty
Clanek dobrej kdyz odlehcim tak o 30% nektery informace
málokdy čtu testy jak a proč jsou ten kterej supersport lepší a to popsáno třikrát za dva měsíce... (sem tam mi připadá, že se testují stejný motorky furt dokola, jen aby bylo o čem psát). Nicméně tento "test" mě pobavil! Je to vtipně a přitom věcně napsaný...
parádně napsané
objektivně, výhody i nevýhody
drobna poznamka - uz ma najeto pres 120 000km a jede porad 299+
Grassel: tuhle tvoji pochvalu si archivuju v deniku u motorky
je fakt, ze driv kdyz sem mel GSXR 750 86 tak sem byl zaprisahlej priznivce SuuuuuZuuuuuKiiiii, ale zkusil sem ZX9R a uz ta me dost prekvapila co vydrzela a jak jela, cili ted sem na vlne Kawasaki a desitka mi taky sedla (ale 14 dni sem si musel zvykat), navic jsou levnejsi nez ostatni znacky a kvalitou je to dnes vse podobny, doby kdy byla Kawa za nekvalitni a kazdej druhej motor se pridrel, uz jsou davno pryc
Bubrak> hele ačkoliv jsem zastánce GSXR tak přiznám že tenhle bajk mi sednul jak máloco (přes těch pár neduh který jsem ale našel na každý motorce) a mám pro něj slabost, nejspíš i větší než právě pro K5-6... a když k tomu připočítám i ten tvůj nájezd km kterej se rovná tak 250 000km bezporuchovýho ježdění běžnýho jedince tak je to nejlepší motorka světa
Technasia>YES
Jako je jasný že někdo na ní bude pomalejší než na jiný a že třeba většině sedne jiná motorka... nicméně několikrát vyhrála a s nejedním jezdcem v základu. Upřímně říkám že ta motorka když má i tlumič je velmi, velmi dobrej bajk... to ať si říká kdo chce co chce a ať si jezdí každej na čem chce. Já mám jasno
technasia,Grassel: diky za info
je jasny ze v 2005 uz K5 pridala potrebny kone a osobne prave K5 pocitam jako nejblizsi konkurenci k ZX
R1 04/5 jede hezky v hornich otackach a na okruh ma asi lepsi podvozek a supr brzdy, takze je na ni lehci jet rychleji (a to i na Firebladovi) pro zacatecniky
tak mám v ruce motocykl z roku 2004 kde je srovnávák litrů.zx-10 jasně nejrychlejší na okruhu(jako jediná nemá tlumič řízení,ale má anti hop spojku)výkon 168k.druhá R1 má 160k.blade a K4 eště o 2k mín.motorky testoval ex gp jezdec Jurgen Fuchs.o rok později by to asi vyhrála nepřemožitelná K5
Ono to stejně s tím okruhem nebude tak horký když noufrňák jezdil s naprostou serií (i bez pancířek, tlumiče... jen laďák) Brno 2:16
což není na naprostou sérii vůbec špatný. To samý třeba ten Ondra Lelek, nejlepší čas v seriovejch litrech právě na zx10
Na silnici asi ok, na okruhu jankovitá bída...
Bothrops> RSV4 je tak jediná, oproti ní je všechno velký... Nicméně oproti dnešním bajkům (GSXR, CBR, R1 nebo i ZX10) není ani trochu tlustá...
oxy: si nejel na 04
koukám venku mrzne sníh, tak jsi zas vyjel a dojmy musí ven?

... ale s tím KIMSem kecáš, 08čka se zvedá lehce jak víno
"Mě trochu zarazila určitá neochota k wheelie i při vypnuté kontrole trakce ... a nijak mě to netěšilo"
Má to jet rychle dopředu a né po zádech. Spíš bych pogratuloval k dobře zvládnuté geometrii.
Voni ty motorky přece staví na závodění a né na blbnutí
Podobnej rozdíl je mezi starou R6 do roku 2004 a R6 2006+. Stará jde snáz na záda (na jedničku to může občas překvapit). Nová jenom jede rychle, ale nezvedne se bez spojky.
Jasně, že litr je jiná liga, ale litry nejezdím.
Grassel : tak proti rsv4 a dalšim litrum je 04 desitka mohutna. ta sedlovka, zadni plast celkově, metrovej vyfuk, je toho dost. 06-7 je klobása,to jo.
Článek dobrej, je sice jasný, že je Bubrák "lehce zaujatej"
, ale to v tom článku rovnou píše. Prostě tu motorku má rád a je pro něj ta nej, já ho chápu
Bothrops> tlustá?! Teda nevšimnul jsem si žádnýho úhlu kde by byla oproti dnešním bajkům ZX10 04 tlustá
to možná tak 06-07...
A ještě dodám že narovinu říkám že jestli tahle motorka přežila u Bubraka tolik kilometrů, tak u jiných vydrží trojnásobek bez mrknutí na motor
toho člověka by měla kawa najmout jako testovacího jezdce
SLEEPER> Kámo dovolím si s tebou nesouhlasit
jednak proto, protože ZX10r 04-5 znám velmi dobře a jednak proto, protože z tvýho příspěvku cejtím zkušenosti akorát z doslechu (to neber nijak špatně)... Brzdy nahovno, dá se s tím tak nějak souhlasit... nicméně zbytek jakože byla nejhorší na okruhu je například blbost. V roce 04-05 vyhrála zahraniční testy v časech na kolo proti konkurenci a tehda i Ondra Lelek na ní zajel bez problému nejrychlejší čas v Brně ze seriovek (R1,CBR, GSXR) ačkoliv si stěžoval na absenci tlumiče řízení a na brzdy a propagoval GSXR. Podvozek není vůbec špatnej ale holt je to krátkej bajk a ten náhlej nárůst výkonový křivky s tí prostě mává. Nicméně dodnes jsem nejel (když nepočítám speciály po úpravách) na ničem co je ovladatelnější než tenhle model ZX10 včetně novejch motorek a co tý motorce můžu vytknout je... budík, kterej je prostě sice zajímavej ale málo přehlednej... Brzdy ale to jsem zvyklej z GSXR takže pár úprav... a absence tlumiče. Když jsem jel na kámošovo s tlumičem tak to bylo sakra znát. Jinak za sebe musím říct že to je velmi dobrej bajk
a že by ZX10 byla dobrá až od 08 je blbost, to sis nejspíš splet s CBR
Dannybald: diky
dal sem ji na bazar, ale takovou cenu jako ze to nechci rychle prodat
tezko by se mi loucilo ale za ty prachy bych ji dal, a klidne zaruku pul roku vraceni penez, protoze vim co prodavam, ale radsi na ni jeste budu jezdit protoze je fakt v poho
Tobe at to taky lita!
čtu si první dva odstavce a říkám si...to snad psal Bubrák. A ono jo
Hodně štěstí v dalších km!
SensationBlaack: nemaaaaa, desitka me za celou dobu nikde nenechala, to se o zavade v podobe regulatoru napric modelama jiste znacky neda rict ani zdaleka
Jo dobre napsany a halvne ty vyjmenovany zavady
ale na regulatro Hondy to nema podle Bubraka
Mozna jsem zaujaty, ne moza
jsi dost zaujaty
Clanek dobrej kdyz odlehcim tak o 30% nektery informace
konečně LIDSKÁ recenze a zkušenost. Dík
Dobrej článek. Pašák.
pěkně napsany
článek pobavil
ale puboš rozhodně seš, posuzovat motku dle schopnosti skoku na zadní...
Až na pár pubertálních výlevů
např.(v lednu při 0° C a lehké chumelenici nechtěla přes 296 km/h a pod.)
dobrý článek
málokdy čtu testy jak a proč jsou ten kterej supersport lepší a to popsáno třikrát za dva měsíce... (sem tam mi připadá, že se testují stejný motorky furt dokola, jen aby bylo o čem psát). Nicméně tento "test" mě pobavil! Je to vtipně a přitom věcně napsaný...
Supr článek
, jestli to není taky zaujatostí čtenáře ke KWAKÁM!
Bubrákům zdar a na Kawách zvlášť!
Takovej článek od puberťáka