Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V casopise Motocykl 5/2005 je test nemeckeho Motorad, kdy na Zedovi ujeli za 17 mesicu 50 000 KM. Docela to chvali, i kdzy meli par zasadnich problemu. Vetsina s nich vyresena v ramci zaruky...nicmene otazka je, nakolik to pride cloveka, co koupi Zeda z druhe ruky. Treba lozisko prevodovky (10tkm), nebo prevodove kola 6teho rychlostniho stupne (12tkm) nebotahlo spojky (36tkm)
Já souhlasim že moje srovnání řadovýho čtyřválce s "V" dvouválcem je prostě košík jabka s hruškama ale prostě i když bych si tenhle rok ZEDA pořídit chtěl protože se mi líbí v tom rozmezí 2010 až 2013 tak ten motor jede ale není to takový wow jaký sem od toho čekal navíc co sem si prohlížel ten novej predátorskej model tak na motorku s 7400km docela dost rozklížený plasty na nádrži až pod barvu ovibrovaný třením o sebe.Docela sem to špatný uložení spasování u motorky za 300 tisíc nebral jako něco co by po najetí takhle "krátký" doby bylo normální .
Z je z klasickejch ctyrvalcovejch nahacu proste nejvic odvazanej, srovnavat s jinou koncepci motoru je mimo. Kawa jede svoji agresivitu v ramci radovych motoru , i Gpz500 byla nejrychlejsi petikilo a muj kamos zarytej Hondar kdysi prohlasil ze nic nejede tak dobre jako poladena Kawasaki.
jarry: ze chyba? A co tak Honca CB1100? idealne teda CB 1100 EX?
ale k teme, Zed ma nikdy nejak moc nelakal, ale musim uznat ze posledna verzia z 2014 vyzera fakt brutalne
No s těma koulema musím souhlasit že je nemá ,je to hezká motorka a poslední 4 měsíce nedělám nic jiného než že čekám na nějakou osudnou 2010-2013 ovšem nic co by člověka zaujalo.Nový model mě neoslovil ovšem měl sem tu možnost si s ním pohrát a za zhruba 80 kilometrů mě nijak nevyvedl z míry. TA MOTORKA JEDE HEZKY ale prostě pokud se chce někdo bavit o koulích ať se svěže na KTM 990 superduku v R a to bude v helmě hodně sprostejch slov Ač vážně zetko není trhač asfaltu tak snad se na tuhle sezónu poštěstí a budu ho mít doma.
Taky se mi vždycky líbila, ale na druhou stranu mi na trhu klasický naháč s kulatým světlem a klasickým výfukem chybí. Dneska všichni výrobci dělají motorky těchto futuristických tvarů a tak by neškodilo nechat aspoň pár klasických modelů.
ludaZ1000> Zeda jsem ridil, uplne toho prvniho a dost dobre nechapu, kde ty koule ma.
Podvozek uplne na "houby", brzdy taky a motor musis porad krmit ve vysokych, jinak je mrtvo, ale to mi zas tak nevadi.
(Japonska) stylovka to rozhodne je, ale pro me zadne "prekoulena" brutalita...
V casopise Motocykl 5/2005 je test nemeckeho Motorad, kdy na Zedovi ujeli za 17 mesicu 50 000 KM. Docela to chvali, i kdzy meli par zasadnich problemu. Vetsina s nich vyresena v ramci zaruky...nicmene otazka je, nakolik to pride cloveka, co koupi Zeda z druhe ruky. Treba lozisko prevodovky (10tkm), nebo prevodove kola 6teho rychlostniho stupne (12tkm) nebotahlo spojky (36tkm)
Já souhlasim že moje srovnání řadovýho čtyřválce s "V" dvouválcem je prostě košík jabka s hruškama ale prostě i když bych si tenhle rok ZEDA pořídit chtěl protože se mi líbí v tom rozmezí 2010 až 2013 tak ten motor jede ale není to takový wow jaký sem od toho čekal navíc co sem si prohlížel ten novej predátorskej model tak na motorku s 7400km docela dost rozklížený plasty na nádrži až pod barvu ovibrovaný třením o sebe.Docela sem to špatný uložení spasování u motorky za 300 tisíc nebral jako něco co by po najetí takhle "krátký" doby bylo normální .
Z je z klasickejch ctyrvalcovejch nahacu proste nejvic odvazanej, srovnavat s jinou koncepci motoru je mimo. Kawa jede svoji agresivitu v ramci radovych motoru , i Gpz500 byla nejrychlejsi petikilo a muj kamos zarytej Hondar kdysi prohlasil ze nic nejede tak dobre jako poladena Kawasaki.
nejvetsi koule?no jel jsem na tom a kazdy ma asi koule nekde jinde
Nuda. Šeď. Ufo design to nezachrání
Kawu jsem nesedlal a ani mě nijak zvlášť neberou, ale kdybych jednou chtěl nějakou zkusit, byl by to Zed a ideálně ten 2010 - 2013.
jarry: ze chyba? A co tak Honca CB1100? idealne teda CB 1100 EX?
ale k teme, Zed ma nikdy nejak moc nelakal, ale musim uznat ze posledna verzia z 2014 vyzera fakt brutalne
Mazec že druhá generace zeda se drží stále tak vysoko:)
No s těma koulema musím souhlasit že je nemá ,je to hezká motorka a poslední 4 měsíce nedělám nic jiného než že čekám na nějakou osudnou 2010-2013 ovšem nic co by člověka zaujalo.Nový model mě neoslovil ovšem měl sem tu možnost si s ním pohrát a za zhruba 80 kilometrů mě nijak nevyvedl z míry. TA MOTORKA JEDE HEZKY ale prostě pokud se chce někdo bavit o koulích ať se svěže na KTM 990 superduku v R a to bude v helmě hodně sprostejch slov
Ač vážně zetko není trhač asfaltu tak snad se na tuhle sezónu poštěstí a budu ho mít doma.
JAPONSKA BOMBA!!!
super článek, pěkně jsem si početl, fakt super
Taky se mi vždycky líbila, ale na druhou stranu mi na trhu klasický naháč s kulatým světlem a klasickým výfukem chybí. Dneska všichni výrobci dělají motorky těchto futuristických tvarů a tak by neškodilo nechat aspoň pár klasických modelů.
kde že má zed klapku?
Super clanok
ZED je super motorka a 10b za tenhle článek
Jestli má podle tebe Zed koule,tak si asi neseděl na speed triple nebo ducati SF.
Zedy jsou super
. Hlavně se na nich dá jezdit sportovně i docela dobře cestovat. Takže za mě super
ludaZ1000> Zeda jsem ridil, uplne toho prvniho a dost dobre nechapu, kde ty koule ma.
Podvozek uplne na "houby", brzdy taky a motor musis porad krmit ve vysokych, jinak je mrtvo, ale to mi zas tak nevadi.
(Japonska) stylovka to rozhodne je, ale pro me zadne "prekoulena" brutalita...
Zed v SX verzi má nádrž na 18litrů, takže z mínusu máme plus.. A že vibruje? Vždyť je to Zed, ten musí vibrovat!! Takže zase plus.
ať má slabiny jakýkoliv, pořád má ale největší koule!!!